Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Hello!

Jeg har vært på cafe og litt shopping med kusinen min, fikk 12 meter stoff for 200 kr. Og det beste med det er at jeg hadde sett på de stoffene i evigheter men de var så dyre og nå var de på kjempesalg!!! Greit når det kommer nye sesonger og nye varer =)

 

Skal vel stort sett slappe av selv, rydde litt og tørke litt støv, visning her på søndag, blir veldig spennende. Håper det kommer inn mange bud. Høye bud!

Og i morgen skal vi på visning på det huset vi ser på, håper så inderlig det er slik vi vil det skal være og at det er vi som får kjøpt det. Var i en del interiør butikker og møbel butikker i dag og jeg gleder meg sånn til masse plass, slik at jeg faktisk kan innrede og styre på!! JIPPI! Nå bor vi på 45 m2, så når det førstes er fint innredet er det ikke så lett å gjøre så mye mer..

Blir spennende!

 

Smart av deg å bli hjemme synes jeg, jeg og HATER mensen, hvor oppblåst man blir og usj... ja nei. Du er ikke alene om å mislike den!

 

Jeg er så flink til å følge planen min, spiser 4-5 måltider, setter smilefjes på et ark for hver dag jeg har vært flink og skal belønne meg med noe jeg vil ha den 1. i hver måned om jeg har fått nok smilefjes.

 

Har virkelig stor tro på den høsten her.

 

Ha en fin kveld, drikk te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Drikker faktisk te :)

 

Har laget iskake som jeg har puttet i fryseren til i morgen :)

 

Men ikke spist noenting, kanskje ta meg en yoghurt. Vi har til og med allerede handlet inn godterier til i morgen, så har både potetgull og godteri i skuffen, men jeg skal ikke røre en dråpe før i morgen!

 

Jeg har også stor tro på denne høsten, har bestemt meg nå! :) Og det skal bli så GODT å få trent igjen skikkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe. Hater å føle meg sånn her. Enn at sommerferien tok skikkelig knekken på meg! Har ENDA sommerkilo..greit nok at jeg ville gå ned før sommeren, men følte meg likevel helt ok, men nå, nå føler jeg meg tykk! og jeg føler meg ikke MEG. Forferdelig!

 

Så bra du fikk det stoffet du ville ha så billig da. Synes det er så spennende at du holder på å sy og slikt, kjempeflink er du! Vært gøy å sett noe en gang :) Så lurt med smilefjes. Må lage meg et nytt skjema jeg også fra neste uke, kanskje med klistermerker jeg også, det motiverer meg sånn å kunne sette kryss og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, hvordan gikk det med alt det gode dere hadde kjøpt til i dag? Du ble ikke for fristet i går?

Kos dere med iskake!!!

 

Jeg har vært ute å gått en deilig tur i solskinnet, nå sitter jeg å spiser frokost, knekkebrød og yoghurt.

 

Ja, jeg er glad jeg har funnet ut at jeg liker å sy, begynner på sykurs som skal gå over 100 timer i midten av september. Når jeg har "produsert" litt så kan jeg sende deg noen bilder om du vil!

 

Jeg er så spent i dag, visning på huset vi vil ha kl 14.00, og visning her i morgen så blir og veldig spennende, pluss at jeg reiser jo vekk til broren min en uke i morgen, så mye kan være forandret når jeg kommer hjem om en uke. hehe!

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært veldig gøy å se :)

 

Jo gikk bra i går, spiste ingenting, ikke en yoghurt en gang :)

 

Ikke spist så mye i dag heller, av godteri, bare iskake som vi nettopp hadde til dessert etter lasagne, den ble kjempegod! :) Jo forresten , nå lyver jeg, har spist potetgull også i dag, hehe, men men det er jo lørdag.

 

Bare sofaliv her i kveld også. Og gjett hva!! i dag fikk jeg rokkeringen min allerede, den var stoooor! mye større enn jeg hadde tenkt, men det var ganske lett å rokke med den, men vondt! Har jo hørt at det er vondt i begynnelsen, men tenkte ikke det var så vondt, hehe, skjønner at jeg kan bli litt sår til jeg blir vant, skal finne et "program" på nett slik at jeg ikke "overrokker" i begynnelsen :) Gleder meg, kjenner at magen strammer skikkelig når jeg bruker den! Ellers er planen å prøve å komme meg på 3t i morgen å ta en skikkelig treningsøkt, er jo frisk nå, men fortsatt så tett i nesen så alt er jo litt slitsomt enda.

