Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei på dere alle sammen, og velkommen til Pam og Roffe!

Håper dere vil fortsette å være her, og sammen skal vi motivere hverandre ned:D

 

Rakri, huff... skjønner at du er skuffet, siden du var så godt igang med nedgangen, men nå er du igang igjen, så dette klarer du!! Supert at du har bestemt deg for trening og registrering. Dette skal gå bra skal du se;)

 

Sassa, gratulerer med røykeslutt for deg! Det må jeg si, du er jammen disiplinert nok du, både ned i vekt og slutte med røyk samtidig! Håper du fortsetter her hos oss også selv om du lager din egen tråd

 

Mammamo, du har gått ned og vært så flink, at dette er jeg overbevist om at du klarer greit nå også:( Du vet hvordan, så vi andre får nok masse gode råd også

 

Vekta mi har økt 1,1 kg i jula, så igår var jeg 63,6, og nå skal den NED... Vil ikke stabilisere før under 60 ihvertfall.... helst 58, som hele tida har vært mitt mål. Det verste er jo at klærne passer alikevel, og det er rart....

Et annet mål for meg er 2 liter vann hver dag... strever faktisk med det, og har vel liggi på 0,5-1 l om dagen i jula...ikke bra...

 

Jeg har ikke trimma stort i jula heller jeg da, men skal skjerpe meg nå, og gå turer, og bruke rockeringen, så får jeg se om det blir mer etterhvert. Har liksom ikke overskudd til det.... har så mye med alle ungene og jobb hver dag. Kjører jo både kveld og dag syns jeg

 

Lurte på å fortsette torsdag som veiedag jeg, men kan jo bytte hvis dere veier tirsdag. Veide igår for å komme igang....

 

Ha en super dag, skya men mildere her idag, -1 grad.

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Det er kjekt å lese om dere alle. På en måte betryggende å se at det ikke er bare med meg det går opp og ned. Når jeg ser målende deres blir jeg litt nedtrykt.

 

Mine mål er

Høyde: 162 cm,

Vekt: 82,6 kg.

Delmål 1: 78 kg til 2/2

 

Tørr ikke fortelle dere min BMI (men den er jo lett å rekne ut nå).

Har kjempesterkt ønske om å komme under 70 kg. Da er eg megafornøgd, men min mann kjem sikkert til å si at jeg er blitt for tynn....den tid den sorg...hi hi hi.

 

Igår ble jeg forkjølet og nå ligger jeg helt flatt og utkjørt. Har fått sykemelding ut uken. Blir nok ikke mye trening på meg denne uken, dessverre. Men skal forsøke å holde kosten riktig med rundt 1300 kcal per dag.

 

Det ser ut som dere andre har kjent hverandre en stund. Så koselig at nye ønskes velkommen. Dette kan bli bra. Snakkes jenter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på deg Pam, og så trist at du har blitt syk da!! Huff, håper du kommer deg raskt på beina, og slipper å ligge hele uka

 

Skjønner at du gjerne vil gå ned til under 70, og det viktigste er faktisk at du skal trives med deg selv, og er du fornøyd selv blir du nok ei mye mere glad og fornøyd jente som mannen din gjerne vil at du skal være;) han må venne seg til tanken bare, hehe....

Bare pass på så du ikke setter deg for høye mål, for 1 kg i uka nå første mnd kan være mye, spes siden du har blitt syk... men bare det er NED, så er det iallefall riktig vei:) dette skal vi klare i sammen, og selv om vi andre har kjent hverandre en stund, ganske lenge faktisk:), så har vi samme målet vi også, å gå ned...

Her hjelper og støtter vi hverandre, og når dagene blir tunge og vekta ikke går som vi vil, hjelper det å ha noen å 'klage' til.

 

Jeg har minsten (8år) hjemme idag med omgangssyke. Han virker bedre, men har ikke spist noe enda. Skal lage blomkålsuppe nå, så må prøve å få i han litt også. Hjelper ofte det.

