Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

igjen, og den føler jeg har gått rimelig greit:) Ble vel kanskje litt for mye sjokolade i går kveld, og litt for mye kake på jobben i dag, men kalorimessig tror jeg ikke det har blitt så veldig galt. Har ikke fått trimmet, men har jo vært på jobb og der blir det mye gåing:p sitter iallefall ikke bare stille så det er da noe.

 

Hvordan går det med dere andre? Er blitt veldig stille her inne!!:( Gleder meg faktisk litt til veiing i morgen, og håper virkelig det har gått nedover igjen! Krysser fingrer og tær!

 

Håper det snart blir litt mer liv her!:(

 

Ha en fortsatt flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Og må jo si at det ble en super start da... Feiret jo min 30-årsdag i helgen. Dvs vi festet til 4.30 natt til søndag og hadde familieselskap i går. Masse alkohol, kaker, potetgull, mat osv... Slitsomt, men veldg moro!! Men godt man ikke blir 30 hver helg... hehe... Veldig usikker på om jeg i det hele tatt skulle gå på vekta i dag... Men så har jeg faktisk gått NED 1,1 kg fra forrige mandag??? Er det mulig da :confused: Men jeg kan jo ikke være lei meg for en slik start :( Fra og med i dag er det slutt på å skeie ut hele tida... Skal skjerpe meg nå så jeg klarer å nå målet mitt innen jul. Og det bør være mulig... er jo bare 1,5 kilo på 2 mnd...

 

Håper dere andre hadde en super helg også!!! Hadde dere en morsom fest da, Rakri??

 

Åssen gikk det med vekta i dag Sassa?? Litt sjokolade på lørdager er lov ;o) Og grønnsaker og dip er sååå godt da!! Og veldig populært ja!! Bruker som regel naturell yoghurt elelr matyoghurt i dippen jeg, litt sunnere og jeg syns det er bedre ;o)

 

Mamsen: Kjenner meg veldig igjen... Selv om mine 2 er så små at de ikke har masse fritidsaktiviteter enda... Den siste mnd har det gått i ett hele tida, hatt for mange planer... Men nå roer det seg, så da skal jeg prøve å stresse litt ned også... Fikk en morsom anti-stress-bok av en venninne ;o) Min mann er slik som din, han var verre før, bortskjemt av sin mor... Fått lært han opp litt da, men det er jeg som gjør 95% av husarbeidet her å.... Prøver også å lære opp jentene litt, men de er jo små enda da... Men man må begynne tidlig og gjøre det til noe morsomt ;o) bare husk å ta vare på deg selv litt også, Mamsen, en halvtime i badekaret med levende lys og en god bok gjør underverker ;o)

 

Lover at jeg skal bidra mer her fremover nå. Er forresten hjemme hele denne uka... "vannkoppeferie"... Eldste snuppa på 4 har vannkopper ALLE steder... i hodebunnen, inni øret... Men formen ellers er ikke så verst da. Men neste uke blir det vel hun på 2 som får det... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sassa, så bra at du ikke har skeia helt ut kalorimessig da, hehe, man må jo kose seg litt også

mammamo, grattis med de 30, og for en nedgang!! Det må ha tatt på, hehe...

 

Her går det dårlig, har ikke blitt snakka til av mannen siden torsdag kveld, og han dro på jakt lørdag morgen, og jeg hadde stelt meg for å dra på den festen, men han skulle ikke!! Jeg dro, og hørte av venner at han var på byen.... har ikke snakka sammen siden heller.....

Har det veldig kjipt om dagen, tankene er ikke akkurat på jobb, men får håpe på bedre tider etterhvert. Spørsmålet er bare om jeg bør bli alene, få ro og orden i livet mitt.... Det er jo ikke det jeg vil, men orker ikke den psykiske terroren jeg føler det er i huset nå.... og vi har hatt det dårlig lenge.

Jaja, vi får se, skulle lagt meg under dyna og sovet noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MAMMAMO!!! Så bra. Det er jo virkelig en god start på uka!:( Og gratulerer med 30- års dag!! Kanskje gjør det godt med noen uker uten å telle kalorier og bare kose seg, selv om det gikk helt galt for meg når jeg tok høstferi:)

 

Uff mamsen! Så kipt. Føler virkelig med deg! Er ikke så lett å komme med gode råd, men pass på deg selv!! (og barna) Håper virkelig du finner ut av ting, og om du føler for det så er det jo bare å blåse ut frustrasjon her!

