Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Hei, fikk satt opp et kjempebra styrkeprogram i går! Så nå skal jeg trene styrke 3 dager i uka den neste måneden, og så ha et nytt oppfølgingsmøte, så blir spennende! Har troen på dette! Skal prøve å få lagt inn litt kondis (step) innimellom, men legger joggeplanene på hylla til jeg er ferdig med denne måneden og blitt sterkere i kroppen.

 

Men så er det VEIEDAG..og jeg fikk litt hakeslepp! Jeg er 55,9 !!! Det betyr ned 1,2 kg!! Sykt..og rundt det største på magen var jeg ca 79 cm. Dette går den rette veien. Måtte ha hatt mye å sagt at jeg hadde mensen, men har også vært syk og spist litt lite, så kan jo hende det regulerer seg litt opp igjen, uansett er jeg glad i dag! :)

 

Så glad at jeg skal hoppe i treningstøyet og ta min første styrkeøkt på 3T :(

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

Gratulerer så mye smint ;) vel fortjent:D

jeg rakk ikke veiing i dag så tar det i morgen, tror egentlig jeg står stille, men håper jo på nedgang da:D

men en ting som sjokker meg er alle menneskene som jeg kjenner sier jeg har blitt tynnere i ansiktet =D

 

men skriver mer siden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

for en mat dag, jeg nesten på 1800kcal ;) det var ikke sånn det skulle ende men jaja!

håper uansett vekta går ned, for litt seinere skal jeg og typen gå tur :) pluss at vi driver med pakking!

 

så nå er jeg skremt over alt jeg har :) har pakket 3 søplesekker med klær alt og enda er det mye igjen, men har tenkt til å gi bort en del til vennina mi.

 

hvordan har det gått med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ouah, kjempebra Smint med nedgang, 1,2 kg er jo masse! Bra!!

 

Jeg var 65,3 i dag det er hverken nedgang eller oppgang, men det er ok. Jeg setter inn støtet når jeg kommer hjem i morgen.

Nå har jeg bakt kake som vi skal spise etterpå, fyfy, og har spist is før i dag. Vi har vært på shopping så ble mye bevegelse ihvertfall og jeg har kjørt mye motorsykkel (jeg er motorsykkel, nevøen sitter på ryggen...slitsomt, men veldig gøy!)

 

Flink du er stinelill til å holde deg borte fra godteri, og det er rart det der med hvor mye man egentlig har når man først begynner å pakke...

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

fått 1,5tp i dag å på gange ;)

skal gå tur i morgen også skal få 1,5tp i morgen også :)

jeg har fått hekta på gå tur !

 

missrosa du må lov å kose deg 1 dag i uka, så lenge det ikke skjer vær dag!

jeg har ingen planer om å kose meg litt før jul og da skal jeg være på 59kg og 85cm rundt midjen :)

må være mulig!

 

men nå skal jeg og typen se på film =)

ha en god kveld videre dere 2 også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

WOW nå fikk jeg komentar på at armene mine har blitt tynnere :) JIPPI<3 tynnere ansikt og armer er toppen :) så etter vært går vel magen ned også da<3

nå er jeg stolt!

måtte bare skryte litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra stinelill! Er jo det aller beste når det vises på deg, da kan vekta bare være det den er uansett, men tipper du har gått litt ned da ;)

 

Missrosa: hehe, tenkte du faktisk mente kjøre motorsykkel :) Men er nok mer trim i å være en ja, :D sett inn støtet når du kommer hjem ja, blir ofte litt mer ekstra når man er på besøk.

 

Jeg har trent i dag, tok hele styrkeprogrammet og det tok jammen en hel klokketime, + varmet opp 10 min på skimaskin. Jeg ble sykt sliten av styrke, hadde ikke trodd jeg skulle greie å trene såpass hardt på egenhånd, ble mer sliten enn å være på gruppetime faktisk!