 

Ikveld skal jeg på fosterhjemskafè, og der skal det serveres vafler.... hjelp....!!

m010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hmm.... noen som har og bruker skritt-teller for tida her da?

jeg kjøpte ny før jul, og tenkte at nå skal jeg begynne å bruke den igjen, og tvinge meg selv til å komme meg ut:p

a010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag for "offisiell" veiing... den viste 72,4, opp 500 gram fra i går det.... Fysjamei... Men jeg har vært flink med mat i går og i dag, så det er kanskje bare litt for lite vann... Skal vertfall ned på 60-tallet fortere enn svint... ikke noe moro å gå på vekta når den er sånn... Håper også på at det er oppsving i dag... Så vi er enige der, Rakri :(

 

Hei mamsen!! Koselig å se deg her igjen!! Håper du/dere hadde en fin jul og at det går bra med deg og mannen!! Motivert og klar for litt penere tall på vekta du også?? Jeg har skritt-teller ja, men den ligger på soverommet, ganske nedstøva..... Tror ikke hybelkaninene bruker den i grunn... :)

 

Pam: Synd du har blitt syk da, du får drikke mye vann og holde deg til riktig kcal-nivå, så får trimmen bare vente. God bedring vertfall!! Vi andre her har "kjent" hverandre en stund ja, men er bare koselig med nye "fjes" her inne :) OG som mamsen sier er det lurt å ikke sette seg for høye mål. Grete Roede anbefaler jo at man helst ikke går ned mer enn 500 gram pr uke i snitt, da er det større sjanse for at man klarer å holde på nedgangen!!

 

Sassa: Du er jo blitt såå flink på treninga di da!! Tur i dag igjen!! Kjempebra!! Og jeg er sikker på at du klarer å holde deg unna røyken i kveld på jobb!! Og restene av all konfekten også... hehe... Det er jo ikke noe vanskelig, det er jo bare de vonde bitene som er igjen... hehehe...

 

Nå skal jeg motivere meg til en økt med rockeringen...

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: Vi får håpe vekta er snillere neste tirsdag!!! :eek: Nå MÅ det jo gå ned for oss, ikke sant?

 

Pam: Vi har alle ulik målsetning - helt greit det. Vi er uansett her for å støtte hverandre. I begynnelsen tror jeg ikke så mange av oss meldte inn dårlige tall, men nå bruker vi forumet aktivt både for gode og dårlige tall / dager. Greit å få det ut. Håper du blir frisk snart! Husk mye vann!! Det har jeg erfart er utrolig viktig uansett.

 

Sassa: håper det gikk bra med røyken. Bare tenk på hvor mye penger du sparer, og at du vil forbrenne mye mer på trening når du klarer å ha større tempo :(

 

Mamsen: du er også supermotivert, hører jeg - det er bra :-)

 

Nå har jeg ryddet vekk mestparten av jula - bare legge i esker nå. Så skal jeg ut på tur - herlig. Må kle meg godt, for det er ordentlig ruskevær. Har ikke vært ute med de små på flere dager nå. Skal nok lære dem å gå ut i alt slags vær etter hvert, men greit å ha litt mere positive erfaringer først. Lite de kan gjøre når de ikke kan gå og når det fyker og ryker!! Så da blir det innedager....

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

pam, det tror jeg er lurt:) Bedre å mestre, og blir det mer ned så er det en stor bonus til deg!!

 

mammamo, jeg er klar for penere tall ja, og nå skal jeg klare det!

Vekta di kommer nok ned igjen som du ønsker, men vi må passe på hverandre her, fort gjort å spise opp de vonde bitene som ligger igjen etter jul også gitt:D

Når det gjelder jula, har den vært stille og rolig, til siste helga. Da var det krise, det samme gamle, bare verre for hver gang, så jeg klarer ikke det livet mer. han har gått med på totalavhold frem til 1 april, min 40 årsdag, til å begynne med. han vil også se om vi kan få det bra igjen da, og han tror det heldigvis selv også, så han skjønner hva drikkinga hans gjør med oss. Vi skal til familieterapi imorra formiddag igjen, og denne gangen skal jeg være ærlig, og få sagt det jeg virkelig sliter med, nemlig alkoholen hans, og hva det gjør med meg...

