Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Bare kjapt innom her før jeg skal stupe i senga. Er fortsatt godtefri ja :) men det ble nok litt mer vin og littegrann mer mat enn jeg hadde tenkt. Så jeg har nok definitivt ikke gått noe ned fra forrige uke. Men men.. Vi hadde iallefall en super helg. Hadde de små med en snartur på sjøen igår. Tror nok ikke de forstod så mye av det, men artig at vi kan begynne å ha dem med på ting :-)

 

Mammamo: håper du får tid og lyst til å trene! Skjønner det er vanskelig å finne tilbake i det gamle sporet. Det er vanskelig når man har kjent litt på det å leve uten den møysommelige registreringen og tellingen noen dager. Er så utrolig deilig å ikke telle en stund. Men jeg vet du klarer å komme i gang igjen. Og om det går skeis denne uka på kurs, kommer det jo alltid en ny uke uansett!

 

Lykke til med eksamen, Isis. Det er jo lurt å registere så man vet hvor mye man får i seg. Samtidig er det utrolig befriende å ikke gjøre det. Så så lenge du fortsatt går ned, selv om det er saaaaaaaaakte, kan det jo hende du ikke trenger det? Målet mitt er iallefall å ikke registere, etter hvert. Må jo komme i mål + stabilisere først!!Tror nok det vil ta det. Siste kiloen er jammen utrolig seig!! :confused: opp og ned, opp og ned..... sukk

 

Sassa: jeg kjenner meg såå igjen. Selv om jeg som nevnt fortsatt er godtefri, har jeg jo skeiet ut i helga med mat og vin. Vanskelig å være flink hele tida, synes jeg. Og så skal det så utrolig lite utskeielse til før det svinger gal vei. Så da er det bra med nye dager i en ny uke ;) Vi skal klare det her, ja.

 

Håper du har hatt en fin helg, Mamsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

sassa, det hørtes godt ut med nybakt eplekake og is:p

 

Isis, det går nedover med deg, og det er bra!! Flott at du holder ut selv om det er mye å gjøre på skolen. Lykke til med eksamen, den kommer nok til å gå bra!

 

mammamo, lurt å ta med deg noe å ha på rommet. Klarer du å få trimma litt så er du flink! Pass på å kose deg litt også, og slapp av litt med god samvittighet på kveldene:)

 

Rakri, så flink at du klarer deg uten snop! Er også inne på tanken, og tror jeg skal gjøre et forsøk fra idag:p

Når ungene blir så store at man kan ta dem med på mange forskjellige ting, og de begynner å forstå noe av det, det er moro! Er sikker på at de koste seg:)

 

Helga mi har vært helt grei, fotballcup både lørdag og søndag, ellers har vi ikke gjort stort. Sliter litt med følelsene mine, men håper det retter seg...

Inatt har jeg liggi våken i hele natt, pga vondt i halsen. Har fått legetime, så får jeg se om det er noe å få...men er vel for tidlig tenker jeg... men er hjemme fra jobb idag da.

Har gått og hangla lenge, så det kan jo være en bakterie i kroppen kanskje....

 

Kommer innom senere, men ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: godt å høre at du tar deg tid til å være syk. Det er jo mye for deg på mange måter nå, så da har du nok veldig godt av det!!

 

Her var det som forventet opp igjen. Hadde ikke mye lyst å gå på vekta og møte tallenes kalde fakta, men det er jo bare å hoppe i det. Vet fra før at ekstra vin pleier å gjøre grusomme utslag på vekta, så det kunne vært verre en det var. 49.5 var status idag, og det er opp 400 gram. Kjedelig, men greit nok. Og vet jo hvorfor også. I tillegg til relativt mye vin, ble det jo litt ekstra god mat og antagelig for lite vann. Så da er det bare å brette opp armene - IGJEN!!

