Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

du ha en god natt smint :)

kos deg på jobb i morgen =)

 

du får ha en god kveld du også missrosa:)

 

jeg er bare innom for å si at det går bra med maten og at midjen min har krympet 0,5cm :)

 

ellers er skulderen vond igjen og jeg skal jobbe i morgen :D gruer meg!

men men!

kan jo alltids gå meg en tur selv om skulderen er vond<3 må bare ta det med ro!

 

men nå tar jeg snart kvelden =)

Natta begge to<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Da er det straks visning nr. 2

Håper det går bedre denne gangen... Har ikke hatt tid til trening i dag, men har gjort masse husarbeid da.. Har også ganske vond hals, vil ikke bli syk.

 

Når det er visning skal vi på Krishnas, en veggisrestaurant, det er mer som en cafe egentlig, men de har utrolig god mat til en billig penge.

 

Så bra stinelill, mindre mål er bra!

 

Lykke til med frisørtime i morgen, smint!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Yes :D endelig ned i vekt =) 65,2kg var vekta i dag og jeg har ikke tid til å veie meg på fredag, og hakke veid meg på 2uker. så ned noe :)

snart på 64 tallet :) gleder meg<3

 

hvordan ligger dere ann nå? jeg skal snart spise middag :)

blir vel en gå tur med mamma på torsdag, skal satse på 1,5-2timers gå tur <3

 

på torsdag fortsetter jeg pakkingen, og jeg snakka med kurslederen min når jeg gikk gr kurs og ho sa at alt sånn flytting består av mye bæring så da skal det settes som gym, bare sånn at dere vet det!

 

er mega sliten etter jeg har vært på jobb, så blir kanskje en gå tur etter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått stjerne, har vært så flink med maten!!

I kveld begynte vi å sy skjørt på sykurs, kjempemorro=)

 

Hvordan går det med dere?

 

Ble du fin på håret smint? Har også lyst til å gjøre noe på den fronten..

 

Bra med nedgang stinelill

 

I morgen har jeg store planer om å trene.. og fortsette med min sunne livsstil.

 

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, bare innom snarest, gått litt skeis med meg denne uka, ikke fått trent og spist mer enn jeg burde :S

Men i morgentidlig skal jeg på pulsstep iallefall! Og så har jeg bursdag i dag, og skal feire i morgen :) Får bare starte på ny frisk på mandag!

 

Har fått nye joggesko i bursdagsgave, med masse demping!! Gleder meg til å prøve dem i morgen :)

 

Håper dere får en fin helg, kommer sterkere tilbake senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk missrosa :) I dag har jeg vært på pulsstep, deilig å få trent igjen! Håper å kanskje få tatt en økt på søndag også så blir det iallefall 2 dager denne uka, bedre enn ingenting! Blitt utrolig mye kaker disse dagene og i kveld blir det fest så kaloriene får jeg tenke på i neste uke :) Men da skal jeg virkelig tilbake til gamle vaner igjen, og jeg gleder meg, for jeg kjenner den samme entusiasmen og motivasjonen som jeg hadde i begynnelsen! Da får det liksom fint å kose seg litt i kveld, når jeg VET jeg skal starte på ny frisk søndag/mandag :)

 

Håper dere får en fin helg og høres superbra ut med både kurs og hund stinelill, kos med et kjæledyr da! Da har du noen å gå tur med :)

 

Kos dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk stinelill :)

 

Herregud hvor mye er det mulig å spise?? Jeg hater bakrus..det ER faktisk egentlig ikke verdt det lenger..jeg blir så dårlig.. og for en liten kvelds moro?? Nei, neste gang blir det mye mindre drikke, og annethvert glass vann eller noe, jeg orker ikke denne bakrusen mer! Og så har jeg spist syyykt mye i dag, pluss kebab i natt, fatter ikke at jeg får så mye i magen en gang! Skal bli sykt godt å ha en vanlig dag i morgen og da SKAL jeg trene altså! Gleder meg til å starte på ny frisk nå, stakkars kroppen min er helt mishandlet av alkohol og junk! Tør ikke engang fortelle hva jeg har spist i dag :) Bare tenk dere verst mulig! og 40 000 kalorier!!!! hehe,

 

Men det er nesten litt godt å føle en sånn "topp" også, for jeg er så sykt motivert til å komme tilbake til godfeelingen nå, energi, humør, føle seg godmett og ikke trett og tung,

 

Min nye plan for uka blir å ta litt mindre styrketreninger for jeg kjenner at jeg trenger å ha kondis også for å få godfølelsen, så planen er 2 styrkeøkter og 2 kondisøkter (i stedet for 3 styrke og 1 kondis) Så gleder meg til å finne frem 3tplanen og skrive ned avtaler for meg selv. Skal lage nytt avkrysningsskjema.

