Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Så flink du er Rakri! ;)

 

Jammen satte jeg meg på ergometersykkelen og tok litt øvelser på gulvet mens jeg så på "Uskyldig dømt". Ble skikkelig motivert etter å ha vært her å skrevet att jeg ikke hadde fått trimmet i dag:) Så måtte jeg jo inn å registere her, ble 1.5 tp, så da er jeg fornøyd.:)

 

Mammamo; får håpe det går rett veien slik att dere får komme hjem snart! Og som Rakri sier, så får du stelle godt med henne. Jammen ikke lett å være liten å forstå alt!

 

Fortsatt fin kveld og god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

mammamo, huff så fælt å høre om datra di!! Så skummelt.... men kjempebra å høre at det tross alt går bra, og at hun er på bedringens vei:)

Tacosuppe er en suppe med kjøttdeig, gjerne kylling eller karbonade, tacokrydder, grønnsaker osv... som smaker taco, og serveres med rømme, ost og tacoskjell.... men tilbehøret kan jo tilpasses:p

 

rakri, det er kanskje noe med det ja, at vi har holdt på så lenge.... tror jeg må ta et ordentlig tak nå og se....

Så flink, og så deilig at du endelig fikk trent som du vil! :)

 

sassa, GRATULERER! For en nedgang!!! Dette var bra!!

Vi skal i terapi idag, og det blir spennende... har forresten hatt en veldig fin og koslig helg, så håper vi kan klare å være venner når vi drar fra terapien også, hehe....

 

Kommer inn imorra med info, må løpe nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. Husker dere meg? hehe.

Det har blitt så mye annet nå at det ikke er så enkelt å få tid til nettsurfing og vaktklubbing. Nå var det NM i helga, og det gikk VELDIG bra. Ting klaffet bedre enn vi noen sinne hadde kunnet håpe på, og vi endte faktisk opp med bronsemedalje. Veldig morsom tå stå på pallen og høre nasjonalsangen. Nå er vi stolte nå!!! Hehe. Som en ekstra bonus har det jammen forsvunnet et kilo til.

Det må man jo ha lov til å være fornøyd med.

 

Hvis dere vil se SHowcasen vår i finalen i NM så ligger den her:

http://www.youtube.com/watch?v=3KWHsz5mK-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie: En bronsemedalje er jo bare helt fantastisk!!! ;):D Og at en kilo har forsvunnet i tillegg må jo sees på som en ekstra premie :) Det ser skikkelig moro ut!! Skjønner godt at det prioriteres fremfor nettsurfing ;)

 

Mamsen: Lykke til i terapien i dag da! Håper det går bra slik at ting ordner seg på hjemmebane!

 

Rakri og Sassa: flinke treningsdamer!!! Og veldig imponerende at du satte deg på sykkelen i går kveld, sassa!!

 

her på isolatet går tida litt sakte... Men bare snuppa blir frisk så overlever vi noen dager her... Blir sannsynligvis her til fredag... Da håper jeg virkelig at vi får komme hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. treningsdame og treningsdame fru Blom :confused: Er flere uker siden jeg hadde annen trim enn trilleturer.. (men tror det hjelper litt på å ha to 10kg-gutter å bære rundt på da...) Uansett er det jo deilig når man først kommer seg avgårde, men planlegger - som jeg såvidt har nevnt å variere mellom jogging + styrke hjemme, svømming og klatring etter jul - og sykling til våren. Har en svakhet i at jeg blir så innmari fort lei..Håper det kan hjelpe på. Skal være forlover i ett - kanskje to bryllup på nyåret + sommeren, så da har jeg heldigvis litt press på meg til å komme meg inn i en pen kjole :)

 

Dansingen til Ellie er knallbra. Nå som hun ikke trener så hardt skal vi endelig møtes igjen. Snuppa hennes er samme årgang som mine, men nesten 11 mnd eldre likevel.. Men nå som mine kommer seg rundt er det stas og møtes for dem også.

 

Mamsen: hvordan gikk terapien? Håper det løsner litt for dere.. Hadde vært kjekt siden advent og jul snart står for døra

 

Bra du fikk trimmet da, Sassa. Hjelper utrolig på humør og motivasjon til videre innsats..