 

Men har satt målet mitt å greie å gjennomføre styrketreningen 2 ganger i uka, men prøve på 3. Men 2 er ok det også, for det å trene styrke er bittelittegrann kjedelig..så er redd for å ha et for høyt mål i begynnelsen, må spe på med litt morsomme timer også! Men 2 per uke, det MÅ jeg bare greie ettersom jeg skal ha oppfølging om en måned, vil ikke komme dit og være like sterk (svak) som før liksom :)

 

Barnevakt i helga vi, så jeg er rusfri igjen! Hehe...nesten blitt mål for meg å greie å la vær å drikke..men er litt stolt over at dette er andre helga på rad (herregud, høres ut som den verste rusmisbrukeren..) Vet ikke hvordan det blir neste helg, men helga etter så har jeg bursdag så da skal jeg unne meg en liten fest.

 

I morgen er utskeielsesdagen min, og jeg gleder meg! Vi tenker å ta vesla med til byen å kjøpe is eller gå på kafè, blir koselig.

 

Men da skal jeg slutte å skrive (skravle) her, ha en fin kveld og en god helg dere!

 

Satser på en treningsøkt på søndags ettermiddag jeg, så blir det 3 økter denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare regne på det med vekta, det har jo gått 3 uker siden jeg startet "ned 5 kg på 10 uker" og målet var jo å gå ned 3 kg de første 5 ukene. Noe som betydde 600 g per uke. Fant ut at jeg har gått ned 1,6 kg på disse tre ukene, noe som betyr 533 g per uke i gjennomsnitt. Det er ikke dårlig! Så sammenlagt har jeg jo så og si greid meg fint så langt, må huske på det senere hvis ting står stille, at det plutselig kan "ta igjen" uka etter! Note til meg selv ;)

 

1,4 kg igjen til første delmål ved 5 uker, og det er bare to uker til! Premie: Frisørtime!!

 

Har også satt opp treningsplan i kveld, satser fullt ut på styrke fremover, har laget plan helt til uke 40 - altså en måned frem i tid, planen er optimistisk: 3-4 treningsøkter i uka! Skriver alltid opp 4, men 3 MÅ holdes! Det blir da Styrke 3 av 4 ganger evt 2 av 3 ganger, og kondis den siste gangen.

 

(Bare dropp å lese dette, er sikkert kjedelig for dere, hehe, men jeg liker å skrive alt jeg planlegger så kan jeg se tilbake senere :) )

 

Gleder meg allerede til det har gått en måned slik at jeg kan starte så smått med joggingen! Da tenker jeg fortsette med styrke 2 ganger i uka og jogging 2 ganger! Gleder meg!!

 

Om "bare" 7 uker er jeg i mål! Da gjelder det å finne passe treningsmengde og mat for å holde seg stabil videre. For målet skal jeg nå - det er helt sikkert! Motivasjonen er på topp!

 

OG så skal jeg trene med rockeringen også, tar som regel noen runder når jeg kommer hjem fra trening - noen runder på kvelden her og der eller morgenen, men skal intensivere på dette også etterhvert - øke på minuttene og skrive plan for å gjøre dette mer regelmessig.

TRENING ER TOPP! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempeflott at du har fått kommentarer på at du har gått ned, det er jo det beste!! Og ellers er du flink stinelill! Bra du kommer deg ut å går!!

 

Smint, det ser virkelig ut som om du har kontroll på treningen, jeg skal få samme kontroll fremover håper jeg=)

 

Jeg spiste en usunn greie på flyplassen i dag, men fra jeg satte føttene på norsk jord så sa jeg til meg selv, nå er det slutt på søtsakene! Og det blir bra, hehe

 

Skal trene i morgen, i kveld skal vi ha biffsalat til middag, den de reklamerer med på matprat.

 

Vel, ut en tur i byen nå! Snakkes mer siden!

 

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffsalat hørtes godt ut! Du må si fra om det ble en suksess og hva du hadde i den da :) Elsker å få middagstips! Husker reklamen såvidt, men ikke alt som var i.

