Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei og hopp. Tusen takk for velkomsthilsener:) Så søte og hyggelige dere er her inne!

Jeg har benyttet barnefri helg til å trene en times tid lørdag kveld og spise salat som lørsdagsmat. Vi delte en 86% sjokoladeplate med grønn te til dessert:)

I dag har jeg vært ultrasunn og skal fortsette med det resten av uka. Snikveide meg på treningssenteret i går og har faktisk gått ned 0,5 kg. Dere har helt rett i at 1 kg i uka er alt for mye. Skulle trent mine 20 min med pilates i kveld men ble for opptatt med et fotoblad. Nå skal det soves;)

Jeg forstår bare ikke disse trimpoengene. Det er jå veeeldig vanskelig å få et gulleple på det treet? Det skjer ingenting her altså. Hadde vært morro å sett litt gull i det minste... He he! Det betyr vel at jeg må trene myyyye mer enn jeg gjør...

 

Så flinke og motverte dere er. Jeg blir inspirert og vil jo ikke være nor dårligere. Skal jobbe med meg selv denne uka. Målet for denne uka er å kutte honning i teen. Det bør ikke bli særlig vanskelig.

 

Som dere skriver over her, dete r en uvane å belønne seg selv med godis i en eller annen form når man har en dårlig dag, har vært flink eller annet.

 

Jeg prøver så godt jeg kan å stramme magemusklene så mye jeg kan i alle situasjoner. Med den fysiske jobben jeg har kan det vel hende at jeg både forbrenner noen eksta kcal med det og i tillegg retter opp holdningen litt:)

 

Ha en ny fon uke alle sammen. Det blri spennende å følge med dere. Kanskje til sommeren er ikke kroppen min lenger i pæreform, men slank som en banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Da er helgen unnagjort. Å ny uke i morgen. Er spent på vekta ja. Har blitt litt is 2 dager denne uka også ble det 3 glass vin i gårkveld, spiste ute på torsdag så det blir vel litt mange kalorier, men har over 20 trimpoeng denne uka også så håper det gir positivt utslag på vekta.. Glemte å ta med marsipankake på fredag da, men ikke noe godis da!! Fornøyd med det..

 

Trener mye nå ettersom jeg skal gå birken den 21 mars..etter det blir det nok ikke så mange trimpoeng. Merker at det tar på i hverdagen å bruke såpass tid på trening..særlig når man jobber 100% og har 2 små.. Ikke rart man er sliten til stadighet;)

 

Så utrolig bra resultat rakri..du hadde fortjent å gå ned nå så flink som du har vært. Vanskelig å beregne hvor mye det er i pizza. Nå teller ikke jeg kalorier så spiser meg passe mett til middag, men prøver å være litt bevist når det er mye ost på. Åsså er det jo sjelden salat attåt pizza.

 

Å du bliny har jo vært helt ekstrem denne uka..misunnelig veit du..he he.

Bør få kjemperesultat i morra.

 

Lykke til med veiinga du også kris80. Håper jo vi kan være til motivasjon og støtte i gode og dårlige tider her inne.

 

Da får man vel sove litt:)

Får tro bollenen ikke har ødelagt uka for deg da sassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Da var det mandag og ny veiing... Bare ned 200 gram denne uka... Men jeg har ikke målt cm de siste 4 ukene, så jeg fikk en positiv overraskelse der!! Var blitt borte 4 cm der!! Og litt rundt hofte og lår også! Så da har jeg ingen grunn til å surmule over de 200 grammene :D Ble bare 8,6 trimpoeng på meg denne uka, så det ble litt mindre enn jeg har som mål... Var så ufyselig vær med snø og vind i går at jeg ikke orka å gå tur... (ikke like flink som deg jeg, bliny...)

 

Eldstesnuppa har ei venninne fra barnehagen på besøk, så vi skal ut og gå tur etterpå. Må høre om svigermor blir med, for jeg vet ikke om jeg klarer å dra 3 unger på akebrett... Litt drøyt kanskje?? Blir vertfall ikke rare turen da... haha...

