Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Ja, her har det også vært en tilnærmet perfekt dag. Eller, den startet ikke såå bra egentlig, for var nede på St.Olavs for å ta noen blodprøver, og så fikk de nesten ikke blod ut av meg.. Oppstukket på både hender og i armer...Den stakkars damen ga opp etter noen forsøk, og overlot jobben til ei annen. DA kom det omsider, men veldig tregt.. De skulle ha 10 glass, så det tok litt tid.. Har ikke opplevd det før, at det er vanskelig å finne gode blodårer hos meg. Turen tur -retur sykehuset er 25 minutter rask gange.

 

Men etterpå, har det vært svært bra. Fikk vasket mestparten av leiligheten, med litt "hjelp". Vurderer å sy på han mopp neste gang :D Og i kveld har jeg vært og svømt 45 minutter :) Og 1350 i inntak!! Så da kan det vel knapt bli bedre!! Spiste mer enn planlagt til kvelds - og bevilget meg JARLSBERG på den ene..nam det var godt - og "fordi jeg fortjente det"!! Lenge siden jeg har fått trenet ordentlig, og har nok en del å gå på der, så får prøver å få til litt mer av det framover..

 

God natt dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Skrollan76

Etter en heller dårlig forrige uke har denne uken så langt vært perfekt; jeg har spist sunt og helt etter meny 2 og trente en time hver dag på ellipsemaskinen; og allikvel viser vekten i dag opp 500gr siden mandag!!!!!!!! Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Skrollan; det er ikke noe festelig når man har vært ekstra flink – og så går det feil vei på vektaÂ… :)

Jeg har også lurt litt på dette med energiforbruk og menyvalg. Regnet derfor ut at jeg med Normal hverdagsaktivitet og 0 trimpoeng i uken skal ha meny 2, men med Normal hverdagsaktivitet og 1 4 trimpoeng havnet jeg også på meny 2 :confused:

Etter å ha prøvd meg frem har jeg funnet ut at for meg passer Meny 1 best på dager uten trim, og Meny 2 på dager med trim. Dette er nok individuelt, og ingen fasit for alle. Føler også at jeg går opp i vekt på dager med masse trim, men så ned i vekt når det er ”hviledag”. Da er vanskelig, men viktig å huske på at det å være i god form (les cm;)) er like viktig som kiloene, og til "syvende og sist" går man jo mere ned enn opp i vekt av å trene. Ellers har jeg også nå kjøpt Nintendo Wii, og både barn og voksne er helt hekta. Trodde jeg var i relativt god form jeg, så blir jeg støl av å veive med noen fjernkontrollerÂ… Pinlig!

 

Raki, du er helt fantastisk! Du er stadig på sykehuset med deg og dine. Vil ikke en gang spekulere på hvorfor, men du er fortsatt bare lutter glede. Det er en fryd og stor inspirasjon å lese innleggene dine.

 

Sassa, gratulerer. Du var så flink i går – både til å leve sunt, og også være stolt av deg selv! Håper den gode følelsen har gitt deg masse energi til i dag.

 

Nei, nå skal jeg ut å handle Polarbrød Extreme til lunsjenÂ… :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en heller dårlig forrige uke har denne uken så langt vært perfekt; jeg har spist sunt og helt etter meny 2 og trente en time hver dag på ellipsemaskinen; og allikvel viser vekten i dag opp 500gr siden mandag!!!!!!!! Hva skjer?

 

Jeg har opplevd flere ganger, at etter mer trening har vekta gått opp, eller stått stille en stund, opptil et par uker. Men så har den hoppet kraftig ned igjen. Så ikke gi opp :D Det er nok bare mer muskler nemlig!! Mange sier dessuten at de veier mer dagen etter en hard treningsøkt - mulig det har med væskebalanse å gjøre - ikke vet jeg. Men at vekta ikke alltid spiller på lag med oss på veiedagen - det er iallefall sikkert!!

