Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

I kveld greide jeg 8 minutter med rockeringen..vet det ikke høres mye ut, hehe, men det er faktisk veldig tungt! Greide sammenhengende 3 minutter - ny rekord! hehe. Ble 5 minutter den ene veien og 3 minutter den andre og magen er knall rød! Prøve å komme meg opp i 10-12 minutter frem til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg har kjøpt meg rockering (1,5 kg) og hoppetau, har prøvd rockeringen, det er jo kjempegøy, skal ha på treningsklær nå og hoppe og rocke i vei! Så får vi se hvordan magen er i kveld, begynner litt forsiktig da..

 

Det er jo knallbra smint, 8 minutter!!

 

Vi var på The Expendables, action og skyting fra start til slutt, hehe!

 

Ha en fin dag. Kommer med treningsrapport og opplegg etterpå! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rockering er 2 kg! Så det så ;) Hehe. Er øm i dag, men ikke så sykt mye som i begynnelsen, kanskje jeg er litt herdet? Skal fortsette dette ja!Du må si fra hvordan det går missrosa, kanskje vi kan lage rockeprogram sammen? :)

 

I dag trente jeg før jobb igjen!! Wee jeg er så flink! ti minutter oppvarming og 1 time styrke! Tuuungt og deilig! :)

 

Nå skal jeg spise kveldsmat..en liten pizza..fyfy..men spiste salat til lunsj/middag så har ikke spist så mye før i dag da!

 

Ha en fin kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... det ville egentlig jeg og ha, men de hadde bare 1,5 også ville jeg ha i dag..(en utolmodig sjel) men det er kanskje grunnen til at jeg ikke kjenner noe som helst, men det er jo litt rart det og? Eller hva tenker du?

 

Men, jeg ble sliten av hoppetau og rocking..

Jeg fant forresten et program på 6 uker på rockering, på iform.nu

Tenkte jeg skulle prøve meg på det!

 

Du er flink til å trene altså!!

 

Jeg har trent hodet i kveld, var på mitt første sykurs, morsomt!!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, kjenner du ingenting?? Har du sånn som er bølgete inni? Går jo ikke an å ikke kjenne det da??? Må ha en sånn vanlig rund du? Hehe, mange spørsmål!!

 

Skal sjekke ut det rockeprogrammet jeg også da :D

 

Høres morsomt ut med sykurs, iallefall for deg som er så glad i å sy!

 

I kveld skal jeg på zumba..kanskje..tror jeg..åhh..er såå sliten etter jobb. Men skal virkelig prøve å dra, men hvis det ikke blir så skal jeg uansett trene styrke i morgen også!

 

I dag ble det wok til middag, med kylling - deilig! Godt å spise sunn middag, føler det har blitt så lettvinte løsninger i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg satt hele kvelden i går på sykehuset =( typen min fikk epilepsi annfall :D var skremmende!

så i går ble det dårlig med mat og drikke!

 

nok en gang er dere flinke med trening :)

stå på jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinelill, så leit.. har han hatt det før eller brøt det ut i går? Det er ikke noe hyggelig når slikt pågår, håper det går bedre med kjæresten din og deg =)

 

 

Smint, den er bølgete, med harde buler, men utenpå hele ringen er det et mykt lag, er det det på din?

jeg finnes ikke støl og jeg holdt på 2-3 min, jeg ville ikke holde på mer for jeg trodde det skulle bli så vondt, men skal prøve mer, men jeg har jo kanskje mer fett rundt magen enn deg, men tror ikke det heller skal ha så mye å si...

 

ja det var kjempegøy på sykurs, gleder meg til vi kommer ordentlig i gang, skal begynne å sy skjørt neste uke!

 

Vi satt å funderte på middag, så sa mannen min at nei nå stikker vi på Fridays... så ble burger og litt mozzarella sticks, men spiste ikke alt brødet og pommes frites'en, så var litt flink.. hehe

 

I morgen skal jeg til bestemor å vaske klær, har vært masse hærverk i vaskekjelleren, flott! At noen kan ødelegge slikt, det går jo utover så mange mennesker...

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg rocket i 10 minutter, hvorav 7 av dem var effektiv rocking... litt vondt i dag kjente jeg etterhvert, men smerte er vakkert sies det, hehe!

 

Det koster å bli sprek... har fått igjen troen på meg selv!