 

Vekta mi viste - 1,2 kg i dag, så det er jo bra, men hadde jo håpet att jeg skulle klare å få av høstferie kiloen(e) like fort som de kom. Men, men skal stå på videre. Har egentlig fått tro på att jeg skal klare det nå, så får bare ta tida til hjelp.:( Nå har jeg vært ute å gått en liten times tur. Har en plass som de som har lyst og mulighet møtes kl halv ni, når barna er levert på skolen, og går en tur. Veldig herlig! I dag øste regnet ned, men da er det bare ekstra herlig å komme hjem etterpå!

 

Nå skal jeg ha meg litt havregrøt, før jeg går løs på husarbeidet som ingen har tatt fra meg i helga:D

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

Ha en fortsatt sunn og stormfull dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg å Sassa!!! 1,2 kg er jo kjempebra da!! Er ikke sunt å gå ned for mye på en gang vettu, så resten av høstferien blir du nok kvitt denne uka!! Og så flink du har vært som ha gått tur!!! HAr jo jentene hjemme jeg, så da er det ikke så lett å komme seg ut på tur... Har jo planer om trimrom i kjelleren her, og det skal jeg fikse før vinteren kommer for fullt. Sette stereoanlegget nedi der tenker jeg, for musikk og trim hører sammen :o

 

Mamsen: Uff, føler med deg jeg å. Vet jo at forholdet deres har hangla en god stund nå... Har dessverre ingen gode råd jeg heller, men du får tenke nøye gjennom om han virkelig er verdt det... For av det du sier her så høres det nesten ut som at du kanskje har det best uten han... Men skjønner jo at du ikke vil det da...

 

Husarbeid ja... Der ga du meg dårlig samvittighet, Sassa... hehe... Begge jentene sover nå, så egentlig burde vel jeg passe på å gjøre litt også... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Nå er jeg tilbake på "gjestevisitt". hehe.

Grenald dansecup er ferdig (jepp, vi VANT!!!!!!) Stolt nå ja. hehe.

Den tre uker lange ferien er over og vekta er fremdeles den samme.

Jeg er innmari fornøyd med det. Overgangen til vedlikehold har med andre ord gått veldig bra.

Godt å se at det går bra med dere alle, og at dere holde koken her inne.

 

For de som vil se video så versågod:

 

Fast: http://www.facebook.com/video/video.php?v=57180172208

 

Slow: http://www.facebook.com/video/video.php?v=57171477208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg tilbake her. Som alltid når jeg har planlagt utskeielse, ender det som regel med noen dager ekstra.... er så utrolig deilig å putte noe i munnen uten å notere det ned... ja, dere vet vel selv.

 

Kort fortalt ble lørdagen meget hyggelig. Hadde lagd mat fra mange forskjellige kanter av verden, bl.a Meksiko, Sør-Afrika, Thailand, Sverige, India, Italia+++ artig. Det ble iallefall veldig bra. Hadde MYE god drikke også. Fornøyde gjester, som var glad for å få feire sammen med oss. Litt spontane og planlagte taler. Veldig vellykket kveld :o :o

 

Søndagen ble det litt for mye snacks og sånt (typisk dagen derpå - ikke dårlig, men sliten. I seng halv fire, og opp kl 7 med de små....). Igår giddet jeg ikke registrere, men omtrent en normal dag likevel. Og idag er planen å registrere som vanlig. Kjenner jeg sliter litt med motivasjonen, men skal prøve å ta meg selv i nakken. Planen er også å få trenet idag. Av mange ulike årsaker kan jeg ikke en gang huske sist jeg trenet skikkelig ( men fremdeles går jeg ca en times tid hver dag, så man får jo rørt seg litt)

 

Mamsen: det høres ut som om du har det fryktelig slitsomt. Ikke bra å stresse så mye!! Virker som om du gjør hele jobben hjemme alene, og i tillegg alle bekymringer rundt forholdet dere i mellom... Ikke bra.. Håper du får en god løsning på hva du vil satse på - du kan jo ikke ha det på denne måten!!