 

STÅ PÅ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, Bliny :-) Er nok ikke like standhaftig bestandig, men iallefall inne i en veldig god periode nå!! Håper det holder helt til mål denne gangen. Sykehusbesøk, ja - det har vært en del av det i det siste.. Jeg og ene tvillingen (og flere andre i nær familie) har en diagnose som krever litt oppfølging. Ikke noe vi er mye plaget av, men det KAN være mange ulike vansker knyttet til dette. Noe har vi jo, men ikke sånn at det går nevneverdig utover hverdagen. Han er under utredning, og måtte blant annet ha MR i narkose.. Jeg skal inn på en årlig sjekk snart, og da er det et hav av blodprøver de vil ha... Godt å være nært sykehuset iallefall når sånt skal gjøres - utrolig praktisk å kunne gå ned på egenhånd!! :D

 

Trening med Wii høres jo artig ut :) Jeg har en vanlig treningsdvd som står fint pakket inn i plasten sin enda :) kommer ikke igang med trening inne. Har alltid en god unnskyldning for å gjøre det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrollan76

Takk for støttende ord alle sammen.

Jeg prøver å si til meg selv at det ikke er nummeret som står på vekten som er viktig, men om man er tilfreds med det man ser i speilet og hvordan klærne sitter. Treningen vil jo uansett stramme opp kroppen. Vil jo allikevel ned noen kilo til....

Skal prøve å være stanhaftig og alle tilbøyninger til utskeielser må i allefall unngås for en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakri: Aller først: GRATULERER!!!! :) Den nedgangen var vel fortjent!!!!! Merkelig at de ikke fant blodårene hvis du hadde gått 25 min i rask gange først... For da blir jo årene enda lettere å finne... Godt det kom ei brukbar ei da... hehe... (for de som ikke har fått det med seg så er jeg da bioingeniør og er "ekspert" på blodprøver :)) Håper prøvene din er fine da!!

 

Jeg er inne i en periode med litt laber motivasjon... Skeier ut litt for mye... VAr hos en kollega i går, der vi fikk 3-retters middag. Kjempegodt!! Og masse kalorier... Var jo ikke slik at man hadde på til seg selv, men fikk ferdig servert, og syntes i grunn at jeg måtte spise opp... Selv de med fløte og creme fraiche... Og i kveld har jeg klart å stappe innpå en halv pose ostepop........ Men har holdt på med husarbeid i hele dag da, så om det ikke kan kalles trim så er det vertfall aktivitet... hehe... Og har rocka de obligatoriske 20 min :) I mårra skal jeg på friskis og svettis-trening, så da får jeg litt trim der vertfall! Og det er spådd knall-vær til helga, så da blir det nok ski eller gå-tur med ungene ja!!

 

Sassa: Kjempebra med trim i går da!! Og du kommer deg med rockinga også :) Kos deg i helga du, og om du tar en øl/vin/drink mindre enn planlagt så er det jo bra det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Leggetid for meg nå, måtte bare innom og se først, og her er det skrevet mye:)

 

Kjøpte forresten polarbrød og kalkun- og kyllingpålegg idag, og har kooost meg:p Håper du også koste deg bliny!!

 

Rakro, håper prøvene er bra, og du fikk jo trim også da;)

 

sassa, sååå flink med rockeringen da!!! Der kom den!!

 

Skrollan, huff... skjønner ergrelsen over vekta, men det er nok pga treninga, så ikke gi opp!! Neste uke har den nok gått endel ned:)

 

mammamo, jeg skjønner at du er i denne situasjonen, du har jo vært så flink!! Da er det så lett å bare glemme hele greia, og så koser man seg litt ekstra, litt for ofte... men tror nok du trimma bort ostepopen med husarbeidet, hehe... og maten igår er det klart du må nyte når du først får den servert på den måten! Du er flink ellers, og det er flest av dem dagene, så bare stå på videre!!

