Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Mammamo: velkommen tilbake. Vet du? Jeg var nesten mer spent på din vekt idag enn på min :) Jeg skjønner kurven ser ille ut, men jeg synes du skal være fornøyd!! Ikke ille i det hele tatt, og bare du tar fatt på hverdagsvanene går det fort ned igjen ;)

 

Jeg hadde ikke begge babyene alene, nei. Mannen var også med. Og i tillegg brukte vi handicapgarderoben, for da kunne vi være sammen da vi dusjet og skiftet. Enklere med logistikken da :)

 

Mamsen: så vanskelig du har det. Utrolig vanskelig å vite hvordan man skal gripe det an på en best mulig måte. Ikke kan man godta utstrakt drikking / kuler, og ikke skal man mase for mye... sukk. Som jeg sikkert har fortalt, begynte eksen min med skjult drikking når han var "flink". Det gikk en stund før jeg oppdaget det. Det verste var en gang han hadde blandet sprit i brusen sin på en formiddag på hytta da vi var ute og lekte med barna. Da har du et problem, når du drikker før kl 12!!! Håper ikke din mann gjør det da!

 

Her er jeg fornøyd med ukas resultat :D. Sist uke veide jeg meg onsdag, men har nå tatt tilbake mandag som veiedag. Legger litt ekstra press på meg i helga. Helga gikk fint uten snop, og faktisk bare et glass vin på hele helga! Et lite kakestykke i bursdagen ble det da. Men uansett: vekta stoppet på 49.1, så da er det ned 500 gram siden onsdag! Det er jeg fornøyd med!! Håper å se 48 neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker snuten innom og sier hei! Ting går fortsatt greitt, har funnet en "matrytme" som funker sammen med studiene, eneste som er vanskelig er å få til middag i normal tid, ettersom det er lange dager på skolen. Blir middag mellom 20 og 21 stort sett hver kveld. Har kjøpt middag i kantina på skolen noen dager, jeg spiser bare vegetar, og tar bort halvparten av risen/baguettene og tar ekstra salat. Skolen har 3 varmretter , "vanlig" mat, vegetarmat og halal-mat hver eneste dag. Veldig bra. Og en lekker salatbar. :-)

 

Forrige kurskveld hadde jeg gått ned 1,4 kg! Siste kurskveld i morgen, og tror kanskje jeg skal prøve å gå ned de siste 5 kiloene uten kurs. Jeg har jo Vektklubben! :-) Deretter så må jeg på Hold-Vekten-kurs, skal IKKE gjøre samme feilen som sist og SUSE opp igjen 13 kilo på 5 år........

 

Rekker ikke lese så mye nå, men skal prøve å komme tilbake til helgen og oppdatere meg på hva dere gjør og hvor mye dere har krympet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamo, snart er kurven din tilbake, vær trygg:)

 

Rakri, jeg må vel ærlig innrømme at han drikker før 12 innimellom han min også;) Og, det han drikker i skjul, hvis han prøver, lukter jeg med en gang! Har fått en egen nese for det, og kan beskylde ham for å ha drukket mer enn han har også, fordi jeg tror det.... Jeg er vel rimelig sikker på at han har et periodeproblem, men det er ikke så mye og ofte nå. Og, det beste er egentlig bare å ikke si noe når han er igang, og ta det dagen derpå, men det er jeg ikke flink til... og da blir det ofte krangling... Må jo ta med at han er veldig snill, og det er han selv om han drikker såsant jeg ikke begynner å klage... og det er ikke lett.... Når vi da kommer igang, sier han ofte ting han bør la være...

Jaja, jeg skal prøve å ikke klage, jeg velger det jo selv...

 

Isis, gratulerer!! Så flink du er, og så bra at du har funnet din løsning som fungerer selv om det er hektisk... Kjempebra at de har det utvalget i kantina, og så bra hvis salatbaren er så flott Koslig at du har tid til å komme innom:)

 

Ellers så fyller min eldste 19 år imorra, og da skal vi feire med familie, kjæreste og hjemmelaga pizza og kake:p

Tenk hvor fort årene går.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen! Blir litt misunnelig jeg:p

 

Hadde gått opp 0.8 kg siden siste registrering her, men det var faktisk litt ned i forhold til det jeg veide, men ikke registrerte sist uke.:)

 

Når det gjelder det nye "vidunderet" jeg kjøpte forrige uke, så har jeg ikke fått prøvd det enda.;) Helgen har gått med til jobb og hagearbeid og mandagen er altid travel her med ungenes aktiviteter på ettermiddage, men i dag har jeg fri, så kanskje det blir en tjangs senere. Har ett hus som må snus på rett vei igjen, og en del epler som må høstes inn. Kanskje finne på noe å lage av eplene også, kan jo ikke lage eplekaker å spise nå:)

 

Ellers er jo dere andre super flinke! Og de kiloene dine Mammamo kommer nok til å forsvinne fort.