 

Rakri: Gratulerer med 500 gram ned!! Du blir nok et syn i bikini uansett 48-tall eller ikke tenker jeg :D Men tipper at du føler deg bedre om du har 48 først ;o) Og det er veldig deilig å spise ute en gang i blant! Slippe å lage og slippe opprydding ja. Spise maten er jo ikke noe problem ;o)

 

Kris80: 7 trimpoeng blir 1 eple. Grete Roede anbefaler minst 7 trimpoeng pr uke. Så flink du var i helga da!! Greit å utnytte tiden når man har barnefri ;o) Greit å begynne i det små med trening, slik at man ikke setter seg for høye mål som man ikke klarer å holde... Da er det bedre å sette seg litt mindre mål og så heller ta alt man trener mer som en bonus!! Selv begynte jeg med 30 minutters gåtur 2 ganger i uka. Og et tips til alle slankere er å drikke nok vann. Drikker man ikke nok vann så går ikke vekta ned... Og nok vann er minst 2 liter pr dag ;o)

 

Hanemor: 20 poeng denne uka også!! Du er jo bare helt rå!!! Skulle hatt litt av energien din :) Kanskje vi kan gå på tur på fredag? Har i utgangspunktet kveldsvakt, men mulig ei vil bytte til dagen... Hvis ikke hun skal bytte må vi finne på noe med snuppene våre! Gå på tur vertfall!!

 

Bliny: Så flink du har vært!! Snakk om jente med disiplin ja!! Har man sagt ikke noe godt så blir det ikke noe... Ikke engang et glass vin eller noe!! Imponert jeg!!!

 

Gleder meg til å se flere resultater her i dag, for her på tråden er nok mange kilo borte ja!!!

 

Ha en flott mandag!!

 

(Og siden Hanemor ikke svarte så kan jeg si at Birken er 21.mars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, har gått ned over 1 kg to uker på rad – det har aldri skjedd før (så vidt jeg kan huske). Har alltid havnet på halvkiloenÂ… Kan det være den lille mørke sjokoladen som har bremset meg tidligere? Vanskelig å si, men jeg tar meg en godtefri uke til jeg! Det vil si, denne uken skal jeg ikke være så streng. Dukker det opp et glass vin foran meg neste helg, kommer jeg nok til å kose meg med det.

 

Og det er flere her som har opplevd gode ting denne uken, og gode resultater i dag.

Mammo det er så deilig å se delmål i sikte, gratulerer til oss.

Og Raki med deg er det ikke snakk om delmål, men konturene av et ekte, realt og endelig mål! Du har stått på i 1 år, og fjernet 8 irriterende kilo!! Så fantastisk for deg, og så inspirerende for oss andre.

HaneMor og Sassa jeg er så spent på resultatene deres, dere har virkelig vært kjempe flinke uken som gikk.

Og Kris så flott at du allerede har merket nedgang, og jeg er glad for at du justerte forventningene dine til 0,5 i uken. Mammos tips om vann, er vel verd å merke seg. Lykke til!

 

Raki, tenkte mye i går på det du skrev; ”det hender vekten ikke gjør som forventet”. Det er godt du skrev det, for slikt kan skje. Det er da jeg må huske at aldri er bortkastet å leve sundt, og resultater vil komme før eller senereÂ… :)

 

Da er vi i gang igjen med en ny og vakker uke.

Lykke til alle sammen :):D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Bliny: Grattis :D:D Så deilig å få slike resultater da!!! Vel fortjent så flink som du har vært denne uka!!!

 

Blir ikke noe godis på meg denne uka heller (og denne uka skal jeg virkelig holde det...)

 

Har holdt meg unna Pepsi Max leeenge nå. Tar meg heller et glass vanlig cola om jeg får lyst på, men i helga var vi på besøk på lørdagen og der fikk vi pepsi max. Så jeg tok et halvt glass... Fysj... Smakte slettes ikke noe godt... Kunstig fra A til Å ja... Så det blir nok ikke mer pepsi max på meg... Takke meg til vann og appelisnjuice og litt eplejuice jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter!

 

Kort oppsummert. Forrige uke gikk bra ifht trening, med 22,5 trimpoeng og ned 0,5 kg til tross for utskeielser i matveien både onsdag, torsdag og fredag...

 

Vi får se hva denne uka bringer. Skal prøve meg på en 75 min Zumba dans i kveld:) det gleder jeg meg skikkelig til. Blir godt å trene noe annet enn å løpe på mølla og styrke. Hvis jeg kommer meg ned da.

Har alltid villet begynne å danse, så kanskje denne timen er noe for meg.

 

jeg er så STOLT av å ha gått ned 500 gr på to uker. Ha ha, men jo, det er jeg faktisk. Poenget er at jeg har overholdt målene mine med å kutte ut sjokolade i kantina og min doble daglige latte:) Sammen med å øke aktivitetsnivået litt så ser man at det hjelper.

