Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei hei, her var det livat:)

 

Isis, huff så vondt det høres ut med hodebunnen din, stakkars deg! Håper snart det blir bedre!

For meg er en utskeielse når jeg spiser mer, eller noe som jeg ikke hadde tenkt (usunt)... og altfor mye over grensa. Eller alkohol, litt for mye....

 

Mammamo, jeg har faktisk vært flink hele uka, så jeg har nok merket deg i nakken, hihi, tusen takk! Grattis med rundetid forresten!!!!

Hvordan gikk første dag i barnehagen?

 

Rakri, skjønner at den tida du er i nå med tvillingene er slitsom, men bra at du ser det koslige og morsomme med at de er to:) Det blir heldigvis mindre slit etterhvert!

 

Sassa, det er viktig det du sier, vi må aldri gi opp!!!!

 

Mach, velkommen til deg! Her håper jeg, og vet, at du kommer til å trives godt!!

 

Jeg har ingen premie til meg selv, bortsett fra ei Levis-bukse som jeg allerede kjøpte meg i London i våres som var akkurat så vidt jeg fikk den på, og nå har jeg ikke prøvd den siden, men den skal passe!! Betalte 650 kroner for den, koster 1200 hjemme.

 

Nå har jeg en fritime her, men har litt å gjøre, så vi snakkes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Heisann, plutselig stille en dag her... jaja, godt å se at det ikke bare er meg som ikke rekker innom hver dag

 

Har vært flink hele uka, og gått turer også

Var på besøk hos 17 åringen igår for første gang siden hun flytta på hybel, og hun serverte vafler og is, så jeg tok litt;)

 

Ellers så har jeg fått oppskrift av ei på jobb som går her og spiser suppe, så til uka skal jeg prøve meg på den suppekuren. Skal kunne ta av 4-7 kg på ei uke, og i tillegg er det sunn grønnsaksuppe. Må prøve å se om jeg kan komme meg igang, for jeg har noen kilo som skal bort nå. Veier 64 kg nå, og så tung har jeg aldri vært:( :P Har spist, drukket og kost meg altfor mye i ferien...

 

Ha en flott helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen dager er mer travle enn andre...

 

Må være rart når de flytter ut. Hun på 14 drømmer nok om det, men innser vel likevel, at hun ikke er riktig klar for det enda (og godt er det, at det fortsatt er noen år igjen)

 

Igår var jeg skikkelig husmor - kjerring. Lagde 32 glass med babymiddag, tre forkjellige varianter og så bakte jeg brød. Var skikkelig stolt av meg selv :D Ble nybakt brød kjempeseint på kvelden (eller det er vel natt i ett -tida) men ingen ting er jo som nybakt brød da!

 

Mamsen: har du også tvillinger siden det er to 15åringer i huset

? eller er det mine og dine? Litt tvillingfiksert jeg, skjønner du :P

 

Har glemt å ønske deg velkommen Mach :-)

 

Hvor lenge ble sjokoladen i veska, mammamo? Håper dere får en koselig dag i morgen - og at du koser deg med ordentlig gooood samvittighet.

 

Vi skal ha skikkelig kosekos på tirsdag. Fikk gavekort på 1100 kr fra dem på jobb i bryllupsgave på et nytt spisested her i Trondheim. Tenkte å dra på tirsdagen - da er det lengst mulig tid til veiedag neste mandag...hehehe

 

Ha en riktig god helg dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Har fulgt med på dere en stund nå, men prøvde allikevel å lage en egen tråd. Det ble ikke så veldig vellykket, så jeg håper jeg kan slenge meg på tråden deres???

 

Jeg må si jeg er skikkelig imponert over dere, med tanke på resultater og stå-på-vilje, kjempebra:)

 

 

 

Når det gjelder meg selv så tenkte jeg å kopiere litt fra mine tidligere innlegg:

 

 

"Gikk på GR-kurs for ca 2 1/2 år siden, gikk da ned ca 8 kg tilsammen og 5 av dem har kommet tilbake, hovedsaklig det siste året...

MEN - nå MÅ jeg igang igjen. Har vært veldig flink hele uka, fulgt meny 2, og til og med trimmet Ja, jeg har nå vært på min første joggetur siden 1500 meter'n i 3. gym!!!!!!

Har trent litt utenom det, da, selvsagt, men ikke jogget. Er støttemedlem på treningssenter, men må nok begynne der igjen, i tillegg til gåturer/ løpeturer i frisk luft.