 

Leggetid nå, sove godt dere andre også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen dager så SKAL man bare kose seg. Det var sikkert herlig mammamo - og de kaloriene der det rocker du bort!! Og jeg tror det er helt nødvendig å ta helt fri fra tellingen av og til..(kluet er vel å hente seg inn igjen raskt) Husker enda med glede den kvelden jeg og mannen min var ute på middag og ba dem sette sammen noe til oss for gavekortet på 1100 kroner.. Det var digg :) Fjernt fra nøysommelig telling som er høyt på dagsorden nå da. Men skal nok ha en sånn kosedag etter hvert!!

 

MEN: skal kose meg med et glass vin i kveld, for nå er det (eller etter midnatt) 4 år siden jeg og mannen min ble kjærester :) Jammen har det skjedd mye - både flytting fra nord-norge til Trondheim, nye jobber, ny leilighet i tomannsbolig, ny bil 7seter og to nye verdensborgere for å nevnte hovedingrediensene..

 

Ja, jeg tenkte forresten der jeg satt og tok blodprøver, Mammamo, at du hadde sikkert vært flinkere :)

 

Da er barn nr 4 på vei i seng, så da blir det litt rødvinskos her!!

 

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det livat!!!:) Så koselig. Skulle bare en snartur innom å se, så ble det jo en hel del å lese.

 

Har har dagen gått fint, holdt meg ca til 1500 kcal og gått en rolig tur med hun mellomste her i 45 min. En god dag!:) Har forresten rocka i 15 min også, og det går bedre og bedre for hver dag! Hva registrerer dere det som?

 

Rakri, kos deg med vinen! Ja, det er rart hvor mye som kan skje på 4 år.

 

Skrollan; stå på så får en tro att det går ned til slutt! Jeg er jo ekspert på stillstand eller oppgang, men har ikke tenkt å gi meg helt enda!:)

 

Dere andre; stå på, du også mammamo:), så går det nok rette veien for oss alle får vi håpe!!

 

Nå må jeg finne den gode sengen min.......................!

 

Ha en strålende slank og sunn dag i morgen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, gratulerer med 4 årsdagen idag:D !!!! Tenk på hvor mye som har skjedd på den tida! Dere har rukket mye! Kos dere masse ikveld, dere skal vel feire litt:)

Jeg og mannen har 5 års bryllupsdag på tirsdag vi:) I jula var det 7 år siden vi ble sammen... og nå går det utrolig bra hjemme for tida, med null alkohol

 

sassa, jeg har lagt inn rockingen som moderat styrketrening, men kanskje noe annet er bedre? Du har jo vært kjempeflink:D

 

Må jobbe litt videre her, men snakkes senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: så deilig at det går bedre for dere!! Kjempebra. Håper det fortsetter sånn :)

 

Det ble nok en liten sjokoladebit i går kveld i tillegg til vinglasset, enn på ca 5 gram og en til kaffen nå idag.. Så nå har jeg bare tre kosemerker igjen :eek: Kanskje jeg ikke tar det så hardt med de merkene denne uka?? Har vært nøye med det etter jul, men synes det blir lite kos når alt fra søte kjeks / kaker til vin og snacks skal bli bare 350 på hele uka!!! Eller er det bare meg som synes det??

 

Sassa: så flink du er med rockingen!! sterkt jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at jeg ikke tar kosemerkene så alvorlig... Har nok godt over 350 kcal med kos hver uke... Men jeg går ned likevel, så da bryr jeg meg ikke noe om det :)

 

Sassa: Jeg legger også inn rockingen som moderat styrketrening, vet ikke om det er noe annet som passer bedre?? Du er jo blitt kjempeflink du også!! Supert!! :)

 

I dag har jeg byttet eldstejenta på 4 mot niesa mi på snart 2. Så i dag er jeg fredsmegler mellom henne og jenta mi på 2... hehe... 2-åringer som vet hva dem vil er ikke de beste lekekameratene... hehe... Ikke lett å skjønne at man må låne bort... hehe...