Som dere sa, 1 kg er alt for mye i uka, men jeg håper at jeg til sommeren ligger på 60 kg og mot høsten ned mot 55.

Jeg har en kajak som venter på at isen skal gå, så da skal dere se at det blir noen lange turer der også.

 

Dagen i dag har vært stillesittende med en 13 mnd gammel jente med omgangssyke på fanget. Har spist deretter og kuttet ned på mengden. Med frokost og lusnj har jeg nå hatt i meg 500 kcal. Det er jo bra ifht resten av dagen:)

 

Ha en fin dag alle sammen. Dere er jammen motivert og flinke. det er så morro å lese at det faktisk nytter å ta seg sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også Kris80!! Alle her inne trener helt fantastisk (unntatt meg da;)). Jeg er så imponert!!

 

Helt enig med deg Mammo – Pepsi Max smaker dr…!

Dessuten leste jeg en artikkel om et forskningsprosjekt (riktig nok ikke avsluttet og konkludert) vedr. kroppens reaksjon på aspartam. De mente å kunne vise til funn som tilsier at kroppen reagerer relativt likt på sukker og aspartam, i tillegg til andre kjente bivirkninger. De mente pussig nok også å kunne påvise sammenheng mellom ”midjefett” og stort inntak av aspartam. Som sagt sto dette i en artikkel (dameblad), og ikke i en rapport – så hva som er journalistikk og hva som er forskning er ikke godt å si – men uansett interessantÂ… Brus, lett eller ei, er stort sett 100% kunstig drikke. Uten noen form for næring til kroppen. Samtidig finnes det så mange flotte alternativer i næringsrike naturprodukter som smaker helt nydelig. Vet hva jeg velger!:D

 

He, he, Misten lurte forleden på når jeg skulle slutte å slanke meg (uten at jeg hadde brukt det begrepet så vidt jeg vet), for det var jo bare sunne ting hele tiden! Da satte jeg meg ned å fortalte henne at vi kom nok ikke til å slutte med sunne ting, for det handler ikke om å slanke seg, men å ta godt vare på kroppen som vi tross alt skal ha hele livet.

Ååh, sa hun. Det var dumt. Og skuffelsen stod skrevet i hele fjeset.

Men det blir nok mer vafler og annet godt etter hvert, tenker jeg (men sier det ikke høyt). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt enig.

Drikke pepsimax en sjeelden gang, men hvis jeg skal ha brus velger jeg faktisk med sukker for å unngå søtningsstoffene.

Jeg har det siste året begynt å fokusere veldig på all posematen og forsøker å unngå det så godt jeg kan. Det er overraskende lett å lage ting fra bunnen av og tar som regel omtrent like lang tid. Mer næringsrikt vet jeg jo ikke om det er, men jeg slipper unna endel av det kamuflerte sukkeret og vet hva som er i maten:)

Passer bra for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mandagen her og ny veiedag. Vekta viste ned 1 kg, men det er jo ikke mer enn 0.4 på to uker iogmed att jeg gikk opp sist mandag:p Men får vel være fornøyd med alt som er ned.

 

Så flinke dere er alle sammen! Er helt inponert jeg! Og du Bliny, det går jo rake veien rett ned!!!!:D

 

Etter sleskapet i går var jeg veldig lysten på noe godt, og når mannen da kom frem med peanøtter og sjokolade så ble fristelsen for stor så jeg måtte smake litt:( Viser jo att har en først fått smaken på søtt så er det vanskelig å stå imot.

 

Ellers ble det 16 tp forrige uke, og det må være ny rekord for min del. Fornøyd med det! Klarer nokk ikke det denne uke, og i tillegg er vi bedt med på hyttetur til helgen, men får iallefall prøve å være flink frem til det!

 

Ha en flott dag alle sammen, og lykke til med resten av uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj :D :D for en flott lesing dette er !!! Nedgang overalt jo!!

Er det virkelig godisfri / bare littegrann som gjør utslaget her?? Ikke vet jeg. Skal iallefall fortsette å være flink ang godis. Skal på kino denne uka, med minstejenta å se "Orps". Mulig det blir littegranne da. Er ganske stolt over at det eneste søte jeg har inntatt de siste to ukene er et lite kakestykke!!

 

Litt travelt her, så kommer med mer i kveld!!