Vet ikke hvor mye jeg ønsker å gå ned, men jeg trives IKKE sånn som jeg nå ser ut. Har aldri vært en tynnas, men er lita så kiloene synes ekstra godt. Får flesket godt fordelt over hele kroppen, men hovedsaklig på magen, blæh!!

 

Litt om meg: jeg er jente/ kvinne/ hunkjønn (liker best å kalle meg jente, he he) på 33 år, samboer og 2 barn på 4 og 9 år. Jobber full stilling, mannen min mer enn det... "

 

 

I dag har jeg skrevet dette:

 

"Da har den første 'ordentlige' uka passert og jeg er sånn passe fornøyd. Har jo følt at jeg har vært superflink denne uka; trimmet og vært i bursdag og hatt symøte og ikke rørt NOE usunt, dvs kaker eller sjokolade eller is ! Vann har jeg også drukket masse av....

Har allikevel ikke gått ned så mye som jeg hadde håpet på. MEN- har jo smertelig erfart at forbrenningen min ikke er som den var for 15 år og to svangerskap siden, he he....

 

I dag er det fredag, og helga og dens utfordringer står for tur. Skal i utdrikningslag i helga, så det blir nok noen utskeielser. Men skal allikevel prøve å være flink, jeg må jo ikke fråtse i potetgull, sjokkis, brus og alkohol"

 

 

Litt rotete dette med disse kopieringene, men håper dere gidder å lese allikevel;)

 

 

 

Uansett, her er mine resultater så langt:

 

08.08.08: 61,6 kg (startdato)

15.08.08: 60,9 kg (ned 0,7 kg).

 

 

Måler meg ikke, kun veier. Så det kan jo tenkes magemålet har gått ørlitte grann ned, he he....

 

Ha en flott helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Smultbolla! Og til Mach også. Bare koselig med nye folk her!! Skal gjøre vårt beste for å motivere dere i riktig retning :D Kan være ganske lurt å måle i tillegg til å veie. For en uke så har man kanskje ingen nedgang, men går ned flere cm likevel, da trenger man ikke deppe så mye :P

 

Mamsen: Så bra da, du har merka at jeg har pusta deg i nakken skjønner jeg... haha... Du har virkelig vært flink denne uka!! Håper virkelig du får se resultater også!!

 

Rakri: Sjokoladen ligger fortsatt i veska, men bare halve er igjen nå da... hahaha... Tok halve i går... Men er fornøyd med at jeg klarte å holde meg til halve da, som regel går jo hele ned i 3 jafs... Og en halv slik en ble bare 70 kcal, så det er da greit :D Så kos med gavekort på middag da!! DA må dere kose dere MASSE ja!! Det har dere fortjent!!

 

Vært lat i dag, bare surfa... Så nå må jeg se om jeg finner igjen huset mitt så det blir litt koseligere her...

 

Skal ut og spise i mårra da, 5 års bryllupsdag :D Jeg og mannen og jentene. Så da blir det magert ellers i mårra, så jeg har litt å gå på... Håper jo på nedgang denne uka, så jeg kan ikke ta heeelt av heller... hehe...

 

Heldigvis leeeeeeenge til jeg skal på besøk til mine egne barn......... hehe...

 

Ha en riktig GOD (og sunn) HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite hjertesukk .... Det er ganske hardt med helg, når man slanker seg iallefall. Så mange fristelser - og gamle vaner er jammen vonde å vende også.. Liksom litt "obligatorisk" med masse god mat, vin, snop, snacks... :confused: og dette prøver man jo å la være så langt det lar seg gjøre, men det er ikke alltid like lett.

 

Jaja... idag planlegger jeg iallefall litt annerledes for å få rom til litt kos. 20 gram sjokolade og 30 gram potetgull. Skipper da et måltid. Blir å lande på 1700. Kan jo hende jeg unner meg et glass vin også, og da blir det jo rundt 1800 - tåler det også (skal ha 1700-2000) Føler meg litt dårlig, men er "avhengig" av å kunne kose meg litt også.

 

Hvordan tenker dere andre rundt dette da?

 

Startet dagen med en joggetur, og har trilla over en time, så jeg har da fått trimmet om ikke annet :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, du har vært kjempeflink i helga!! Sånn tenker jeg også at man må kunne gjøre, uten dårlig samvittighet... Heller droppe et måltid en dag hvis man planlegger litt ekstra kos:) Og, uansett så holdt du deg godt innafor kaloriene!

