Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

På vei til trening! Håper alt er bra med dere! Satser på en mindre usunn helg..til tross for at kjæresten har planlagt ost, vin og kjeks i kveld, hehe, får prøve å ta litt moderate mengder og holde meg til mager mat resten av dagen! Solen skinner her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva skjer da. Vært på trening men ble bare 30 min på skimaskin og to styrkeapparater så orket jeg bare ikke mer :/ Bedre enn ingenting antar jeg, men føles ikke sånn! Sov i 15 timer i natt ;) Sykt..er så sliten for tiden. Men får vel bare lytte til kroppen og ta det litt rolig nå.

 

I kveld skal jeg på kino også. Håper dere får en fin helg! Klem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Håper du koser deg på kino smint! Og du var flink som ihvertfall trente litt..

Jeg fikk pakke fra panduro i dag så har vist laget kort i hele dag istedet for å trene...

Og i kveld har jeg spist en pose med nøtter og sjokolade (turmix) ikke bra...

Håper jeg blir litt strukturert over TID snart ikke bare en og en dag...

 

Begynner med blanke ark i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

takk :(

nå går det i alle fall riktig veg<3

 

har dere det bra?

hvordan film så du på smint?

 

jeg vil å starte på blanke ark igjen, tror jeg gjør det i November<3

Huff så mye dumt man spiser når man har mensen.

jeg spiste middagen nå jeg, lurer på om jeg skal gå i butikken å få meg noe godt å spise til middag!

har egentlig mest lyst til å reise til typen min for da vet jeg at jeg går ned i vekt, jeg tror jeg tar meg en tur neste helg<3

 

ellers går det bra med maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har trent - igjen ;) og i dag ble det en "skikkelig" økt så jeg er blid igjen :( hehe. Første økt i joggeprogrammet + styrketrening etterpå.

 

Så spis, elsk, lev på kino, har lest boka også, boka er bedre, filmen var ok, fin men ikke superbra synes jeg.

 

Nå skal jeg og kjæresten gå til byen, tar 40-50 min :D Ha en fin lørdag videre!

 

Hørtes gøy ut med pakke fra panduros missrosa, så kreativ du er! kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

kos deg på turen smint ;)

 

panduro har jeg handlet mye på før, hadde en hobby der jeg lagde perle armbånd før, skulle begynt å solgt dem!

 

jeg lurer på om jeg skal lage en tråd som heter vektlogg, hva syns dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du på da? At man kunn skal legge inn vekt der? Hver uke f.eks? :(

 

Nå er jeg sliten! Kjente det littegrann i hofta etter gåturen..var vel den lille jogginga som skulle til..men er ikke ILLE..men kjenner jeg må ta det rolig når det gjelder å bygge opp joggeledd ja..

 

I kveld blir det litt vining..hørt den før? ;)

Skal spise middag nå da, og har kjøpt meg sushi så gleder meg masse til å spise! Ellers hatt en sunn og fin dag, havregrøt med blåbær til lunsj.

 

Håper dere også får en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gått 7 av 10 uker!! Måtte sjekke, og det har det faktisk! Ting er ikke akkurat heelt etter planen vektmessig, men jeg har blitt flinkere til å trene, og inni disse 7 ukene har jeg hatt 1 uke influensa, og to ganger skade (kne og skulder). Har trent 17 ganger disse ukene, ikke helt bra, men ganske greit gjennomsnitt med tanke på sykd.

 

Er motivert for å fortsette videre og har nå laget meg en liste der jeg kan skrive ned alt jeg trener, skrev ned alt fra 16. aug og frem til i dag og jeg ble stolt av meg selv, er jo MANGE timer trening der! Det er jo faktisk bra! Så er det maten jeg må bli flinkere på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Du er flink smint, tør ikke tenke på hvor få treninger jeg har hatt på disse ukene, alt for få.

Og jeg som har kjøpt meg rockering og hoppetau. I morgen MÅ jeg komme i gang, kanskje det blir bedre om jeg kommer i gang på en søndag enn en mandag, bryte mønsteret litt på en måte.

 

I kveld har vi hatt besøk av en kompis, vi spiate taco og så film.. jeg spiste faktisk bare et skjell og en lefse m/ "fyll"... og da orket jeg ikke mer. Og noen nøtter under filmen.