 

Sassa: du fikk da en fin nedgang. Godt gjort å hente seg inn igjen på den der måten :o Imponerende!!

 

Mammamo: virker som om du også har hatt en bra feiring. Og så herlig at det ikke gjorde utslag på vekta. Mycket bra !!!

 

Føler alle dere er så flinke, og føler meg ikke noe flink selv akkurat nå. Noen dager igjen til veiing, men føler ikke det er så spennende akkurat. Antar at tre dager med ekstra snop og litt ekstra mat og litt ekstra vin vil si sitt.... jaja.. man må vel bare brette armene opp - igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, GRATULERER!!! Bra jobba, og vel fortjent:D Moro at du får det til, og resten kommer etterhvert nå:o

 

Ellie, GRATULERER til deg også!!! Har sett en video tidligere, og skal se disse etterpå. Supert at du deler dem med oss:)

 

Mammamo, trimrom skulle jeg også fått meg, men har ikke akkurat plass, men har vurdert å begynne noen mnd på treningsenter, får se... ganske mye penger...

 

Har forresten bestilt time til familieterapi idag. Har ikke sagt det til ham, men han får bli med hvis han vil, hvis ikke drar jeg alene. Trenger noen å snakke med, og noen gode råd fra noen som står på utsida.... Jeg tror ikke vi klarer det helt alene ihvertfall, det har vi prøvd lenge.

Føler meg ihvertfall bedre idag som jeg har gjort det, bortsett fra en vannvittig hodepine som sitter i nakken på dag nr 3 nå....

 

Ha en fin dag, må til ny time her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, vi skrev visst på likt, hehe:)

Du er flink til vanlig, så tror ikke dette har gjort store utslaget.... og at du går 1 time hver dag hjelper, i tillegg til at du ikke akkurat sitter stille resten av dagen heller da med de to små:o

Godt at festen ble så bra, hørtes kjempekoslig ut:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Måtte visst ha mannen min til å si ja til å bli med til timen før de sendte innkallelse, ellers måtte jeg bestille time kun til meg. han sa ja, det var jo en begynnelse bare det, så håper han skjønner at vi trenger hjelp og ikke klarer det alene. Må se det positive i det at han ihvertfall vil bli med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Fotomodell vet jeg ikke helt om jeg vil kalle meg Mamsen. Vil enda bli kvitt noen kilo til, men er fornøyd som det er likevel. De siste kiloene er så innmari gjenstridig at jeg ikke ser noe poeng med å fortsette. Blir bare kjempestyr og slik for å telle og regne ut kalorier, når det ikke blir noen nedgang av det likevel.

Derfor har jeg gått over i vedlikeholdsfasen. Trener veldig mye (2-4 timer fem ganger i uka) så jeg føler at jeg trenger overskuddet liksom.

Planen er å ta en runde til med strengere variant litt senere, når det ikke er så mye press på treningsfronten. Vi har NM om drlyt to uker nå, så det er mye å gjøre.

Jeg syns det er trist å høre at dere fremdeles sliter emd forholdet, men godt å høre at dere nå har fått time som han går med på. Første steg (og det er et stort og viktig et) er jo tross alt at dere begge to blir enige om at dette er noe dere vil satse på for så å gå inn for dette med kropp og sjel. Du skal se det blir bedre og bedre dag for dag. Jeg krysser fingrene for dere og ønsker dere lykke til på veien. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ellie, tusen takk! Igår fikk vi også snakka sammen, og vi vil gjerne begge to få det til å fungere. Håper at hjelpen vi får, og at vi prøver selv, gjør at vi finner tilbake og får det som vi ønsker:)

 

Med all treningen din er det bra at du ikke fokuserer mer på å gå ned. Du trenger nok å la det roe seg, og være fornøyd, så kan du se senere som du sier:) Håper du kommer innom og oppdaterer oss om hvordan det går med deg, og med NM... så moro:D

 

Ha en fin dag, jeg skal på yrkesmesse med 9 og 10 klasse resten av dagen, så rett på en konferansetime, så det blir nok en grei dag:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Mamsen, att dere snakker sammen og ønsker å finne ut av ting! Håper dere får det til!