Vi har ikke tvillinger, men jeg har en gutt som blir 19 neste mnd, en gutt på 15 og ei jente på 12, og mannen min har ei jente på 17 og en gutt på 15. I tillegg har vi ham på 8

Deilig å ut og spise, da må du ikke tenke på noe annet enn kos!! En gang iblant skal man det, og dette er jo en gave som dere skal nyte!

 

Velkommen skal du være smultbolla!!! Koslig at du blir med her, og du har jammen vært flink første uka, så dette skal gå bra:)

 

Mammamo, takk skal du ha for nakkepustingen, jeg har vært flink, hehe... Ble litt sørlandchips igår kveld, men hadde spist litt lite pga at vi var med på et motorsykkeltreff, og jeg har ikke drukket noe annet enn vann!

Grattis med bryllupsdagen!!!!

 

Idag har jeg laga suppa, og idag skal jeg spise så mye suppe jeg vil, og frukt, bortsett fra banan...

Imorra er det suppe og grønnsaker, kokte og rå i tillegg til en bakt potet med smør på til middag.

 

Ha en fin søndag alle sammen, her skinner sola etter litt regn tidligere idag, så jeg har vært ute i hagen og rocka;)

 

Klemz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!! Klarer å beherske dere i helgene og allting:)

 

For meg har det vært en rimelig dårlig uke, mangler litt motivasjon:( Har heller ikke hatt det store overskuddet til å trene, og maten går det så som så med, så det blir nok ingen nedgang på vekta denne uka heller. I tillegg så har jeg begynt å røyke igjen i sommer, så nå må jeg ta opp kampen mot det også. Syt og klag!!

 

Kjenner att når motivasjonen ikke er på topp så blir det lite rapportering her inne også, men jeg er av og til inne og leser hva dere skriver, så jeg er ikke helt borte:)

 

Satser på en bedre uke nå, selv om det blir to bursdager. Må bare jobbe litt med motivasjonen!!

 

Ha en strålende fin kveld!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, skjønner at du blir frustrert og mister litt motet, men kanskje du må prøve å tenke på noe annet? Prøve å sette opp kortere mål, kanskje først mål om at den ene dagen, idag helst (må bestemme seg på morran) skal jeg spise sånn og sånn, og kanskje ikke tenke så stort og langt frem. ta en dag av gangen... Kanskje ikke tenke trening, hvis det kan være der du sliter mest, og heller kun konsentrere deg om hva du putter inn, og så heller se på det som en bonus de dagene du får gått en tur eller gjort litt?

Jeg vet ikke.... men kanskje prøve å finne noe som kan motivere:) Noen andre som har tips? Må ikke dette av lasset nå sassa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten mamsen! Neida, jeg detter nok ikke av lasset, og jeg blir jo veldig motivert når jeg er her og leser om alle som får det til!:P

 

Tenker jo att det skal bli bedre den kommende uken. Har vært på jobb hver dag denne uken og da er jeg så sliten i bena når jeg kommer hjem att det blir tungt å komme seg på tur, selv om det gjør godt å gå. Blir jo mer "trakking" på jobb:(

Har fri flere dager denne uken, så da må det la seg gjøre med trimm mellom kakebaking:) Var forresten i selskap i dag, men spiste bare ett lite kakestykke. I tillegg var det grillmat, masse salat og kyllingfilet. Kjempegodt!!

 

Det hjelper ganske godt på motivasjonen å få "syte og klage" litt her, og så få ett godt spark bak!!

 

Tusen takk!!!! Nå får det bli full skjerpings!! Eller, skal ha komle til middag de nærmeste dagene og det er jo ikke akkurat slankemat, men er lenge siden sist og ungene maser. Får bare begrense meg litt:)

 

Ha en fortsatt fin kveld og slank uke!!

 

PS! Nå har jeg vært inne i GR butikken og kjøpt meg rokkering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiing i dag :D Ned 600 gram!!! Bare en snau kilo til målet er nådd!! Når nok ikke det til 5. sept, er jo bare 2 uker dit, men bare jeg er på 67 og noe så er jeg fornøyd :P

 

Synd du ikke får det til, Sassa. Kan nok være lurt det Mamsen snakker om. Ta en dag om gangen. Konsentrer deg om maten først og fremst. Smør matpakke når du skal ut på noe og alltid på jobb, så vet du at det blir riktig mat. Trim kan du ta i neste runde, maten er viktigst! De dagene jeg jobber trener jeg heller ikke. Har ikke ork til det... Vertfall ikke om jeg har hatt dagvakt, når jeg har kveldsvakt får jeg kanskje tid til en liten tur, men ikke alltid... Så bra at du har kjøpt deg rockering da!!