 

Ok, i morgen skal jeg virkelig lage en god plan for fremtiden.

 

Jeg og lagde mye smykker før stinelill, nå går det mest i kort, scrapping og sying, men kan tenke meg å lage mer smykker igjen når vi flytter og får større plass.

Jeg tenker litt som deg, begynne virkelig på blanke ark når vi har flyttet, legge inn gode vaner fra starten av!

 

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

laget en tråd som jeg kaldte vektlogg!

 

sånn skal den etter vært være :

NICK------1)MÅL---2)START--3)I DAG--4)UKERES.--5)DAG---6)TOTAL

jeg kommer til å føre dere opp etter vært som dere melder dere inn, håper dere blir med<3

Etter vært som dere melder dere på så trenger dere uka etter bare å skrive punkt 3,4 og 6

 

stinelill1988---50kg----71.3kg---64.9kg--- -300gram--- fred---6,4kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Henger meg på tråden din stinelill etter vi har flyttet, da får jeg pakket opp igjen vekta!

 

Ellers sa jeg i går kveld at i dag skulle jeg begynne og jeg kan ikke svikte meg selv... så skal bruke rockeringen hver dag og jevnlig måle midjen, kanskje det skjer en forandring. Jeg skal også løpe og bruke hoppetauet.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mårnings :D drakk bare en halv flaske vin i går, med masse vann innimellom så føler meg i fin form i dag! pluss at jeg er suuuperstøl etter treninga i går! Styrketrening merkes altså! Men har litt dårlig samvittighet, skal på oppfølging på 3T denne uka, og jeg har overhodet ikke trent nok, hehe..uff..blir litt flaut i grunn, men skal være ærlig og ta med meg en oversikt over det jeg har trent og håpe det ikke blir totalt slakt :(

 

Usikker på om jeg skal trene i dag eller vente til i morgen, har trent to dager på rad nå så er litt sliten, samtidig som jeg egentlig elsker å få trent på søndager og tjuvstarte på uka.

 

Skal og MÅ lage matplan for denne uka, ettersom treningen går ganske greit blir det nå MYE mer fokus på maten. Vært sløv med rockeringen jeg også missrosa, jeg la den under senga og der ble den liksom, får ta den frem i dag ;) Jeg som SKULLE ha den enda jeg var blakk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så flink, bare en halv flaske og mye vann...=)

Ja, jeg og brukte 650 kr som jeg ikke hadde til rockering og hoppetau og har bare brukt det noen få ganger, fyfy! Skjerpings!

 

I dag skal jeg sy to bukser, til nevøen og niesen min, det blir kos...

 

Ellers skal jeg være flink med mat og må være det fremover.

 

Ha en fin formiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ok, da var jeg ferdig med å sy, det ble en bukse til niesen min og et skjørt til meg selv... og ingen trening men også lite mat, har vært helt i min egen syverden..

 

da får jeg håpe jeg ikke syr meg bort helt i morgen også...

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da missrosa, helt imponert over at du kan sy jeg! hehe.

 

Hatt en slappisdag jeg, sykt støl, så holder meg inne, godt når det er DET været ute, blåser som bare det! Holdt meg unna godterier i dag, og bare spist litenfrokost + pastamiddag..får lage meg litt kveldsmat snart da.

 

Sitter å lager liste over mat nå, trenger å ha en oversikt over hva jeg kan spise, så lett å glemme alt det forskjellige. Har tatt opp en hel ørret fra fryseren også, skal koke og fryse i passe porsjonspakninger etterpå, så kan jeg bare ta opp til lunsjer/middager. Tenker å gjøre det samme med kylling og kjøtt ;)

 

nå blir det fokus på mat i uka som kommer, skal greie å ha en perfekt matuke, det blir førstepri! Kun utskeielse på lørdag! :( Det blir egentlig mitt eneste mål, hehe. Håper jo å få trent også da, men maten er viktigst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget liste for neste uke ;) føler jeg har mer kontroll når jeg planlegger måltidene, har skrevet hele mandagen til punkt og prikke ettersom jeg skal jobbe sent da og ofte ender opp med usunne valg fordi jeg er så sliten på og etter jobb, så nå håper jeg at jeg greier å holde på det jeg har bestemt!

 

Min mandag:

Frokost: Havregrøt med blåbær + biola naturell.

