Gå til innhold

Runde 2


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Linda, du får holde deg til ordtaket: livet er til for å leves! Og så ta det derfra.

 

Jeg synes du var kjempeflink som bare spiste noen små stykker sjokoladekake og la resten i frysen! Det er akkurat sånne ting som gjør forskjell i det lange løp. I går gjentok jeg suksessen fra forrige helg med skinkesnurrer, og jeg skal innrømme at jeg spiste god over halvparten. Men så la jeg resten i en boks, og skrev en lapp utpå: "skal ikke spises før Søndag 24/2 kl 1600". Det klarte jeg også, så jeg hadde noen igjen til middag i dag. Jeg mister kontrollen noen ganger når det er god mat, særlig når de ligger der ferske og velduftende, klar til å spises! Skulle vært snarere med å legge de i den boksen med lapp på, så hadde jeg kanskje ikke spist så mye.

 

Veiedag i morgen, vel, vel. Jeg har ikke den helt gode følelsen jeg heller. Det gikk ca 500 kalorier over i går, pga de skinkesnurrene, men ellers har jeg vært flink. Har trent Pilates 6 ganger på en uke, hjemme på stuegulvet.

 

Det blir spennende i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

.. men heldigvis "bare" 100 gram... så nå er vekten 92,2, tilbake der jeg var da jeg startet denne runden... Hmmm.. kanskje jeg veide meg litt feil sist.. Begynner å tvile litt på vekten min også, ikke at den viser kjempefeil altså, men batteriet holder på å gå, så kanskje hun visste litt feil den gangen jeg gikk ned.. Hvem vet.

 

Og du er så flink å trene du, skulle ønsker jeg hadde den viljen nå.. Men den kommer nok.. Får jo litt trening på jobb også da.. Men nå når vi har vært syk har jeg bare hatt to kveldstimer så lite trim der også.. Men på onsdag "åpner" jeg igjen, og ha i alle fall en stor massasje på 1,5 timer da, og der bruker jeg faktisk en del kalorier.. .Jipppppiiiiiii..... Skulle ønske jeg kunne gi meg selv en slankemassasje jeg, for å sette piffen i de cellene mine.. Men har bestemt meg for å sette igang med en Thermoactiv kur igjen.. Den likte jeg veldig godt tidligere.. føler liksom at hunden blir litt strammere da.. Man blir ikke tynn av den, men den hjelper i alle fall på. Den stimulere fettcellene så de jobber litt bedre.. :)

 

Vel vi snakkes, nå skal jeg kjøre gutten min i barnehagen. Og i dag skal jeg jobbe masse ute hos hønene mine.. De skal få det flott og rent inne i dag.. alt skal luftes og skiftes.. rugekasse og alt det andre... Det er så morro med høner, kan virkelig anbefale det.. :) Hvis dere vil se bilder av hønene mine kan dere kikke på bloggen min på http://www.fuglepraten.no, jeg ligger under Linda.. Er også noen bilder i galleriet.. :)

 

Vel ønsker dere alle en flott uke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra! Vekten har gått ned 800 gram igjen, til 107,8. Da har jeg tatt av 1,6 kg siden jeg begynte GR opplegget for 3 uker siden. Så det går rette veien, og godt er det. Jeg tror det er trimpoengene som har gjort susen, jeg har trent Pilates 6 dager i uken som er gått.

 

Linda, ikke gi opp. Det vil nok komme bare du står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så masse med nedgangen... Jeg har nå vært ute og fått meg noen trimpoeng, en minifjelltur og opprydding i hønsegården.. Det gav meg 3,1 trimpoeng.. Helt topp, så nå smakte det virkelig godt med lunsj..

 

Og jeg gir ikke opp, men fristelsen er stor med tanken ahh sitt au, det gjør vel ingen forskjell.. Farlig tanke det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde GR internettkurs i fjor på denne tiden, men klarte ikke å ta av mer enn 2 kg på hele kurset. Jeg tror det går bedre nå fordi jeg er nøye på å føre opp alt jeg spiser, også enkelte sukkerfrie produkter som også utgjør en del kalorier, hvis det går mye av det. Mange bekker små gjør en stor å.....