Jaja, dere får hoppe over de som vil, skal prøve å ikke være her og klage, men det er skremmende hvor mange sånne dager jeg har hatt siden i sommer. Har skrevet dem ned nå, og det var MANGE:(

Ellers så har jeg spist en hel vaffel med syltetøy, og kost meg:p

Men, drukket 2 l vann ihvertfall!

 

Rakri, du er flink som har stålsatt deg nå. I det været skal det litt til å komme seg ut.... Moro å lese at alle er så motiverte!!

 

Får legge meg snart, kommer visst en dag imorra, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen blitt aktivitet igjen! Tydelig att alle er motiverte og klare for kamp nå på nyåret:)

 

Nå må jeg bare først av alt få skryte over meg selv; Det gikk helt fint uten røyk på jobb, selv om det var en av de jeg har pleid å røyke i lag med som var på jobb, var tilogmed med henne ut en gang:p I tillegg gav jeg beskjed om att de måtte knipse meg på fingrene dersom de så att jeg spiste annet enn skive eller knekkebrød. Og tiltross for att det var vannbakkels til kaffemat (jobber på sykehjem) i dag, og det er noe av det beste jeg vet, rørte jeg ikke annet en det jeg skulle! Feiret med en banan og to mandariner når jeg kom hjem:)

 

Det var dagens selvskryt! Når det gjelder skritteller, så har jeg det og har tenkt i flere dager jeg skulle finne den frem, men bare glemmer det. Burde hatt den på jobb i dag, for der var ganske travelt.

 

Pam: det kan være lurt å ikke ha for høye mål ja, det er bedre og bli positivt overrasket i stedet for å bli skuffet. God bedring ønskes fra meg, og ta vare på deg selv så du blir fort frisk igjen!

 

Nå er det snart natta her, skal på tidligvakt i morgen, og håper å få tid til trening etter det!

 

Stå på jenter, nå er vi i siget!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får vel se hvor lenge det holder, men må jo bare være optimist! :):)

 

Tenkte på en ting da jeg var inne på resultat tråden å leste nå; hadde det vært lurere å bare redigere innleggene hver uke så det ikke blir så mange innlegg. Kanskje det hadde blitt mer oversiktelig? Bare en tanke, hva tenker dere?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassa: Først av alt: SÅÅÅ BRA!!! Dette klarer du!!! Stolt av deg :) Når det gjelder redigering på resultat-tråden så er det greit for meg, men kun redigering gjør at tråden sakte men sikkert detter nedover på sida her, for redigering gjør ikke at tråden kommer øverst på lista igjen slik et nytt innlegg gjør....

 

I dag er det min tur til å kaste ut jul og hybelkaniner, litt usikker på om jeg rekker noe trim da... Har nemlig jentene hjemme også... Og det er kaldt, så jeg tar ikke sjansen på spark-tur med minstejenta i dag... Men Jeg skal prøve å lure meg ut etterat gubben kommer hjem fra jobb :( Og så klarte jeg 20 min med rockeringen i går, den har jeg ikke brukt på flere måneder, så det kjentes ja.....

 

Var på vekta i dag og det var heldigvis oppsving i går, så på tirsdag skal det være positivt her håper jeg :)

 

Mamsen: Lykke til i dag da!! Bra du er ærlig ovenfor han, og at han skjønner at han har et problem. Og den konfekten som er igjen skal jeg ta med meg på jobb i mårra, for der er det helt sikkert noen som liker de bitene jeg ikke liker :) Og så slipper jeg å bli fristet til å spise sjokolade jeg egentlig ikke liker...

 

Ha en fin dag!! Kom gjerne med sunne middagstips... og påleggstips... Begynner å bli lei av det jeg alltid spiser... ost eller skinke som oftest... I dag blir det kokt torsk til middag da, og så fiskegrateng i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her også var det nok en oppsving i går. Vekta viste en kg mindre idag enn i går, enda jeg hadde på nattbukse og tskjorte idag... så det lover bra for neste uke :) :)

 

Taco til middag her idag

 

Et nytt pålegg jeg har oppdaget er prim. Hjelper på søtsuget også :( Bruker den varianten som er litt lettere. Klarer meg med 10 gram på skiva, så da er det i underkant av 30 kalorier. En annen favoritt er en ss cottege cheese med en ts syltetøy på. NAM.