 

Ha en super dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Så var det mandag igjen og jeg har akkurat spist 2 kvikk lunsjer..huff..det måtte komme. Har kjent det i hele helga at søtbehovet har sniket seg innpå..å da kom resultatet i dag..Ja ja..orker ikke å tenke på det nå. En uke til neste veiing og det gikk jo bra i dag. Skal på fest igjen til helga da, men ikke drikke så mye som forrige helg..he he..

 

Ja jeg må si jeg er veldig imponert over folka her..alle har nedgang jo. Kjempemorro!!! Håper dette fortsetter.. Som dere ser blir ikke dette godisfri uke da, men skal være flink å spise normalt så får vi se hvordan vekta peker;)

 

Trodde vi skulle til sverige på fredag jeg mammamo? Du prata på at du skulle prøve å bytte, men det gikk kanskje ikke?

 

Må vel si at jeg liker pepsi max jeg da, men har kuttet ned inntaket veldig. Blir dårlig av cola så det er uaktuelt ihvertfall. Tar meg litt i helga ellers så er jeg ikke avhengig lenger. Drikker mest vann!! Å det er veldig viktig!!!

 

Ha en fortsatt fin dag da..Ble 30 min gange på meg i dag etter time hos kiropraktor ellers blir det en rolig kveld. Kanskje jeg tar frem rokkeringen min igjen..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til deg også, Hanemor med flott nedgang. Husk at spist er spist - så det er ingen vits i å gremmes etterpå:D Det der trimmer du av lett!!

 

Har gått veldig greit med snopfri til nå, men merker også søtsuget innimellom. Og noe skal vi jo unne oss uansett!! Denne uka blir det for min del planlagt snop på onsdag, for det blir kino. Har allerede kjøpt billetter. Gleder meg:D Er evigheter siden jeg var på kino med henne. Ofte drar både hun og jeg med venninnene våre når vi først er på kino. Tenker det blir snopfri resten av uka da. Og litt lett mat resten av onsdag så inntaket holder seg under 1400 likevel. Jeg også drikker pepsi max når jeg først drikker brus. For noen år tilbake drakk jeg brus nesten daglig, mens nå er det noen ganger i måneden. Synes lettbrus er bedre enn sukkerbrus, men kommer nok litt av kaloriinnholdet også!! Har i grunnen mest sans for vann nå som jeg er så vant med å drikke mye av det! Og det er superviktig for å få nedgang, det er iallefall helt sikkert. :D

 

Da har eldstejenta dratt. Tror egentlig ikke det har gått opp for verken hun eller meg at hun faktisk flytter. Virket mer bare som at hun skulle på et vanlig besøk. Veldig rart og litt trist - og iallefall en påminning om at barna skal forlate redet etterhvert!! Spent på hvordan det blir å gå. Tror nok faren kommer til å bli overrasket over hvor krevende store barn er!!

 

Synes denne tråden vår er så fin. Gleder meg over at alle har så fint resultat denne uka! Stå på videre.

 

Nå er et nedtelling til sydentur - bare 5 dager nå. Kjenner det blir godt å reise bort! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så hun flytta så fort, Rakri. Blir nok litt rart kan jeg tenke meg ja, for alle parter... Men håper det bedrer forholdet dere imellom da!! Kos deg på kino! Gleder meg til jeg kan ta med mine jenter på kino. Hun på snart 5 kan jeg nok ta med, men har ikke vært noen aktuelle filmer i det siste...

 

Åja, det stemmer det, Hanemor... Hadde helt glemt svensketuren jeg da... Må sjekke i mårra om jeg får ordna meg fri :D Skal ikke se helt bort fra det...

 

Gledelig her med nedgang på oss alle ja!! Vi er flinke!! Og vi har god grunn til være stolte :D

 

Hadde såå lyst på sjokolade i stad... Og i skapet der tørrvarene mine er så ligger det en halv kvikklunsj og litt annet godt... Men jeg holdt meg unna... Tok en kopp kakao da, ikke av det sunneste det heller, men bedre enn ren sjokolade :)

 

Sydentur ja... Sukk... Jeg vil åååååååå!!! Blir sikkert digg å ligge på stranda og bade og sole seg og bare kooose seg med familien!!!

 

Jeg er også glad i tråden vår. Dere er virkelig til stor hjelp til at jeg kommer meg ned i min trivselsvekt!!