 

Nå får jeg gå å få gjort noe av alt det som må gjøres i dag, så får dere ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassa, det var jo synd at vekta hadde gått opp nå, men positivt at den er på vei ned igjen... Tenke positivt:D

Så deilig at du har fri idag, og det er alltid deilig å få gjort unna endel som må gjøres:) Prøv å sett av litt tid til å teste vidunderet også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med svingninger da, Sassa - men bedre om det bare går opp og opp ;) Det er "bare" å være litt standhaftig over tid, så går det ned og ned!! :)

 

Gratulerer med bursdag i huset, mamsen. Rart ja, når de er store - og mange utfordringer - kanskje ikke når de er 19, men ser at tenårene kommer til å bli litt turbulente. 14 åringen har av div. årsaker fått husarrest fra idag og ut uka. Det som sannsynligvis svir mest er at vi koplet henne av nett. Lite å finne på da... Må bare begynne å "ta" henne litt hardt. Godtar ikke manglende respekt og halvsannheter. Hun har ikke gjort noe veldig galt altså, men hun "flyter ut" så snart jeg blinker :confused: Derfor satser jeg på å markere meg tungt nå! Så får vi se.

 

Fikk trenet som planlagt igår. Deilig - men tungt. Har så lyst å få trenet mer, men da går det på bekosting av tid med familien, og det vil jeg jo ikke... Hvordan løser dere dette - altså når trener dere? (og hva / hvor mye/lenge?)

 

Ha en fin dag. Får straks to venninner m baby på besøk. De har ikke møtt hverandre før, så det blir litt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri, jeg mener og tror at de grensene med konsekvenser du setter og gir henne nå, gjør at ting ikke sklir ut. Veldig viktig!! Må bare ta fatt i ting på et tidlig tidspunkt:) Min eldste har bestandig vært veldig enkel, det samme med hun på 17. Min på 15 skal nok prøve mye mere, og jeg merker at jeg nå må begynne og sette enda mere klarere grenser jeg også.... men det kan være vanskelig, men alikevel viktig.

Når det gjelder prioritering av trening/familie, så er det vel sånn at jeg ikke prioriterer treninga, men en mellomting er jo bare sunt, og lurt:) Du er masse sammen med dem, så ikke ha dårlig samvittighet ihvertfall:) Kanskje du kan trene et eller annet sammen med hun på 14? Jeg får med noen av mine på gåturer osv, og det er da noe:)

 

Får jobbe litt videre her men kos deg masse med besøket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det meste av min trening som gåturer, og oftest sammen med jentene på 2 og 4, hvor 2-åringen sitter oppi vogna og 4-åringen står på ståbrett og går litt innimellom. Når hun står på går jeg raskt og når hun vil gå tar vi det med ro. Ofte har vi med oss lunsjen og tar den et sted på turen. Veldig koselig, ungene elsker det og mamma får trim og tid med barna ;) Men blir kanskje litt verre når 4-åringen blir litt større... Går jeg uten jentene blir det etterat de har lagt seg om kvelden. Når jeg rocker er det stort sett foran tv'n eller med en bok i hånda.. Og som oftest etterat jentene har lagt seg, eller ute mens de hopper på trampolia eller noe... Dette er da den trimmen jeg får. Har planer om mer, men får se hva det blir til... Har tilgang på trim-rom på jobb, men har ikke brukt det enda.