 

Mammamo: tenker på dere.. og håper virkelig dere får dra hjem til helga..

 

Ha en fin kveld, dere. Holder på å bake cookies til hobbyklubb i morgen. Har regnet ut kaloriinnhold pr cookie, og det er høyt, så om jeg tar noen selv blir det iallefall bare en. De er utrolig gode iallefall ;) som Maryland - typen, bare enda bedre..Tar litt med på klubben i morgen, og gjemmer resten til dobbel ettårsdag til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie, så flink du er, og GRATULERER!! Den kiloen er jo bare en ekstra bonus:)

Supert at du tar deg tid til å komme innom iblant!

 

Rakri, jeg er sikker på at du får på deg en pen kjole og at den sitter som støpt innen den tid;) Og, trim får du ja, men de to små, det er helt sikkert

Cookiene hørtes fristende ut, hihi....

 

mammamo, håper virkelig du slipper å være der til helga, men det viktigste er jo som du sier at hun blir frisk....

 

Terapien igår gikk egentlig bra, det kom jo frem mye 'dritt', og hun så jo reaksjoner hos oss begge, på begge måter....

Etterpå var vi veldig gode venner og dro på kafe og spiste litt mat...

Vi skal tilbake i januar, og så tar vi det derfra.... Håper vi kan klare å bruke noe av det hun sa, slik at vi kan holde fred i heimen til over jul:) Fikk sagt mye begge to, og det beste var jo det at hun ikke så noen voldsomt faretruende signaler hos oss.... merkelig nok.... men det betyr jo at vi kan få det bra igjen, hvis begge vil jobbe mye med det, som hun sa

Men, vi har en lang vei å gå, som må jobbes med.....

Føler ikke at noe er forandra enda, men det at vi får lufta det vi tenker på med noen andre tilstede, tror jeg er lurt...

Så, vi får ta en dag av gangen, og håpe på det beste. Det viktigste er om han kan holde seg unna for mye alkohol, og det ble det også snakka litt om igår, men jeg ville ikke ta alt med en gang, for vi skal tross alt leve sammen i denne perioden også, og jeg ser jo at han jobber med det selv nå...

 

Dette ble langt, men fikk forklart litt:)

 

Får lage meg noe mat her, så snakkes vi igjen! Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Plutselig var det mye liv her inne! Kjempe kjekt!

 

Tusen takk for alle gratulasjoner! Trenger virkelig det også i medgang!:)

Treningsdame??? Det er vel ikke akkurat det ordet jeg ville brukt om meg selv, men nå har jeg vært å svømmt en halv time, i går fikk jeg gått tur og det håper jeg att jeg får til i morgen også så da har det blitt litt trimm denne uken:)

 

Mammamo; kan tenke meg att dagene blir lange ja, sikkert ekstra nå når jenta begynner å bli frisk:) Men det viktigste er som du sier att hun blir helt bra! Håper dere får komme hjem til helgen!

 

Mamsen; Så bra att terapien gikk bra! Håper det blir en fredelig advents- og juletid for dere!

 

Rakri; Er sikker på att du ikke sitter mye stille selv om vi ikke regner det som trening. All fysisk aktivitet er jo bra!

 

Ellie: Så bra med bronse da! Synes det ser veldig kjekt ut å danse når det vises på tv, og så god trening!

 

Da skal jeg se "brothers & sisters", så da får jeg bare ønske alle en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassa: Synes du er flink og får trent mye jeg!! Mer enn jeg får til vertfall... Men nå som jeg sitter på isloat blir det ikke akkurat mye trening da... Men i mårra får vi lov å reise HJEM!! ;) Så det gleder vi oss veldig til!!! Kanskje mest hun som er hjemme...

 

Rakri: Jeg er helt sikker på at du finner en kjole som sitter perfekt!!! Bryllup er alltid morsomt!! Og når du skal være forlover blir det jo ekstra spesielt!!