 

I går plukka jeg masse bringbær, 6 liter :D Så da blir det masse godt utover vinteren!! Bringebær-pai og is.. hehe... Kanskje ikke det man skal snakke om i en slanketråd... haha... Skal plukke blåbær i mårra, om været holder seg. Må jo lage litt blåbærsyltetøy så vi har til pannekaker...

 

Nå må vi spise litt frokost her... Ei lita ei som maser... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - endelig ned igjen- 500 gram :P så da fikk jeg se 48tallet igjen.

Status idag var altså 48.8 - så da er det bare 800 gram igjen. Men innser at det må til mye jobbing med magemuskler - er nok mye slappe "ting" der :confused:

 

Mammamo: gratulerer med rått resultat :D jammen er du flink. Er sikker på du får se 67 tallet før du reiser på ferie. Og for et midjemåltap. Stum av beundring. Der skulle jeg fått noen tips av deg, tenker jeg - for her er den stridig gitt.

 

Sassa: det går nok litt opp og ned for alle sammen. Har vært gjennom denne tunge fasen selv nå etter at vi kom hjem fra ferie. Siste uka nå klarte jeg endelig å følge gode vaner, og vips gikk jeg ned 500 gram :-) Tror du må konsentrere deg om en ting av gangen - både være flink med mat, røyk og trim på en gang er vanskelig (vet det veldig godt som eks -røyker). Et tips bare: som jeg brukte selv denne uka var å drikke ekstra mye vann og skjære opp gulrøtter på kveldene - da ble det lett å ikke skeie så mye ut med godis - utenom en kveld da jeg planla litt snop istedet for mat (litt flau enda...)

 

Her sover tvillingene dagens første dupp, så nå skal jeg ta meg en kjapp kopp kaffe og så vaske badet. Skulle egentlig gjøre det i går kveld, men så ble det Mamma Mia på kino med søstra mi istedet. Fornøyelig film!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Hyggelig å se dere holder liv i tråden :D jeg for min del har hatt det meget travelt, vært på en del småturer, og har en del jobb å ta tak i.. pluss to barn og hjem.. og meg selv.. he he.. Jeg har sagt ja til mer jobbing i tillegg til min 100% stilling i ungdomsskolen. Skal også holde kveldskurs for voksne en kveld i uka... mye forberedelser.

 

Jeg veide meg i dag... og hadde gått ned 2 kg siden sist :D Men det er på tre uker da...Det vil si at jeg nesten klarte målet, som var 75 komma noe.. he he.. Jeg klarte 76, 4 kg.. og det er bra syns jeg. Har vært flink å trene jevnt og trutt.. men snitt på 3 - 4 ganger i uka.

 

Må løpe videre... men stå på... Mange klemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang mammamo og Rakri!!! Så deilig!!!

 

Og tusen takk for støtten!! Dere har nok rett; jeg får konsentere meg om maten i første omgang, selv om jeg føler jeg spiser rimelig sundt og ofte kan jeg nok få det enda bedre til:) Har lagt inn vekt i dag selv om det fortsatt er 0.8 kg opp siden sist for en mnd siden:( Men har jo veid meg oftere selv om jeg ikke har lagt det inn her, og det er 0.2 ned siden sist mandag, så det får jeg være fornøyd med.

 

Fikk opp motivasjonen litt i går, så i dag har jeg vært veldig flink med maten. Har vært til behandling i dag, og det er 1 1/2 time å kjøre, så da hadde jeg med niste. Lagde komle til middag i dag, men spiste bare to komler og litt pølse m/ en halv ss smør på så det ble ganske bra kalorimessig:) Blir veldig trett etter behandlingen, og skal ikke drive med særlig fysisk aktivitet, så det blir ikke trim i dag, men satser på å få til en tur før kveldsvakt i morgen.

 

Har glemt å ønske velkommen til dere nye! Det er bra å være mange til å sparke hverandre bak!

 

Hvor bir det av deg, Isabel? Hvordan går det med deg?