Har ikke fått stjerner så langt denne uken pga manglende trening og ikke spist helt slik jeg hadde tenkt, men det er ny dag i morgen og jeg har litt tro på meg selv nå, igjen, så får jeg bare håpe den ikke svikter..

 

Ble det zumba på deg i kveld smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble zumba! Ble glad etter treningen i kveld, merker jeg blir mye mer glad og får godfølelsen etter slike kondisøkter enn jeg får etter styrketrening.

 

Det hørtes skremmende ut stinelill! Håper det går bra med dere begge! Klem til deg.

 

Missrosa: Tror ikke det skal ha noe å si nei, jeg har hørt om mange som har virkelig vondt når de rocker, og det er folk i alle størrelser! Dette var jammen rart, min er sånne buler inni ja, men hele er polstret på en måte. Den er veldig stor også, største rockeringen jeg har prøvd, er din det? Stor plass inni ringen liksom. Men men, så lenge du føler det er trening så er det jo bare fint! Og så får du jo rocket litt mer enn meg, første gangene til meg var døden! Hehe, så vondt at jeg ikke holdt ut - bokstavelig talt!

 

Så kjedelig med hærverk da :D Snill du er som hjelper bestemoren din!

 

I morgen er det veiedag nok en gang, litt spent, men føler meg ikke noe særlig anderledes enn forrige fredag så lurer på hvor jeg ligger på vekta, for aller første gang har jeg greid å gå hele uka uten å veie meg en eneste gang! Stolt!

 

Har vært flink med trening denne uka, men bare halveis flink med maten, må bli skjerpings med måltidene neste uke!! Måå skrive plan! Merker at det er vanskeligere etter at jeg begynte å jobbe noen kvelder for da utgår middagen og jeg blir så sulten på kvelden fordi jeg ikke spiser nok på jobb, så her må det planlegges mye bedre neste uke!

 

Ha en fin kveld begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Ja den er gigantisk, hehe og polstret slik som din. Men jeg fikk mer vondt i kveld altså, men nå holdt jeg jo på en stund, MEN jeg har også kjøpt hoppetau og lest en del treningsprogram for det, så i morgen tenkte jeg å ta en løpetur og ha med hoppetauet og hoppe i parken, og ja, så får jeg bare håpe jeg gjennomfører det i morgen!

Det er her det har vært hærverk, passer skikkelig dårlig nå, hehe, vi som skal ha visning her mandag og nå henger det fult av lapper rundt på veggene, great!

 

Så bra at du blir glad etter treningen, da er det jo ekstra viktig at du bytter på styrke og saltimer.

 

Jeg har også tatt litt lette løsninger den uken her, så må skjerpe meg fra nå, hehe må bare tenke at jeg vil jo gå ned og da kan man ikke dytte i seg det man vil.

 

Så flink du har vært som har holdt deg unna vekten...! det blir jo spennende i morgen og husk IKKE bli skuffet for tallet om det ikke er slik du ønsker, det kan alltids være 10 grunner for at du ikke har gått ned eller at du er litt opp pga syklus, vann, hva du spiste i dag, "toalett-besøk" ja... du må ikke gi opp, det beste merker man jo på klær og målebånd! OK!

Du er kjempeflink om dagen, jeg får masse motivasjon av deg :D

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå var det hos deg det var hærverk, misforsto! Så utrolig dumt og ubeleilig ja. Fatter ikke at folk har behov for å ødelegge..akkurat i natt så har noen knust alle buss-skurene rundt her jeg bor også, jeg skjønner det bare ikke, hvorfor?? Kjedsomhet? Være kul? Idiotisk uansett! Og teit nå når høst og vinter nærmer seg og man trenger ly når man venter på bussen, det går jo bare ut over alle og også dem som gjør det! ÅH! Hehe, blir irritert på dine vegne også!

 

Men du, ååå som jeg trengte å lese det du skrev sist, hehe, var på vei inn hit for å klage :D For jeg har gått opp igjen, ble helt forskrekket på vekta, hehe, 56,7 (var 55,9 forrige fredag) Men og det er et stort MEN, jeg føler meg ikke større, jeg har trent mye styrke i det siste, og nå går jeg rundt i den buksa som var supertrang for en stund siden, den strammer fortsatt litt, men jeg kan fint gå i den. Så jeg skal prøve å glemme vekta litt, og bare fokusere på å greie BÅDE trening og kosthold neste uke, resultatene må jo bare komme da!