 

Oi så spennennde med visning da! Masse lykke til! Håper folk byr massemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det ble ikke noe av det huset vi så på i dag, så nå får vi bare lete videre, det er litt morsomt det og!

 

Oj, så gøy at du har fått rockeringen... du blir vant etterhvert sikkert, smart å finne program ja.

 

Og så flink som ikke rørte noe i går, hehe!

 

 

Nå skal vi ut å spise litt. Har vasket kjøkkenet så bra så kan ikke skitne det til!

 

ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææsj! Vi har fått melbiller..eller iallfall dyr i matskuffene, skikkelig ekkelt og kvalmende! Har kastet så og si all maten vår + lagt resten i fryseren for å få bort egg osv.. blæææææ :) Greide bare spise littegrann frokost i dag for jeg blir så kvalm, og så klør det overalt av tanken! Heldigvis tok kjæresten min seg av mestparten av vasking og kasting, tåler ikke slikt jeg!!

 

Utrolig kjedelig å kaste så mye mat, men håper vi blir kvitt det! Nå skal jeg kjøpe tette bokser til alt av mat, gidder ikke kjøpe ny mat før det er gjort altså. Uff så ekkelt!

 

Bra du har vasket kjøkkenet :) hehe

 

Prøvde å skulle rocke i bare 2 minutter i dag også, men har sååå vondt! Er helt forferdelig, greide nesten ikke noe, er som å slå seg selv på et stort blåmerke, øm rundt hele magen, men men, får prøve litt til senere i kveld, og håpe jeg blir herdet snart.

 

Nesten ikke spist mat i dag jeg, og greier ikke tanken heller..skal kanskje på trening i kveld da, ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, det er min store skrekk... skjønner godt du blir kvalm av det.... håper dere får vekk alt og blir kvitt det..!

 

Ellers er jeg kommet frem til nevøen og niesen min, koser meg!!

Tror maten blir litt utfordring den uken her, men skal være så flink som overhodet mulig. Jeg får tenke at jeg er jo litt på ferie og da..

MEN, de har vekt her, skal veie meg på den for har jo ikke vekt hjemme fortiden.

 

Det var ikke noen som la inn noe bud i dag, men megleren sa at det mulig for salg for det. Vi får bare håpe, skal ha ny visning senere.

 

Ha en fin kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent! :) Og det gikk fint, nå er jeg så glad for det betyr at forkjølelsen er så og si vekke, bare litt tett nese enda. Skal ta det rolig i begynnelsen nå og ha treningsfri i morgen igjen for å passe på form og knær/hofter. Har også avtalt på 3t at jeg skal få satt opp styrkeprogram på torsdag, skal da spørre om det er mulig å trene opp hoftene mine og hva jeg skal gjøre for å skåne dem :) Har såååå lyst å begynne å jogge nemlig, så har så lyst å få et nybegynnerprogram slik at jeg kanskje en gang kan jogge uten å få vondt, får bare ta det supergradvis!

 

Var på functional moves i dag - 1 time, herlig med nye treningsklær, følte meg sporty! OG pluss i boka for at jeg greide å trene enda jeg har mensen, er en utfordring det og :) Kjæresten min og en kompis prøvde rockeringen i dag, hahaha, for et syn, for det første var de utrolig dårlige på å rocke :) For det andre syntes de det var kjempevondt og sa at de kjente det tok skikkelig på magemusklene! Så jeg har skikkelig troen på dette! Må bare bite i meg smertene disse første dagene/ukene.

 

Har vasket ned store deler av kjøkkenet nå, men har nesten ikke spist i dag fordi jeg blir kvalm, herregud, slankekur: biller!

 

Høres koselig ut å være på besøk hos ungene, håper du koser deg, og fortsatt masse lykke til med å få inne bud!! Du får prøve så godt du kan å være flink med maten, og i verste fall hvis det blir mye usunt så kan du jo bare regulere litt på mengden? Når fredag kommer SKAL jeg ha gått ned på vekta, hadde du gått noe ned da? Har du ikke vekt i det hele tatt eller er det bare akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Så flink du er som har trent!!

Alltid deilig med nye treningsklær, man føler seg så sporty..