 

Ha en strålende fin kveld! Nå skal jeg snart finne meg en tortillalefse med salat til kvelds. Nam, nam. :P

 

Gratulerer Isabel!!! Så bra! Såg ikke att du hadde vært inne på likt med meg. Pass på slik att du ikke sliter deg helt ut med så mye jobb! Det er viktig å ha tid til andre ting også. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens halvtimes tur unnagjort, og i tillegg fikk jeg 20 min styrketrening, så jeg er ganske fornøyd med dagen så langt!:P

Forstår meg ikke helt på vekta, i går tidlig var jeg 79,2 og i dag viste den 77,6? Dette har skjedd før også, så kanskje jeg må bytte veiedag:) Men får satse på att det vil gå ned på mandager også på lengre sikt.

 

Var bare innom for å registere dagens trim og mat, så nå skal jeg slappe litt av før jeg går på jobb.

 

Ha en strålende slank dag alle sammen!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, grattis med innkjøp av rokkering!!

Ned er ned, så hvert lille skritt i riktig retning er bra!! Men, etter vekta di å dømme kan du jo ha gått ned en god del mer innen mandag som kommer;)

Flink til å trene har du også vært!

 

mammamo, du er fortsatt bare super, NED igjen, gratulerer!!

Så flink du er som har vært ute og plukka bær, så deilig å ha utover, nam nam:D

 

Rakri, grattis til deg og, velfortjent og endelig på 48 igjen!

Har ikke sett mamma mia enda, men må prøve, har bare hørt positivt om den

 

Isabel, endelig så går det bare rette veien for deg, og at det går så bra!!!

Skjønner at du har nok å gjøre nå, men pass på deg selv midt oppi alt:)

 

Nå skal jeg ned og ha siste timen, så vi snakkes senere

 

Ha en fin kveld!! (jeg skal på klubb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei!

Klubben gikk bra, matmessig. Fikk servert kylling-gryte, ris og salat, og etterpå ble det druer, gulrot og kålrot med hvitløksdip(som jeg holdt meg unna) :P

 

Snart klar for de 2 siste timene, så er det hjem

 

Ha en fin dag alle sammen, håper dere har bedre vær enn meg, for her 'bøtter' det ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: Jeg har heller ikke fått sett mamma mia enda... Så vi burde nok gå sammen om vi skal få sett den... haha... Så flink du var på klubb da!!!

 

Sassaa: Så flink du har vært da!! Vekta kan jo ikke gå opp denne uka, kan jo ikke være såå feil den vekta di :P Stå på!! Jeg vet du kan klare dette!!! Og ned 200 gram er et steg i riktig retning!!!!!

 

Jeg var ikke noe flink i går... Kjøpte meg en stooor sjokolade før jeg dro på nattevakt... Spiste bare litt da, men likevel... La den igjen på jobb, noe jeg i grunn er glad for, for jeg har hatt veldig lyst på noe godt her i dag..... Men har man ikke noe i hus så har man ikke noe.. Da er det godt å ikke ha gangavstand til butikken... hehe...

 

Isabel: Koselig at du stikker innom en tur :) Gratulerer med vektnedgang til deg også!! 2 kg på 3 uker er jo kjempebra da!!! Ikke tvil på noe annet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen og mammamo: Anbefaler dere å se filmen, ja. Som sagt veldig fornøyelig - ble skikkelig godt humør - og følte lyst til å synge med. Fengende musikk :P

 

Mandag hadde jeg en helt enorm matopplevelse. Kanskje ikke sånn man skulle skrive om her inne, men jeg gjør det likevel. Vi dro altså dit vi hadde fått gavekort. Bestemte oss raskt for at vi skulle bruke opp hele, og høre med servitrisen hva vi kunne få. Og det ble som følger: Allerførst krydderbrød med aioli som en starter, deretter italiensk spekemat - flere ulike typer, lekkert dandert på et stort rektangulært fat som ble satt mellom oss. Alle rettene kom forøvrig slik, på et felles fat. Neste rett var grilla kamskjell, scampi og flortynne skiver med noe jeg ikke husker navnet på + parmesan. Hovedrett var lammekjøtt, oksekjøtt, grilla kyllingbryst og fløtegratinerte poteter. Ulike sauser til de ulike typene kjøtt. Til sist dessert: to ørsmå kuler is, creme brule og en slags terte. Hvitvin til forett, rødvin til hovedrett (ehh to glass rødvin faktisk) Det fine var at det var veldig små mengder av alt. Ble selvsagt mett, men ikke fullstendig stappa. Herlig var det iallefall, både å kose seg uten telling, og at det ikke var for egen regning :) Som om ikke det var nok fant jeg en 200 lapp på veien da vi gikk hjem igjen

 

Jaja.. Har fortsatt som normalt igjen tirsdag og idag. Skulle egentlig på spinning i ettermiddag, men tvillingene har vært syke for første gang, så da pappa kom hjem fra jobb, og det endelig ble et fang til hver av dem, hadde jeg ikke hjerte til å dra fra dem..