 

Som variasjon på skinka har jeg selv noen ganger lagt flere gode skiver tomat, og kvernet litt pepper på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen:

håper det gikk bra på familieterapien idag. Det er dessverre ikke lett å takle slike situasjoner. Ut fra det eg har lest skevet av deg virker du som en sterk dame som får livet til å gå uansett. Stå på, det er det viktigste. Stå på for familien din også men ikke la ting ta overhand for enhver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tusen takk for klemmen pam, og takk til mammamo også:(

 

Føler meg helt utslitt og tom nå, for det møtet tok på..... Lurer liksom på om vi klarer dette, og om han klarer å kutte helt ut..... og at vi da kan få det som vi hadde det igjen... mange tanker, og klarer ikke helt å sortere dem idag ihvertfall...

Ellers så har jeg vanligvis jula til 20 dag, så får 'kaste' den ut til helga;)

 

Klemmer fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål: Er nudler NEI-mat eller LITT-mat?? Ble nemlig nudler på meg i kveld, la det inn her og en pakke gir 278 kcal, men jeg regner med at det er når man bruker alt, jeg bruker bare litt av krydder/olje-blandingen som er med, for jeg liker den ikke så sterk... Men bør jeg egentlig helst styre unna?? Noen som vet?? Eller har en mening om saken :(

 

Ja, jeg spiser også litt prim innimellom, den magre typen, yngstejenta's favoritt-pålegg det... Takk for forslag ellers :)

 

Mamsen: Takk!! Da er det ikke bare meg som har jula til 20.dag!!! For det har jeg som regel også. Men jeg jobber til helga, så da fant jeg ut at jeg skulle ta den i dag...

 

Ikke blitt mye trim på meg i dag... Men 2x20 minutter rockering får holde... Er helt støl i magen vertfall... hehe... Legger det inn som moderat styrketrening og da gir det 1,8 trimpoeng :)

 

I mårra er det dagvakt på meg, så da er det fullt kjør fra tidlig morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: Vel, det jeg bruker å si om nudler til jenta på 14 som helst vil spise det hver kveld, er at det ikke finnes noen næringsstoffer idet. Blir omtrent som loff: masse hurtige karbohydrater og null næring... men som kveldskos en og annen gang funker det vel greit, vil jeg tro :( Førøvrig synes jeg du er rå med rockeringen!!

 

Mamsen: skjønner godt du må gå i deg selv og tenke nå. Som du vet, har jeg vært borti lignende problematikk, men det ble vel aldri satt sånn fokus på drikkingen - og der var det løgnene som ble utløsende faktor for å avslutte forholdet. Det jeg tror utfra det du har skrevet før - er at han må slutte helt. Blir som å slutte med røyk - det går ikke å slutte bare litt, før eller senere sprekker man. Så da spørs det jo om han er innstilt på et liv totalt uten alkohol? Du vet vel at du ikke kan være i en tilværelse som den er nå!! Håper at dere finner ut av det snart, og at det ikke kastes bort masse tid på frustrasjoner.. Tenker iallefall på deg :)

 

Idag ble det en minitur ut, men vogn er fortsatt bare å glemme. Begge fikk prøve seg på å tryne i snøen, så stemningen sto ikke akkurat i taket for å si det sånn :eek: hihi.. de er nå søte.. - men godt å ha dem i seng nå. En dag helt etter planen ang mat og vann, så er veldig fornøyd med det.

 

Et annet tips ang lunsj / kvelds er polarbrød. Vi pleier å fryse dem ned, og så varme dem i brødristeren. Da blir de akkurat tinet og litt varme. Kjempegodt! Med skinke på blir det rundt 90 kalorier. Og ost på gir ikke alt for mye det heller :-)

 

Kom gjerne med tips dere andre også. Det er veldig fort at det blir det samme om og om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 3 uten røyk snart til ende. Det har gått kjempefint!:) Har gått å smilt litt for meg selv på jobb i dag, hver gang jeg har hatt lyst på røyk (har egentlig ikke vært mange gangene) så har jeg tenkt på det jeg skrev her i går kveld og de tilbakemeldingene jeg fikk. Var virkelig en god følelse!