 

Sitter her ensom og alene i kveld jeg, har lagt barnet og kjæresten har dratt på fest..spiser litt godteri, og har utskeielsesdag, men av en eller annen grunn er det ikke såå godt, og jeg har heller ikke lyst på så mye..er vel for sliten kanskje.

 

I morgen skal jeg på trening når jeg er ferdig å sitte barnevakt. Blir godt å bare få en real økt på trening, gleder meg til det!

 

Håper dere har en fin lørdagskveld..kjenner jeg begynner å bli litt lei av å være hjemme i sofakroken..neste helg bare måå jeg finne på noe annet..komme meg ut..være sosial.

 

Jaja..litt kjedelig til meg i kveld som dere kanskje skjønner... sukkelukk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Biffsalaten er god, det er biffstrimler, avocado, rødløk, sukkererter, asparges, cherrytomater, sopp og ruccola. Det er i hvertfall det vi bruker, husker ikke om det var akkurat slik den på matprat var, men på matprat.no finner du den, bare søk biffsalat tenker jeg..

 

Ellers er jeg klar for trening i morgen, blir løping, wii'en og treningsmatte og resten av utstyret jeg har er pakket ned.

Ser frem mot å kjøpe rockering, virker som at det er bra trening...

hadde kjøpt med en pose snickers til mannen, men har ikke smakt på en eneste en, for som jeg sa forrige innlegg skulle jeg ikke spise noe usunt når jeg kom hjem... og det holder jeg, Har kjøpt inn til spiselisten min for i morgen, så blir det "storhandel" mandag eller tirsdag av middager for uken, må lage en liste for kommende uke.

 

er klar nå, for å gå ned, jeg kjøpte en bukse for noen år siden(!!) den har aldri passet, da var jeg samme vekt som nå og jeg skulle gå ned litt slik at den passet, i stedet gikk jeg MYE opp, men denne høsten skal jeg komme inn i den, jeg skal.... basta bom!

regner med at den er passe på ca 60 kg, som er første mål, 1 november var jo i utgangspunktet målet, men kan være jeg må justere litt på det ettersom det ikke har vært noe nedgang til nå. Om jeg skal gå ned 0,5 kg i uken, blir det ca til 22. november.

 

Men om jeg er flink og står på kanskje litt før, jeg får være flink! Jeg har jo så lyst!

 

Sitter også hjemme en lørdagskveld, for å trøste deg så sitter jeg hjemme de fleste lørdagskveldene, ikke for at jeg ikke har venner, men er ikke et festmenneske.. og de fleste vennene mine er det så da blir det hjemmekveld, hehe... =)

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så hyggelig å høre fra deg i kvelden, hva gjør du på lørdagskveldene da? Hehe, får nesten bare lyst å legge meg for blir kjedelig med pc og tv etterhvert..men nå begynner det jo å bli sent også, og har jo ei lita jente her som kanskje står opp tidlig så kan jo være greit med litt søvn.

 

Så flink du var som ikke spiste sånn snickers! Veldig fristende å ta slike, de er jo så små liksom, så det er bra!

 

Skal prøve sånn biffsalat jeg også da - takk for tipset! Kjempelurt å ha en bukse å skulle inn i, litt mer konkret enn bare antall kilo og sånn, tenk så godt det blir å dra den glidelåsen helt opp, eller lukke de knappene! You can do it, jeg heier på deg!

 

Da sier jeg også natta - sov godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vel, det blir tv og pc på lørdagskveldene, hehe... men, innrømmer at det blir litt kjedelig noen ganger, men jeg treffer ofte venner i ukedagene på kveldene så da går det greit. Jeg bruker noe medisiner så jeg kan ikke drikke og da synes jeg ikke det er noe gøy å være med fulle folk på byen. Alle blir så rare, hehe, men jeg festet en del i mine "yngre dager". Og var en av de slitsomme selv, hehe... Men, man venner seg til en "festfri" livsstil også, fordel er at jeg slipper å være fyllesyk.. og sparer mye penger og kcalorier... men, allikevel er jeg ikke rikere eller tynnere av den grunn... merkelige greier!