 

Mamsen: Gratulerer med 19-åring!! Bor han/hun fortsatt hjemme? Studerer? Kos deg og feir eldstemann :)

 

Isis: mener å huska at du spurte om hvordan man "vet" at det er en blodåre man treffer... Det er nok en treningssak ja... som kommer med erfaring... Men jeg kjenner veldig godt når jeg bommer, da møter man mer motstand med nåla liksom. Har dere tatt mer prøver eller?? Det siste 1,5 året på studiet var jeg i Tønsberg og der hadde vi all undervisning på sykehuset. Da var vi med på stikkerunde hver morgen. Veldig nyttig erfaring!! Og stakkars pasienter som fikk uerfarne studenter... haha...

 

Sassa: Er jo oppløftende at vekta er på vei ned igjen da! Deilig med fridager innimellom ja! Men jeg får som oftest ikke gjort halvparten av det jeg har planer om på slike fridager... hehe... Litt for lat innimellom... Og litt for avhengig av internett tror jeg... Hadde vertfall fått straff om noen hadde tatt fra meg data'n resten av uke :)

 

Gruer meg litt til mine jenter blir tenåringer... Hun eldste er veldig rolig og ingen opprørsk type, men nr 2 derimot..........

 

HAtt en bra dag i dag, sånn matmessig. Så nå er jeg i gang igjen for fullt. Burde egentlig telle kcal noen dager igjen... Men jeg får se hvordan det går med vekta denne uka først.

 

Nå må jeg se om jeg får liv i ovnen igjen... ER kaaaaldt her... I fjor på denne datoen lagde eldstejenta snømann.... som fikk Rose-knapper fra hagen... Det er heldigvis ikke såå kaldt i dag... Men høsten har kommet ja...

 

Dere som har meg på FB kan forresten se bilder fra sydenturen min :D

 

Ha en fin-fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ser det ut som om vi ligger litt "likt" an i forhold til trening. Blir mest gåturer her også, men de er ikke så veldig glad i å sitte lenge i vogna lengre, så da blir det mye kortere enn før. Igår gikk vi til en lekeplass, og de fikk leke i sandkassen for første gang - og de debuterte som "sandspisere" hihihi.. og lo høyt i huska. Artig for mammaen også det :-) Gjelder vel å finne den berømmelige balansegangen, slik at det blir litt trim på mamma og litt lek for de små!! Men helt klart lurt å ta med matpakken, så kan man være litt på tur en stund! Får benytte sjansen før det blir for kaldt for små fingre å spise ute.

 

Ja, ang forskjell på barn, er hun på 9 en helt annen type. Lettvint med det meste, og tar jammen mer ansvar for skolearbeid og egentlig det meste enn hun på 14. Aldri i konflikt med jevnaldrende er hun heller. Så er spent på den årene med henne - om det vil gå relativt smertefritt eller om man da får tilbake i dobbel dose.. ikke godt å vite!! Hver fase har vel sin sjarm!

 

Skal se på bildene, mammamo! Var sikkert en herlig tur.

 

Idag har det gått i ett med besøk hele dagen, deretter handling på obs. Hamstra gourmet torsk fra findus - var på supertilbud. Den torsken er jammen god !! Som om man skulle ha fisket og filitert den selv ;) Men iallefall var det godt å sette seg ned nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamo, han bor hjemme, og jobber som lærling som prosessoperatør. 1 år igjen, så han blir nok boende en stund til, heldigvis:)

Jeg skal inn og se på bilder, så moro!!

 

Rakri, som du sier, så har hver sin alder sin sjarm, men unger er jo veldig forskjellige også....

Husker godt sandspising og lek i sandkassa, en fin tid:D

 

Nå er jeg trøtt, var veldig tidlig oppe idag for å kjøre 15 åringen på mopedkjøringen 7.15 i nabobyen før jeg skulle på jobb.... og har hatt gjester til nå, så det blir nok senga snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen vært aktivitet i dag! (mens jeg har vasket hus, kokt eplegele, lagd komle osv, osv:) )

 

Mamsen: Gratulerer med "bursdagsbarnet"!

 

Ja tiden går fort og det er til tider litt skremmende. Selv har jeg eldste jenta i 10. kl nå og minstemann i 1. kl. Synes ikke det er lenge siden førstemann begynte på skolen:p Og tenåren tror jeg varer fra 10-års alderen nå!

