Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

3x2 minutter med rockering er unnagjort, så det er jo bra ellers skal dette være en svært sunn dag, skal sy litt i dag og, også skal jeg til kusinen min å vaske klær.

 

Håper dere og får en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Bra missrosa! :)

 

Jobbet sent i dag jeg, kom akkurat inn døra nettopp og har allerede tatt på meg treningsklærne :) Skal spise nå og så dra avgårde når maten har roet seg litt i magen. Blir dag 2 på joggeprogrammet i kveld :) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 2 i joggeprog. unnagjort, ble ikke svett en gang, får så lyst å bare springe meeereee! Men skal være fornuftig denne gangen og følge programmet så kanskje jeg ikke får skader for en gangs skyld. Ble bare en 20 minutters økt i kveld da. Men i morgen skal jeg på styrke oppfølging og det gleder jeg meg til! Håper vi kan forandre programmet litt slik at det blir morsommere, merker det gir økt motivasjon uansett å tenke på at det skal endres, variasjon gjør godt!

 

Har gledet meg i hele dag til å dra på trening :) Hehe, merkelig men sant. Er inne i en god steam igjen nå! Skal lage meg avkrysningsskjema nå og krysse av for alt jeg har gjort denne måneden og lage plan videre - blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her med grøten min og er klar for en ny dag. Deilig å ha god tid på mårningen! Etter jobb skal jeg på oppfølging styrketrening, gleder meg til det :) Har bestemt meg for at jeg skal greie å løpe halvmaraton, jada jada, jeg vet, jeg greier jo ikke løpe i det hele tatt nå, hehe, men har 3 slike program som alle har varighet på 8 uker hver, så mitt langsiktige mål om 6 mnd ca, hehe, er å løpe halvmaraton, ca 21 km :) Skikkelig supermotivert for både jogging og styrke nå!

 

Har dere prøvd de ferdige posene med suppe? Kan det være toro? husker ikke helt, spiste den tomatsuppa i går, utrolig god!! Og en hel sånn pose som var masse!! ble bare 380 kalorier, perfekt til middag og til og med rom for litt grovt brød el flatbrød på siden av. Det blir middagen i dag også her :)

 

Ha en fin dag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den suppen, hehe, kjæresten syntes også den var god, italiensk tykk tomatsuppe tror jeg det var :)

 

Nå har jeg vært på oppfølging og jeg er så utrolig motivert for videre trening! Har til og med fått en oppfølgingstime til på torsdag for han mente vi trengte bedre tid for å gå gjennom alt. Skjønner ikke helt hva jeg har drevet med i alle disse årene, hehe, sånn følelse sitter jeg med nå..ja har trent step og gruppetimer, av og til litt egenkondis, men har aldri kommet noen vei liksom, vært på samme nivå, samme kondis og samme styrke hele tiden, nå føler jeg at jeg endelig får tatt skikkelig tak og får hjelp til å nå målene mine, nå skal det bli forandring!! :)

 

Ble dag 3 på joggeprogrammet i dag, skal ta det nye styrkeprogrammet i morgen, gleder meg til å prøve det ut!

 

Har dere det bra? går det fint med mat og trening? I morgen er det veiedag, men jeg tror jeg fortsatt er på rundt det samme. Fra og med i morgen skal jeg skrive opp vekta igjen og så blir det spennende å se om det blir endringer fra nå av, nå når jeg skal trene "skikkelig" :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Bra smint... blir litt misunnelig på deg, du er så flink.. jeg er har detti helt av treningslasset, men maten er jeg ganske flink med, men jeg har brukt den siste uka på å sy og lage julekort og da glemmer jeg tiden helt, må klemme inn litt trening og, jeg elsker jo egentlig å trene...

 

Ok, skjerpings missrosa!!

 

Men all ære til deg smint, du er flink!

 

Kommer sterkere tilbake i morgen, og JA, jeg har vært på pubquiz nå, ikke vanlig for meg men det var gøy!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEn du er jo flink du også missrosa! Forskjellen er bare at jeg er flink med trening og du flink med maten! :) Nå skal jeg ha oppfølging på den klubben jeg er med i, og så skal jeg på 3t å ta dag 4 i joggeprog + trene det nye styrkeprog, gleder meg :)

 

Vekten i dag: 56,4 kg. Ikke så ille faktisk, glad for at jeg ikke var på 57 enda.