 

Forresten så klipte jeg meg og stripet håret og ble veldig fornøyd! Jeg er så og si alltid misfornøyd etter et frisørbesøk så dette var godt, føler meg veldig ny og fin :)

 

Håper dere har en fin lørdagskveld, gleder meg til søndag jeg, da blir det tilbake til havregrøten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, i dag har jeg vært på pulsstep! Og det satte meg virkelig i gang som en liten duracellkanin! hehe, for etterpå rydda jeg og vasket huset.

 

Har holdt meg unna godteri, og føler meg generelt tusen ganger bedre i dag :) Nå skal vi ut å gå i sola og kjøpe middag på bunnpris.

 

Er klar for en ny uke nå, og så utrolig godt å ha et nyvaska hus på en søndag! Trengtes etter party da, Nå har jeg tent vaniljelys og det lukter så godt her.

 

Håper dere også har en fin helg!

 

Kommer tilbake med planer for neste uke senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Gleder meg til Fredag og veiing jeg :)

og ikke minst til tirsdag da er det 4uker og 6dager til jeg flytter, er i gang med pakkingen :)

JIPPI jeg gleder meg masse til å flytte nå<3

 

jeg vet jeg går ned mer når jeg er ho typen min for da går jeg mye mer tur enn nå! så JIPPI nå blir det godt å flytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I morgen er det min tur til frisøren, med det samme jeg blir ny på håret skal jeg bli ny i meg og.

 

Da er det ikke noe kjære mor lenger med late dager og feil mat. Jeg veide meg hjemme hos mamma og pappa, der viste vekten 66,3 kg noe jeg IKKE er fornøyd med. Så nå er det skjerpings..

 

Til vi flytter inn i huset vårt, i starten av november skal jeg være fastere i fisken. JEG SKAL!!! Så nå blir det rockering, løping og hoppetau.

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Spiser frokosten min nå, havregrøt med massssse blåbær :)

 

Sen frokost i dag fordi jeg har fri, men skal på to møter litt senere på dagen. Ble treningsfri i går så satser på å få trent styrke til kvelden. Kjæresten har ønsket kjøttkaker til middag så skal ha det i dag + poteter, kålstappe, surkål og brunsaus, skal prøve å lage litt magre kjøttkaker og saus tenkte jeg :)

 

Håper dere får en fin dag og kos deg hos frisøren missrosa! Skjønner du gleder deg til flytting stinelill, skikkelig nedtelling nå :) Klem!

 

uff..der måtte jeg nyse med munnen full av blåbær..dere kan jo tenke dere..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er missrosa!!

 

Så sitter jeg her da, på sofaen, på rompa..og tenker at jeg skulle trent..treningssenteret stenger ikke før 22 så jeg har jo et par timer på meg..men jeg kommer meg ikke oooooopp! Eller gjør jeg det? uff..orker ikke..lat..

 

Klipte du deg helt kort? Hadde du langt fra før? Fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte skrive et møtereferat for jobben, da jeg var ferdig var klokka 21, men så hev jeg på meg treningstøyet og dro på 3t og fikk trenet 45 minutter på skimaskin :) Ble ikke den hardeste økten, men godt å få rørt seg uansett! Håper på å greie å stå opp i morgen og trene styrke før jobb.

 

Godt å greie å følge planen jeg har laget med at jeg skulle trene i dag.

 

Goood samvittighet!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra smint, at du kom deg på 3T!

 

Jeg hadde hår til midt på ryggen ca nå er det mellom skuldrene og ørene, litt bob-aktig.

 

Har alltid hatt langt hår, så litt forandring fryder =)

 

I morgen skal jeg være enda flinkere med maten, skal føre opp alt her og få litt mer oversikt igjen på hva jeg spiser.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med forandring ja, fint du er fornøyd! ;)

 

Spiser havregrøt med blåbær jeg nå. Greide ikke stå opp tidligere for å trene, er så trøtt for tiden, men kan jo alltids trene i kveld etter jobb i stedet! Trenger en skikkkelig styrketrening nå!

 

Ha en fin dag dere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

i dag er det litt stress, endte opp med cafe besøk med svigerinnen min, så hjem å klippe ut stoff til sykurset i kveld og nå spiser jeg litt før jeg stresser av gårde til sentrum for å kjøpe noen greier også sykurs!

 

ingen trening, men mye bevegelse.. og bra med maten!

 

ha en fin ettermiddag og kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå tre klistremerker i denne uken, og vi er på dag 3! Er fornøyd med egen innstas, i morgen skal jeg trene igjen. Fikk rett og slett ikke tid i dag, men har hoppet og danset litt på gulvet i kveld, er fornøyd med en dag med bra spising og ja at det har vært en bra dag.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

OI sann lenge siden jeg har skrivd her, her går det helt jævelig om dagen, med mat og trening, bare en ting som er positivt nå er at skal får meg valg til jul ;) gleder meg som en unge<3

 

I dag skal jeg prøve å få gått meg en tur :( alltid så deilig når det er sol ute<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...