 

Ha en fin dag folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri, så lenge du holder deg under 50 så er det ikke så galt, men nå er jeg sikker på at du snur:) Man må unne seg litt kos innimellom;)

 

Jeg har vært hos legen, og har halsbetennelse, streptokokker. Fikk antibiotika, så da håper jeg at det hjelper seg iløpet av kvelden eller morgendagen.... har vaska klær idag, ellers bare liggi på sofaen. lagde risgrøt til ungene kom fra skoeln, og har satt på middag nå, men slapper av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Mamsen, ikke noe gøy å være syk! Og streptokokker er skikkelig vondt!!! Håper du blir bedre snart:) God bedring

 

Rakri; du har jo vært så flink att du klarer nok siste rest også, selv om du gikk litt opp denne uken!;)

 

Mammamo, det blir nok spennende på kurs selv om det høres travelt ut! Wasa har noen ferdig smurte knekkebrød som jeg synes er veldig greie å ha i veska til mellom måltid.

 

I dag har jeg vært på shopping med to av barna, og det får bli dagens trim! Blir ganske så sliten av både trakking og å dra kortet:)

Men, hadde med niste, både skive og ferdigsmurte knekkebrød, så maten gikk rimelig greit. Ble rett i koppen til middag når jeg kom hjem da, det er vel kanskje ikke det smarteste, men ikke så galt kalorimessig:D

 

Vekta var i dag 0,6 kg ned, og det var vel greit nok med helgas utskeielser.

 

Satser på å få gått meg en tur i morgen.

 

Ha en fortsatt strålende flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... så stille det var her da. Skyldes det travelhet eller dårlige tall, mon tro?

 

Har iallefall hatt en travel dag selv. Nå kommer den ene tvillingen seg opp å stå, så da er det umulig å sitte framme med pc (les: han er ledningefreak). Pappaen jobber seint idag + middag ute med jobben nå i kveld, så da har jeg vært alene absolutt hele dagen. Puster litt ut nå, men skal hive meg rundt snart å få tørka støv, støvsugd, og kanskje vaske (hvis jeg gidder). Ikke lett å få gjort sånt på dagtid, for å si det på den måten ;)

 

Ellers går det fortsatt helt supert å være godtefri. Skulle vært like standhaftig med resten også, så hadde jeg vel fått bukt med den siste kiloen også :confused: Har som mål å være på 48 senest til guttenes ettårsdag i midten av november. Men lurer sånn på om jeg skal stoppe med det, eller om jeg burde gå ned litt til for å ha litt å gå på i forhold til stabilisering. Har lest et sted at det var lurt å gå ned 2 kg mer enn det som egentlig var målet, fordi man ofte går litt opp da på stabiliseringsfasen. Usikker på om dette er noe GR anbefaler, eller om det var noen som bare hadde funnet det ut for sin egen del. Noen som vet? Hva tenker dere da, rundt mål og stabilisering?

 

Oj, det var jammen godt å slenge baken nedpå sofaen, skal passe på at den ikke gror fast for resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var blitt veldig stille her inne! Velger å tro att det er travelhet som gjør det og ikke dårlige tall:p

 

I dag har jeg hatt litt for "sunn" middag, så det ble mange kaloier å fortære nå i kveld. Endte til slutt på 1367. Har også klaret 2.2 tp i dag, så er rimelig fornøyd med det.:9

 

Ja, det er travelt når barna begynner å reise seg Rakri, og spesielt med to:p Er de like i utviklingen eller er det stor forskjell på dei? Har ei vennine med tvillinger, der jenta var "turbo" mens gutten var veldig rolig.

Du går nok uansett en travel tid i møte. ;)

 

Når det gjelder stabiliseringsvekten så vet jeg ikke hva Gr anbefaler, men det er vel ikke uvanlig å gå opp litt igjen. Når det gjelder vekten din Rakri, så er den for meg så lav att jeg kan ikke annet en å se for meg att du er mager:p Det hadde jeg vært med den vekta! Har jo litt med høyden å gjøre.

 

Mamsen: Håpe det går bedre med halsen din! Fortsatt god bedring!

 

Fortsatt fin kveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke mager nei... rager bare 155 cm over bakken, så det er ikke så mye høyde å fordele kiloene på. Det vises kjempegodt om jeg går opp eller ned to kilo for eksempel. Problemet nå er jo at det er litt for mye på midten, om du skjønner :confused: Beina er litt tynne, armer og overkropp passe, mens problemområdet er midjen og "kjærlighetshandtak" - ja jeg er nok ikke alene om akkurat det da, vil jeg tro.