 

Det høres så trivelig ut med hønsehuset. Det er jo en grei måte å få trimpoeng på. Selv gjorde jeg 1 time husarbeid i går, og førte det opp som 30 minutter gymnastikk, og det kom i tillegg til Pilates trening. Så blir det trivelig rundt meg også da..........

 

ok, du for vente på meg da, til jeg kommer ned på 90-tallet!

 

Når det gjelder trening, får jeg si som i Nike reklamen: Just do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen her og det er fristende å skjeie ut. Jeg kan tenke meg å spise både kake og snop, men har brukt mesteparten av kosemerkene, og da er det bare å ta seg sammen. Får heller tenke på at det skal bli fint å veie seg på mandag! Vil heller lage meg noe godt til middag, i stedet for snacks. Så det gjelder å holde moralen oppe, hvis vekta skal ned! Jeg må kjøre løp hvis jeg skal klare dette her, for mye juks, og det vises på vekta. God helg, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

opp 0.6 kg denne uken. Uff da. Ca 9 trimpoeng. Spiste 10 skinkesnurrer i går, så det kan vel være grunnen, og så trenger jeg vel flere trimpoeng. Likevel synes jeg at jeg har vært ganske flink, så jeg ble nok litt skuffet. Urettferdig at andre kan spise mye sjokolade og snacks uten å legge på seg.

 

Tok målene, da, for å sjekke om jeg hadde gått ned i cm, og jeg var 0,5 cm mindre enn sist jeg målte meg for to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig når vekten går opp, men så lenge du går ned i cm er du jo på riktig vei. Jeg har desverre ikke fåt veid meg denne uken (vekten var tom for batteri.. ) men til mandag skal jeg på vekten igjen.

 

De siste dagene og uken har fort unna for meg.. Gutten har vært skikkelig syk, jeg har inngått en ny avtale ang spaet mitt.. Så nå skal jeg flytte til nytt lokale ved Hustadvika Turistsenter.. Det skal bli morro, med boblebad og badstu og greier.. :) Gleder meg til det..

 

Så når det gjelder kilo tror jeg det er pluss med meg også denne uken, jeg må virkelig skjerpe meg nå, dette går ikke lenger. Jeg er blitt for flink til å si, ahh denne lille biten er vel ingen forskjell, eller bare en bit til.. må jo kose seg litt nå i kveld osv osv osv osv... og slik går nå undskyldningen..

 

Du er så flink du, og har en slik flott viljestyrke, jeg må nok finne igjen den jeg også..

 

Vurderer nå en ny hund til familien da, og da blir det jo litt ekstra med trim som man bare må ta.. det er jo positivt det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Hei. Jeg er ei jente på 31 som begynte på Grete Roede kurs i går etter en laaaaaang (egentlig ALT for lang) tenke- og vurderingspause ift det å starte på kurs. Jeg må bruke litt tid på å fine ut av hva opplegget dreier seg om, og trenger nok litt drahjelp på veien.

Så: det jeg lurer på er: hadde jeg fått være så snill "å være med dere" ? :)

 

Ble inspirert av å lese innleggenederes, syns dere er flinke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

Velkommen til oss! Her er det god plass.

 

Det er noen dager siden jeg har vært innpå her, men i morgen er det veiedag, så jeg tenkte jeg skulle skrive litt. Jeg synes jeg har vært så flink å trene, trener Pilates nesten hver dag, 5 økter denne uka. Så har jeg likevel bare tatt av 1 kg på fire uker. Jeg synes at det er urettferdig, for jeg har jo fulgt opplegget, og har vært så flink så, om jeg så skal si det selv. Jeg har ikke så store forventninger til veiingen i morgen, men jeg må si at det hadde vært bra om jeg har tatt av i hvert fall litt......