 

Mamsen: Håper virkelig at det ordner seg. Som du sier er det sikkert terapi bare å få blåst ut litt foran en tredjeperson :) Og om dere følger rådene som hun ga dere så kanskje det blir en fin førjulstid...

 

Fikk veid meg i går da, sov hjemme, for jeg måtte på jobb i går, og da fikke jeg jo veid meg på morgenen. Vekta stoppet da på 68,3, dvs ned 500 gram fra forrige veiing. Det er jeg fornøyd med :) Man går jo som regel ned litt ved sånne påkjenninger som jeg hadde forrige uke, men den siste uka har jeg jo spist som normalt, så jeg antar at vekta var riktig...

 

Jeg skulle også se "brothers and sisters" i går, men sovna visst fra det jeg....

 

Ha en fin dag!! Nå kommer det ei her som vil lese en bok sammen med mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sassa, du har ihvertfall blitt en racer til å trene for tida, så litt skryt fortjener du jammen:)

 

mammao, grattis med en halv kilo ned!!! Supert:D

Og, så bra at dere får reise hjem imorra, det skjønner jeg at du ser frem til:)

 

Idag har jeg begynt å registrere, og skal gjøre det noe dager, så får jeg se hvordan jeg egentlig ligger an....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Nå måtte jeg jammen langt ned for å finne tråden:(

 

Håper dere fikk komt dere hjem til helga og att det går bra hos dere Mammamo.

 

Var på vekta i dag, og det ble en del opp ja, men håper det er borte til neste uke. Skylder på julebord, med all den gode maten og drikken som det førte med seg:p Men ettersom det kjentes ut på musklene når jeg våkna igår, så sanka jeg en del dansepoeng:)

 

Har fått vært ute å gått en tur i regnet i dag, så da er en ny sunn uke igang:D

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann... VAr inne her og leste, men har visst ikke skrevet noe... Mente jeg hadde gjort det, men men...

 

Vi er hjemme ja, kom hjem på fredag! Utrolig deilig å være hjemme ja!!! Ikke minst for storesøster som har savnet både mamma og lillesøster. Blir hjemme hele denne uka da, snuppa skal på kontroll på torsdag for å sjekke at alt ser bra ut. Er ikke heelt bra enda... Kommer vertfall ikke til å glemme at hun har hatt vannkopper....

 

VEkta er ikke så bra da... I følge den i dag tidlig hadde jeg gått opp... en hel kilo også... Så jeg venter med å registrere til i mårra, men er nok den samme da også... hehe... Litt sløv om dagen, ikke kommet igang med noe særlig trening nei...

 

Sassa: om du drakk en del på julebordet så henger det ofte litt ekstra i, vertfall er det min erfaring... Så kanskje du har gått ned igjen alt til neste uke :)

 

Skulle egentlig vært på julebord på lørdag jeg også, men etter 2 uker på isolat så følte jeg heller for å være hjemme med familien min...

 

Håper dere alle har hatt en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært inne på vektklubben. Det har vært veldig travelt med besøk og bursdag. Mindre sovetid på de små gjør at jeg prioriterer å lese nyheter /aviser, dusje og sånt når de sover.. Men nå er jeg iallefall her :)

 

Godt å høre mammamo at dere er hjemme igjen. Håper hun blir helt frisk snart. Skjønner godt at du ikke har fått trene - blir ikke mye overskudd igjen etter en sånn påkjenning!! Og så er det ikke akkurat lett å følge gode matvaner heller.. Det blir ofte sjelden og mer mengde og gjerne en del tomme kalorier når man bor på sykehus.. Er iallefall min erfaring!

 

Sassa: er sikker på at det er alkoholen som sitter i. Blir spennende å se til uka.

 

Mamsen: hvordan går det med registreringen?

 

Her har det vært litt pause fra slanking - iallefall forrige helg hvor jeg koplet helt ut og tillot meg å frotse både i snop og vin :confused: . I uka som har gått har det vært litt mangel på tid i forhold til å registrere pluss at vi har hatt besøk av svigermor fra torsdag og til i går kveld.. Og så var det dobbel ettårsdag i helga, og da ble det ikke tid til så mye trilling heller pga baking og besøk.. Har ikke veid meg skikkelig heller, men vært innom den med klær på på kveldene bare for å se sånn ca. Veide meg idag morges, og da var det 49.9.. Kunne vært verre etter såpass lang tid med estimering og litt slurv i form av vin og litt ekstra snacks, så synes ikke det var for ille.. Men det betyr at det er nesten to kilo igjen til målet - så nå må jeg prøve å fokusere.

