Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei på deg Mamsen, så godt å ”se” deg igjen :)

 

Endelig en deilig vårdag! Solen skinner, snøen smelter og alle menneskene tyter ut av vinterhullene sine. Det er riktig nok meldt mer snø i morgen, men slike bagateller skal man ikke henge seg opp i :).

For en måned siden fikk jeg en bukse i str. 38 som var for stor (?!) til en venninne av meg, men selvfølgelig for liten til meg... Håpet var at den en dag ville passe, det er jo den størrelsen jeg jobber meg mot.

Og vet dere hva? Den dagen er i dag!!! Sitter som et skudd :).

 

Kjenner meg fantastisk ”vårglad”, og ønsker dere alle en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Å for en herlig følelse, Bliny :) :) Gratulerer! Det var velfortjent!!Lurt på et sånt målplagg - er så lett å se hva man har oppnådd da!!

 

Selv har jeg KOSET meg på kino med SNOP :) Det var godt, altså!! Filmen, ORPS, var også fornøyelig! Har faktisk ikke dårlig samvittighet for å ha spist snop heller. Holdt meg til planen, og har igjen et polarbrød extreme med skinke til kveldsen. Nå blir det godisfri til vi er i syden. Da tenker jeg det blir litt saltsnacks til vinen på terassen når de små sover :)

 

Ha en fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Det er en herlig følelse Bliny når man endelig får på seg klær man ikke har kunnet brukt på en stund.

 

Jeg har hatt nok en dag som har vært dårlig i matveien, men greit med trim.. Kan nok være at jeg spiste litt lite de forrige ukene og får svi for det nå. Har ligget på ca 1500 kalorier før, men lenge sia jeg har veid å slik nå. Kanskje jeg må gjøre det igjen en periode. Men neste uke må jeg ligge høyere hvis ikke så går jeg tom på biken før jeg har kommet halvveis;)

 

Flink som alltd du rakri. Godt når man klarer seg med det som er planlegt..

 

Ja ja..får finne senga. Vanlig jobbdag i morgen så lettere å holde seg til riktig mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Her var det livat som vanlig :)

 

Såå koselig å se deg også, Mamsen!! Har savnet deg og ditt blide vesen!! Håper ting går bedre med dere nå!!

 

Gått bra her til nå denne uka. Ikke noe godis og nesten 8 trimpoeng. So far so good... hehe... Men så skal jeg og Hanemor til Sverige på fredag, så da spørs det om vi klarer å holde fingrene unna smågodt-hyllene.... hehe.... Eller skal vi si Godisfabrikken?? hehe... Tenker vi kjøper en KJEMPESTOR pose jeg, bare for å friste Rarki litt... mohahaha...

 

Rakri: Så bra du har kosa deg på kino da! 10 biter høres lite ut ja... Jeg hadde aldri klart å holde meg til 10 biter...

 

Bliny: Så herlig da!!! Sikkert utrolig deilig følelse å prøve buksa og så sitter den som et skudd!!! :) Det var virkelig vel fortjent!!!!

 

Er mildvær her også, så snøen smelter, men det er myyye snø, så det blir nok ikke vår enda nei..... Men koser oss i finværet vi å ja!!

 

Kris: Håper dere er bedre! Ikke noe moro med omgangsyke, verken for store eller små...

 

Da damene dro er morsomt! Lo godt av den svamp-kaka de hadde laget... hehehe...

 

God natt!! Får prøve å få noen timers søvn... Må opp 05.15... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Bliny, GRATTIS!!! Så moro!! Kjempegøy når det sitter som et skudd, og endelig psser;)

 

Rakri, den godisen var deg vel fortjent!!

 

Hanemor, så lenge du er så flink å trimme, blir det nok ikke så ille:) Men lurt å veie en periode igjen for å se..

 

mammamo, tusen takk!!! Så flink du er! Tenker Sverigeturen både blir litt snop og mat jeg, hehe... og kanskje litt på kvota og? hehe

Den svampekaka lo jeg også av, holdt nesten på å dette ut av sofaen, og måtte spole tilbake et par ganger:D

 

Snør her idag, men er vel bare sist rest som skal ned håper jeg...

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mamsen :) . Men vet du, nå må jeg passe meg litt...

I kveld skal jeg på Latter å se et utrolig bra stand-up show, og etter det ut å spise tapas. Så merker jeg at jeg tenker: ”Æsj, nå som jeg er så godt i gang med slankingen”.