 

Så får vi se, da.

 

Jeg må nå si at ett kilo ned er ett kilo i riktig retning, så får jeg ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

ned 0,9 kg til 107,5 denne uken. Ned totalt 1,9 kg så langt, på 5 uker. Er veldig fornøyd med dette, og er motivert til å fortsette.

 

Så hvordan har det gått med dere denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

Jeg må skryte litt, for i går var jeg flink. Jeg var i caféen i den menigheten jeg går i, før og etter gudstjenesten, og gjorde ting klar for de som skulle selge i caféen. Det var mye godt, bl a store coockies med sjokolade, som jeg er helt syk etter. Og vafler med rømme og syltetøy. Likevel sto jeg over alt det søte, og spiste bare pizza og pølse (hadde ikke spist middag).

 

Jeg bruker ikke sukker, og har vært avholdende fra sukker siden fasten begynte onsdag etter fastelaven. Jeg har gjort dette tidligere, og vet at over lang tid, som det går år, så vises det på vekten at jeg ikke bruker sukker. Jeg har så lett for å overdrive, og kose meg med å spise for mye, så det er like godt å holde seg helt unna. Jeg ser at påske marsipanen er kommet i butikkene, men jeg står over, selv om jeg elsker marsipan med sjokolade trekk.....

 

Jeg synes at det er lettere å ha kontroll med å kutte ut sukkeret helt. Det finnes jo andre ting å spise hvis jeg skal ha noe godt.

 

Så det var godt å se resultater, -0,9 kg, på vekta i morges, da blir jeg også inspirert til å fortsette dette opplegget. Jeg bruker medisiner som jeg legger på meg av, og har lagt på meg 1-2 kg i måneden i 2 år. Det er helt forferdelig. Jeg har lagt på meg ca 40 kg på to år. Likevel er det nødvendig å ta medisiner, så jeg får bare være glad for at jeg ikke har andre bivirkninger. Så når det nå vises på vekta, kan jeg være glad for at jeg har ikke bare gått ned, men faktisk har jeg også sluttet å legge på meg.

 

Jeg er glad at GR opplegget virker, for det er jo en god måte å ta av på som også leger anbefaler. Spise sunn mat og trimme mer det er jo ideelt, og bra for kroppen. Hvis en legger om livsstilen, blir det ikke jo-jo slanking.

 

Nå er jeg helt inspirert av mine resultater, og det går som en lek å drikke vann og trimme.

 

Skal bli morsomt å høre hvordan det går med dere også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i går var det veiedag, fikk ikke tid å skrive inn i går, men altså nå viser vekten 91,3, dvs ned 0,9 kilo på to uker... Helt topp, det var herlig å se.. :)

 

Videre har jeg blitt litt flinkere å bevege meg, i dag var vi faktisk på en liten skitur.. vi gikk ikke langt eller raskt, men vi beveget oss.. Det er første gang siden ungdomsskolen at jeg har hatt ski på beina (ikke medregnet en liten tur på slalom som var totalt mislykket for 15 år siden). Jeg falt faktisk bare en gang, og det er jeg stolt av.. Så denne famlien skal nok på ski oftere fra nå av.. :)

 

Og du jobber jo kjempebra Janecki, virkelig bra.. Gir meg masse herlig motivasjon.. :) Håper bare at jeg blir flinkere nå fremover, og at kiloene går av.. Kjenner til det at medisin gjør at kiloene kommer på, gikk også på noen tidligere som la kiloene på kroppen, men sist jeg tok dem sammen med et GR kurs gikk kiloene av istedet.. ikke mange kilo av, men minus i alle fall.. men så er jeg så heldig at det bare er av og til i perioder jeg trenger dem da..

 

Og kiloene skal av oss, men det er endringen vi gjør smått om senn som skal hjelpe oss og holde de av..

 

Nei nå må jeg se til å få middagen på bordet her.. magen rumler..

 

Men først en liten oppskrift på et sunt påskeegg (fikk av kursleder til påske i fjor)..