 

Skal senke inntaket til rundt 1400, for nå ammer jeg bare et par ganger i døgnet. Og så må jeg prøve å få trenet litt mer.. Håper å komme ned på 48tallet iallefall til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri: Først vil jeg få gratulere med dobbel 1.årsdag!! Skjønner ikke at du heller vil dusje enn å skravle med oss :confused: Vi får dytte hverandre litt... Jeg har som mål å se 67-tallet før jul. Veide meg i dag og måtte nok bare krype til korset og registrere opp 1,1 kg... Så nå ser vektkurven min på denne siden ut som en berg og dalbane... varierer mellom 68 og 69... Heldigvis ikke opp på 70, så da får jeg være fornøyd! Så får jeg bare ta meg sjøl i nakken og begynne å trene litt igjen, så kanskje jeg får de resultatene jeg ønsker... Fordelen ved å sitte på isolat hvor man ikke kunne gå ut av rommet var jo at jeg ikke fikk gått i kiosken og kjøpt meg godis... ;p Men det ble sjeldent mer enn 3 måltider og kanskje litt frukt...

 

Håper alt er bra med dere andre også! Åssen går det, mamsen?

 

Er hjemme med minstejenta i dag, så vi får komme oss ut i finværet en tur nå. Måke hestemøkk gir da litt trim ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Er bare en snartur innom før jeg finner senga, er trett nå kjenner jeg etter kveldsvakt.;p

 

Var på vekta å smugkikket i dag, og det ser ut til att vekta forhåpentligvis har gått en del ned igjen nå:)

 

Rakri; Gratulerer med 1-års jubileum! Kan tenke meg att det er aktive dager!:)

 

Mammamo: hvordan går det med dere? Nyter dere å være hjemme? :) Nei sykehus, eller forsåvidt hvor som helst andre plasser enn hjemme, er det ikke så godt å ha ett riktig kosthold. Ofte sjeldne måltider. Sikker på att du kommer fort inn i det igjen nå når du er hjemme og att vekta går rette veien. Vektkurven min her inne er mer som ett sikksakk mønster.:)

 

Mamsen, hvordan går det med deg og dere?

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sassa, så godt å høre at vekta er på vei ned, og det med opp og ned kjenner jeg til.... men glemte å veie meg idag, fikk litt dårlig tid så hoppa rett i dusjen og glemte det...

Men, ligger riktig i matveien, ingen snop, og ikke altfor mye frukt, så håper det skal gå riktig vei nå:D (Har sagt at det ikke blir snop før jul, og det skal jeg jammen meg holde, og så skal jeg kose meg litt med GOD samvittighet i jula)

 

mammamo, så godt at dere er hjemme igjen, og vekta går nok ned igjen nå som du er hjemme. Og, jeg har begynt å rocke litt hver dag nå, så jeg er igang, hehe... og kjøpt meg ny skritt-teller!! :)

 

Rakri, skjønner at tida blir knappere når ungene sover mindre, og det er deilig å kunne slappe litt av i fred og ro

Jeg registrerer det meste, men har ikke registrert middagene enda pga det er full fart i heimen.... men tror jeg ligger på 1400 ca om dagen... men skal registrere alt noen dager nå og være nøye, så får jeg se....

 

Hvordan det går med meg/oss.... jo, fremover går det jo, og jeg ser at mannen min gjør et stort forsøk. Det jeg merker er at det har gjort noe med følelsene mine alt som har skjedd, så det skal ikke så mye til lengre før jeg har fått nok, og sier ifra.... og der må jeg prøve å snu litt....

Men vi har stort sett fine dager, og han drikker veldig lite nå.... 1-2 ganger i uka har det vært de siste 3 ukene, og da har han drukket et par øl eller er par glass vin, og det er greit... Men jeg merker at jeg blir litt på vakt, og passer på, og har ikke tatt meg noe selv.... og han merker det nok også...