Da håper jeg på å se 55 tallet om to uker :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Jeg har jo sluttet å legge inn treningen her på siden fordi jeg ikke har gullepler lenger så har det ikke vært like motiverende og jeg kan like godt skrive det på skjema hjemme i stedet, men nå når jeg logget meg på så lyyste det et gulleple mot meg! åh, nå må jeg jo føre inn alt jeg har trent de siste månedene, hehe, fikk lyst til det ja, litt arbeid men :)

 

Hadde en supergod treningsøkt i dag, dag 4 i joggeprogrammet + 1 time styrkeprog, morsomt, kjenner at jeg allerede har blitt sterkere, har lagt på vekter på nesten alt som jeg startet på for en måned siden :) Gleder meg allerede til det har gått en ny måned og jeg kan gå opp enda mere!

 

Hatt besøk av slekt i dag så ble litt kaffeslaberas her, så ble litt kakespising, men men, spiste rugbrødskiver med ost på først.

 

Hadde jo oppfølging med klubben i dag også, og vi snakket mest om kosthold ettersom det er det jeg sliter litt med akkurat nå, og hun sa jeg måtte passe på å spise nok, og at jeg kunne prøve nå et par uker å holde alle 5 måltidene som jeg skal ha, spise nok og heller kose meg med sunne utskeielser hvis jeg godterisug, sånn som vaniljekesam med frukt f.eks. Så skal prøve det nå.

 

Føler meg tipp topp i dag! Tror det er treningen, den gir meg energi, og så ble jeg så glad etterpå fordi jeg føler meg så flink for tiden og det merkes på kroppen, føler meg mindre oppblåst!

 

Ha en fiiiin helg dere! planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I går røyk olabuksen min, den eneste jeg har/hadde, og skulle se etter ny i dag MEN jeg kjøpte meg superunderty til trening i stedet, for jeg har bukser det er bare at de er litt små, så nå er det ingen bønn, jeg nekter å kjøpe meg ny olabukse!

Så da er det bare å ta beina fatt i nytt superundertøy og trene!!

 

Var ikke det smart så vet ikke jeg. Jeg er veldig glad i skjørt, så blir mye til det fremover, og litt tunikaer og kjoler... men buksene skal snart passe!

 

Bra smint, 56,4 er jo bra! Og at du er så flink til å trene inspirerer meg!

 

På cafe i dag med ei venninne tok jeg en svart kaffe og et halvt muslirundstykke som hadde brunost på seg, men den tok jeg av!! =)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra gulleple lyste mot deg! Og så bra at joggeprogrammet går så fint, i morgen skal jeg og ut å jogge!

Og sto 6 minutter med rockeringen i sta, går fremover!

 

Er veldig gira på å komme i gang med trening nå!!

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har trent, og så herlig det føles nå! 40 min, 2 tp!

 

Jeg har bestemt meg for at når vi har flyttet inn i huset vårt skal jeg finne en topp/turrunde som jeg skal gå/løpe HVER dag.

Og om jeg ikke får gjort det en dag må jeg ta to runder neste dag, det skal ikke være en alt for lang tur for da kan jeg nok lett droppe det, men rundt 3 kvarter eller noe. Og selfølgelig trening vedsiden av, denne turen skal jeg også kunne gå, poenget er bare å ha en fast tur ut og et mål.

 

Nå er virkelig motivasjonen på topp, skal klare det i høst/vinter!!! MÅ!!!

Og jeg har jo som sagt ikke en eneste bukse som passer, så er nok bare å stå på.

 

Så nå gjelder det at maten blir perfekt og mye trening.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt av deg å kjøpe treningstøy istedet missrosa, du skal se at buksene passer snart, det skal de! Hadde det ikke vært gøy å gått ned til jul? Folk flest legger jo på seg på denne tiden av året, men vi skal være slankere og sprekere enn noensinne, ikkesant? :)

 

Bra jobba at du fikk trent! Lurt med noe fast og et mål, men ikke ta for mye nå da, hadde det ikke vært greit med EN fridag? Slik at det ikke bare blir et ork tilslutt? Høres godt ut å ha en runde da, er mye mer motiverende synes jeg enn å bare gå frem og tilbake samme strekning.

 

I dag er jeg støl, kjenner det spesielt i magen faktisk, endret programmet i går slik at mage/skrå mage ikke lenger skal trenes i maskin men på sånn bozuball eller hva det heter, ligger på den og tar sit-ups, og herregud så tungt det er ! Trodde jeg var sånn passelig sterk i magen, men tydeligvis ikke, blir spennende å se om magen forandrer seg nå da.