 

Sunt påske egg..

 

Lacryl x 2 = 50 kcal

 

Goldfish = 336 kcal

 

4 pack kvikklunsj = 1000 kcal

 

1 appelsin = 40 kcal

 

Go nuts = 962 kcal

 

2 pk. Ekstra = 46 kcal

 

1 pose knaskerøtte = 50 kcal

 

1 I form = 0 kcal

kryssord/sudoku = 0 kcal

1 ansiktsmaske = 0 kcal

1 lip gloss = 0 kcal

1 sol/ski stick = 0 kcal

-------------

Totalt = 2484 kcal

-------------

 

2484 : 10 dager = 248,5 = 1 godt TP pr. dag

2484 : 5 dager = 497 = 2 gode TP pr. dag

 

Rask gange = 310 min = 5,1 time

Rask skigåing = 248 min = 4,2 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Jeg fikk ikke tid til å skrive inn mitt resultat i går, så derfor får dere det i dag...

Var på 2 kurssamling og min første veiing etter første uken..

 

Resultatet ble NED 3,1 kilo !!!! HURRAAAAA!!!! :) Vekta viste egentlig ned 4,1, så det var det jeg fikk i boka, men ift det jeg og ei anna på kurset hadde funnet ut hjemme, så viste vekta at vi hadde gått ned reelt 1 kilo mindre.. vekta var emlig flyttet på til et stabilt underlag denne uken..

Jeg kunne ikke helt tro det selv, og er vel fremdeles i sjokk tror jeg..

Visste på forhånd at jeg hadde klart å gå ned litt, men hadde da aldri trodd såå mye..

 

Men jeg må jo si at jeg sliter skikkelig med å få i meg all den maten jeg skal.. må liksom presse det i meg enkelte ganger selv om jeg ikke er sulten... he he

Men fordelen er jo at jeg er mye mindre godtesyk fordi jeg er mett!! :)

 

Ha en strålende uke folkens!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

Utrolig bra med ned 3,1 kg! Her blir jeg inspirert.

 

Har vært å trent på pilates studio i dag, 60 minutter pilates. Etterpå gikk jeg og kjøpte meg en sjokolade, så det var mere kalorier enn jeg forbrant på treningen, men det er jo helg, og jeg trenger å kose meg inni blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

0,3 kg opp, til 107,8. Dette gikk egentlig som forventet, jeg hadde mindre enn 7 trimpoeng denne uken, og har ikke vært så flink til å drikke vann. Bedre lykke i uken som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janecki

Nå er jeg kommet helt ut av det når det gjelder trim. Er så treg og lat, orker ikke å trimme. Skulle egentlig trent Pilates i studio i morgen, men det ble avlyst pga påskeferien (manglende interesse).

 

Laget pizzapannekake i dag, det ble ikke så vellykket, og så kom det på over 1100 kcal, så nå har jeg fått i meg 2800 kcal i dag, skal ha 2150 pr dag.

 

Er det noen som har noen gode råd for å motivere til å trimme? Føler ikke at jeg har viljestyrke. Det er nok vårslapphet. I går vasket jeg vinduene, så det er i hvert fall bra. Det er så lyst og fint nå. I morgen satser jeg på å starte dagen med en tur, hvis vi får den fine vårsolen som har vært de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så har jeg vært på vekten igjen, ble glemt i går, og gikk opp en kilo... :) Men jeg vet jo veldig godt hvorfor, vi har vært på en liten ferietur vi skjønner dere.. En liten campingtur, og uten tanke på kalorier, virket nesten som om det var om å gjøre å greie å spise mest mulig usunt..