 

Gratulerer med 4-årsdag i går da, Rakri!! Koselig!! Skjedd mye på de 4 årene ja!!!

 

Hadde en planlagt utskeielse i går... McDonalds....... Men hadde da en salat uten avocado til lunsj, og sparte opp kcal ellers i løpet av dagen, så totalt sett ble det nok bra :) Var på 1 times trim i går kveld da, var mest styrketrening i går, kjente magemusklene fikk gjennomgå ja... hehe... Vekta ser lovende ut også, så satser på at det holder til mandag... Nærmer meg delmål 1 nå...

 

Ha en finfin fredag!! Jeg skal på nattevakt, så stikker sikkert innom fra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, jeg teller egentlig totalen iløpet av dagen med kalorier, men spiser ikke så ofte snop nå, så blir helst i helgene. Vin er det jo slutt på, hehe;)

 

mmmamo, som du sier så går du ned, og da gjør du det riktig! :)

Det blir nok litt mere utfirdringer med to 2 åringer ja, men så koslig da!

 

Ha en super helg alle sammen!!!

Vi har helt barnefri denne helga, så skal slappe av og kose oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår da jeg gikk ned fra 57.3 til 48.7 brydde jeg meg heller ikke om kosemerkene, bare nå jeg tenkte å prøve det "skikkelig". Tror ikke jeg orker det så kjempelenge - det blir som sagt veldig lite. Om jeg holder meg til planen blir det bare 25 kalorier over grensa på hele uka, så det får gå. Men da blir det kun et glass vin i kveld og ikke noe annet hele helga :eek:

 

Ja, to åringer kan være vanvittig sta, mammamo - men det er bra kos å ha søskenbarn på samme alder. Ja, jeg blir nok også god til å mekle etter hvert. Gutta begynte å ta fra hverandre leker allerede fra de var 7mnd, så menneskets eietrang er nok stor. Den ene har dominert ganske kraftig til nå, men nå er de mer jevne - så da kan det bli litt kjekling... (bra jeg har et stort knippe av erfaring fra utdanning og jobb :))

 

Mamsen: synes det med din plutselig slanke midje er så rart!! Hva har du gjort? (forøvrig har den vel vært rimelig slank hele tiden - iallefall utfra det jeg kunne se på bildene på facebook. Du ser flott ut :))

 

Trøtt idag, for det var visst morgen i god tid før seks idag - hadde "noen" bestemt seg for. Så jeg skal prøve å legge meg litt nedpå nå som de har en liten ettermiddagslur!!

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg litt tid til overs igjen:) Har ikke blitt trim siden onsdag, men føler det går bra med maten.

 

Takk for tips om registrering av rocking. Det er det jeg har registrert det som jeg også, mener jeg leste det en annen plass.

 

Mamsen; så koselig å høre att det går bra hoss dere! Det kan jeg tenke meg gjør godt for alle! Så herlig med barnefri helg, håper dere nyter det!:)

 

Mammamo; tenker det er livlig med besøk ja. Men veldig koselig! Har også nieser som er like gamle som to av våre, og det har vært veldig kjekt oppover i alder:)

 

Rakri, du er jo veldig streng med deg selv når det gjelder kosemerker. Jeg har ikke vært så nøye med det, men så har jeg jo ikke gått så veldig ned heller:p

 

Ellers håper jeg dere får en flott helg alle sammen! Selv skal jeg på jobb i morgen tidlig, og så på jentefest!! Ikke sikkert det hjelper på vekttapet, men det får så være!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har vært innom å lest her mange ganger, å føler meg liksom litt kjent med dere.. Mammamo kjenner jeg veldig godt da..for hun er søsteren min;) Så det er hun som sa at jeg kan jo bare bli med dere!

Håper det er greit da? Dere virker som en super gjeng. Med masse motivasjon.