 

Kjenner motivasjonen er på topp for tiden, har lyst å trene hele tiden, men prøver å passe meg for å ta for mye..i dag har jeg egentlig tenkt å ha fridag..jeg og kjæresten har planlagt å kanskje sykle en tur, så får jo rørt meg uansett, men får se hva som skjer.

 

I går var vi ute en tur, men jeg drakk på hele kvelden bare to flasker øl og to rusbrus, fornøyd med det! Er blitt flink å drikke vann i tillegg, føler meg bra i dag :) Så bra at jeg på en "dagen-derpå" har spist frokost som var: rugbrød med ost + 1 glass biola :)

 

Håper dere har en fin lørdag! Stinelill er du fortsatt der? Går alt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så flink som ikke drakk mer!!

Og det er jo deilig å være støl og med tanke på at da vet du at du har tren bra.

 

Jeg er enig i den fridagen, det er bare at vi skal ha hunden min mer hos oss og ønsker oss en hund til etterhvert så må nok bare ut da..

Har tenkt å kjøpe meg bozuball og treningsball, har jo allerede boksesekk, manualer, treningsmatte, strikker, rockering, hoppetau til innebruk, sykkel, ski, rulleski, rulleskøyter og kajakk til utebruk. Burde bli ganske bra hjemmetrening av det, samtideig som jeg har ben som elsker å løpe.

 

Ja, lenge siden stinelill har vært innom, håper alt er bra.

 

Ja, jeg er fornøyd med min handel av nytt superundertøy istedet for bukse, ikke bare det, men da sparer jeg noen kroner for olabukser er jo ikke akkurat så billig og sykt vanskelig å finne den rette, det synes i hvertfall jeg. Jeg er litt kresen på bukser, liker helst de dyre, nå hadde jeg en billig fra bikbok da, men den var det jo ikke så god kvalitet i kan man si.

 

Japp, julen nærmer seg med stormskritt, skal sette opp en plan frem til jul tenker jeg med mål/trening/mat/kg/cm, har jo ikke vekten nå, men nå nærmer november og flytting seg så da får jeg frem WII'en min igjen. Blir bra.

 

Jeg har fått bestilling på 40 julekort denne høsten, er ferdig med 20 av de, men er kos å holde på med, også vet jeg mamma vil ha noen og jeg må ha en del selv så har nok å holde på med + at jeg skal sy en del gaver selv, ihvertfall til barna jeg gir gaver til. Og jeg har også tenkt å begynne å lage smykker igjen, som også kan bli julegaver. Elsker å være kreativ! Jeg glemmer at verden eksisterer når jeg holder på med hobbyting, spesielt når jeg syr... da kan jeg jo plutselig oppdage at det har gått 6-7 timer og jeg tror det fortsatt er formiddag, hehe.

Forresten, nå holder jeg på med en blogg, der skal jeg legge ut bilder så du får snart adressen.

 

Oj, dette ble langt! Ha en strålende dag, god sykkeltur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det blir fort langt når man skravler i vei :) God sykkeltur ja..foreløpig er jeg alene hjemme for kjæresten skulle hjelpe en kompis med rivearbeid i dag, så vet ikke hvordan det blir, kanskje vi tar det i morgen i stedet.

 

Ja jeg sliter jo litt med denne alkoholen, hehe, men skal i bursdager begge neste helgene, så i stedet for å legge ned forbud på meg selv, skal jeg heller dra å kose meg, men begrense meg :) Er jo såå mye bedre å ikke ødelegge hele neste dag også.

 

Du har utrolig mye treningsutstyr ja, skal du lage deg eget treningsrom? Ingen unnskyldninger med andre ord! Skjønner hva du mener med bukser, er kresen jeg også, og de dyre sitter mye bedre, sånn er det bare! Billige blir ofte raskt slaskete synes jeg. Lyst å kjøpe meg en ny (dyr) dongeribukse jeg også etterhvert..kanskje ha det som mål når jeg har gått ned 2 kg til?

 

Du har mye å henge fingrene i skjønner jeg! Morsomt med sånne hobbyting da. Gleder meg til å se på bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget verdens beste hjemmelaget burger i går! Hjemmelaget alt, burgerbrød som var litt grove også, mer sånn mellomgrove, ble utrolig godt! Oppskriften er på Trines mektige matblogg, der inne er det utrolig mye fristende! Anbefales :) Ble sånn godt mett også når det var en del grønt og litt grovt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget burger er godt!!