 

I kveld har jeg superbehov for å være sosial, finne på noe, kanskje ta litt rødvin og god mat eller noe..ikke mer sofasliting iallefall, har vært så rolig de to siste helgene at jeg bare må få utløp denne helga! Håper iallefall å komme meg ut på noe i morgenkveld, i kveld må jeg kanskje se x-factor :)

 

stå på videre og ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, fint at du ikke fokuserer så mye på tallet, du er jo ikke større!!

 

Nå har jeg trent, det ble 20 min bare, en blanding av jogging, hoppetau og lett jogging.

200 kcal, 1 tp.

Jeg har jo søren meg ikke trent på lenge, blir helt flau over meg selv når jeg ser hvor lenge det er siden... men jeg vil ikke ta i alt med en gang da blomstrer bare betenneslene opp... Hvordan går det med kneet ditt forresten? ble det bra?

 

ja jeg fatter ikke hvorfor folk gjør hærverk... det er helt utrolig.

 

ha en fin dag, håper du finner på noe gøy i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra missrosa! Godt jobbet! Nå kommer du nok inn i det igjen skal du se, bare tving deg på trening et par ganger til så er du i gang! :D Men lurt å passe på at du ikke får betennelse ja, smart å ta det gradvis. Jo kneet er helt fint, litt av grunnen til at jeg trener så mye styrke nå er jo for å trene opp leddene, og etter denne måneden håper jeg å kunne begynne å jogge, gleder meg så til det! Foreløpig har jeg ingen vondter eller skader, var nok lurt å fokusere på styrke og bare ha 1 kondisøkt i uka for tiden, lenger frem tenker jeg å fordele det mer på 2 dager styrke og 2 dager kondis :)

 

Jeg hadde jo så mye på hjertet i sta at jeg glemte å si at jeg hadde trent, hehe, kl åtte i morges var jeg på 3t OG jeg har fri i dag, helt utrolig..men kjenner jeg kanskje skal ta meg en liten lur nå, hehe. Trente 10 min oppvarming og 1 time styrke :) nå blir det fri i morgen med god samvittighet, men mulig det blir en økt på søndag ettersom jeg skal jobbe HELE dagen mandag så rekker ikke trene da.

 

Trent 4 dager denne uka nå :) Stolt!!

 

Håper du også får en kjempefin kveld og helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreking! 8 på en fridag er bra, og det er jo så deilig man får så mye energi resten av dagen.. 4 ganger denne uken er bra, da har du vært flink!

 

Ja, vi skal bort i helgen da, så blir ikke noe trening, så det er bare om å gjøre at jeg kommer meg ut mandag og tirsdag, må komme igang igjen..

 

Og...vi vant bud runden på et hus i dag! Så blir innflytning i november!! GLEDER MEG!

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Stinelill' date=' så leit.. har han hatt det før eller brøt det ut i går? Det er ikke noe hyggelig når slikt pågår, håper det går bedre med kjæresten din og deg =)

 

 

Smint, den er bølgete, med harde buler, men utenpå hele ringen er det et mykt lag, er det det på din?

jeg finnes ikke støl og jeg holdt på 2-3 min, jeg ville ikke holde på mer for jeg trodde det skulle bli så vondt, men skal prøve mer, men jeg har jo kanskje mer fett rundt magen enn deg, men tror ikke det heller skal ha så mye å si...

 

ja det var kjempegøy på sykurs, gleder meg til vi kommer ordentlig i gang, skal begynne å sy skjørt neste uke!

 

Vi satt å funderte på middag, så sa mannen min at nei nå stikker vi på Fridays... så ble burger og litt mozzarella sticks, men spiste ikke alt brødet og pommes frites'en, så var litt flink.. hehe

 

I morgen skal jeg til bestemor å vaske klær, har vært masse hærverk i vaskekjelleren, flott! At noen kan ødelegge slikt, det går jo utover så mange mennesker...

 

Ha en fin kveld[/quote']

 

han har hatt det siden han var liten, men første gang jeg opplevde det, men tok det egentlig ganske bra, ble skremt men det gikk fint til slutt, han lå over på sykehuset, nå er han bare slapp og dårlig :D

 

men med meg går det greit, hadde ikke tid til å veie meg i dag, også har jeg hatt mensen denne uka! så tar veiingen neste uke!

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så flink med både mat og litt trening, men.. så ville vi jo feire litt at vi har fått hus så da ble det is og scones og noen kjeks...