 

Den ene tvillingen er nok litt roligere type her også. Han er mer språklig og sosialt anlagt og litt senere motorisk enn den andre. Ligger ca tre-fire uker bak på motorikken, så det er ikke veldig stor forskjell sånn sett - men i den alderen skjer jo mye på noen uker, så når den ene sitter "fast" på rompa, mens den andre kommer seg overalt, ser det ut som om forskjellen er større enn den egentlig er. De ser veldig ulike ut også - ingen tvil om at de er toeggede! Og han som sitter "fast" sjarmerer mora i senk med silkemyke "mamammama";)

 

Bra trimma, forresten ;):) Har ikke fått annen trim enn en liten trilletur og masse husarbeid. Gidda nok ikke å vaske så sent, men det ser ganske bra ut likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ønsker om od bedring! Jeg er bedre, men det henger litt i enda kjenner jeg, og regner med at det tar noen dager... og vet at det hadde gått fortere hvis jeg ikke var på jobb, men med antibiotika så går det riktig vei:)

Vekta hadde heldigvis gått ned litt, og jeg har vært uten snop hele uka, uten problem, hehe....

Har ikke akkurat vært i stort aktivitet heller, men i helga skal jeg på elgjakt, så da blir det å være ute, og gå endel. Kommer vel til å være helt gåen med litt dårlig form, og en uke på sofaen, men jeg gleder meg

 

Sassa, grattis med nedgang, og masse trimpoeng!! Superbra!

 

Rakri, så moro med de to små....men skjønner at det er strevsomt. Artig å se at det er så stor forskjell på tvillinger også, hehe.... og de er jo så skjønne da:)

 

Når det gjelder målet og hvor mye man bør gå ned, er ikke jeg heller sikker på hva GR anbefaler, men det viktigste er jo at man klarer å holde seg der.... Stabiliseringen er vanskelig... det er der det glapp for meg, og gikk rett opp istedet, og har lang vei å gå tilbake....

 

Idag hører vi på lydbok, og bygger med jovo-klosser i de 2 første timene. Veldig greit for meg, siden halsen min gjør at jeg ikke orker å lese i boka høyt for dem....

Guttene koser seg, for vi har brukt de klossene ganske mye ifjor, men dette er første gang iår:p

 

Ha en fin dag, så snakkes vi igjen! Kommer innom ikveld jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Er bare innom en snartur for å se om det er liv, og litt har det da vært:)

 

Har ikke hatt noen god dag i dag, matmessig, men hver dag kan vel ikke blir bra. Har hatt det travelt de siste dagene, og helga blir ikke bedre, så det blir nok ikke mer trimpoeng på meg. Skal på fest i morgen, så da er jeg vel tilbake til 79,2 kg på mandag, men den tid, den sorg:D

 

Rakri; tenker du koser deg masse med to små, selv om det er travelt! Og tvillinger er jo ikke mer like enn søsken, og der kan det jo være stor forskjell!;)

 

Mamsen; så bra att du er bedre, og håper du får bruke helga til å ta deg skikkelig inn igjen! Fortsatt god bedring!

 

Da kommer nok ikke jeg inn igjen før helga, så dere får ha en flott helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Idag har jeg og mine 3 barn vært ute og spilt bowling, og kjøpte med oss pizza hjem for å kose oss med til filmen kautokeino-opprøret som vi kjøpte i byen:p

Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde noe med bare mine barn, og alle 3 på en gang:D Det var kjempekoslig!! Og det beste er at det syns de også...johooooo;)

De er jo blitt 12, 15 og 19 år.

 

 

Mannen og minsten dro oppover på elgjakta til morran, og vi skal oppover etter jobb imorra, dermed hadde jeg en mulighet til å finne på noe sammen med ungene...

 

sassa, den tid den sorg, som du sier.... kos deg masse i helga uansett!!