 

Ellie, dansing høres ut som en veldig festlig form for trening! Ser jo på "Skal vi danse" på TV og det er vel ingen tvil om att det er god trim:) Lykke til i NM!

 

Nå skal jeg snart på samtale på skolen, før jeg skal på kveldsvakt. Blir borte noen dager nå, så dere får ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det veiedag, og de største skadene fra forrige helg er nok reparert. Opp 200 gram, så det får jeg være fornøyd med. 49.2 idag altså. Litt travle dager her nå, så ikke ofte jeg rekker innom. Noen ganger blir det sånn ca anslått bare, andre dager planlegger jeg nøye. Så vi får se.. Håper virkelig å se 48 igjen, for nå begynner motivasjonen å dale litt.

 

Tenker på deg, Mamsen. Håper virkelig dere finner en bra løsning - uansett om det blir det ene eller det andre. Foreløpig synes jeg det virker som om du vil kjempe. Håper han kjemper sammen med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Da var det helg igjen. Nå har jeg vært en natt på hotell og det har vel ført til litt mer usunne valg enn det som er ønskelig, men slik er livet. Håper det ikke blir altfor galt før veiing på mandag. Nå når helga står for døra er vel ikke faren over:p

 

Så flink du er Rakri! 200 opp er jo nesten ingen ting etter utskeielser:)

 

Håper det går bra med dere andre!

 

Ha en stormfull helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig stille det har blitt her inne :) ikke bra...

 

Skal herved melde inn helgas synder. Hadde i grunnen planlagt godtefri helg, vel... den røk så det sang.. Ikke alt for ille på fredag med 25 gram sjokolade og samme med potetgull. Droppet vinen, så endte på 1835.. over de 1600 jeg pleier å ligge på, men under maxgrensa på 1900, så den får være godkjent. Igår derimot gikk jeg først "amok" over nachosen. Styrte stortsett unna rømmedipen, og valgte salsa, men huff.. det ble iallefall alt for mye. Som om ikke det var nok, spiste jeg 50 gram sjokolade...dobbelt huff, og klarte ikke styre unna potetgullet, så det ble noen never av det også.. Har estimert bare på nachosen, men tror det samla "resultatet" ble rundt 2300 uæææææ :confused: Ingen vin igår heller da. er vel det eneste jeg kan skryte av..hehe... jaja. bra det alltid kommer en ny dag. Ligger greit an så langt idag. Ikke så uvanlig da at det blir litt "andre " kalorier i helgene, men sjelden jeg er så ute å kjøre som denne helga, sånn helt uplanlagt mener jeg...

 

Skal iallefall trene i morgen :)

 

Håper det har gått bedre for dere andre!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, så bra å se at dere er her:)

Jeg røk også igår rakri, og kjøpte snop, og satt og koste meg og blåste i alt:( Ikke lurt..... særlig nå som jeg har styrt unna i flere uker, men skal fortsette med å være flink, og ha det kun iblant....

potetløv ble det også, men ingen vin....

Ellers så går det så som så.... tenker mye og sliter med humøret, og føler meg litt tom, men sånn er det jo bare innimellom...

Har stekt ribbe til middag idag, og sossisser ved siden av... Tok litt ribbe, 3 sossisser, poteter og grønnsaker... Ikke min favoritt, men derimot min manns, hehe.... Så imorra skal jeg ha fisk!

 

Ha en fortsatt fin søndag dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare innrømme med en gang jeg også att det har blitt mye chips og sjokolade i helga!:) Selv om jeg hadde tenkt å være flink siden jeg jo hadde begge deler på torsdag også. Men, men som dere sier er det en ny dag i morgen. Får bare fortsette i det gode spor da!!!

 

Ellers har det blitt null trim denne uken, men får prøve å rette opp igjen det også denne uken! Håper ikke det har gjort alt for store utslag på vekta i morgen. Blir spennende!:)

 

Håper dere har en fin kveld!