 

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk fort Raki. Forstår godt at du er trist – tenker på deg. Regner med at pappaen får et mer nyansert bilde av jente-tenåringer nå jaÂ… :D

Men tenk at det kun er 5 små dager til varme deilige Syden, så utrolig deilig. Kunne godt ha tenkt meg det, helt klart. Her har det vært på det mest nitriste, med sørpe, sludd og tåke.

 

HaneMor du som trimmer så mye, tåler litt snop (på en helt annen måte enn meg som har halvparten i trimpoeng). Tenker du svetter ut de kaloriene ganske så kjapt. Og du da Sassa – 16 trimpoeng er kjempe bra! Kjenner at jeg får helt dårlig samvittighet. Men så gikk du også ned 1000 uønskede gram, som jeg er sikker på at holder seg unna med så mye trim som du bedriver for tiden.

 

Vi tastesÂ…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Ny dag med nye muligheter!

 

Skikkelig dårlig dag i går, men skal ikke skli ut slik jeg pleier. Bare glemme gårdagen og så fortsetter jeg i dag som alle andre dager jeg har hatt i det siste. Må nok trimme litt ekstra denne uka da skal jeg trimme bort det i går..eller kanskje spise litt mindre ett par dager. Orker ikke trimme mer enn jeg gjør;)

 

Flink mammamo. Har ikke sjokolade i huset jeg nå så det hjelper ihvertfall. Åsså skrev jeg når birken var da før innlegget ditt!! Gi beskjed da om det blir svensketur..he he..

 

Da får jeg vel reise. Skal på kurs i dag. Ha en fin dag og takk for at dere er her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, lenge siden sist, men er her nå:D

Har strevd litt i heimen, så har ikke hatt ork eller lyst til å innom her engang... Men tar en dag av gangen, så ser vi etterhvert!

Må si dere er utrolig flinke, går ned, og ned:)

Har ikke veid meg, ikke det som har vært fokuset mitt, men får komme igang igjen.

Rakri, så trist, og bra, å høre at datra di har flytta... men det tror jeg var lurt, og det kommer nok til å bli veldig bra!! Det er nok det som skulle til, selv om det er trist også. deilig med syden og Gran Canaria da....

Men, jeg har bestilt tur til Polen, Gdansk, til min datter på snart 13, min stedatter på 17, min søster og meg i mai. Gleder meg til det;)

Har lest fort igjennom her, og ser tilogmed at det har blitt flere, moro:D

 

Må få gjort litt, men kommer tilbake, hehe

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se att det var liv i deg Mamsen. Begynte nesten å bli litt bekrymret for deg:p Skjønner att det ikke altid blir vektklubben som blir høyest prioritert når problemene tårner seg opp, men du får komme innom når du har lyst og ork. Håper det ordner seg for deg snart!!!:D

 

Raki, det gikk fort ja! Skal hun ikke være med til Grand Kanaria heller? Er litt misunnelig på den turen her jeg sitter å ser ut på regn og surt!:D

 

Kris80; god bedring! Ikke noe gøy med sykdom, og iallfall ikke den syken!

 

HaneMor; Du tar deg nok snart inne igjen om du skeier ut! Og skjønner godt att du ikke orker å trimme mer!!!!!!!!!!!!!!!! Stå på videre!

 

Mammamo; så flink du var som stod over kvikk lunsjen i går! Dette går bra!

 

Nå har jeg gått turen min, tørket litt støv, og så er det støvsuging som står for tur. Er ikke akuratt favoritt aktiviteten min, men må gjøres!

 

Ha en flott, slank dag alle sammen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Idag er jo så godtesjuk at jeg holder på å sprekke.. Skal holde meg unna skapet med alle posene med sjokolade.. Men i morgen er det kinodag og DA skal jeg kose meg med litt smågodt.. eller litt og litt da.. Har planlagt å ta 5 biter med sjokolade og 5 med drops/gelegodt. Vet ikke om det egentlig er litt eller mye, men det er nå planen. Regner 400 kalorier på det - og har da inntil 1000 på resten av dagen. Sukk - synes dette slankelivet er hardt noen ganger!! :eek:

 

Utflytteren blir nok ikke med til syden nei. Det hadde blitt dumt å ta fri en uke på gammelskolen og så flytte - eller å starte med å ta fri på den nye skolen. Og så synes jeg kanskje når man "melder seg ut" på den måten hun gjorde, så skal man ikke få i både sekk og spann.. Synes ikke det var galt av henne å velge å flytte altså, men måten hun gjorde det på fram til faren og jeg valgte å gi henne muligheten, var ikke pen.