Men, tar en dag av gangen, så håper jeg at det skal gå bra til slutt:)

 

Ønsker dere alle sammen en fin dag, så kommer jeg innom igjen imorra ihvertfall

 

Klemzer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Mamsen!:) Nå er du jo skikkelig i stimen...............:D

 

Så bra att mannen prøver, noe mer kan en vel ikke forlange, så får en se hvor det ender:D

 

Jeg har ikke vært særlig flink i dag hverken med mat eller trim, men i morgen er en ny dag og nye muligheter:)

 

Ha en fortsatt flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, Mamsen :D:) fortsetter du sånn blir det nok sus, skal du se!!

 

Her strever jeg litt med å holde inntaket under 1400. Tror det er det som må til, i og med at det ikke er så veldig mye amming lenger, bare et par runder på hver av dem... Har blitt vant med å spise ganske mye, så der er det litt mental jobb i tillegg til at iallefall jeg blir sulten når jeg skal trappe ned litt. Har holdt så langt denne uka, men i morgen er vi invitert bort på god mat og drikke til en på jobben til mannen min, så da spørs det.. skal iallefall styre unna snacks om det kommer på bordet, og begrense inntaket av vin kraftig.. drikke sakte + mye vann, tror jeg.. Blir neppe noe problem, synes ofte det er lettere å skli ut hjemme. Og lørdagen skal vi i navnedag, så da blir det også litt utenfor rutinene.. Krysser fingrene for at det går greit, har hatt en så bra uke til nå..

 

Håper dere får en fin helg alle sammen.. blir travelt her iallefall. I tillegg til nevnte aktivieter skal jeg ha felles ettårsdag her for alle på barselgruppa vår på søndag. Det blir nok liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

 

Blir livat hos deg i helga da ja, Rakri! Koselig med barselgrupper. Jeg treffer enda de fra min barselgruppe da jeg fikk min eldste. Nå skal vi ha treff 1.søndag i advent. Koselig!! "babyene" der er jo blitt 4,5 år... hehe...

 

Mamsen: Så flink da!!! Og ikke noe godis før jul!!! DET står det respekt av altså!!! Hadde aldri klart det... Og du er jo virkelig motivert om dagen!! Kjempeflott da!!! Kan du ikke sende noen treningsvibber hit også?? Så bra at mannen din virkelig prøver å få ting til å fungere da!! Håper virkelig at ting ordner seg!!

 

Nyyyter å være hjemme ja!! Borte bra, men hjemme er DEFINITIVT best!! Vi var på kontroll med snuppa i går og alt ser bra ut!! Hun har fortsatt en kul på kinnet og legen sa det kunne ta inntil 6 uker før den ble helt borte, men det gjør ikke noe, hun slipper vertfall mer antibiotika!!

 

Får prøve å registrere noen dager her jeg også... Men tror som sagt at jeg ligger riktig mat-messig, siden vekta holder seg sånn noenlunde stabilt, er bare trim jeg mangler.... Hadde forresten vinterens første ski-tur her på onsdag!! Bare jeg og hun på 4 da, så det kan jo ikke kalles trim :D Vi gikk rundt på jordet her! Hun synes det er sååå moro å gå på ski da!! Så vi må nok gå noen klubbrenn i vinter ja!!

 

Nå skal jeg finne vaskebøtta og vaske rundt kjøkkenet mitt :)

 

Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sassa, nye dager og nye muligheter er alltid velkomne, og de trenger vi alle innimellom, det er helt sikkert!

 

Rakri, helga di blir full fart, så du forbrenner nok noen kalorier også, så det er ikke sikkert det blir så ille! Kos deg masse, og drikk mye vann:p

Jeg holder også fortsatt på med mammagruppa fra min mellomste ble født for 16 år siden til våren, og det er jo koslig da:D Ungene har -slutta- for 3 år siden, men vi mødre treffes annenhver mnd i snitt tenker jeg....