Men, det er jo ikke hver dag det skjer!

 

Bra du taklet det bra, stinelill! Og deilig å gå tur, veldig pent vær i dag, ja!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med gåtur ja! Du er flink til å holde deg aktiv stinelill.

 

Jeg er dausliten i dag..tror det ble litt mye trening på meg rett og slett, neste fredag skal jeg feire bursdagen min, så lurer på om jeg skal droppe trening da, eller ta en litt lettere økt..kjedelig å føle seg såå sliten..enda jeg sov et par timer på dagen, hehe.

 

Har vært på butikken og kjøpt kjeks og ost til oss, skal ta litt vin i kveld og ha kjærestekveld, blir kos :) Til middag blir det kyllingfilet, kinakål, agurk, tomat og oliven, med gresk dressing på! Mulig vi bare har middag i kveld og sparer ost/kjeks til i morgen, er jo allerede ganske sent.

 

Man må feire slike ting da missrosa! Det er bare sånn det er :D

 

Nå skal jeg bare slappe heeelt av til kjæresten kommer hjem (etter jeg har vasket et par maskiner til med klær da.. :) )

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å venter på at kjæresten skal komme hjem fra fotballcup. Har tent masse stearinlys, og pyntet med roseblader på bordet :D

 

Middagen ble: Kyllingfilet fylt med kalkunskinke og osteskive, kinakål, agurk, tomat, oliven + gresk dressing, ved siden av legger jeg salte kjeks og brie! Nammis! Gleder meg til han kommer. Har kjøpt øl og vin til oss, blir koooos!

 

Romlemantisk kveld i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble veldig kos, vi trengte en kjærestekveld, har ikke vært sammen nesten på to helger så :D Jeg drakk en halv øl da..hehe..ble plutselig invitert på sushikveld i kveld, så vi bestemte oss for å ikke drikke noe særlig i går da, ja jeg er flink og prioriterer lørdagskvelden, det er jo tross alt utskeielsesdagen min!

 

Nå sitter jeg å spiser sen frokost: havregrøt med bringebær, namnamnam :) Endelig greier jeg å spise det igjen nå når vi har kjøpt nytt gryn og tette bokser til kjøkkenet...

 

I dag blir det kanskje en gåtur til byen og så middag hos venner i kveld, blir en fin dag tenker jeg!

 

Håper dere også har en fin lørdag og koser dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Er jo litt deilig å ha kjærestekveld da smint :) vel fortjent<3

 

jeg skal begynne hos fysioterapi kanskje, må bare snakke med legen min om det, siden den ene skulderen min har slått seg vrang igjen og er så vond at jeg ikke kan løfte en nøkkel en gang uten at jeg dør av smerte i skulderen :D

 

orker ikke engang å spise nå er så vondt å lage mat med den skulderen :)

 

trening blir det ikke noe av nå som jeg har ondt!

 

men ellers går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, denne helgen har ikke vært bra, pizza, nøtter.....mat!

Og ingen trening da vi var borte.

 

Nå må det bli en forandring, det føles også som at klærne mine er litt trangere, jeg tror det bare er innbilning egentlig, men det er jo ihvertfall en grunn til å bli flink med maten igjen og trening minimum 4 ganger i uken. Nå må jeg sette inn støtet skal det gå denne høsten/vinteren.

 

Kjipt med vond skulder stinelill, håper fysioterapeut kan hjelpe deg så du kan trene igjen og selvfølgelig ikke ha det vondt...!

 

nam nam, sushi...

 

 

Ha en fin kveld, i morgen er ny dag og ny uke!

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig godt med hjemmelaget sushi! Må gjentas igjen snarest! Spiste sykt mye, hehe, i dag har det blitt litt godterier enda det ikke er utskeielsesdag!! Ikke bra, men jeg er veldig bestemt på at i morgen er det rett tilbake på normalen! Skal jobbe fra tidlig morgen og helt til kvelden i morgen, så tviler på at jeg greier å trene etterpå, så satser på en treningsøkt på tirsdag. Skal til frisøren på tirsdag også, og jeg googler og googler etter frisyrer og farger, er så redd for å angre meg!! Jeg gjør alltid det, hehe, men har lyst på forandring også..spent på hva jeg ender opp med!

 

Nå skal jeg hive meg i dusjen, har hårkur i håret - lukter såå godt :D

 

Snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...