Mellom: yoghurt naturell + banan og eple

Lunsj: Suppe (tenkte kjøpe sånn ferdigsuppe og varme på jobb) + 1 kokt egg

Mellom: 2 knekkebrød med kalkunskinke agurk og paprika

Kvelds: Ørret, grønnsaker + kesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det hørtes ut som en bra matplan smint!

 

Ja, jeg er litt imponert over meg selv og, hehe... holder på å prøve å lage en syblogg, men er litt noldus når det gjelder å få den fin, men skal si adressen en gang når jeg får det til.

Drømmen min er å åpne en egen liten butikk med klær, smykker og kort som passer til som man kan gi vedsiden av om man kjøper gave til noen,... men fortsatt bare en drøm...=)

 

I morgen tidlig skal det første jeg gjør være og sette sammen rockeringen og rocke i vei, 2 minutter hver vei morgen og kveld. Basta bom. Og jeg må ta push ups, trenger mer markerte armer!

 

God natt, sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med drømmer! Sikker på du en gang får den oppfylt :( Da skal jeg komme og kjøpe noe ;)

 

I dag er jeg hjemme fra jobb..er syk..sånn "springe på do annethvert minutt"-syken.. utrolig slitsomt og føler meg veldig dårlig, holdt på sånn helt siden morgenen.. så den matplanen ble ikke akkurat tatt i bruk..lever på biola og vann akkurat nå..

 

Uff jeg bør ikke være syk nå i f.h til jobb, vil så gjerne gjøre et godt inntrykk, men har vært borte en del ganger nå, ikke bra, men kan jo ikke noe for det heller, og kan jo ikke tvinge meg på jobb med denne syken ialllefall. Håper det er bra igjen til i morgen.

 

Blir vel bare roligdag her da, gleder meg allerede til kjæresten kommer hjem og kan handle noe, kjøleskapet er helt tomt.. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hyggelig, da har jeg ihvertfall en kunde!!

 

Usj... det er en slitsom tilstand ja.. god bedring =)

 

Jeg gjorde som jeg hadde sagt, satte sammen rockeringen og 3 minutter til hver side. Dette skal bli en fast rutine, morgen og kveld!

 

Snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I går ente jeg hos ei vennine vi spiste pizza, og lapper , så på film og pratet og lo oss skakk i hjel, for å si det sånn en fin kveld ;) hadde ikke sett ho vennina mi på 3uker så var ganske hyggelig!

nå skal jeg i dusjen så skal jeg pakke noen ting, så går jeg gå til bussen, så skal jeg til vennina mi igjen, vi skal se menn som hater kvinner :( elsker filmene til Stig larsson!

ellers har dagen gått i dass matmessig!

men nå får jeg gjøre meg i stand til å dra!

snakkes i morgen jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Hørtes ut som du koste deg masse stinelill, godt med sånn kvelder! :)

Og så bra at du har kommet inn i vanen igjen missrosa, stå på videre, må finne fram ringen igjen jeg og.

 

I kveld har jeg vært på trening igjen da, deilig, formen føles fin igjen. Har trent 10 min oppvarming og 1 time styrke. På torsdag skal jeg på oppfølgingstime med treneren, enn at det allerede har gått en måned siden sist, jeg har faktisk trent styrke i en måned nå! Ikke 3 ganger i uka som jeg hadde som mål, men likevel har det vært ganske jevnt så er stolt, skal bare bli bedre etterhvert :)

 

Ha en fin kveld, i morgen blir det jobb igjen på meg, men håper på å få tatt en liten treningsøkt på kveldstid. Endelig er mensen over igjen så kanskje jeg tør å veie meg på fredag, hehe. Har mistet litt oversikt over hvor jeg er på "normalen" nå ettersom jeg går så opp når jeg har mens, men får vel veie meg fredag og så gå ut fra det videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hyggelig med sånne kvelder ja, stinelill!

 

Ja, rytmen startet bra, spist litt feil i dag, men ny dag i morgen.

Flink du er, ja det må jeg si har gått fort, føles ikke så lenge siden du sa du skulle til slik veiledning, skummelt hvor fort tiden flyr.

 

Har gått en tur i greit tempo på ca 50 minutt. Nå skal jeg rocke i noen minutter..

 

Ha en god kveld begge to =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...