 

mammamo, SÅ bra at hun slipper antibiotika, og at hun er såpass bra! Kulen blir jo borte en også, og så lenge det ikke er farlig gjør det jo ikke så mye.

Du kan jo sende noen vaskevibber hit da, hihi Så bytter vi:)

 

Veide meg forresten idag, og smått om senn er den på vei ned, så håper at den skal fortsette sånn nå, selv om det blir Polen-tur, og sikkert litt opp der. Det skal ihvertfall gå NED til jul!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag, og det fine været:)

 

Ikveld har jeg bedt et vennepar med sine 4 jenter på besøk, og har tenkt å lage ovnstekt hel ørrett med sandefjordsmør, grønnsaker og poteter:p Alt er sunt, bortsett fra sausen, så den skal jeg begrense mitt inntak av, og ellers skal jeg kooose meg:D Det blir veldig koslig, for både store og små, så jeg ser frem til kvelden!

Ha en fin lørdag dere andre også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det hørtes ut, Mamsen.. Helstekt ørret er jo nyyydelig!! :D

 

Artig med skigåing, Mammamo.. Eller egentlig liker jeg ikke å gå på ski selv, men sammen med barna er det jo stas.. Må vel finne fram skiene og ta med jenta på 9 i marka. Der er det sikkert nok snø, selv om den hos oss på Singsaker er i ferd med å smelte bort..

 

Så gøy å høre at dere holder kontakten så lenge med barselgjengen. Er første gang jeg er med på sånn gruppe (var ikke slikt nordpå der jeg bodde før) Vi er bare 4 mødre igjen, for de andre har flyttet til andre byer - men vi trives godt sammen, så håper vi også holder kontakten framover.. I morgen skal vi feire at alle har blitt ett år;)

 

Går dagen gikk nok ikke heeelt etter planen, gitt. Det holdt sånn omtrent matmessig, men ikke vinmessig, for å si det sånn... jaja... Det var iallefall veldig koselig. Artig å se hvem mannen min jobber sammen med, og hvem de er gift med (ja, for alle var faktisk gift, utenom en som er singel)

 

Nå har vi vært på navnefestsermoni - og det var utrolig vakkert.. Skal i selskap om litt. Akkurat nå sover de små, de var stuptrøtte, for dagens første dupp ble to timer på overtid idag.. Skal la dem sove lengst mulig før vi skal videre..

 

Dere får ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du koste deg ihvertfall Rakri, selv om det ble litt vin for mye;) Fort gjort:p

Moro å se hvem den andre jobber med, og hvem de lever sammen med, da får man liksom 'plassert' dem, hehe...

Lykke til med 1års-feiring imorra!!

 

Her har gjestene reist nå, men det var kjempekoooslig!! Og maten var helt perfekt, så det ble mye skryt på meg:D

Det ble kake til dessert, som de hadde med, så da røk jeg litt, men følte at jeg måtte være høflig, men har ikke spist så mye som et flak potetløv ihvertfall:)

 

Ha en god natt alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg, jeg altså, hehe, vært med min eldstesønn på treningsstudio!! Ikke verst:) Vi var der 1 time, og jeg brukte masse forskjellige apparater... er igrunn fornøyd med meg selv idag:D

 

Nyt sola og kos dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. fort å ryke i godt lag :D Artig med ros når man har stått bak grytene!!

 

Her er vi to slitne tvillingforeldre bak hver vår pc.. Mye sosialt hele helga. Trivelig, men vi er begge typer som trenger litt egentid.. Og vi har merket det på de små at det har vært mange brudd med de vante rutiner.. Når jeg blir sliten spiser jeg mer / putter inn søtt og salt og sånt :confused: Så kort oppsummert: alt for mye inn denne helga.... Men veldig veldig koselig både på navnefest og med felles ettårsdag idag. De fleste kom også med mannen sin, så da fikk vi jo se faren til de andre barna også.

 

Hadde jo håpet å være standhaftig denne helga, for resten av uka gikk veeeldig bra - men men.. Sånn kan det gå - og det er vel derfor også min vektkurve er som en berg og dalbane.. Håper det har gått bedre med dere andre!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...