MEN, når vi får oss hus en gang i løpet av høsten har jeg lyst til å be våres venner og ha en fest hjemme, da er ting bedre, ikke så mye mas og tjas...

 

God natt herfra og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, er jo absolutt mye annet å gjøre enn å feste også! Men når alle andre gjør det i helgene, så er det jo ikke like lett å være sosial, greit med tv og pc innimellom også da :) Kjenner det er veldig godt å slippe bakrusen ja, men litt tungt å stå opp halv sju i dag likevel, hehe, gleder meg LITT til jeg er ferdig å være barnevakt i dag ;) Blir sliten av det, men er jo kos også! Penger bruker man alltids uansett ja, og jeg merker at jeg heller spiser mer de helgene jeg ikke er på fest eller gjør noe annet sosialt, så jeg synes ikke det er noe rart du ikke er tynnere av det heller, snakket faktisk med en venninne om det som også satt hjemme i går, hvordan man på en måte kjedespiser når man er hjemme en hel kveld.

 

Håper som sagt at hun blir hentet litt tidlig i dag så får jeg slappet av litt og trent. Jeg som i blant får lyst på barn blir litt kurert når man er barnevakt en hel helg, hehe, skal bli godt med friheten og bare tenke på seg og kjæresten igjen :)

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er mye ute å går om dagen :) alt gått en tur på 15min, skal vel ut mer i kveld å gå tur ;)

 

dere er også kjempe flinke :)

 

denne uka ble det opp 100gram på meg, men tar det ikke så tungt, jeg tror det kommer av at mensen kom på fredag. men nå blir det ikke veiing før den er vekk!

 

i går var jeg på fest og drakk litt for mye! men men!

 

ellers må jeg si dere er kjempe flinke begge to<3

 

ha en god dag videre jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å gå stinelill, har du prøvd å gå med staver? Det skal være veldig bra og man forbrenner enda mer, og det er jo alltid bra. Går det fint med maten og?

 

Jeg har hentet meg litt inn fra uken som har vært i dag, så første treningsøkt blir i morgen. Nå koser jeg meg med en kopp kaffe og et eple.

Skal snart se Alice in wonderland, kjøpte den tidligere i dag, har lenge hatt lyst til å se den så håper den er bra!

 

Ja, man blir litt kurert av å passe barn ja, smint, men det er jo mye kos også da.. Men det er ikke et tema hos oss enda ihvertfall, vi er litt for glade i å reise og bare være oss to, hehe

Kom du deg på trening?

 

Har hvert flink og spist etter planen i dag, deilig å komme inn i de gode rutinene igjen.

I morgen skal jeg måle meg rundt magen og livet og skrive det opp og gjøre det fast hver mandag, da ser jeg kanskje litt forandring etterhvert.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ble 2timers tur i dag :)

nei jeg har ikke prøvd staver! men hører mye posetivt om det!

tror jeg venter med å skaffe meg noe sånt til jeg har fått flytta!

med maten har det ikke godt så bra i dag, spist 1 yoghurtis ;) flaut!

men uka som kommer skal bli bra<3

 

men her er min treningsplan for uka som kommer!

 

Mandag

Gå tur

Tirsdag

begravelse

onsdag

gå tur

Torsdag

sykle

Fredag

gå tur

Lørdag

gå tur

Søndag

sykle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble barnevakt mye lenger enn jeg tenkte, så ble for sliten til trening. Men har planlagt å stå opp tidlig å dra på trening før jobb i morgen i stedet da :)

 

Bra dere har planene klare for uka! Har treningsplanen klar jeg, skal lage middagsliste i morgen!

 

Nå er det film og lading av batterier her, kjenner jeg gleder meg til helg igjen allerede, hehe, blir godt med en helg der vi bare kan tenke på oss selv og gjøre det vi vil..men må vel ta uka først ;)

 

Ha en fin kveld videre. I morgen kjører vi på for fullt med sunnhet og aktivitet!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg målt meg. Det skal jeg da gjøre hver mandag fremover, skal bli godt å komme meg ut i dag og trene litt!!