 

Men så leste jeg innlegget Friskus og der kom jeg på noe som jeg har glemt, når man er mett så har man ikke behov for søtsaker.. Og det er sant. Og det er nok den største feilen, har glemt å spise, og så får man de lystene da.. Men istedet for å spise mat som man egentlig vil ha, så tar jeg alt det søte som jeg tror jeg er så veldig lyst på. Men nå vil jeg finne tilbake til der jeg var i fjor, da var jeg flink da.. Jobbet målbevisst og fikk kiloene av.. Så nå skal jeg sette meg ned å planlegge middagene mine fremover, samt lunsjene noenlunde og så skal jeg handle inn til påske..

 

Håper dere er mye flinkere enn meg, dere gir meg i alle fall ny giv og ny piff til ikke å gi opp... :) så tusen takk for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

...dette skal vi klare...

 

En god klem til dere som har gått opp denne uken.. slik er det bare av og til..

Det kan være mange grunner til det.. Kursveilederen vår trøstet de som hadde gått opp denne uken med at hvis man hadde trent en hard spinningtime, spist middag før veiingen, spist salt mat osv er man faktisk tyngre i kroppen... Mange som ble glad da.. :)

 

Dessuten, og det viktigste, så tenker jeg at det ikke gjør noe i det lange løp at vi skeier ut litt innimellom og har enkelte såkalte "sprekker" (liker egentlig ikke å kalle det sprekker jeg) Vi har jo tatt et stort skritt og et kjempeflott standpunkt for oss selv bare ved at vi er blitt mer bevisst hva vi putter i oss. Jeg ser flere av mine "kurs-venner" sliter med å si nei til div søtsaker og kaker når det står på bordet. Jeg har ikke så ofte vansker med å motstå, jeg har heller vansker med å unne meg noe utenom det jeg skal ha.. og det er like fælt egentlig.. fordi jeg VET at jeg skal ikke alltid stå over, jeg skal bare lære meg å kontrollere mengden!! Så nå i påsken har jeg kjøpt meg en plate sjokolade på 75 gram som jeg SKAL ha i meg i løpet av påsken, MINST He he

 

Jeg var på kurskveld i går og hadde gått ned 1,5 kilo denne uken. 12 trim poeng.

Totalt på 2 uker har jeg gått ned 5,6 kilo!! HELT fantastisk for å være meg!

Er veldig glad, men jeg vet at det kommer tøffere tider også.. men får glede meg over det som går bra nå.. jeg har holdt meg ganske bra til opplegget, men sliter litt med å få i meg alt jeg skal ha i meg.. litt pga en stressende og ustrukturert jobbsituasjon.. men prøver

 

Jeg synes dere er flinke jenter, det ER lov å skeie ut i blant..!!!

Jeg tenker at jeg har gjort en god snuoperasjon for meg selv, og om jeg skulle falle for fristelser en gang i blant, så tenker jeg at det er myyye bedre enn før..!!

 

Janecki: et tips: ta med deg en sunn og god matpakke og gå deg en lang tur i skog, mark eller fjell.. og kos deg med maten utendørs.. :) vet ikke hvilke muligheter du har, men jeg har gjort det noen ganger før og gått til en dagsturhytte ca 45 min å gå fra huset mitt.. kjempekoselig og så har du noe å glede deg til.. :) Der er det mulighet for å tenne i en grill som står der, og laks i folie med masse purre og grønnsaker er jo bare helt nyyydelig å hive på grillen... Åhh, DET skal jeg gjøre en dag i påsken.. fikk en ide selv nå..ha ha

 

Ha en fin uke, stå på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dette skal vi klare...

 

En god klem til dere som har gått opp denne uken.. slik er det bare av og til..