 

Nå skal jeg legge meg, har akkurat fått gjort litt rent på soverommet også, og rydda bort klær som nå ligger i bilen og venter på Fretex.... deilig:)

 

Sove godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hjemme igjen etter kursing forrige uke. Rakk ikke å legge inn forrige ukes resultater, så jeg la inn de i stad. Jeg hadde faktisk gått ned 1 kg :confused: Måtte gå på vekta maaange ganger for å tro det... På kurset nå har jeg overskredet kalori-grensen alle dagene... blirr en del rødvin for å si det sånn... Men det er nok ikke de kaloriene det er verst å bli kvitt igjen... Vertfall er det det inntrykket jeg har fått de forrige gangene jeg har inntatt en del rødvin.... hehehe... Når man blir påspandert så sier man jo ikke nei?? hehe... Hatt det veldig moro vertfall, og lært masse også!! Og jeg var flink og fikk gått tur. Ble vel en drøy time på tirsdagen, 50 min på onsdag og 30 min på torsdag. Fredag var jeg ikke i seng før 2.30 og når kurset da begynte 8.30 og jeg hadde en del rødvin innabords var det vel ikke trim som frista mest på morgenen... hahaha... Men syns likevel jeg var flink som fikk trimma såpass som jeg gjorde.

 

Sassa: Gratulerer med nedgang da!!! Kjempebra!! Gleder meg virkelig på ditt vegne!! ;) Og som jeg sa så sitter alkoholen ofte i noen dager og men så er vekta nede på det gamle igjen. Jeg har nattevakter nå i natt og i mårra natt, så her blir det ikke veiing før på tirsdag morgen... Gjett om jeg er spent....

 

Mamsen: Hva er Jovo-klosser? :confused: Er halsen blitt bedre? Streptokokker er ikke til å spøke med... Og så drar du på elgjakt med dem??? Hmm... Fy... Burde holdt senga du... hehe... Så koselig med bowling da!! Har ikke vært på det på maaaaange år... Men mine barn er litt for små... bare 2 og 4... Og så flink du har vært som har klart å få posen til Fretex ut i bilen!! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har pakket klær i søppelsekk for å gi dem bort, men bare lagt dem på loftet så lenge... Og så kikker jeg oppi der og tenker "den kan jeg jo ikke gi bort, den var fin" For så å putte den inn i det allerede overfylte klesskapet og aldri bruke den.........

 

Rakri: Det med stabilisering vet jeg ikke... Har ikke tenkt så mye på det egentlig. Har egentlig et lite ønske om å komme meg ned til 65, dvs 2 kg mer enn det jeg i utgangspunktet har hatt som mål. Blir ikke radmager om jeg går ned til 65. Bruker jo tross alt fortsatt str 40 i bukser... Selv om jeg har gått ned til 38/M i topper og andre overdeler. Hadde vært veldig moro å klart å gå ned til str 38 i bukser, men vi får se hva jeg får til... Den rompa mi er egentlig litt for stor... hehehe...

 

God natt alle sammen!! Ha en strålende søndag!! Jeg skal bare fortsette utskeielsen min og dra i bursdag... Har 3 søstre, alle med barn og da blir det en del bursdager i løpet av et år... Og nå i sept/okt er det er skikkelig rush med 8 stk på 5 uker... Når det da er sydenferie, kurs, Tallinn-tur og konfirmasjon i tillegg så er det egentlig en dårlig mnd å slanke seg på... Så jeg tar det som det kommer frem til etter 30-årsdagen (ææææææ...) min midt i oktober. Etter det blir det hårda bud...

 

ble mye fra meg her i kveld, men så hadde jeg da også litt å ta igjen... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg, mammamo :) er velfortjent det !!

 

Mamsen: veldig kos å gjøre noe sammen med store barn også - og så alle tre på en gang da. Var filmen bra, forresten? Har veldig lyst til å se den jeg også.

 

Sassa: en fest i ny og ne må til. Kluet er jo å fortsette med gode vaner etterpå. Er ikke meningen at vi aldri skal kunne kople ut og kose oss.

 

Her har det gått ganske greit så langt i helga. Fremdeles godtefri. Er nemlig fryktelig sta - og så har jeg annonsert for mange at jeg har godtefri hele mnd, så da kan jeg iallefall ikke sprekke....hihihihi.. det rare er at jeg egentlig ikke savner det heller. Kanskje jeg går for en mnd til??? bare KANSKJE ja... må tenke litt på den. Går litt i nøtter,/mandler, rosiner og tørka frukt istedet, en bra erstatning. Ellers har det blitt ett glass vin i går og idag, og moderat ang mat. Skal i barnedåp i morgen. Tenker å unne meg et lite kakestykke, evt to ørsmå alt ettersom.