Jeg vet at nå kunne jeg ha lagt alt slik på hylla frem til sommeren, bare for å komme i match vekt. Men det kan jo ikke være bra!? Livet må jo leves også her og nå, og det blir jeg minnet på av dere andre. Snakket om svensketur, sydentur og kinoturer, om godteri og trimming – passer på at jeg ikke går helt i stå. Jeg var faktisk på nippet til å si nei takk, men det skal jeg ikke. Tvert i mot, i kveld skal jeg ut å kose meg. Så jeg gjør som deg Raki; planlegger heller resten av dagen, slik at jeg havner på ca. 1.500 kcal totalt.

Hm, hvilken bukse skal jeg ha på meg tro... :)

 

Ha en fin dag alle sammen

 

PS.: Kris – håper du er på beina igjen :)

PPS.: Hvis jeg ikke rekker å si det i morgen – god tur Raki. :)

(Kos deg i varmen for meg óg, i dag snør det sludd her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Bliny, det er helt sant!! Så ut og kos deg med GOD samvittighet:) Det er bare å planlegge, og det lærer vi av Rakri;)

Regner med at det blir nye buksa ikveld, hehe

 

Rakri, GOD TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos deg masse, for oss alle sammen, hehe!!

Nyt turen, og ikke tenk kalorier hele tida, men nyt ferien helt ut:D

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Da var dagens trim unnagjort.. aerobic:) Godt å lea kroppen litt. Skal nok telle kalorier igjen, men tror kanskje jeg skal vente til jeg er ferdig med birken. Nå er det det som er målet å da tenker jeg kun på å holde vekta.

 

Vet ikke om det er for sent, men ønsker deg en kjempegod tur rakri. Må du kose deg masse!!!

 

Blir ingen svensketur i morgen på meg og mammamo da..hun har syke barn. Skikkelig bra timing..

 

Håper du koser deg i kveld bliny.. Må jo gjøre hyggelige ting også..det er jo det vi må lære oss. Å kun kose seg innimellom. Ikke hver dag!!

 

Ha en fortsatt fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ønsker om god tur. Reiser på lørdag :) Idag har vi handlet inn siste rest av solkrem, badebleier, bikini og slikt - så nå gjenstår en arbeidsdag for mannen og å pakke!!

 

Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal legge det opp med mat og drikke når vi er på ferie. Har ikke tenkt å slippe løs alle hemninger, men er samtidig bevisst på at jeg skal kose meg! Det var å finne den gode balansen :) Tenker det er greit å gå opp litt da på den uka, men absolutt max en kilo.

Planen foreløpig er å legge meg på ca 1500 pr dag. Tenker da 700 til middag /vin, 300 til frokost og lunsj og 200 til frukt/mellom. Det burde gå! Kan jo hende jeg tar litt mer vin og litt mindre av noe annet...hehehe :) Vi ser fram til litt late kvelder med god vin og gode samtaler!!! Kan jo hende jeg en dag eller to blåser i å telle også.. Må vel være lov innimellom!! Ikke så ofte man er i syden!

 

Mamsen: så glad du finne litt energi til å være her inne! Håper du får litt ut av det selv også. Greit med gode "venner" i tunge tider :)

 

Hanemor: det er klart du må spise skikkelig med så mye trening. Du går Birken den dagen vi reiser hjem. Skal tenke på deg da! Blir spennende å høre hvordan løpet ble!

 

Mammamo: hører fra tante at barna dine er syke.. kjedelig da. Du får stelle dem godt!!

 

Bliny: håper du koser deg ikveld. Det er viktig å delta i sosiale settinger. En gang sto jeg over en slik pga slankingen, men det var kanskje mest fordi jeg ikke hadde så lyst heller. Ellers så er jeg med når vi er invitert på noe! Håper du klarte å holde deg sånn omtrent til planen. Det gir en sånn deilig mestringsfølelse!!

 

Sitter og broderer på adventskalender til en av guttene - og så skal jeg lage en til den andre etterpå. Jentene har også hversin. Mannen er på vinklubb med kompiser - så jeg skal også kose meg med et lite glass her. Er superfysen, men det får holde med vin som kos i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Ja, her er det syke barn... Skikkelig dårlig gjort at de skulle bli syke nå som vi skulle til Sverige i mårra... Men sånn er det bare... Passer aldri å bli syk... Er bare litt feber og forkjølelse, så det går vel over snart får vi tro :)) Vi får ta den svensketuren en annen gang, Hanemor.

 

Rakri: GOD TUR!! :) Kos deg!! Blir sikkert supert med en uke i sol og sommer!!! Er bare LITT misunnelig... Og det er ikke ofte man er i syden, så det er lov til å skeie ut litt da ja!!! Bare ta en ekstra svømmetur ;o) Eller løpe/gåtur i sanden... *sukk*... Noe annet enn 1,5 m snø ja.......... Håper du blir ferdig med pakkingen i tide. hehe Man trenger litt av hvert når man er 5 som skal på tur... Blir vel en hel koffert bare med bleier, eller??