Og jeg skal lage middagsplan, skal handle inn i morgen, det blir bra.

 

På det tykkeste rundt magen: 87 cm

Rundt midjen: 74,5 cm

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så bra missrosa, tror jeg skal måle meg mere jeg også, både lår og rumpe/hofte nå når jeg har begynt med styrketrening, er jo så motiverende å se forskjell!

 

I dag var jeg superflink! Trente FØR jobb! Så var helt rart å komme hjem fra jobb nå i kveld og allerede ha trent..føles som jeg har jukset ;) hehe.

 

Neste trening blir onsdag! I morgen er det fridag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Jippi ;) ble 1,9tp i dag å :) stolt<3

 

jeg har endelig fått igjen sykelen min, så nå blir det sykling igjen, gleder meg<3

 

dere er så flink med trening og alt :)

og jeg er dårlig til å trene!

syns ikke jeg trener så mye jeg selv om jeg går tur 1time nesten vær dag!

håper midjen min blir mindre etter vært<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent i dag, jeg utsatte det til kvelden, så ble det brått bestemt kino med mannen og en kompis i stedet, jaja.. jeg prøver igjen i morgen.... Og da må det skje... nå er det litt for lenge siden, merker det.

 

Har kjøpt en bok og stjerneklistremerker og laget en plan, ny plan.

Skal ta uke for uke i stedet for en måned, og hver 3. uke er det opptelling. Og har jeg da 24 stjerner blir det shopping!!!!!!!!!! Ihvertfall litt shopping, ettersom jeg HÅPER jeg skal shoppe hver 3. mandag

 

Du er jo flink stinelill om du går en time hver dag!

 

Og det er herlig å være ferdig trent før dagens realiteter starter ja, smint!

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I det siste at jeg bare blitt flinkere til å trene, er jo snart på nytt trimtre også eller hva det heter!

 

men nå er det grove rundstykker som står på menyen til frokost, også skal jeg i svarteklær så skal jeg i begravelsen til beste far i dag!

 

plan for i dag:

spise sunn frokost

i begravelse

ut å spise?

trene?

 

også må jeg drikke vann for jeg har lett for å besvimme i begravelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra i begravelsen stinelill, husk å drikk vann ja..og pust dypt!

 

Synes du er flink jeg, 1 times gåtur om dagen må merkes det! Du kan jo prøve å gå litt intervaller hvis du vil variere litt eller sette inn litt ekstra? Altså gå veldig raskt i 3 minutter / eller oppoverbakke, og så vanlig tempo i 4 minutter, og så høyt igjen i 3 osv.

 

Hva så dere på kino da missrosa? Høres ut som en kjempefin ide å ta uke for uke og å belønne seg selv med shopping, har ikke shoppet på en evighet jeg, og var i byen i dag, herregud så mye fint jeg fant! Men kjøpte ingenting da. I morgen skal jeg også på trening før jobb, var genialt i grunn!

 

Trening denne uka blir da:

Mandag: Styrkeprog.

Tirs: Fri

Ons: Styrkeprog HELE

Tors: Zumba

Fre: Styrkeprog HELE

Lør: Fri

Søn: Fri eller trening

 

Vi skal ha chili con carne til middag i dag, var et sånt glass fra uncle bens og så har jeg kjøpt karbonadedeig og fullkornris til ;)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk, nå er det hele over, og jeg har mistet matlysten, får bare høre hvor sliten jeg er nå om dagen! lei alt nå jeg!

gleder meg sånn til jeg får kommet helt i gang, jeg orker ikke dette slitet mer, jeg vil bare få starta ordentlig med trening.

mulig jeg ta en sykel tur i morgen etter jobb, eller så venter jeg med det og heller ser om jeg får pakka litt ting framover! gleder meg til jeg får flytta!

 

nå orker jeg ikke østlandet mer!

 

skal kanskje begynne på treningsstudio når jeg har flytta å det skal bli bra<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...