Det kan være mange grunner til det.. Kursveilederen vår trøstet de som hadde gått opp denne uken med at hvis man hadde trent en hard spinningtime' date=' spist middag før veiingen, spist salt mat osv er man faktisk tyngre i kroppen... Mange som ble glad da.. :)

 

Dessuten, og det viktigste, så tenker jeg at det ikke gjør noe i det lange løp at vi skeier ut litt innimellom og har enkelte såkalte "sprekker" (liker egentlig ikke å kalle det sprekker jeg) Vi har jo tatt et stort skritt og et kjempeflott standpunkt for oss selv bare ved at vi er blitt mer bevisst hva vi putter i oss. Jeg ser flere av mine "kurs-venner" sliter med å si nei til div søtsaker og kaker når det står på bordet. Jeg har ikke så ofte vansker med å motstå, jeg har heller vansker med å unne meg noe utenom det jeg skal ha.. og det er like fælt egentlig.. fordi jeg VET at jeg skal ikke alltid stå over, jeg skal bare lære meg å kontrollere mengden!! Så nå i påsken har jeg kjøpt meg en plate sjokolade på 75 gram som jeg SKAL ha i meg i løpet av påsken, MINST He he

 

Jeg var på kurskveld i går og hadde gått ned 1,5 kilo denne uken. 12 trim poeng.

Totalt på 2 uker har jeg gått ned 5,6 kilo!! HELT fantastisk for å være meg!

Er veldig glad, men jeg vet at det kommer tøffere tider også.. men får glede meg over det som går bra nå.. jeg har holdt meg ganske bra til opplegget, men sliter litt med å få i meg alt jeg skal ha i meg.. litt pga en stressende og ustrukturert jobbsituasjon.. men prøver

 

Jeg synes dere er flinke jenter, det ER lov å skeie ut i blant..!!!

Jeg tenker at jeg har gjort en god snuoperasjon for meg selv, og om jeg skulle falle for fristelser en gang i blant, så tenker jeg at det er myyye bedre enn før..!!

 

Janecki: et tips: ta med deg en sunn og god matpakke og gå deg en lang tur i skog, mark eller fjell.. og kos deg med maten utendørs.. :) vet ikke hvilke muligheter du har, men jeg har gjort det noen ganger før og gått til en dagsturhytte ca 45 min å gå fra huset mitt.. kjempekoselig og så har du noe å glede deg til.. :) Der er det mulighet for å tenne i en grill som står der, og laks i folie med masse purre og grønnsaker er jo bare helt nyyydelig å hive på grillen... Åhh, DET skal jeg gjøre en dag i påsken.. fikk en ide selv nå..ha ha

 

Ha en fin uke, stå på.. :)[/quote']

 

 

 

 

Hei ( smilefjes )

 

jeg bryter litt in her jeg, håper det er ok.

 

For et flott resulat du har fått så langt, kjempe bra ( smiefjes )

 

Og med den innstillingen som du har så tror jeg du klare dette. stå på nå du er kjempe flink.

 

Lykke til videre

 

Ha ei fortsatt flott påske , og en fin fredag

 

KLem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så har jeg vært på vekten igjen' date=' ble glemt i går, og gikk opp en kilo... :) Men jeg vet jo veldig godt hvorfor, vi har vært på en liten ferietur vi skjønner dere.. En liten campingtur, og uten tanke på kalorier, virket nesten som om det var om å gjøre å greie å spise mest mulig usunt..

 

Men så leste jeg innlegget Friskus og der kom jeg på noe som jeg har glemt, når man er mett så har man ikke behov for søtsaker.. Og det er sant. Og det er nok den største feilen, har glemt å spise, og så får man de lystene da.. Men istedet for å spise mat som man egentlig vil ha, så tar jeg alt det søte som jeg tror jeg er så veldig lyst på. Men nå vil jeg finne tilbake til der jeg var i fjor, da var jeg flink da.. Jobbet målbevisst og fikk kiloene av.. Så nå skal jeg sette meg ned å planlegge middagene mine fremover, samt lunsjene noenlunde og så skal jeg handle inn til påske..

 

Håper dere er mye flinkere enn meg, dere gir meg i alle fall ny giv og ny piff til ikke å gi opp... :) så tusen takk for det..[/quote']

 

Hei :)

 

motivssonsklem fra meg til deg ********** slik nå er den sendt.

 

Ny uke og nye muligheter dette klarer du, stå på.