 

Stå på videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag og veiing igjen... opp 300 gram denne uka... Men bør egentlig være fornøyd med det. Gikk jo ned 1,1 kg forrige uke, uten noen som helst grunn til at jeg skulle gå ned... Så opp igjen 300 gram denne uka gjør meg ingen ting :)

 

Fortsatt ikke kommet meg inn på rett spor da... Vet liksom ikke om jeg gidder å bry meg om å gå ned mer... Ser ut til at jeg klarer å holde vekta på 68-69 uten å slite veldig hardt for det... så jeg bør kanskje være fornøyd med det? Men samtidig hadde det vært moro å komme ned på 67 da... Så vi får se... :)

 

Matmessig går det ganske bra syns jeg. Teller ikke lenger, men spiser sunt og ligger nok på det jeg skal ha. Blir litt snop innimellom, men alt med måte :)

 

Ellie: Så koselig at du stikker innom igjen! Har sett på videoene dine, du er kjempeflink!!! Åssen gikk det i helga da?

 

Mamsen: Ribbe... NAM!! Gleder meg til jul ja!!! Mamma hadde også ribbe til middag i går, neste så jeg dro dit på middag ja... hehe... Apropo ribbe så har jeg innført grønnsaker til ribbe-middagen på julaften jeg da. Liker ikke surkål og bare potet og ribbe er kjedelig... Så her er det masse grønnsaker til ja!! Reiser bort på julaften vi da, annenhver gang til mamma og svigermor. Veldig lettvindt og greit ;o) Gleder meg til å kunne feire jul hjemme hos meg selv også da, men pr i dag har vi ikke plass til så mange gjester, det blir trangt om vi blir mange her, så da er det greit å reise bort. Men har byggeplaner, begynner muligens til våren, så kanskje neste år... Eller vertfall året etter. Skal til svigers i år, dvs 20 meter unna ;o) Feire sammen med gubbens søster m familie. Blir nok koselig! Men selv om jeg har vært sammen med min kjære i 14 år og kjenner familien hans utrolig godt så er det ikke det samme å feire jul der som hos min mamma... hehe... Men sånn er det vel bare ;o) Gleder meg til å få mine egne juleaftner... Men det er enda en stund til jul da... hehe... Begynte bare å tenke litt på jul da mamsen nevnte ribbe... hehe...

 

Ha en strålende dag!! Her er det sol, så jeg bør vel få med meg jentene ut og gå tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, det er riktig, ny dag og nye muligheter fra denne uka:) Jeg skal også være flink

 

mammamo, flott vekt totalt på de 2 ukene, så all grunn til å være fornøyd

Jeg liker best jul hjemme hos oss, det har vi annethvert år, det året hvor mine barn er hos oss. Iår skal vi til svigers, og der spiser vi selvfisket ørret, nam nam:p

Jeg har også grønnsaker ved siden av ribba siden jeg heller ikke liker surkål...

 

Når det gjelder jul, så har jeg begynt på gaver, og lurte på om jeg skal bestille store håndkler med navn på.... koster 200 pr stk pluss porto.... Det er til gutter på 17-25 år, vanskelig å finne på noe hvert år syns jeg....

 

Nå skal jeg spise knekkebrød med kaviar, er sulten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jul er stas :) allerede godt i gang med både kalendergaver og julegaver. Synes det er såååå stas med kalender, og bruker "hele" høsten på å finne små og store gaver. Kjøper ofte ting som de trenger, feks sokker, hansker, topper / truser, hårstrikk, hårkliper og sånt.. og har ca halvparten av gavene med snop.. om gavene er store, gjemmer jeg dem, og pakker inn en lapp med rebus om hvor gaven er - det ELSKER de, selv hun på 14 hehehehe..Handduker med navn på hørtes ut som en super gave forresten. De siste årene har jeg gitt mye vin i gave til voksne (tanter, onkler og sånt) greit med noe man kan bruke iallefall, framfor noe som blir gjemt inni et skap.

 

Vi skal feire jul hjemme hos oss selv. I fjor var jentene hos faren, så da var jeg og mannen min og tvillingene hos svigers. I år skal alle være hjemme så da blir det stas med jul i vår nye, flotte leilighet.. Pinnekjøtt på julaften her.. nammis!!