Hahaha, det kan jeg tenke meg var et syn ja, menn og rockering, hehe, men jeg skal ikke le for mye, jeg skal jo snart få det selv, og det er MANGE år siden jeg rocket sist...=)

 

Jeg veier meg på Wii'en, det er program på den for det. Men, i anledning visning/flyttekaos har vi pakket den ned så er uten vekt inntil vi flytter.. så det blir jo interessant, men jeg måler meg med målebånd da rundt mage og midje, og om jeg skulle gå ned er jo det et gledelig syn til jeg får pakket opp igjen Wii'en. Hadde ikke gått ned noe, føler ikke det heller, men jeg har ikke trent så mye i det siste... må skjerpe meg litt. Når jeg kommer hjem lørdag er det i gang igjen!

 

Det er ikke så mye usunt egentlig, det bare er mye oftere mat og både varm lunsj og middag pga barna og jeg klarer jo aldri å spise litt mindre, hehe, men skal være flink! Jeg hadde jo veldig god rytme nå hjemme med den matplanen jeg lagde til meg selv. Så skal prøve å følge den litt her og, i dag har det blitt litt rot, men skal skjerpe meg i morgen.

 

Ja, skjønner den, jeg blir også veldig fort kvalm av ting og når de da er i kjøkkenet har jeg full forståelse!!!

 

Ha en fin kveld! Snakkes i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå støl i dag, deilig følelse da, føler jeg har trent ordentlig! Greier fortsatt nesten ikke rocke..skjønner ikke hvordan jeg skal bli herda når det er så vondt? hehe, gleder meg til du også setter i gang og skjønner hva jeg prater om :(

 

Det er faktisk ganske lett å rocke når ringen er såpass tung, så lenge man har teknikken inne, tror jeg lett kan stå leeenge, er "bare" det at det er så jæ.... vondt!!

 

Åja du har vekt på den, så gøy! Har digital jeg som jeg kjøpte på apoteket en gang, liker å kunne se hver minste gram jeg går opp og ned, hehe. Håper jeg har gått ned til fredag, føler jeg har stagnert pga sykdom og skade så nå vil jeg virkelig se en forskjell!!

 

I morgen skal jeg på stand up! Får trent magemusklene håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Da er jeg hjemme igjen :(

 

og har snart holdt meg snopfri i 11dager :) *STOLT*

har ikke lyst på det mer merker jeg!

 

også gikk jeg 1times tur i går :) var kjempe deilig<3

vil gå tur i morgen også :) og det skal jeg nok gjøre å!

 

ellers har helgen vært kjempe bra sånn matmessig, jeg har fått hekta på minigulerøtter og har alltid en pose i veska når jeg er ute =) det har blitt redningen når jeg har søt sug<3

nå håper jeg bare midjemålet vil gå ned etter vært, men det får tiden vise<3 gleder meg til jeg er under 90cm!

men tross av alt så var jeg 101.2cm rett før jul i fjor! og nå er jeg 92cm rundt midjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur før jeg på løpe til jobb, velkommen tilbake stinelill :)Så flink du er! keep up the good work!

 

Skal starte et nybegynnerprogram for jogging i dag tenkte jeg, et som går kjempegradvis fra gåing til jogging, spent på om leddene mine tåler det :( Supermotivert for å starte iallefall!

 

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehh,,spis et ekstra måltid ? :( hehe. Ikke lurt å ligge for lavt iallefall.

 

Sitter i treningsklærne jeg, skal på func moves i dag også, skal komme nytt program så er spent på om det er bra, alle sier det er supertungt iallefall. Er enda støl siden søndag så lurer på hvordan dette skal gå!

 

Nå er det middag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jepp, skal det så ender jeg nok på riktig sum :) skal ligge på 1300-1450kcal vær dag og det sliter jeg med, ligger som regel på 1100-1200kcal men prøver så godt jeg kan, også fikk jeg høre at man burde ikke ligge på meny 1 men på meny 2 uansett hvor mange trimpoeng man har i uka!

men holder meg til meny 1 jeg :(

 

men nå skal jeg spise kvelds :)

snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Først stinelill, det er nok mest fordelaktig for kroppen din OG for vektnedgang at du spiser rundt 1600 kcal, det eneste som skjer er at når du spiser mindre enn det går forbrenningen ned og det blir enda vanskeligere for deg å gå ned i vekt. Det er bare slik det er, det er veldig vanskelig å gå ned i vekt ved for lite kcal, men om man spiser minimum 1600 så er det mye lettere og bedre for kroppen.

Det er helt sant! Spør en hver ernæringsfysiolog som finnes og de vil si det er sant. Det er ikke meningen og være frekk eller noe, jeg vil bare hjelpe deg for det blir mye lettere for deg å gå ned.