 

Må bare si jeg er imponert over deg Sassa som driver med røykeslutt og slanking samtidig. Det er tøft gjort. Håper virkelig du når dine mål! Det kom ut feil..blir morro å følge deg mot dine mål!!!!

 

Rakri du er utrolig inspirerende å lese om. Du er likssom så bestemt når du virkelig går inn for det. Utrolig flink. Kan ikke være mye igjen på kroppen din nå. Jeg kommer aldri til å nærme meg 5 tallet først på vekta en gang:)

 

Mamsen 69 holder også koken. Så bra. Å så bra at mannen din er flink med alkohol nå. Det betyr sikkert veldig mye.

 

Dere andre forholdsvis nye kjenner jeg ikke så mye til, men vi blir vel kjent etterhvert;)

 

Så litt om meg da..er 27 år..har 2 barn..jente på snart 2 og gutt på snart 4. Bor sammen med min gode/snille mann. Mammamo er da søsteren min. Hadde egentlig tenkt å ringe deg i kveld, men ser jo her at du er på nattevakt!! Bare lurte på hvordan det hadde gått i dag med de smårollingene?

Jeg er sykepleier da så jobber på sykehuset. Liker å trene..ski om vinteren og orientering om sommern. Har vært med litt på håndball og aerobic nå i det siste da! Er vel egentlig sjokoladen som er problemet her i huset..litt for glad i det søte..å nøyer meg ikke med en bit....huff...

 

Er 167cm og skal veie meg inn på mandag..er egentlig inne i en forferdelig uke nå..skal på kiel tur i morra og kurs 3 dager til uka med hotell overnatting..men får prøve å holde meg litt på matta;) Målet blir vel å gå ned ca.4 kg i første omgang. Tror det skulle holde!

 

Dette ble visst langt. Håper dere orker å lese det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har kommet deg inn på tråden vår Hanemor :) Velkommen hit!! Blir ikke lett å lure seg unna noe her nå.... hahaha... Du får holde deg i skinnet på Kielturen, bruke pengene i Kiel på shopping i stedet for i Tax-free'n... hehe...

 

Rakri: Tenk på hun som har fått 8-linger nå da... Og har 6 unger fra før... Snakk om å bli mester i fredsmekling... :) Men er jo annerledes med søsken enn med søskenbarn. Og jenta til Hanemor er yngre enn mi, men har en storebror, så hun er nok litt tøffere enn mi ja... hehe... Er sikkert utrolig kos å ha tvillinger. Men sikkert mye jobb, vertfall det første året... Men de har jo alltid lekekamerat da! Og tvillinger har ofte et helt spesielt bånd gjennom hele livet! Har liksom alltid drømt om å få tvillinger, men håper ikke jeg får det om jeg skulle klare å overtale min kjøre til å få en til... hehe... Hvis ikke har mannen til Hanemor sagt seg villig til at vi kan lage nr 3 neste uke da, for min mann skal på samme kurs som Hanemor... hahaha... Opp før 6 er tidlig ja... Jeg er heldig og har unger som stort sett sover til kl 8, veldig deilig!!

 

Mamsen: Kanskje du rocka ekstremt mye de 2 ukene da du gikk fra 76 til 71 i midje?? hehe... Det er jo bare helt utrolig!! Du har jo sprengt målet ditt allerede!!! Men som Rakri sier så ser jeg ikke så mye ekstra rundt midjen din utfra bildene på FB...

 

Sliter fortsatt med å kutte ned på sjokolade-inntaket... Var mye flinkere der i fjor... Men det kommer seg vel etterhvert, må bare slutte med å dra sulten på butikken... Alltid ha et eple eller noe i vesla som jeg kan knaske før jeg drar innom butikken etter jobb... Og så er jo ofte jentene med da, og kan jo ikke kjøpe godis midt i uka... Det er jo ikke lørdag da.... hehe... Lærer jo jentene å ikke spise snop hele tiden, men spiser sjøl i smug... hmm... Lære litt av meg selv snart kanskje??? haha... Må bli flinkere om jeg skal nå hovedmålet mitt vertfall... De siste kiloene sitter som kjent best, så da MÅ man være disiplinert om man skal bli kvitt dem...