 

Vi har tenkt å ha et treningsrom ja, blir fint! Jeg har tatt 6 minutter med rockering nå, målte meg i dag tidlig, målene var litt mindre enn de var forrige mandag, og jeg har jo faktisk ikke rocket mer enn 5 ganger denne uka, da 6 minutter hver gang, 3 min til hver side. Og løpt en gang. Om det fortsetter slik kanskje jeg og får en mage jeg blir fornøyd med!

 

I går fikk jeg 20 julekortbestillinger til, pluss at jeg kom på en god plan.. har siklet litt på en odd molly velur bukse, men den koster jo 900, så jeg gikk på stoff og stil sin nettside og bestilte masse velur selv, så jeg kan sy min egne bukse. OG om jeg blir fornøyd med resultatet blir det kosebukser til jentene jeg gir julegaver til.

 

Ha en fin dag, håper det blir sykkeltur på dere i dag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes lurt ut å lage bukse selv, så får du den akkurat slik du vil :)

 

Spiser seeen frokost jeg, fikk kjæresten til å gå å hente treningsklærne som hang til tørk, for nå tenker jeg meg på 3T en tur snart. Ble masse digg i går kveld, potetgull, dipp, smågodt, men vi kastet restene og nå er jeg tilbake på havregrøt og biola. Håper jeg greier å være godterifri i dag!

 

Planen er styrke og kanskje en dag jogg..problemet er bare at det egentlig bare skal være 3 jogg i uken (+ en annen kondistime), men jeg er allerede foran skjema, for jeg blir så ivrig! Hehe, men så lenge jeg ikke kjenner at jeg får vondt i beina så fortsetter jeg, og jeg HAR faktisk IKKE vondt! Begynner virkelig å få troen på at jeg skal kunne jogge langvarig igjen. Selv om det bare er 2 og 2 minutter nå, så føles det så godt å løpe :)

 

Have a nice day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå spist opp en sjokolade, resten av potetgull fra i går (som ikke var kastet) + littegrann annet godterier..nå er jeg kvalm og føler meg ekkel..har iallefall ikke mer jeg kan putte i meg nå..blir sånn at jeg bare spiser og spiser for å "kvitte meg" med alt som er her, og tenker ikke før etterpå liksom..

 

æææææsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja en halveis bra dag da, spiste ikke det jeg skulle, eller mer enn jeg skulle, men hadde suppe til middag så lite kalorier der, og dro faktisk på trening, 35 minutter skimaskin bakkeprogram, ble skikkelig anpusten og sliten faktisk, så føltes godt at jeg iallefall forbrente den ene sjokoladen, hehe. Håper dere har hatt en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du hentet deg inn igjen med trening!

 

Jeg har spist is i dag, var ute på middag med ei venninne og da ble det vist dessert, 2 kuler vaniljeis med varme bjørnebær. Jaja, ellers spist veldig sunt og bra.

 

I morgen er det ny uke med nye mål! Skal bruke rockeringen hver dag denne uken og øke med 2 minutter, altså 4 minutt til hver side.

 

Og maten skal fortsettes i det mønsteret jeg er inne i, blir fint =)

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å rocke missrosa! Og flink med mat også :) Min ring ligger under senga enda...

 

Men jeg har vært på trening i kveld og det var godt. Ble step&pump C75, lenge siden sist, så føltes deilig med litt variasjon. I morgen har jeg fri så da blir det jogg og styrke igjen :)

 

Vært en fin matdag her, ingen utskeielser og tomatsuppe til middag..igjen :)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Så flinke dere er til å trene :)

jeg har ikke vært så flink i det siste siden jeg er syk og rett og slett ikke orker tanken på trening eller sunn mat nå, rettere sakt jeg spiser nesten ikke nå¨som jeg er syk!

 

blir bedre med sunn mat og trening etter vært som jeg blir frisk!

 

ellers håper jeg å komme sterkere tilbake når jeg er frisk :)

gleder meg til veiing på fredag<3 håper jeg er under 64,9kg da :) da vil jeg være enda nærmere 63kg!

men den tiden får jeg vente på!

 

men nå skal jeg sove litt så vi snakkes<3

ha en fin dag<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring da stinelill, håper du blir raskt frisk! :)

 

Nå har jeg akkurat spist litt frokost..jaa jeg har fri så jeg har nettopp stått opp, hehe. Sitter i treningsklærne og tenker meg på jogg dag 5 pluss styrke!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...