 

Opplever dere veldig variasjon på vekta? I går viste min nemlig nesten en kilo mer enn idag. Vet jo man helst skal veie seg bare en gang i uka, men er det noen andre som kun er på en gang i uka? Håper iallefall det er dagens veiing som er mest riktig, for da får jeg litt nedgang. Var godt å se dagens tall, for de igår var ganske demotiverende.. Kjedelig når man har vært flink hele uka, og det likevel går opp!!! Krysser fingrene!!

 

Dere får ha riktig god natt - skal se litt "kongen av Queens" på dvd sammen med mannen min før vi stuper i seng. Deilig å ha han hjemme idag, mye koseligere å dele tvillingene med noen (og så er det jo deilig med litt avlastning også)

 

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamo, så flink du har vært!! minus 1 kg i tillegg til at du egentlig 'bare' koser deg, er utrolig bra!! Vet jo at du fikk trimma også, men alikevel! Supert!

De klossene er helt flate, og til å sette isammen... kan lage ganske mye av dem, og elevene syns de er artige å bygge med...

Det med bursdager og slikt kan noen ganger være en prøvelse... kjenner til det.... men man må bare gjøre det beste utav det, og det er jo tross alt ikke hver dag;)

Streptokokkene er på bedringens vei, hehe.... men merket godt at formen ikke var helt på topp idag, da vi skulle på toppen av et 300 m høyt fjell, og det var bratt og ulent, men jeg kom da opp:p Har blitt mye gåing, og det er deilig... og har jo vært ute hele dagen... Fikk forresten 24 ørreter i garn:D

 

Rakri, filmen er knallbra!! Hadde sett den på kino også jeg, med skolen, da vi hadde om samene ifjor. Veldig bra!

Jeg har forresten holdt meg unna godteri hele uka, så har også vært litt flink, hehe... men jeg har hatt lyst på;)

Vekta mi kan også variere så mye, og det er litt kjedelig.... men prøver å ikke veie meg for ofte. Har ikke veid meg siden torsdag nå.... men blir nok imorra eller tirsdagen...

 

Ha en fin søndags-kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok også oppom vekta flere ganger i uka ja. Og den kan variere så mye som 1 kg ja... Ikke vet jeg hva som gjør det :confused: Ikke vært oppom nå etter kurset... Det pga at det heelt sikkert var litt rødvin igjen på lørdag morgen og så har jeg nattevakter nå. Da spiser jeg på jobb før jeg drar hjem og vekta blir ikke riktig da, i og med at jeg registrerer vekt på tom mage... Så her blir det nok veiing på tirsdag ja... Litt spent da, om jeg gikk opp i løpet av kurset eller ikke... Den kiloen ned var forrige ukes resultat... Håper den holder seg.... Skal jo tross alt til Tallinn til helga og skeie ut mer... hehehe... Koser meg ja!! Masse som skjer og jeg får stadig kommentarer på hvor tynn jeg har blitt :) Men jeg vil likevel ned litt til da...

 

Du er bare råflink Rakri, som har holdt deg unna godis så lenge!! Men som du sier, bare man kommer seg over de første par ukene så avtar godis-suget... Og så blir man bare mer og mer gira på å klare målet... Men et liv uten godis kan ikke jeg se for meg da... Selv om jeg har klart å droppe sjokoladen hver dag.....

 

*klapper* for mamsen sin første godtefrie uke!! Er det press her nå, så jeg også må ha godtefri uke eller??? Må i så fall bli etter Tallinn-turen... hehehe... Deilig med fjelltur kan jeg tenke meg!! Vertfall hvis dere har hatt ¨så nydelig vær som det var hos meg i dag!! Kommer gjerne på ørett-middag jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ;) var ikke meningen å legge godteri-press på dere... Ser heller ikke for meg en godtefri tilværelse, og det er jo deilig med en liten bit innimellom. Det er vel det mest naturlige uansett. Så herlig med en god bamsemums til ettermiddagskaffen for eks :) mmmm... får nesten vann i munnen.. Bare jeg ikke går helt amok når jeg skal smake igjen...