 

Mamsen: Så kos med barnefri da!! Da kan dere bare tenke på dere selv og kooose dere!! Kan ha masse kos uten vin :)

 

Sassa: Kos deg på jentefest da!! Jeg skal om 2 uker!! Jobber du hver 3.helg? Mener å huske at du jobba sist jeg hadde arb.helg også... hehe...

 

Har en rolig vakt her på jobb, så nå skal jeg legge meg. Kjekt med hvilende vakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å være litt flink, men må jo kose seg på tur også...men skal heller handle klær enn godis. skal ihvertfall ikke kjøpe så jeg har masse godis når jeg kommer hjem...unntatt melkesjokolade da kanskje...ellers blir vel mannen min misfornøyd..he he.

 

Tvillinger er sikkert kjempemorro Rakri, men også slitsomt de første åra. men veldig mye positivt for det meste da;)

 

Mammamo..påstår du jenta mi er mer bestemt enn de...he he... er da kjempegode venner de..blir nok bedre etterhvert!

 

Vekta var snill i dag, men er nok spent på endelig resultat..får vel legge inn på tirsdag da..

 

20 minus grader her i dag..brrrrr...glad jeg ikke hadde planlagt noe skitur i dag ja..hi hi

 

må dere ha en kjempefin og sunn helg;) Så kommer jeg innom her på mandag..hvis dere vil ha meg her da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

HaneMor, VELKOMMEN skal du være!!! Alltid koslig med nye, og du som 'kjenner oss fra før' gjennom å ha lest her blir nok fort kjent:)

Blir moro å høre fra deg etter helga, håper vekta fortsetter å være snill med deg da! Kos deg og ha en fin tur!

 

Det med midjen min har jeg også stusset over.... kanskje jeg målte feil på 77 cm, må vel ha gjort det, men er jo rart å måle så feil, i gal retning, hehe... for jeg har ikke rocka sååå mye:p

Takk for komplimeter også, føler det ikke sånn selv, men kunne vært verre...

 

Merker at humøret detter her i helgene, og tror det kommer av fri, og ikke en eneste øl... skjønner det, men jeg står på mitt, han har lovet til 1 april, og sier han skal klare det...

Men, hadde det koslig igår kveld, og nå er han ute og ser etter gaupespor, så da er nok humøret bedre etterpå

Jeg sto ikke opp før nærmere 11 idag, HERLIG:D

 

Rakri, håper du fikk sove lengre idag!! Slitsomt når man må så tidlig opp...

 

sassa, KOS deg på jentefest!!!!

 

mammamo, sjokolade er det verste for meg også, og det kan være hvem som helst dag... må bare styre unna... og på butikken burde være forbudt når man er sulten, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på jobb... Huff, har visst fått i meg nok sjokolade denne helga også.... Men NÅ er det slutt... Jeg lærer jo aldri... Nå har jeg spist så mye sjokolade at jeg har fått masse kviser i ansiktet... Noe jeg alltid får når jeg spiser sjokolade... Men klarer jeg å la være??? Huff... :)

 

Så deilig å sove til 11 da, Mamsen!!! Kan ikke huska sist jeg gjorde det.... Må ha vært før jeg fikk unger, dvs 5 år siden....

 

Kaldt i dag ja! 20 minus er litt i kaldeste laget synes jeg... Blir kaldt inne og jentene (og mamma) orker ikke være ute... Veldig synd når det er sol fra klar himmel... Men men, sånn er nå klimaet i dette landet...