 

Mammamo: Ja det er herlig med en fridag, og i dag var jeg nødt til å gjøre noe fornuftig, men jeg er egentilg veldig flink til å bruke fridagene til ingenting:p

 

Isis: Så flink du er som klarer både studier og "måltidsrytmen". Salatbar i kantinen hørtes herlig ut. På jobben hos oss kan en bestille litt forskjellig mat, blandt annet salat med ost og skinke, og det er jeg begynt å kjøpe. Er kjempe delilig mat, og tror vel att det gjør godt også selv om det er en del frukt i den og jeg ikke kan regne ut kalori inholdet.

 

Rakri: Deilig å få unnagjort handletur! Det var forresten på Obs jeg kjøpte det nye vidunderet mitt som jeg nå har prøvd i 10 min. Forbrandt da 66 kalorier, og var ganske sliten på framsiden av lårene. Fikk også opp pulsen noe, så det var egentilg en grei måte å trene på foran tv.

 

Ellers har jeg en masse treningsutstyr, men mangler ett rom til å ha det i, så det meste er stuet vekk. Når jeg trener er det helst med å gå tur, det er det jeg liker best, og da har jeg en løype som tar en god halvtime å gå. Ikke så mye men det gjør godt å få starte dagen med det. Går som regel de dagene jeg ikke skal på jobb, slik att jeg kan gå når jeg har kjørt ungene på skolen. Kunne også tenkt med å prøve treningsstudio, men det er en times kjøring en vei, så det er liksom uaktuellt.

 

Det får være nå skravling fra meg i dag.;)

Ha en fortsatt strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går vel litt i rykk og napp! Er kanskje i helgene vi sliter mest, og da er det godt å både kunne klage litt og få litt motivasjon her inn!! Og etter helga har vi jo veiing alle sammen, så da må vi jo inn med resultater med påfølgende jubel :) eller jamring :confused:

 

Idag har vi vært på babygruppe. Gikk en lang tur, og idag funka det faktisk ganske bra å sove i vogna. Men den som våkner først, vekker jo den andre da. Skal på spinning i ettermiddag - gleder meg. Godt å skifte ut kveldsstellet med trening ;) Tilsammen blir det 4.5 trimpoeng idag - det er bra!!

 

Litt kaffe og aviser nå når de sover. Bare rester til middag idag, så det går kjapt å lage til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 4.5 tp på en dag må være veldig bra Rakri!;)

 

Nå har jeg gått tur, og i dag gikk jeg en litt motsatt vei, det tok faktisk litt lenger tid og var tyngre å gå. Har vel hørt att det kan være lurt å ikke gå samme vei hver gang for da får ikke kroppen så stor utfordring. Vel, vel det er iallefall godt når det er gjort.

 

Kjenner att jeg har litt bedre motivasjon nå når jeg har fått trimmet litt:p

 

Håper det går bra med dere andre også!:)

 

Nå skal jeg slappe litt av før jeg skal på jobb.

 

Ha en flott dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sassa, så lurt å bytte vei:)

 

Rakri, for en trimming!! Dette står det jammen respekt av!! ;)

Idag skal jeg også få gått en tur, må prøve å få med søstra mi mens minsten er på fotball, da har vi en time på oss:)

Ellers er jeg litt stressa her nå, er på jobb og her er det full fart

 

vekta sto stille, men får håpe på ned neste uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: du får sikkert et bra nedhopp snart. Har iallefall opplevd selv at etter noen uker med stillstand går det plutselig ned - hvis man er flink da ;) men det er du jo - så da krysser vi fingrene for neste uke :)

 

Lurt med variasjon, ja, Sassa. Derfor jeg har begynt på spinning. Stortsett trenet egentrening med vekter, men er litt lei det, samt at man trenger variasjon da - og så er det jo greit å bli pisket litt, ikke tvil om at man kjører seg litt hardere! Phu, det er tung med spinning, men gud så deilig etterpå. (skal innrømme at jeg nesten halvveis lurte på hvorfor jeg plager meg selv...hihi)

 