 

Vel vel... ser ut som om vi alle begynner å glede oss til jul :)

 

Gårdagen gikk fint her, drøyt 1600 kalorier. Vært sengeliggende idag, så da har mannen for første gang prøvd seg på egenhånd med de to små en hel dag. Han var visst "pudding" allerede kl 13....hihi.. greit å få kjenne på hvor intenst det kan være - men også utrolig givende.. Fått i meg alt for lite idag pga kvalm og slapp + hodepine, men det gjør neppe noe etter helgas utskeielser... får se på torsdag - som av ymse årsaker har blitt min nye veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første dag i den nye uken over, og det har gått rimelig bra tror jeg. Har ikke fått trimmet, men satser på å få en tur i morgen. Vekta viste ned 400 gram, ikke mye men det var iallefall ned:p

 

Mammamo, du har jo en flott nedgang sammenlagt de to siste ukene, og siden du har samme høyde som meg, synes jeg det høres flott ut med den vekten du har nå

 

Så pyton å være syk Rakri, men litt artig att mannen får kjørt seg da!:)

 

Så flinke dere er som er begynt å tenke på julepresanger da!! Må vel også snart begynne å tenke på det:p Selv skal jeg jobbe julaften kveld, så vet ikke helt hvordan det blir med julefeiringen her:( De siste årene har vi hatt julefeiringen hos oss, sammen med min familie. Kjempe koselig! Er herlig å slippe å styre seg ut med alle pakkene, for så å pakke ned igjen og dra hjem.

 

Nå skal jeg finne sengen etter en travel dag, så får dere ha en fin natt og en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne håndkler er også stas til jenter/gutter i alderen 3-6 år.. For jeg bestilte nemlig slike til noen av mine venners barn i fjor ;o) Og veldig kjekt i gym'en på skolen å ha håndkle med navn på!! Har også kommet laaangt med julegavene, nesten ferdig faktisk :) Jeg og lillesøs gikk nesten amok på disney-store.com for en drøy måned siden... så da kjøpte jeg til alle nieser og nevøer... Og så var vi jo i syden og jeg kjøpte litt der også, og så litt i Tallinn :) Så jeg har vel bare de voksne igjen... Og oldeforeldrene til jentene får foto-kalendere. Kjøper ikke til søsknene våre, prioriterer heller barna, så når de blir voksne går vi nok heller over til å kjøpe til hverandre igjen ;o) I stedet for å kjøpe noe dill som man egentlig ikke har bruk for... hehe...

 

Når det gjelder julekalender kjøper jeg også ting de har bruk for. Lille julaften får de ofte en ny pysj ;o) Og så har jeg kjøpt strømpebukser og hårstæsj og sånn. Og så baker vi pepperkaker en dag, da pakker jeg inn en pepperkakeform.

 

Jeg jobber jo også turnus, og i følge turnus skulle jeg jobbet både julaften og nyttårsaften... Men jobbet 2 eller 3 julaftner før jeg fikk barn, så jeg har liksom tatt kvota mi da ;o) Og så gjør vi vårt beste for å prioritere at de med små barn får fri på julaften. Jeg skal jobbe nyttårsaften da, men det gjør meg ingenting ;o)

 

Jada, er fornøyd ned vektnedgangen de siste 2 ukene, fikk jo nesten sjokk forrige uke, da jeg hadde gått ned så mye... Har liksom ikke kommet helt i gang igjen, sånn trim-messig... Men det går seg vel til etterhvert :)

 

Sassa: 400 gram ned er jo kjempebra!!! Du er virkelig i siget nå!!! :)

 

Rakri: Høres veldig kjent ut det der... Mannen min er nesten ikke til å snakke til om han har hatt begge jentene en hel dag... hehe... Han synes ikke han får gjort noenting... De har bare godt av å skjønne at det faktisk er litt jobb å være hjemme med ungene også... Ikke bare fri liksom ;o)

 

Er hjemme med eldstesnuppa i dag, feber og forkjøla. Hun har nok ikke feber nå, og det har kommet litt snø her i natt, så hun maser på å få gå ut... Så vi får vel ut og rydde bort litt sykler og litt annet småtteri tenker jeg ;o)

 

Knekkebrød med kaviar????? Høres ikke noe godt ut... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...