 

Ha en flott søndag damer!! Søndag er dagen man må ta seg inn igjen for at vekta på mandag ikke skal være heeelt ille... hehe... Jobber natt til mandag jeg, så mulig jeg må utsette veiinga til tirsdag... Orker ikke å stå opp kl 6.30 og ikke få noe mat før 8.30... Så jeg må ha meg en yoghurt og et eple eller noe, så da blir jo ikke vekta riktig :) Så det blir nok tirsdagsveiing denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye liv her til å være søndagskveld og alt mulig... Alle gruer seg til veiing i mårra kanskje?? :)

 

Lykke til alle sammen!! Blir spennende å se hva dere har oppnådd denne uka, hvem som har opptur og hvem som har nedtur (satser på at ingen går opp denne uka vel... hehe) Så kommer jeg med mine resultater på tirsdag!

 

Nattinatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrollan76

God morgen alle sammen!

Veiedag igjen, men det gikk heldigvis rette veien denne gangen.

Har vært relativt flink hele uken, men sliter litt til tider, for mange fristelser.

 

Det som er med meg er at fristelsene ikke er sjokolade, chips eller godterier, men brødskiver! Elsker ferskt brød med masse godt pålegg og har funnet ut at jeg må virkelig skramme inn på disse for å klare å gå ned i vekt. Har hatt noen utskeielser på dette i løpet av helgen, men det gikk heldigvis bra.

 

Er hjemme med to syke barn i tillegg til at jeg er syk selv. Får prøve å holde meg til riktige mengder mat allikevel......

 

Ha en fin uke alle sammen og lykke til med veiingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Hanemor – fra en fersking til en annen.

 

Minus 20??!? Huff, synes det er kaldt her jeg, med minus 11Â…. Men skjønner at det bare er barnslig sutring!!:) Håper alle har hatt en fin helg, noen med besøk av små jenter og andre på jentefest. Her har det gått i sparkling og maling – var ikke klar over at man fikk så sabla mange trimpoeng av det. 4 timer ”Male” er 5,4 trimpoeng! Høres mystisk ut synes jeg, men har ført det opp selv om jeg har sparklet, det er jo tross alt enda hardere arbeid.

 

Vel, så var det vekta daÂ… Sukk, denne gangen var det min tur. Tenker at det ikke bare er idrettsutøvere som kan bli overtent.

Var så motivert da uken startet, med masse nedgang på tross av festeligheter hver helg etter nyttår. Så da skulle jeg virkelig greie å gå ned denne uken, for da skulle vi bare være hjemme å jobbe i helgen – kroppsarbeide til og med! Jeg skulle nok greie å gå ned masse 2 uker på rad jeg – å ja daÂ…

Å nei da!!:(

Kroppen min er nok som den er. Jeg pleier egentlig aldri gå ned mer enn 0,5 – 1,0 pr. uke. Så jeg hadde en misstanke om at - 1,7 som forrige veiing viste, nok ville resultere stillstand både en og to uker. Men det er jo lov å drømme. Kanskje, kanskje – hvis man er ekstra flink? Men nei – pluss 0,3.

Men - Jeg depper ikke for det. Ny uke og nye muligheter. Var kjempeflink forrige uke, så fortsetter jeg slik – vel, da kan jeg jo ikke gå opp enda en gang? Tror jeg daÂ… He, he. :)

 

Ha en flott uke alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Bliny, huff, uansett så er det jo bra med minus 1,4 på 2 uker da:) Hvis du ser 'snilt' på det;)

 

mammamo, det er nok litt gruing og forventninger ang vekta for oss fleste, og blir spennende å høre din imorra... jeg veier som vanlig til torsdag... men snokveide idag og det var ned endel, så håper jeg klarer det på torsdag også...

 

Skrollan, brød er ihvertfall sunnere enn snop, men sikkert lurt å kutte ned litt hvis det blir for mye, evt bytte ut med noe annet :) GRATTIS med nedgang!!!

 

Er på jobb, kaldt her også, men bare -7 da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...