 

Vekt er en rar ting, ja. Var på vekta på tidligmårran, etter amming, og da viste den 49.1 Litt senere på mårran viste den 49.9... :confused: kan jo ikke ha lagd så mye melk på bare to timer vel??? og hva er riktig.. har man gått opp eller ned... uæææ.. Venter iallefall til i morgen med å registrere. Opp eller ned, uansett så går det jo trått her nå. Har senket inntaktet de siste ukene, begynner å lure på om det var feil. Har jo ikke gått ned noe, bare svinget opp og ned, egentlig siden i juni. (Riktignok har det jo vært et par utskeielser, så det kan jo være derfor). Må innrømme motivasjonen daler når jeg primært opplever at jeg er flink, og så går det så utrolig saaakte, akkurat som om kroppen tviholder på siste rest..

 

Så deilig med tur igjen, Mammamo :-) med familie, venner eller jobb?

 

Prøvde du vekta idag, mamsen?

 

Skal være banevakt i ettermiddag (har ordning med at det alltid er foreldre som passer på på fotballbanen) Etterpå rett på trening. Ellers standard dag hjemme med "twinsa". Litt kaldt og vått, men tar oss en tur ut etter lunsj likevel.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 13 damer som drar til Tallinn, deriblant mine 2 storesøstre. Blir nok super-moro!! Gleder meg masse!! Aldri vært på spa før, tror jeg har noe å se frem til da ;o)

 

Her er det nydelig høstvær i dag, så vi har allerede vært ute en tur!! Nå er det lunsj og så sove-tid for minstejenta som forøvrig blir 2 år i mårra ;) Så slik vær var det for 2 år siden også, Vannet gikk nemlig kl 7 på morgenen, mens snuppa ikke hadde tenkt seg ut før kl 01 på natta... Så jeg og mannen min gikk tur på tur i området rundt sykehuset for å prøve å få ltt fart på riene... hehe...

 

Tastes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes gøy ut med Tallin tur mammamo! Kos deg masse! og lykke til med den store dagen i morgen:p og gratulerer med nedgang midt i all kosen! Veldig hyggelig når kommentarene om vekttapet kommer!

 

Så flink du er som er godtefri Rakri! Det har iallefall ikke jeg vært i helga, det ble mye både sjokolade og chips. Men pleier ikke ha slikt innenfor munnen i ukene:)

Når det gjelder veiing, så har jeg også opplevd att vekta svinger veldig, derfor prøver jeg nå å bare veie meg hver mandag, og notere det tallet det da viser uansett:( I dag hadde det gått opp igjen, men jeg får bare stå på videre.

 

Mamsen; det hørtes herlig ut med en skikkelig fjelltur. Selv har jeg ikke fått trimma noe i det siste, så får satse på en liten spasertur i morgen.

Håper du snart er i form igjenn.

 

Ha en super kveld alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamo, det at andre kommenterer at du har blitt tynn, må du være stolt av!! Det er moro når man hører at andre ser forskjellen

Gratulerer så mye med tulla som fyller 2 år!!!

Spa høres deilig ut:p

 

Rakri, jeg prøvde vekta, og den gikk ikke min vei, så nå skal jeg vente frem til torsdag, hehe...

 

sassa, ny uke, og nye muligheter:) Neste uka har den nok gått ned igjen..

Lurt å veie seg kun gang i uka, og klarte det før, men nå blir det gjerne ihvertfall 2.... men kanskje jeg skal prøve å holde meg til kun torsdager....

 

Idag er forresten formen litt bedre syns jeg, bortsett fra at jeg er trøtt hver dag.... og har vært ute i skogen idag også, mens jeg var på jobb;)

 

Ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj... sånn morotur da, Mammamo :) jeg vil være meeeeeeeeed hihihi..Kos deg masse iallefall. Og også med toårsdagen i morgen. Regner med det blir stor stas!! Ikke alt for lenge før vi skal feire 2 x 1 år her. Synes det er festlig med barna sine bursdager, men er ikke så begeistret for min egen.

 

Sassa; kjedelig med sånn svingninger da!! Håper du beholder motivasjonen.