 

Koselig med hjemmelagde julekalendere da!! Har sett på de broderte kalenderene jeg å, vurdert om jeg skal lage til jentene, men driver nå og broderer små brikker til å ha glass på, og syns i grunn det er myyye jobb med en sånn liten brikke... Så jeg tror jeg holder meg til strikking og lar jentene beholde julenisse-kalenderene som bestemor har sydd ;o)

 

Rakk også å trimme meg litt før jobb. Er på nattevakt nå, hadde jo bytta pga turen vi skulle på i mårra... hehe... Men da får jeg kose meg med husarbeid og hestemøkk i stedet... hurra... Gleder meg allerede kjenner jeg...

 

Bliny: Håper du koser deg! Er sikker på at vennene dine ser hvor fin du er i buksa!!! Det er viktig å kose seg, selv om man slanker seg. Bare man passer på at det blir flest hverdager og minst kosedager :)

 

Holder meg fortsatt godisfri. Og er stolt av det!! Vekta i dag viste ned 400gram, så om det holder til mandag så skal jeg juuuble!! Og feire med enda en godisfri uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Trodde du skulle reise i dag jeg rakri, men da er det jo enda et døgn til. Sikkert greit å ikke slippe alle hemninger, men man skal jo kose seg på ferie. Det er jo det ferie er til. Åsså har man tid til å gå lange turer og da får man jo forbrent litt også!! Dere må ha god tur..så får du tenke på meg når dere reiser hjem..kommer nok med rapport hvis jeg orker;)

 

Flink du mammamo som er godisfri..jeg spiste jo kvikk lunsj på mandag men har ellers ikke spist noe sjokolade..gått hardere ut over kjeks og is her om dagen..må ikke ha sånt i hus når man er fysen på noe.. Skulle egentlig ha reist til sverige vi da mammamo, men med syke barn så..håpløst altså!!

 

Mitt hus er faktisk nyvasket nå..det trengtes!! Godt å sette seg ned da etterpå. Må nok ta opp hu vesla fra badekaret snart hører jeg.."jeg er ferdi"!!!!!Ropes det:)

 

Hvordan gikk det i går bliny? Klarte du å holde deg til det du skulle?

 

Julekalendere er fine, men vet ikke om jeg har hjerte til å brodere noen ettersom vi fikk noen fra mamma...føler meg litt slem da likssom..Ellers så er det broderier jeg driver med da hvis jeg driver med noe håndarbeide..lenge sia nå..går i perioder, men har stort sett nok å driver med;)

 

Ja ja..skal en tur på fest sammen med jobben i kveld jeg da..skal kjøre for i morra skal jeg på bursdagsfest hos vennina mi og da blir det nok litt drikking..så det holder med en kveld...åsså er det ikke så enkelt å ordne seg skyss hjem om natta når man må kjøre en halvtime en vei..

 

Tastes i morra da.

 

Nok en gang..GOOOOD TUR RAKRI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å være ferdig med helgevasken allerede!! Det er definitivt ikke jeg! Blir nok bare støvsuging kjenner jeg. Sover fortsatt litt dårlig, og guttene er veldig snørrete og våkner en del om natta, så jeg er sliten. Så da blir det ekstra deilig med ferie. Idag fyker det ned store tunge snøfiller, så da kjennes det enda bedre ut å reise bort! Skikkelig egosentrisk tankegang, med andre ord :eek:

 

Jeg er også skikkelig fysen. Her har jeg unngått både is, søte kjeks og kaker - i tillegg til snop og snacks. Krisehjelpa mi er mandler og rosiner. Blir ikke mye da, siden særlig mandler er kaloririkt, men det funker! Kjenner jeg har vært mye mer fysen etter at jeg spiste smågodt på onsdag... Ikke enkelt å være så standhaftig. Jeg synes vi er flinke alle mann - og en kvikklunsj innimellom eller litt smågodt - DET må vi bare ha :)

 

Fin nedgang til nå, mammamo!! Håper det holder! God bedring til barna :)

 

Hanemor; du må kose deg på fest!

 

Begynt å planlegge pakkingen. Har kjøpt to små paraplytriller så vi slipper å dra på den gigantiske tvillingvognen. Lettvint. Blir nok å dra på likevel - må ha med minst 80 bleier :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - her har jeg stappa innpå med sjokolade :eek: Det ble rett og slett for fristende for en godtegris som jeg egentlig er!! Jaja.. spist er spist. Har ikke talt biter, men det ble nok rundt 300 kalorier totalt..

 

Feriemodusen har med andre ord kommet!! Skal være flinkere i morgen iallefall!

 

Tastes neste helg! Håper dere får en bra helg og en god uke - med eller uten snop!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var vi klar til avgang. De små sover, og skal straks vekke dem til lunsj. