Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Som sagt, jeg har pakket ned wii'en så ingen måter å veie meg på. Ellers har jeg ikke vært så flink med maten de siste dagene, så i dag er det frisk start igjen!

 

Håper dere får en fin dag, jeg skal snart rekke et tog, og i ettermiddag på bursdagsfest hos min 2 år gamle nevø! Da blir det jo noe usunt i dag og...=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

Glad for en ny uke med nye muligheter og litt stress!

 

i går ente jeg opp med kebab på kvelden siden min mor kom innom med det. men det beste av alt var nok at jeg ikke klarte å spise opp en liten en ganh :P

 

så ente på 1400kcal i går<3

 

skal på jobb nå så snakkes<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, rekker bare innom en liten tur for å si at jeg er tilbake, får lese meg opp på hva dere har bedrevet senere i dag :P Hatt det fint i bryllup selv om jeg har vært i dårlig form! Men utrolig godt å være hjemme og tilbake til vanlige matvaner igjen, blir fort mye tull når man reiser og bare er på bensinstasjoner og slikt. Men nå er det tilbake til havregrøt og biola! Glad jeg greier å hente frem gamle vaner igjen med en gang. Formen er fortsatt litt skranten så blir neppe trening i dag. En annen ting som er rart er at mensen ikke har kommet ENNÅ! Så den må jo bare komme snart så jeg blir ferdig med den, kanskje den rett og slett ble forskyvet fordi jeg er syk/stresset.

 

Håper dere får en kjempefin dag og god uke! Snakkes senere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Må si motivasjonen har dalt litt etter kneskade og at jeg ble syk..føler jeg har blitt satt tilbake en uke eller to og det er kjedelig :P Kjennes ikke som at jeg kan trene enda heller, er så tett i hals og nese, men begynner så smått å føle meg bedre heldigvis! Har veldig lite matlyst da, men det resulterer i at jeg ikke har lyst på noe.. og da er det enklere å ta lette løsninger merker jeg.

 

Får sette meg som mål å komme skikkelig i gang igjen på torsdag hvis jeg føler meg bra nok. Og i helga lage matplan for neste uke så jeg greier å komme meg tilbake igjen.

 

Hvordan går det med dere da?

 

Det eneste som fortsatt går bra da, er at jeg ikke spiser noe godterier, holder meg til lørdager nå, og det er et stort fremskritt for meg!

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei! Du kommer nok inn i vanene igjen, i alle fall veldig bra at du ikke spister godteri annet enn på lørdager!

Jeg har gått en times tur i dag, ellers ikke gjort så mye.

 

Var å sjekket prisen på en jakke jeg har sett på i et butikkvindu en stund..... jada, 12000 kr! Sånn grå saueskinns pilot jakke. Men nå har vi fått takst en del høyere enn hva vi kjøpte for så det er bare å krysse alt som kan krysses.

Jeg har egentlig lyst på en sånn saueskinnsjakke fra Burberry, og den koster jo "bare" 8000 kr.... hehe!

Jeg har egentlig ikke så dyre vaner altså... det er bare det at jeg har det med å finne noe som jeg har så lyst på også er den tingen så dyr. men, men, har tippet i vikinglotto for i morgen, kanskje jeg vinner=)

 

En ting jeg ihvertfall skal kjøpe meg er hoppetau, når vi får større plass skal jeg hoppe en time om dagen! Og rockering med vekter skal vist være veldig bra!

Hoppetau kan forbrenne rundt 800 kcal i timen!

 

Ha en fin ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

syns vi er en fin liten gjeng jeg <3

 

så var det en ny dag og nok en gang er jeg snop fri :P man får bare bite i det sure eple for en gang må man ta i et tak for å kunne klare sine mål!

 

 

helst ville jeg vel ha gått på kurs men etter som det er alt for dyrt prøver jeg på egenhånd først! håper jo det vil gå veldig greit, sånn i november eller etter jul vil jeg gå noen kurs!

for jeg går mer tur når jeg er hos typen min, så blir jo kjempe bra å flytte sammen med han og da skal jeg virkelig være flink med mat å og trening

gleder meg<3 også får jeg jo hund etter vært da og det blir stas <3

 

plan for i dag:

holde meg sunn

kasta mer ting

drikke nok vann

prøve å holde meg rundt 1400kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg har sittet å sett på gamle bilder, fra når jeg var 84 kg.... ikke et koselig syn, glad jeg er gått ned til en slankere figur, men jeg fikk inspirasjon til å fortsette til "gamle jeg" som er på 50-55 kg.

 

I dag har jeg spist greit og det skal jeg fortsette med! Neste uke skal jeg til nevøen(2 1/2 år) og niesen (5mndr) min fra søndag til lørdag, så da blir det masse å gjøre tenker jeg...

 

Men jeg gleder meg til hoppetau, boksesekk, rockering, kajakk og etterhvert skal jeg ta opp igjen gamle ridekunster! blir bra!

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Hørtes koslig ut du får kose deg masse da missrosa =)

 

jeg er på dag 5 som snopfri Jippi :)

jeg måtte bare si det!

men nå må jeg gå 5min til bussen for nå skal jeg på jobb!

 

Ha en fin dag alle sammen<3

snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Ja kos deg masse missrosa! Og så bra du holder deg unna snopet stinelill :)

 

Fooortsatt forkjøla jeg, men tenkte prøve røre meg litt i morgen da, kanskje en hjemmetreningsøkt eller noe.

 

Bortsett fra det så har jeg bursdag snart, så tenkte på å kanskje ønske meg nye joggesko med GODE dempinger! Har også nettopp kjøpt meg nytt treningstøy fra h&m, 2 bukser og 1 utejakke, GLEDER meg til å bruke det!! Føler meg mer trent allerede når jeg tar det på, hehe.

 

Kryss fingrene for at jeg blir frisk snart da! Kjøpte meg nye vitaminer og omega3 i dag så bøtter innpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alle fingrene mine og sender bli frisk tanker!!

Deilig med nytt treningstøy.. det hjelper alltid på!

 

Du får si fra når du har bursdag da så vi får gratulert deg..=)

 

jeg har hatt en litt dårlig matdag kan man si... men på igjen i morgen med nytt mot!

 

ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bay the way (buy the way? hehe, plutselig ble jeg usikker..) iallefall, så har jeg bestilt meg rokkering med vekter :) Har alltid hatt så lyst på, men aldri hatt råd, men nå bare gjorde jeg det! Og du missrosa, jaaa det er mye kalorier på å hoppe tau, men har du prøvd å hoppe i en time eller? hehe, jeg synes det er tungt å hoppe sammenhengende i 5 minutter, det er rååtungt! men bra trening da :) Har du også rokkering?? Gleder meg til jeg får den, har hørt så mye bra om den og at mange har fått flat mage av den!

 

Og har du kjøpt deg jakke? glemte å svare deg på det du skrev om det, husker jeg bare leste det å tenkte: misunnelig!! hehe, skjønner hva du mener med å bare må ha noe når man virkelig liker det. Å så varer jo ofte slike dyre ting mye lenger enn en jakke fra h&m liksom. Så lurt av deg å se på gamle "tjukkbilder" må vel være bra motivasjon å henge på kjøleskapet? Hehe, har lyst å printe ut bilder av deilige damer å henge opp jeg, så blir vel kjæresten også gla, hihi.Men har foreløpig ikke tort å printe ut noe på jobb i tilfelle noen der skulle se at jeg skriver ut damebilder :)

 

I morgen har jeg friiii! Og skal virkelig prøve å få tatt en liten treningsøkt på tross av at jeg er så tett i nese og hals, vil komme i gang igjen nå!

 

Kjenner motivasjonen er tilbake nå når jeg kjenner meg litt bedre, i morgen blir det skrevet mat og treningsplan ja! gleder meg til å komme i gang igjen. Snart er det veiedag igjen også, men jeg har vel stått på stedet hvil tenker jeg, men nå kan jeg snart trene igjen, juhu!

 

Men nå skal jeg gi meg, kjenner jeg er veldig skravlesyk i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en fridag! Og kjenner jeg trenger det også. Har laget meg en kopp te og skal få i meg frokost etterhvert, er faktisk fri for havregryn!!panikk!! hehe, så blir 4-korn i stedet, med melk eller yoghurt og bringebær.

 

Etter frokost skal jeg prøve meg på en lite treningsøkt, er vel ikke noe "farlig" å trene selv om man er forkjøla? Er bare tett og småsliten, men ikke feber lenger, får ta en rolig økt da..er så gira på å komme i gang igjen, men ikke vits i å ta for hardt i heller så jeg blir lengre syk..

 

Håper dere får en fin dag! Skal prøve å lage ny kostholdsplan i dag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 30 minutters dansetrening, og det holdt i dag kjenner jeg, formen er ikke helt på topp, men var godt å få rørt seg litt, nå skal jeg ta en god dusj og hårkur og slappe av resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Jeg må skryte jeg har snart klart meg snopfri 1 uke og gjett om det gjør godt på kroppen :)

 

nå blir jeg nøtt til å skrive mer siden i dag siden jeg må gå 5min til bussen, må rekke posten!

også går jeg heller hjem igjen enn til posten siden jeg har dårlig tid!

 

uansett så blir det godt å bevege seg litt!

snakkes siden da<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk missrosa<3

 

selv om det er en tong tid så skal jeg nok klare å være sunn fordet!

reiser bort i helgen btw vet ikke når jeg kommer hjem!

 

men snakkes en gang i neste uke :)

jeg skal veie meg i morgen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skrev laangt svar til innleggene dine før i dag, smint, så klikka hele greia når jeg skulle poste det. Irriterende!

 

er formen bedre? du er flink som er tilbake på sporet selvom du ikke er helt i form! stå på videre!

 

Jeg har skrevet en liten kostliste til meg selv, og jeg og mannen var på butikken i sta, han er litt forkjølet så jeg "tillot" han å kjøpe seg is og litt godt... men, jeg spiste bare litt bær med yoghurt - slik som sto på planen min! vedlig stolt av meg selv!!

 

Jakken ja, hehe.... vant ikke i lotto i går, hehe, men skal sy noe preseninger og greier til båten til svigerfaren min, så får en del penger for det. Så får se om jeg bruker det på jakke, eller noe mer fornuftig. kanskje ikke kjempe fornuftig å bruke 8000 på jakke, når jeg ikke akkurat svømmer i penger, hehe

 

jeg har ikke hoppet hoppetau på noen år så må vel litt trening til for å klare en time sammenhengende, men jeg har klart det en gang så er målet. bare sette på noe på tv eller noe, om ikke kanskje det blir litt kjedelig... rockering ja, kjøpte du slik med bumper på innsiden og hvor tung kjøpte du den? og hvor fra?

 

jeg så på g-sport sine nettsider at de har en fra casall til 449 kr. med bumper på innsiden, imbiller meg at det er bra? men har hørt at man blir litt blå rundt magen den første stunden. men det går jo greit, er jo ikke bikini sessong nå lenger...

 

ja jo, det er jo greit å se gamle bilder, men jeg ble litt trist når jeg så hvor stor jeg var.. gikk jo opp alle 25 kg pga medisiner, så det var høyst ufrivelig, ikke at det er frivelig å gå opp, men ja du skjønner, noen spiser bare mye og feil.

men, det er jo godt å se at jeg har gått ned igjen ca 19-20 kg igjen...

 

det hjelper mye på motivasjonen, men det er dumt det skal være så tungt med de siste kiloene. men, jeg gir på ingen måte opp! har tatt litt treningsfri nå fortiden, men det er fordi jeg har holdt så mye på med leiligheten, pakking og i dag har jeg vasket rundt til visning søndag. ikke at jeg ikke vil trene, men jeg prioriterer det litt vekk, men fokuserer på maten. og jeg har jo gått mye turer.

jeg tar igjen når vi får flyttet. har store planer, laget et lite forslag til meg selv om min egen boot camp, den skal inkludere hoppetau, boksing, rockering, diverse styrkeøvelser (push ups med strake ben, sånne hopp som du ligger på magen og spretter opp og ned igjen, husker ikke hva de heter men det er j... slitsomt!) løping i bakker, og ja, det som faller meg inn. men det skal bli morsomt om jeg får det til slik jeg tenker. Har hvertfall tenkt å være blodtrimmet til neste sommer! hehe, det er jo inn å se trent ut, så det vil jeg! hehe neida, vil bare passe str 36 igjen. og å være litt markert er jo ingen ulempe... men må være litt forsiktig og, har ikke akkurat så inmari store pupper og vil nøde trene de bort.

så greit å bruke tid på det.

 

i kveld er det jeg som er litt skravlete, hehe, har jo skrevet ganske mye ser jeg.

 

vel, ha en god natt smint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk missrosa<3

 

selv om det er en tong tid så skal jeg nok klare å være sunn fordet!

reiser bort i helgen btw vet ikke når jeg kommer hjem!

 

men snakkes en gang i neste uke :)

jeg skal veie meg i morgen uansett!

 

 

Det gjør vi, klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre Stinelill, skjønner du tar en pause da ja, er så trist når slikt skjer :) Klem til deg!

 

Missrosa: Bestilte den på nett, husker ikke hvor akkurat nå, men den var 2 kg og ble oppunder 500 kr med frakt, 480 tror jeg, man finner den jo billigere på utenlandske sider osv men jeg ville ha den raskt :) Tror det var bumper på den ja, hører man får vondt i begynnelsen. åjjj må løpe bussen går straks!!! skriver mer senere!!

 

Veide meg, var 57, 1 samme som forrige uke, men har jo vært syk!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

takk for støtten begge jo :)

det er helt supert å kunne være her inne sammen med dere to<3

 

uansett to ting skal skrytes av, først nå veier jeg 65.6kg gått ned 900gram siden sist fredag :)

også har jeg vært snopfrei 1uke<3

 

kommer nok til å titte innom her når jeg har et eller anna på hjerte<3

 

men foresten jenter jeg reiser bort i helgen og kommer hjem på mandag tror jeg!

liksom ikke så lurt å være aleine nå som ting er som dem er!

 

men nå må jeg gå å spise litt frokost<3

 

snakkes, hade bra så lenge<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og synes det er hyggelig å komme inn her og "skravle" med dere!

 

Det høres lurt ut å ikke være alene nå. Og forresten veldig bra med nedgang, det betyr jo at det hjelper å kutte godteriet. Stå på videre.

 

Håper du rakk bussen, smint?!! =)

 

Nå har jeg spist frokost etter planen, har troen på meg selv. For jeg vil så innderlig få en positiv overaskelse når jeg får pakket ut WII'en og kan veie meg igjen.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

er jo en lettelse at vekta endelig har gått ned da :) trodde ikke mine egene øyne så gikk av og på et par ganger og det stemte, nå er det bare det at midjemålet vil ikke ned uansett hva! tror jeg må trene mer!

 

var egentlig litt godt å se bestefar der han lå i senga dø! men samtidig skremmende og trist, men det var det beste for han å få fred!

nå driver jeg og rydder og små pakker for jeg vil og skal flytte den 1November og når jeg har flytta skal wiin min opp igjen :)

men nå må jeg dra<3

 

snakkes siden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var nesten så jeg ikke rakk den, måtte løpe :)

 

Synes også det er trivelig å ha dere her inne! Grattis med vektnedgang stinelill, åhh som jeg gleder meg til å starte for fullt igjen til uka jeg og! :)

 

Kan tenke meg det var både godt og rart/skremmende, jeg har aldri sett en død person faktisk, har aldri villet, vil liksom bare huske dem slik de var i live..men kan tenke meg det er godt å få sagt adjø også. Vi får snakkes over helga da.

 

I dag har mensen kommet for fullt og jeg føler meg helt blæh.. men litt glad for det også for da går jeg kanskje litt ned når den forsvinner igjen, at det er en grunn til at jeg fortsatt ligger på det samme liksom, en annen grunn enn at jeg ikke har fått trent og slik.

 

I kveld skal jeg til noen venninner å drikke litt vin og skravle, blir koselig. Har bare kjøpt meg en sånn halv flaske vin, prøve å være litt flink!

 

Ellers skal jeg og kjæresten lage iskake i dag, ikke akkurat slankemat, men skal bare spise av den i morgen på "utskeielsesdagen" så da er det lov!

 

Enda en stund til jeg har bursdag forresten, bare tenker på gaver litt i god tid, hehe, men har ca 3 uker på meg til å gå ned..håper jeg greier 1,5 kg på den tiden, hadde vært knall! Ha en fin fredagskveld dere og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hjemme i sofaen likevel...føler meg så slapp. Litt kjedelig å være her alene men, dropper iallefall alkohol i kveld da :)

 

Føler meg shvæææær i kveld da..VET jo at det er mensen sin skyld, men føles likevel så ekkelt å være så oppblåst og..ja..STOR! uff hater mensen....

 

Hva gjør dere i kveld da? Eller du missrosa? Blir vel bare sofaliv og tv/pc her. Skal prøve å ikke spise noe særlig godt selv om jeg er hjemme alene og kjeder meg, prøve å være flink!

 

Håper dere har en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...