Blir nok ikke noe særlig med trim resten av uka. Skal på tur med familien min og familien til søstra mi. Får satse på å være veldig aktiv sammen med barna. Jeg har fire og hun to, så det er jo en bra flokk tilsammen :) Gleder meg iallefall til båttur - og så skal de små få se kaniner og sauer for første gang - for det er en liten gård i nærheten av rorbua. Har prøvd å planlegge helga matmessig, så får vi se hvordan det går. Skal iallefall IKKE spise noe snop denne helga heller. Har klart 17 godtefrie dager - bare 13 igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null motivasjon til å trene nå... Og skeier ut med godis og usunn mat... huff og huff... Skjønner ikke i det hele tatt at vekta i dag tidlig faktisk var lavere enn på mandag... ned 600 gram faktisk... Det er IKKE fortjent... Har ikke trimma noe denne uka... Og ikke vet jeg om det blir noe heller... Jobb og bort i mårra, konfirmasjon på lørdag... Og neste uke skal jeg på kurs tirs-fre... Men da reiser jeg sammen med ei som er ganske flink til å trimme, og da har jeg jo ingen barn å ta hensyn til, så da skal jeg nok få gått tur. Kurset pleier ikke å begynne før kl 9 på morgenen, så da går det jo an å gå tur før frokost ;) Er jo fornøyd med det jeg har klart å gå ned, men jeg skal bite tenna sammen og klare resten også!!

 

Sassa: Så flink du har vært da! Lurt å gå turen andre veien ja, blir jo litt variasjon da!!

 

Rakri: 17 godtefrie dager!!! Går det an det da?? hehe... Fantastisk godt gjort!! Og 4,5 tp på en dag!!! Kjempebra!! Kos dere på tur da!! Koselig å reise på tur med søsken og familie!!

 

Mamsen: stillstand er jo myye bedre enn oppgang!! Skal se du får resultater å hoppe i taket over neste uke :)

 

Jeg har først vært på jobb i dag, mens jentene var i bhg og så spiste vi middag på McD (FY!) før vi dro på Gjøvik-mart'n (tivoli og greier). Jentene storkoste seg og var dødslitne i bilen hjem... Nå sover de... Mens mamma slapper av litt foran data'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: det tar vel noen dager å komme i gammel modus. bare vent til det er mandag, så får du ny driv ;)

 

Her har jeg hatt en kveld med mye småspising... og har endt opp med 1968 i inntak :-( ellers denne uka har jeg ligget akkurat like over 1600 (skal ha 1600-1900). Har spist litt rosiner, litt mandler, litt frukt osv osv.. Torsdag er en typisk svak dag. Mannen er på vinkveld med gutta, og jeg er alene. Og så har jeg ofte trenet mye dagen før, og da blir man jo sulten.... :confused: jaja.. litt må man vel unne seg. Håper iallefall å holde ok i helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Nå er det jammen veldig lenge siden jeg har vært innom. Jeg har veldig mye å gjøre for tiden, så det blir ikke så mye tid til hverken jappling her, telling og registrering av kcalorier osv osv. Jeg har egentlig avsluttet prosjektet, mer eller mindre. Jeg har kommet meg ca dit jeg vil være, og prøver å være fornøyd med det. Men jeg fortsetter å leve etter prinsippene for å ikke legge på meg igjen.

 

Jeg har akkurat lagt ut et lite akroklipp fra dansingen (bare et noen sekunder langt klipp av en liten del av rutina vår) på youtube hvis dere vil se hvordan jeg ser ut nå, og en miniliten del av hva jeg holder på med?

Kommenter og rate gjerne. Hehe.

 

Godt å se at dere holder koken enda, og har så fine resultater. Jeg skal komme innom mye oftere fremover nå. Vi reiser på ferie neste helg, etter at jeg har hatt en konkurransehelg med dansingen da, men når vi kommer hjem derifra så blir det bra. Legger sikkert på med litt på ferien uansett. hehe. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie, så moro at du fortsatt er med. Var inne og så på deg, og du er jo superflink, og blitt veldig fin:D Du må oppdatere oss innimellom, for det er bare moro!! Du må ha en riktig god ferie, og kose deg masse!!

 

Rakri, for en koslig tur du skal ha da! Det blir nok aktivitet med alle de barna tenker jeg, hehe... men er helt sikker på at det blir kjempekoslig:)

 

mammamo, grattis med nedgang, og selv om du ikke føler at det er fortjent, så er det det!! Du har jobba og slitt, og at du nå går ned selv om du skeier litt ut, er sånn det skal være. Da er forbrenninga der den skal være:)

Kos deg masse i konfirmasjon, og ha en fin uke på kurs. Kos deg også da:)

 

Ha en fin-fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg igjen og jeg skal ha fri!:) Det skal bli deilig, men spørs om det blir så slankende:D

Har startet helga med å bake eplekake, og har tenkt att vi skal kose oss med eplekake og is til "skal vi danse" i kveld.