 

Så, kjempebra av deg å ikke ha spist godteri på 11 dager, det er kjempebra! Og knaskerøtter er jo fin avleder når søthungeren slår inn!! Stå på videre!!

 

 

smint, så flink du er til å trene, jeg MÅ komme igang selv når jeg kommer hjem, i dag har det blitt litt usunt kan man si, vi orket ikke lage middag hjemme så gikk ut å spiste, så ble det fritert banan til dessert, det fulgte med to iskuler men de droppet jeg, men bananen var jo ikke så sunn, men jeg prøver igjen, i morgen skal og MÅ det bli bedre. Men jeg skal jo hjem lørdag da blir det ihvertfall endring tilbake til gode gamle vaner!

Og ja, jeg er litt spent på rockingen når du sier det er så vondt... men det må vel gå seg til?!! regner med det=)

Og hvordan har det gått med joggeprogrammet?

 

ha en fin kveld dere to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hei!

 

Først stinelill' date=' det er nok mest fordelaktig for kroppen din OG for vektnedgang at du spiser rundt 1600 kcal, det eneste som skjer er at når du spiser mindre enn det går forbrenningen ned og det blir enda vanskeligere for deg å gå ned i vekt. Det er bare slik det er, det er veldig vanskelig å gå ned i vekt ved for lite kcal, men om man spiser minimum 1600 så er det mye lettere og bedre for kroppen.

Det er helt sant! Spør en hver ernæringsfysiolog som finnes og de vil si det er sant. Det er ikke meningen og være frekk eller noe, jeg vil bare hjelpe deg for det blir mye lettere for deg å gå ned.

 

Så, kjempebra av deg å ikke ha spist godteri på 11 dager, det er kjempebra! Og knaskerøtter er jo fin avleder når søthungeren slår inn!! Stå på videre!!

 

 

smint, så flink du er til å trene, jeg MÅ komme igang selv når jeg kommer hjem, i dag har det blitt litt usunt kan man si, vi orket ikke lage middag hjemme så gikk ut å spiste, så ble det fritert banan til dessert, det fulgte med to iskuler men de droppet jeg, men bananen var jo ikke så sunn, men jeg prøver igjen, i morgen skal og MÅ det bli bedre. Men jeg skal jo hjem lørdag da blir det ihvertfall endring tilbake til gode gamle vaner!

Og ja, jeg er litt spent på rockingen når du sier det er så vondt... men det må vel gå seg til?!! regner med det=)

Og hvordan har det gått med joggeprogrammet?

 

ha en fin kveld dere to![/quote']

 

jeg skal nok få en bedre dag i morgen :)

takk for svar btw :( jeg ligger godt ann i nå, vil ikke ligge under 1000kcal per dag så jeg skal øke dag for dag til det blir en vane å ligge på 1600kcal :)

ligger dere begge på 1600kcal per dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått anbefaling å ligge på 1800 hver dag faktisk, men det er hvis jeg trener 3 dager i uka, så de ukene jeg er litt roligere så prøver jeg å ligge på 16-1700. Greia er at hvis du ligger på veldig lite så går du ned i begynnelsen, det er jo logisk at man går ned når man får i seg lite kalorier, og kroppen skjønner ikke med en gang hva som skjer, men når det går litt tid så tror kroppen at den "sulter" og prøver å holde på alt den har ved å sette ned forbrenningen, så det er som missrosa sier, ikke noe gunstig i lengden, og det blir vanskeligere å gå ned i vekt, iallefall hvis man vil ned mer enn 2 kg liksom. Men du er flink å det er bare å stå på videre, mange som faktisk går ned mer når de skjønner hvor viktig det er å spise nok! Husk at det er på sikt, så er du vant til å spise lite kalorier nå, så vil du kanskje stagnere eller gå littegrann opp først, til kroppen skjønner at det ikke er noen "fare" lengre, hehe, og så på lang sikt så vil du gå ned, helt sant!! :(

 

Ja i dag må jeg prøve å trene litt lengre med rokkeringen ellers kommer jeg jo ingen vei, men vet du hva, kjæresten min prøvde jo rockeringen bare i to sekunder her en dag, hehe, og likevel i to dager etterpå sa han at han var støl i magemusklene og kunne ikke skjønne det!! Hehe, så tror det er bra magetrening jeg!

