Gå til innhold

Torsdagslink 15/12 ned 5 kg før jul


Gjest jannicke
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Hvor mange er med enda? Så at det var forslag å utvide de 5 kg til påske. Dette er jo et greit forslag, men hva med å stå på fram til jul, og så vurdere på nytt derfra? For min del så er det litt uheldig å "avslutte" dette opplegget 1 1/2 uke før tiden, Jeg klorer meg fast selv om jeg ikke klarer 5 kg, og er glad for ethvert resultat riktig vei. Gir jeg meg nå og utsetter det til påske vet jeg at det blir fråtsing i julen. Klart jeg skal fortsette etter jul, men det kan jeg ikke tenke på nå, nå er det full fokus siste tiden fram til jul.

 

Klem fra en som har gått ned 1,5 kg på 1 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med på det jannicke,må ikke skeie for mye ut i jula.. Men er også klar for og fortsette etter jul.skal ha av fem kilo til..

Men var på vekta idag,det var ikke noe og skryte av..

 

vekt: nå 73 (ned 0,2g)

midjemål:70 (ikke forandret)

 

Så her var det ikke store forandringen...men står på videre,takket være dere her inne..:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men jeg er ikke så fryktelig akltiv akkurat. Er nå 1,5 kg. over målet. Jeg har ikke gått ned på flere uker. Det har vært enormt mange festlige anledninger i det siste, og selv om jeg ikke har tatt helt av den gale veien, har jeg kost meg litt mer enn jeg bør. Mitt eget mål er å holde vekta sånn nogenlunde stabil i jula også fortsetter jeg gjerne etter jul. Ja, tror det får blir sånn. jeg synes det er fryktelig vanskelig å holde motivasjonen oppe i disse tider, særlig siden jeg er såpass nærme det endelige målet mitt og egentlig ganske så fornøyd.

 

Synes det er veldig mange flinke slankere her inne. Stp på, dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veiedag tirsdag, men glemte å veie meg før onsdag. Etter en lang periode med eksamenslesing, ble det mye trøstespising forrige uke, og jeg gikk opp 200 g. Men nå er eksamen over og endelig juleferie- ingen unnskyldninger for flere utskeielser nå.

 

Vekt start: 64,6 kg

Vekt forrige uke: 63,6 kg

Denne uke: 63,8 kg (Gått ned totalt 0,8 kg....)

Samme cm-mål: 77 cm

 

Jeg er fast bestemt på å gå ned mer, så fortsetter både fram til jul, og etter jul med 5 kg ned til påske.

 

Helgen nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 0,8 kilo unna de 5 vi avtalte før jul - så kanskje jeg rekker målet i tide? Skal på julebord på lørdag og har veiedag på mandag, så det kan jo bli interessant! Etter 5 kilos-målet, har jeg planlagt å gå ned et og et halvt kilo til, og stabilisere vekten på 55 kilo (155 cm høy, så noen pipestælk blir jeg ikke med denne vekten, men dog!). Dette betyr at jeg gjerne er med i samme gjengen frem mot påske - har hørt at de siste par kiloene som skal av er de verste og tar lengst tid! Det går jo an å hoppe av når man er fornøyd, eller så blir jeg bare med frem til påske uansett! Dettte er jo en hyggelig link med folk i samme situasjon, så sosialt og motivasjonsmessig sett er det superhyggelig å fortsette mot samme mål! Men vi kan vel vente med å legge ut påskelink til etter nyttår? Jeg skal ikke slanke meg i jula, bare ligge på energiforbruksnivået mitt for å unngå å legge på meg. Det blir 1970 fine kalorier å kose seg med hver dag, og det ser jeg frem til etter å ha veid mat og levd på 1300 kalorier om dagen siden i august! Bare kroppen ikke få sjokk, så! Noen som har prøvd å ligge "på vippen" før?

God førjul, folkens!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...