 

Sassa: blir spennende å se hva vekta viser neste gang da. Har også opplevd at den kan svinge enormt fra en dag til neste. Satser på fin nedgang iallefall :-)

 

Mammamo: litt sjokolade må til innimellom. Bedre med litt av og til, enn MYE på en gang..hehehe...prøv begge deler - litt og litt funker definitivt best!!

 

Mamsen: lurt å stå over dipen. Utolig hvor mye man sparer på det!!

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mammamo, veldig bra at du tok bare litt sjokolade og lot resten være igjen på jobb;)

 

Rakri, for en fantastisk matopplevelse du har hatt!! Moro at du delte det med oss:) Og, heldiggris som i tillegg fant penger på veien hjem;)

Skjønner at du ikke hadde hjerte til å reise fra ungene når de ble syke... hvordan står det til med dem idag da?

 

Ha en strålende dag alle sammen, her skifter været stadig, og idag skinner sola fra blå himmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ha en fin helg alle sammen!!

På meg blir det motorsykkeltur i hele morra, kanskje overnatter vi et sted på veien, eller så blir det krabbefest på kvelden:) Vi er flere isammen, så det blir gøy!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt her, med to syke små. Den ene tvillingen har hatt mellom 39 og 40 i feber siden torsdag - og veldig dårlig matlyst. Går mest i pupp for hans del. Deilig at mannen min er hjemme idag, for igår var følte jeg virkelig at jeg hadde et fang for lite. Småsyk selv også, så det har vært tungt med mye pupp og gråting. Holdt meg sånn høvelig innenfor riktig antall kalorier, men igår ble det nok litt søtt og salt (men faktisk ikke vin). Har ingen forhåpninger i forhold til mandagens veiing iallfall, da det har blitt alt for lite trim. Ingen turer i vogna verken igår eller idag, og ikke til 3T heller :-( Jaja, det var en kort rapport herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Huffada Rakri, det er ille og slitsomt når ungene er syke, og spes når man ikke er helt iform selv heller.... Håper jammen du har fått nok sykdom nå, og at dere er på bedringens vei!!

God bedring til både deg og sønnen:)

 

Vi dro på mc-tur igår kl 10, og var tilbake kl 22. Da ble det ikke noe krabbefest, men hadde en utrolig flott dag, og mye kjøring. Ble 8 sykler isammen, kjempemoro!!

Vi kjørte gocart, og var i jettegryter, og det var artig!

Idag har vi vært på besøk og kost oss

 

Håper dere andre også har hatt en fin helg uten sykdom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en helg med altfor mye godsaker... Så jeg tør IKKE gå på vekta i mårra, men registrerer vekta fra i går morges... I går var jeg i slektstreff, drakk masse vin (4-5 glass) og spiste kaker og usunn mat... I dag her jeg vært i utrdrikkingslag og spist få og usunne måltider... Så vekta i årra er nok egentlig opp fra forrige uke, men jeg "joksa lite" og registrerer gårsdagens vekt... Den viste ned 200 gram, noe jeg er fornøyd med siden jeg har fått trent altfor lite denne uka... Føler at jeg sliter litt med å klare å nå målet om 67 og noe innen 5. september... Skal jo i bryllup neste helg... Men var jo 68,0 i går, så det er håp... Er jo ingen krise om vekta er 67,9 eller 68,0, men hadde vært litt ekstra gøy å kunne få hilse på 67-tallet før ferieturen til Kreta.... Så om jeg klarer å være flink til å trimme litt den uka som kommer så bør jeg vel ha en liten sjans :P

 

Mamsen: Høres ut som en koselig helg dere har hatt!! Går det bedre med deg og mannen nå?

 

Rakri: God bedring!! Både til deg og de små!! Håper dere snart blir friske og raske og på bena igjen :)

 

Håper det er bra med alle dere andre :)

 

Nå må jeg legge meg... Litt underskudd på søvn nå føler jeg... Ble bare 4 timer i natt... La meg ikke før 2.30 etter slektstreffet i går og måtte opp før 7 for å ordne diverse ting til utdrikkingslaget i dag, jeg var med-arrangør...

 

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...