Gå til innhold

krymperne uke 4


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

ja da var mi i gang igjen...

her er mine tall fra mandag:

vekt:119,1(-1,3)

hals:35,5(+0,5)

overarm:38(-2)

byste:119(-2,5)

midje:113,5(-1,5)

hofte:118(-2)

lår:68(+2,5)?

legger:41,5(-1,5)

 

cm - denne uken:7

tilsammen:51

 

håper siden er oppe for en stund nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå ser det ut som om ting er i gang her. forrige uke var jeg 3 dager på kurs. Hotell med mye mat og ikke minst drikke. Jeg la meg på en hard strategi, lunsjen var en tallerken mat og litt dessert. kald fisk en dag, kald kjøtt den neste og varmmaten den tredje. Det hele sklei ut ihht alkoholmmengde men så danset jeg mye så ..

Vekten viser nå 84.2 dvs 0.5 kg ned fra forige uke Det er bra etter en slik uke og at jeg fikk mensen i går noe som ofte tilsier mye vann i kroppen

Totalt ned 1.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Jeg vil bare rapportere om den halve kiloen jeg har klart å kvitte meg med forrige uke. Jeg er nå på 65,5. Midjemålet holder seg stabilt på 83 cm, men jeg mista to cm, en rundt hals og en rundt arm (er alltid like overraska over hva som forsvinner...) Jeg fikk også trent masse forrige uke, og klarte målet med 10,2 trimpoeng (hadde bestemt meg for å klare minst 10.) Så jeg er veldig fornøyd jeg. Selv om det vel streng tatt skal bli vanskelig å komme i mål med det endelige målet mitt, 63 kg før jul, men hvis jeg kommer et lite stykke til så blir dette bra.

 

Men på tirsdag skal jeg ha eksamen....så det spørs om jeg ikke må trimme mindre og lese mer i den kommende uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragonfly

Teit at sidene er så av og på.. Som sagt har jeg gått på en kjempe sprekk,men det er min egen feil.. uff... 1 kg opp, men jeg prøver å tause meg inn,selv om jeg har julebord i dag.. yikes..

skal trene litt nå...

 

flinke dere har vært da!!!!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener masse. Begynte med body pump for noen uker siden, og merker at jeg har blitt sterkere. Den negative biten er at jeg ikke blir lettere. Unner meg nok enda litt for mye ekstra etter trening (noen broedskiver/yoghurt). Maa bli flinkere til aa holde meg innenfor kvoten, ikke skeie ut med "ostespising"(er saa glad i ost skjoenner dere). Heldigvis har jeg noen uker igjen til jul!

Ros til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lenecamilla

Ikke til mitt endelige slankemål da, men fra sist gang jeg skrev her (som var før krasjen til grete roede) har jeg gått ned 2 kg. Er nå nede på 80, så jeg har 5 kg igjen til målet.

 

Har utrolig mye på skolen om dagen, så jeg får ikke trent som jeg skulle ønske - og det har blitt litt mye kake og usunn mat i det siste i forbindelse med seminar, barnedåp og julebord, men jeg har blitt flinkere å forsyne meg forsiktig, så det går visst bra.

 

Ser at det er mange det går bra med her, så da er det bare å si hipp hurra - og for de som ikke har sett så bra resultater nå; det er sikkert en terskel dere må over - resultatene kommer etter hvert bare man er flink!

 

lykke til videre folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...