Gå til innhold

6-8 kg ned til 1. juni :)


Gjest ~K*L*A*R~

Anbefalte innlegg

Gjest Rosalita

Ja da var det mandag igjen.

 

Uke 14 (31.03): 67,7 (startvekt)

Uke 15 (07.04): 66,2

uke 16 (14.04): 65,6

 

Har gått ned 0,8 kg denne uka!! har nå gått ned 2,1 kg på 14 dager. Må jobbe hardt for å holde koken på dette nivået fremover. Fornøyd jada. Målet var å få til 10 trimpoeng, men det ble bare 7, så jeg har fortsatt noe å strekke meg etter der. Klarer å holde meg unna småspisingen og redusert inntaket av søtsaker.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Det gikk bra her også.. Så faktisk 52-tallet idag ;) vekta stoppet på 52.7, og det er 900 gram ned. Uka før gikk det av en kg (men da hadde jeg gått opp littegrann i forbindelse med påske). Forventer ikke samme nedgang neste uke, men håper å bevege meg nedover noe iallefall.. Fikk 9.6 trimpoeng, som er noe lavere enn det jeg har som mål (12) - men man rekker jo ikke allverden med utpakking i nytt hus og tvillingbabyer..:-) Fornøyd uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest ~K*L*A*R~

Hohoooooi!

Denne var jammen kommet langt ned :D

 

Jeg må bare beklage - jeg har såvidt hatt anledning til å sjekke mailen min 3-4 ganger i uken. I mai skal visst alt skje + litt til.

 

Er det noen som fortsatt er med? Det er jo mulig dere har hoppet over på andre tråder med mere liv.

 

I mellomtiden har jeg begynt på Grete Roede kurs :) Hadde første veiedag i dag og hadde gått ned 2 kilo. Så da håper jeg det blir fart på sakene når jeg er under oppsyn.

 

Jeg vet dessverre ikke om jeg kommer til å få noe særlig mere tid på pc'en framover enn jeg har hatt til nå. Som tobarnsmor i 100% arbeid med 2 bursdager som skal feires i løpet av mai, 17. mai skal feires, dåp i midten av juni, dugnader, nyinnflyttet med masssssevis av esker og søppelsekker som fortsatt ikke er pakket ut, så tror jeg ikke at jeg har så mye sjans... Men hvis tråden skulle være aktiv fortsatt, så kan jeg jo rapportere hver mandag i hvert fall.

 

Ønsker dere masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meiret

Heisan, ikke så mye aktivitet i cyber space på meg, men desto mer i det virkelig liv. Dagen vekt stoppa på 67,2. Skulle nok ønske at den var litt lavere, men nå har jeg sykla to ganger i uka i 4 uker snart, så jeg begynner å kanskje å få muskler... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...