 

Så koselig å høre fra deg igjen Ellie, er sikker på att du ser flott ut som danser så mye!

 

Ellers så får dere kose dere med det dere skal ut på i helga, det skal iallefall jeg!;)

 

God helg alle sammen!:9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Det er liv i meg! Sitter å leser til eksamen nå, skal ha eksamen til uka. Mye pensum om etikk, kommunikasjon samt gruppearbeid å "pine" seg gjennom før en endelig får starte de ordentlige bioingeniør-fagene.... :-/

 

Mammamo: Tung periode ser jeg...? Det er NÅ du kan vise deg selv hvor sterk du er! Ta med joggesko og tøy på kurset, du rekker en halvtimes hurtig gange før frokost! Kanskje lurt å ha en banan eller no på rommet, slik at du får i deg litt før turen... Kanskje rekker du litt aktivitet mellom kurs og evt kveldsaktiviteter også? Er det basseng der? Gå trappene, ikke ta heisen! Dropp dessertene. :-) Håper det går bra! Vi har ikke tatt flere blodprøver, men fra neste mandag så begynner vi med mer lab-undervisning og da blir det vel litt stikking også. :-)

 

Det går saaakte nedover med meg nå... mend et går nedover da... Har ikke ført opp hverken mat eller trim på lenge. Trener 3 ganger pr uke slik jeg har gjort hele tiden, men spørs om det blir litt lite mat innimellom? Tenkte å begynne å plotte det inn igjen her.

 

Håper alle har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga (nesten) over med alle de utskeielser det innebar:(

 

Men nå kommer det en ny uke og en kan jo håpe att det går bedre:p Prøver å være positiv her selv om det kan være ganske så motløst til tider synes jeg.;)

 

Håper helga har gått bra for dere andre. Rakri, er du fortsatt godtefri?

 

Så flink du er Isis som fortsatt klarer å gå nedover. Det er jo bra å ikke gå så fort ned, selv om ønsket er vel å nå målet fortest mulig:)

 

Ha det bra alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tips, Isis!! Kursdagene begynner 8.30 og slutter 18.00... Og så er det middag ca 20... og som regel ut i de sene nattetimer, så det blir nok hard nok å stå opp i tide... hehehe... Men skal tvinge meg ut 1/2 time før frokost, så våkner man jo også :) Hvis jeg ikke er for sliten så klarer jeg kanskje en tur mellom kurs og middag også ;) Er lunsj kl 12 og så aner jeg ikke om det er noe mat før middag, men må da være det... Skal vertfall ha et eget lite lager på hotellrommet... 2 timers lunsj, til og med da er det foredrag... Så faglig trim blir det vertfall nok av ;o) Sliter litt om dagen ja... Håper på å komme inn igjen i mine gode vaner snart... Blir spennende å se hva vekta sier i mårra... Vertfall ikke ned fra forrige uke...

 

Må nok ta noen uker med telling igjen jeg også, for å komme på rett kjør igjen... Men har ikke tid til det denne uka, og neste uke skal jeg til Tallinn tors-søn, så det er dumt å beg da... Så vi får ta det etter der igjen...

 

Isis: Allerede eksamen ja!! Ikke noe kjære mor skjønner jeg... Etikk er viktig vettu... hehe... Men innmari kjedelig ja... hehe... Syns egentlig ikke vi begynte med noen morsomme fag før 2.året jeg... Fysikk, generell kjemi, matte og sånn hadde vi mye av første året... Ikke rart flere hoppa av etter 1.året... hehe.. Men er jo 11 år siden jeg begynte da... De har vel lært litt kanskje ;o)

 

Koselig å høre fra deg igjen, Ellie! Og å høre at alt går bra med dere!! Kos dere på ferie!!

 

Rakri: Du er jo som vanlig kjempeflink!! Og det er jo nesten ikke utskeielse når man ikke overstiger kcal-grensa :) Fortsatt godtefri eller??

 

Dere får kose dere her denne uka og stå på!! Så gleder jeg meg til å lese her hvordan det går med dere når jeg kommer hjem til neste helg igjen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...