Maten har gått fint i dag, og trim har det blitt, men du verden så travelt det er å være sunn!!:(

 

Når det gjelder nudler så tror jeg det er usunt pga att det er mye karbohydrater, men bare tror, vet ikke:)

Så bra att det bare var en oppsving i går Mammamo og Rakri!! Det bærer løfter om fine tall på vekta!! Her føler jeg i grunnen att magen eser ut og att jeg ikke blir mindre, men har ikke vært på vekta så vet ikke. Er fryktelig utolmodig, og kunne tenkt meg att 10 kg var borte i morgen når jeg våkner.

 

Mamsen; såg ikke innlegget ditt som du hadde skrevet i går kveld før nå, vi har nok vært inne på likt. Oss kan du vel bruke for å få ut det som må ut, enten det gjelder livsstil eller andre problemer, om du ønsker det. Håper du får sortert tanker og følelser slik att du kan finne den løsningen som er best for deg og barna! Stor trøsteklem fra meg:)

 

Da tror jeg jeg sier ha en fortsatt flott kveld alle sammen, så er jeg klar for en ny sunn og røykfri dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tusen takk for trøstende ord!! Det hjelper! Føler bare at alt er elendig, og at det ingen ende vil ta, og sliter med å være på jobb. Skal arrangere juletrefest på skolen i ettermiddag også, og ville gjerne ha sluppet... Stemningen ble ganske dårlig i stua igår kveld nemlig...

Spiser og drikker vann, og er ikke veldig motivert akkurat nå... Men, skal jammen meg klare det alikevel:)

 

rakri, jeg syns jeg ser de små, hehe... så søtt... moro med snø, men det er jo uvant for dem da:)

 

Sassa, jeg tar av meg hatten for deg!! Og, at det hjelper å skrive her og tenke på det når røyksuget kommer, det betyr bare at vi ihvertfall klarer å hjelpe hverandre!!

 

Mammamo, skjønner ikke at du klarer 2*20 min med ringen, skjønner godt at du er støl ja... må vel ha vondt idag? Blir blå jeg:p

 

Når det gjelder nudler vil jeg si som Rakri, helt enig der;)

 

Polarbrød i frysern skal jeg jammen prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mamsen! Det høres ikke noe greit ut for deg. Kan godt forstå att du ikke føler for å være på jobb nå. Kan du ikke gå til legen din å få en sykemelding, til du har fått litt orden på saker og ting, slik att du ikke går helt i kjelleren? Vet det er andre som har gjort det når de har hatt problemer. Det var bare ett tips, men ikke slit deg helt ut, for det er så tungt å komme opp igjen. Men lykke til hva du enn gjør!:) Og skjønner godt att du ikke har så veldig tanker for mat og trim, men synes du er flink trossalt jeg.:(

 

Rakri; var sikkert artig med to små i snøen ja. Her har det snøet, regnet og vært frost og klarvær om hverandre i det siste og resultatet er klinkeis over alt!:) I dag regner det og er ca +4, så jeg håper det meste av isen forsvinner fra veien vår.

Hvilket polarbrød bruker du? De vanlige eller de grove? Trodde egentlig ikke de var så sunne jeg, men har jo aldri sjekket:p

 

Mammamo; 2x20 min rockering??? Hvordan får du det til? Kjøpte min i GR butikken, men det meste jeg har klart er vel max 10 runder.

 

I dag ble det en 30 min tur på tredemølla, det var for glatt og surt ute, så var det hjem å få unna litt husarbeid. Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal på kveldsvakt.

 

Er det foresten noen som har tips til hva jeg kan lage meg til middag før jeg går på kveldsvakter? Det må være noe som er fort gjort å lage. Eldstejenta lager middag til de andre da, så da lager jeg bare noe enkelt til meg selv før jeg går. Blir ofte omelett, men hadde vært kjekkt å prøve noe annet kanskje.