 

Var skikkelig bra trening i går, jeg er superstøl i dag også, kjenner det spesielt godt i lår og rumpe! Og DET liker vi :)

 

Joggeprogrammet tenkte jeg å prøve å starte i dag i stedet for ble jo annen trening i går, men er redd for å overtrene nå rett etter sykd/skade, så får se om jeg evt venter med det hele til helga eller neste uke. Skrev iallefall ut programmet i går på jobb så skal henge det opp å starte utkryssinga! Var et program jeg fant i et iform-blad!

 

Men da skal jeg dra avgårde på jobb, senvakt i dag! Håper dere får en fin og sunn og aktiv dag!! Hehe, Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg pleier ikke ligge laft men hadde 1 dag denne uka siden jeg forsov meg og ikke rakk alt jeg skulle på morningen! vandligvis pleier jeg å ligge på sånn 1400kcal, men har bestemt meg for å gå opp til 1600-1700kcal og det går helt greit det :)

 

til middag i dag skal jeg og forloveden min ha pitapizza med salat noe av det beste som fins :(

akkurat nå spiser jeg litt siden middagen blir seint i dag har jeg bestemt meg for å bytte om på middag og kvelds i da :)

så alle måltidene blir spist i dag !

 

 

ellers i dag blir det en gå tur på 25min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt sunnere dag i dag, ihvertfall ingen søtsaker som fritert banan, og jeg har vært ganske aktiv egentlig. Så er fornøyd!

 

Dere er flinke, rett og slett!

 

Kommer tilbake med mer i morgen.

 

Ha en god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg må bare si det jeg har vært uten snop og kaker i 12 dager :( og det er veldig bra :) har igjen middag og litt frukt så er jeg på 1600kcal =)

hatt en super dag =)

 

noen som vet om noe bra trenings dvd jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink du også missrosa! Så bra at du greide å være sunnere i dag OG aktiv :) Jeg har spist fjordlands til kvelds, jobber alltid sent to dager i uka så blir så sulten på kvelden, må bli flinkere til å ta med middag på jobb slik at jeg slipper denne stormsulten. Men det var godt med svenske kjøttbullor og potetmos, og tyttebær!

 

Nå har jeg friii helt til mandag, tar helg i dag jeg, utrolig godt! Ble tilbudt mer jobb i dag også :) Starter neste uke! Happy! Fortsatt ikke fast, men likevel, superglad.

 

I morgen har jeg time hos en trener på 3T for å sette opp styrkeprogram, og etterpå skal jeg på zumba - gleder meg til det!

 

Oi så bra stinelill, har du bestemt deg for å være lenge uten snop? Jeg er veeldig glad i godterier jeg også :( Så føler meg superflink som bare spiser på lørdager nå, og det går overraskende bra, men det er jo sant også at når man er uten i en ukes tid så har man plutselig ikke lyst på lenger heller, man blir jo raskt "avhengig" hvis man spiser mye godt. Stå på videre! Vet ikke noen spesielle treningsdvder, hva slags trening har du lyst å trene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

smint hørtes ut som en fin trenings økt, zumba er jo den trenings formen alle skryter av her inne skal være så bra :) har du prøvd det før?

 

uansett smint jeg har vel ikke noe fast på hvor lenge jeg skal holde meg snopfri, så lenge jeg er overvektig kanskje! men som sakt ingen ting er bestemt!

 

jeg skal begynne å jogge på kvelden,men ikke før neste uke, har ikke jogget på 2-3år så blir deilig å starte igjen :(

 

men dere får ha en fin dag, nå må jeg komme meg på jobb =)

 

snakkes siden<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på zumba en gang før ja, kjempemorsomt og ikke minst slitsomt! Men vet ikke hvordan det blir ikveld likevel, har greid å skade skuldra litt nå..herregud skulle tro jeg var 90 år!!!!!!!Hver gang jeg trener blir jeg skadet.. Var hos legen i sta, men den er bare overbelasta så må bare ta det litt rolig. Men får se, kanskje jeg drar likevel og bare prøver å ta det rolig med armene..

 

Så heldig du er som kan jogge i vei stinelill! Jeg elsker å jogge men har ikke gjort det på mange år pga jeg sliter med belastningsskader på hoftene, men i dag fikk jeg henvisning fra legen til å gå til fysio, så er spent på om han kan gi meg et treningsopplegg så jeg kanskje kan starte å jogge igjen, er det som er målet mitt etterhvert! :(

 

Har fri i morgen jeg og den dagen skal nyytes! Håper dere har hatt en fin dag! I dag blir det litt usunn middag her: pølser med brød, lettvint da! Får bare passe på mengden i stedet. I morgen er det veiedag! Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...