 

Ha ei fortsatt God påske og en fin fredag

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har jeg fått en snev av influensa, selvfølgelig.. Så nå har jeg te med honning, kalorier som er i tenker jeg ikke på en gang... Blir i alle fall ikke noe bevegelse når man føler seg slik i kroppen..

 

Men jeg håper og håper... Gleder meg til jeg får åpnet spaet mitt i nye lokaler, da blir det også mer automatisk trim og mer jobbing.. Det skal bli morro..

 

Så litt reklame for alle dere som holder til i området rundt meg, rundt den 1 arpril åpner jeg spaavdeling på Hustadvika Gjestegård, med både boblebad og badstu.. Det skal bli herlig det... Åpningstilbudet legges ut på nettsidene mine når vi når vi blir klare til åpning.. http://www.lindasvelvare.no

 

Vel nå skal jeg se om jeg greier å motstå lysten på den kvikk lunchen som ligger i skapet.. .mmmm den frister noe innmari..

 

Og en riktig god påske til dere alle sammen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Heisann

 

Evelyn, tusen takk for gode ord og heiarop.. veldig godt å få litt skryt når ting går bra. Ja jeg har hatt skikkelig bra resultater til nå, men vet også om nedgangstidene som kommer en gang. Håper det er leeeenge til he he:)

 

Nå har jeg akkurat kommet inn fra en lang spaser tur. 7 km, 1 time og 3,1 trimpoeng :) Skikkelig deilig og svett.. og med KJEMPEGOD samvittighet!

 

I kveld gleder jeg meg til å være alene hjemme og ha egenpleie ( fotpleie, ansikts- og hårmaske), fyre i peisen og masse stearinlys, og lese en god bok.. og nyte et glass god rødvin.. tror jeg må sparke gubben ut med en gang jeg

he he..:)

 

Vivax: håper du snart blir frisk, det er skikkelig fælt hvis man blir liggende.. kos deg med den kvikk lunsjen du, trenger jo ikke spise alt på en gang.. hahaha :)

Ps: hørtes deilig ut med Spa, men jeg bor nok for langt unna..

Men lykke til med virksomheten.. :)

 

Nå skal jeg ha meg en laaang dusj, og så hive litt i ovnen..

Ha en strålende fin kveld alle sammen, syk eller frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

I kveld har jeg sittet og tenkt litt over det kurslederen min sa på onsdag ift det å sette seg mål.. 2 kurskvelden fikk vi i oppdrag å sette ned mål for hva vekten skulle stå på den 4 kurskvelden, som blir neste onsdag.. jeg skreiv 3 kg ned.. har fåt litt amåangst og tror kanskje det var litt høyt på 2 uker.. men siden jeg gikk ned 1,5 kg første uken så tenkte jeg at det kan bare stå allikevel.. spørs om jeg når 1,5 til denne uken siden det er påske, men da har jeg i allefall noe å strekke meg etter... :)

 

Vi ble også oppfordret til å sette mål for siste kurskveld.. og det er det jeg har gjort i kveld... pluss litt lengre frem i tid..

 

Startvekt 5 mars: 114,2 kg

2 kurskveld 12 mars: 110, 1 kg

3 kurskveld 19 mars: 108,6 kg

 

Neste kurskveld 26 mars skal jeg etter det jeg hadde planlagt være 107... men det får vi nok se på.. var litt høyt mål tror jeg.. men jeg forsøker så godt jeg kan. Bare jeg ikke går opp i påsken er jeg fornøyd :)

 

Mål fremover:

5 kurskveld 2 april: 106,5 kg

6 kurskveld 9 april: 105,5 kg

7 kurskveld 16 april: 104,5 kg

8 kurskveld 23 april: 104,0 kg

 

Hvis eg når målet mitt 8 kurskveld, så har eg klart å gå ned 10 kg på dette kurset.. og da blir eg overlykkelig!!! :)

Hadde satt meg som mål å klare å gå ned 7 kilo..

 

Kjenner at det er litt forpliktende for meg selv å lage slike mål.. viktig å ha noe å strekke seg etter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...