 

Flink du har vært i dag, Sassa. Husarbeid er nok ikke av det morsomste nei, men åå så godt når det først er gjort :D

 

Mammamo: flink du også.. Jernvilje å spore hos deg :D

 

Herlig med tur til Polen, Mamsen. Har jo hatt litt dialog med deg på FB, og glad for å se det er "liv i deg". Hverdagen er jammen hard også! Håper det går bedre etter hvert. Og full forståelse for at du kopler ut slankingen. Men husk: på forumet her kan vi lufte både det ene og det andre :-)

 

Kris: håper du blir frisk snart!! God bedring inntil videre!!

 

Hanemor: en og annen utskeielse tåler vi alle! Håper uansett dagen idag ble bedre enn den i går..

 

Straks klar for "Da daman dro" her. Ut å gå tur med søstra mi etterpå. Har også trillet en lang tur tidligere idag, så idag ble det bra med trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sassa, så flink du har vært da! Både støv og tur:) Deilig å få gjort unna støvet også, det blir det mye av...

 

Rakri, jeg er enig med deg om at datra di må smake litt på det hun har valgt, og det kommer hun nok til å merke etterhvert... Livet er jo faktisk sånn, at Ole Brumm ikke kommer og fyller både posen og sekken;)

Har sett damene dro jeg også, et artig og koslig program:)

Syns forresten ikke du har for mye snop med deg på kino!! Hadde ikke klart meg med så lite om jeg først skulle tatt med noe annet enn druer:p

 

Klemzer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Så koselig å høre fra deg igjen mamsen. Skjønner godt du ikke orker å være inne her hvis det er ugreit hjemme hos deg. Er jo ikke verdens viktigste ting denne slankinga..man finner igjen den.

 

Trist at dattera di har reist rakri, men er enig at hun ikke burde få i pose og sekk. Blir sikkert kjempeherlig med sydentur. Bare litt misunnelig;) Ble bedre dag i dag..ikke noe sjokolade ihvertfall, men har blitt alt for mange kalorier alikevel i is og så har jeg spist for mye..kjenner sulten gnager. Enda har jeg spist gulrøtter, men på visse dager hjelper det ikke. Huff...må jobbe med dette her. Har vært ute på 1time og 40 min skitur da..ble nesten 5 trimpoeng så dagen har ikke vært helt håpløs..

 

Synes ikke det er mye godis du har planlagt til i morgen rakri, men det er jo alt hva man er vant til.

 

God bedring kris..ikke morro detta, men blir ikke for mange kalorier ihvertfall;)

 

Flink du har vært sassa..virkelig i siget om dagen

 

Nei nå er det frustrerte fruer på planen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanemor: ikke rart du er sulten etter all den trimmen. Hvor mye ligger du på i inntak egentlig?

 

Idag har jeg inntatt 1505, men er fortsatt ikke helt fornøyd, kjenner jeg. Får ta en gulrot til. Men har fått 3.5 trimpoeng idag, så da får det gå greit å ha inntatt 100 mer enn planlagt. :)

 

Ang snop så drømmer jeg om en helt full pose :) En KJEMPESTOR :eek:

I "gamledager" var det nok smågodt som var skylden i de ekstra kiloene. Og blir nok neppe å nøye meg med ti biter i all fremtid. Bare nå når det egentlig er godisfri uke og kjemper en innbitt kamp mot siste rest på kroppen min.

 

Har forresten vurdert bailine for å få bukt med løshud (og døde muskler) . Prøvde det en gang for noen år siden (før hormonkurer og tvillinger) og gikk inn noen cm på det. Kanskje etter påske...

 

Nei, nå skal jeg knaske en gulrot.. mannen har potetgull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hanemor, med den lange skituren ble nok ikke agen din så ille tror jeg:) Du har nok forbrent opp det meste! Det er nok derfor du var så sulten også:)

 

Rakri, du har jammen fått masse trimpoeng også, så tror nok du snart blir fornøyd:) Og, det skal noe til å klare å holde seg til gulrota når potetgullet står på bordet.. Flink jente!!

 

Har prøvd bailine for noen år siden, men syns at så fort jeg slutta der, etter lang tid, ble det som før igjen... og det er ganske dyrt... Men, det er jo enkelt da, og veldig deilig;)

 

Ha en fin dag alle sammen, håper sola skinner hos dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...