Gå til innhold

Pepperkaker


Gjest MamiK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skjedd endel i livet mitt i det siste, og da merker jeg det er lett å skjeie ut litt ja. Og når jeg førstens skjeier ut, så er det liksom så voldsomt... Uff..

I det siste er det pepperkaker som har stått i fokus hos meg. Av en eller anenn grunn så skal vi selge pepperkaker på jobb, til inntekt for et eller annet. Og da står det åpne bokser som kundene kan forsyne seg av.. og meg! For det lukter SÅ godt!

Noen dager har jeg KUN spist pepperkaker, ingenting annet. Ikke lunsj, ikke mellom måltid, kun pepperkaker. Uff a'meg. Noen som har noen gode tips om hvordan holde seg unna pepperkakene?

For jeg spiser IKKE sjokolade og annet snop, men jeg er så gla' i jula og vil jo ha litt stemning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er ikke lett. Det beste er å ikke starte med å spise.Her hjelper det ikke med å si at jeg skal bare ta en for det går bare ikke. Si til deg selv at dette er ikke dine kaker med kundenes. Tenk deg at du må betale 10 kr for hver kake du tar. Vær bestemt med deg selv og værså snill ikke kutt ut den vanlige maten noe mere da. Da blir du bare så sulten at mat frister ikke og det kjennes ut som du bare har lyst på en liten søtbit. Foresten er mat mye sunnere da.

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...