 

Da ønsker jeg dere alle en flott dag!

 

PS! Når det gjelder registrering av resultater, så kan vi vel bare gjøre som før. Var ikke klar over att tråden ikke holdt seg oppe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockering, ja... har aldri prøvd en sånn tung, men tror ikke jeg ville klart 5 runder en gang :confused:

 

Når det gjelder polarbrød bruker jeg de små runde, hvete eller havre. De er vel ikke like sunne som grovt brød, men ok kaloriinnhold. Ca 90 kalorier pr brød (som er rundt 37 gram). For tida tar jeg ett sånt brød med mager prim eller skinke til kvelds, mens jeg velger vanlig brød til lunsj. Blir greit det, tror jeg.

 

Det finnes jo mange andre varianter også. Bruker noen ganger polarbrød extreme, som bare har 170 kalorier pr 100 gram. De er litt større, ca 80 gram om man spiser begge delene (de er to-delt, så brødristertrikset er ikke like lett her). Men supert til lunsj likevel med skinke og tomat og agurk;)

 

Var ute med de små tidligere men tok dem på hvert sitt akebrett denne gangen. Det gikk bedre.. Ble bare en liten tur, det er grusomt glatt her i Trondheim

 

Tenker på deg mamsen. Synes også du bør vurdere sykemelding. I sånn jobb som du har, er det ekstra vanskelig å gi av seg selv i vanskelige perioder. Men vet også at for noen er det lettere å komme gjennom hverdagen ved å være på jobb og kople ut. SÅ du får kjenne etter hva som funker for deg. Håper iallefall du vet å sette dine egne behov først nå :( Ikke ment som moralprek altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når det gjelder polarbrød bruker jeg de små runde' date=' hvete eller havre. De er vel ikke like sunne som grovt brød, men ok kaloriinnhold. Ca 90 kalorier pr brød (som er rundt 37 gram). For tida tar jeg ett sånt brød med mager prim eller skinke til kvelds, mens jeg velger vanlig brød til lunsj. Blir greit det, tror jeg.

 

Det finnes jo mange andre varianter også. Bruker noen ganger polarbrød extreme, som bare har 170 kalorier pr 100 gram. De er litt større, ca 80 gram om man spiser begge delene (de er to-delt, så brødristertrikset er ikke like lett her). Men supert til lunsj likevel med skinke og tomat og agurk;)

 

[/quote']

 

Jeg spiser ofte polarbrød extreme. Hvis jeg husker ritig, inneholder de ikke noe hvetemel. Jeg rister dem alltid, for de er ikke særlig gode uten at de er ristet synes jeg. Men jeg har dem ikke frosne da, de ligger bare i posen i brødboksen.

 

Til frokost bruker jeg polarbrød, lett brunost og lett syltetøy. Veldig godt og så får du dekket litt søtbehov samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra... dere klarer fortsatt å holde liv i tråden her inne...og det er helt utrolig bra :)

 

Jeg for min del veier to kg mer etter juleferien :) Altså 75 kg. Ellers har jeg klart å holde meg på 73 kg hele tiden.... men nå skal de siste 5 kg vekk altså.....(har jeg sagt det før :() he he

 

Mamsen: du er sterk!! dette klarer du!! Har mine utfordringer her hjemme jeg også.... og noen ganger må man bare innse sin virkelighet.

 

Kommer sterkere tilbake nå fremover... :)

 

Hurra for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi holder liv i tråden for deg Isabel, ventet jo på att du skulle komme tilbake:) Så koselig att du fant veien tilbake. Kanskje vi kan holde følge nedover nå, jeg klarte jo ikke å følge deg i høst:(

 

Nå har jeg vært på jobb, og det var ganske så travelt. Har funnet frem skrittelleren i dag, og når jeg kom hjem fra jobb nå så hadde jeg fått 18500 skritt i løpet av dagen. Det kjennes på kroppen!:( Spiste opp resten av lasagnen som de hadde hatt til middag her i dag, og det ble masse kalorier. Sjekket jo ikke det før det var spist, men, men. Spist er spist.

 

Da skal jeg finne senga! God natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...