 

Ble ingen trening på meg etter banevakten, men rusla rundt og rundt på banen i mange timer, så det ble nok bra trim på meg likevel. Kjenner det iallefall i bekkenet. Den som skulle avløse meg halvåtte hadde selvsagt glemt det, så det ble litt lengre økt enn jeg egentlig skulle ha. Derfor jeg ikke orket / hadde tid å trene. Etterpå var jeg ganske kald og frossen, og veldig lysten på noe.. Kjøpte med meg "kremet kyllingsuppe m mais og vårløk" og så stekte jeg noen grove rundstykker (halvstekte) til å ha ved siden av. Kjempegodt, og suppa var svært kalorifattig (40 pr 100 gram). Anbefales som kveldskos - og uten rundstykker blir det jo nesten ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Gud så flinke dere er :) artig ;)

 

En liten rapport fra meg; her går alt i sin vante gang, og jeg og mannen min kjemper videre. Jeg er veldig usikker på hva jeg vil... men kjemper...

 

Vekta mi viste nå i dag 73,8 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri, den suppa hørtes god ut, den skal jeg jammen prøve:)

 

Isabel, GRATTIS med stor nedgang!! Du er superflink nå, og det er kjempebra!!

Bra at dere fungerer hjemme sammen, så får du bruke litt tid på å finne ut hva du vil. Det er litt av det samme med meg, så skjønner at det ikke bare er lett, men du prøver ihvertfall og gir det en sjans:)

Hos meg er mannen fortsatt på jakt, og det er deilig å ha noen dager hjemme med bare ungene alene. Håper han blir noen dager til, hehe:p

 

Mammamo, kos deg masse med tulla idag!! h045.gif

 

Jeg sliter veldig med magen pga antibiotikaen, og tar som jeg fikk beskjed om, idoform hver dag, full dose.... uten at det hjelper veldig. Kjedelig å være på jobb, og bare måtte fly fra timen, og inatt og idag har jeg hatt veldig vondt i magen i tillegg. Godt at det er siste dagen imorra, da må det vel fort bli bedre.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri, suppa var veldig god!! Lagde den istad, og hadde 2 spelt knekkebrød til, nam nam:p

Nå sitter jeg og tar meg et massasje-fotbad, med fotsalt fra saltgruvene i Polen.... helt nyyyydelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg først vært på jobb for så å feire veslesnuppa litt og nå er jeg på jobb igjen... Høstferie = lite folk på jobb ja.... Men men, går nå greit da...

 

Veide meg i dag tidlig... 68,2 betyr bare 100 gram opp etter kurset mitt med masse rødvin og diverse annet godt... Så jeg er kjempefornøyd!! :) Hadde ikke blitt forundra om jeg hadde gått opp mer... Så nå er jeg virkelig klar for kosetur til Tallinn. Er jo 68 vekta har vært før begge svangerskapene mine, så det er mulig kroppen vil ligge på 68... Men fra 20.okt skal jeg kvitte meg med litt til ;)

 

Den suppa må jeg også prøve skjønner jeg :)

 

Isabel: Gratulerer med nedgang!! Kjempeflott!! Savner deg her inne... Men skjønner at du har nok å ta deg av på hjemmefornten.. Håper det går bra med dere!!

 

Mamsen: Siden du går på antibiotika nå så ville jeg ikke tatt vekta seriøst :) Medisiner binder vann og annet slik at vekta heelt sikkert vil påvirkes!! Du skal se du går ned igjen når du er ferdig med kuren.

 

Har vært i saltgruvene i Krakow jeg å, men har ikke noe fotbadsalt derfra likevel... hehe... Var vel ikke det man tenkte på å kjøpe når man var 17-18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mammamo, gratulerer så mye med strålende vekt!! Den må du være fornøyd med:)

Får håpe det er medisinene som gjør det, hvis ikke vet jeg ikke hva som skal til for å gå ned..... jeg må kanskje spise veldig mye mindre enn jeg har gjort, men da blir jeg gående sulten.... har jo kutta mye av frukten på kvelden også.....

 

Idag skal jeg på kino med jentegruppa jeg har på jobb, så der blir vi meg og helsesøster, med 6-7 elever. Vi skal se på Wild Child, får håpe den er bra! Har stekt baguetter jeg skal lage til oss, og så tar vi med oss popcorn, og fyller vannflaskene;)

 

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...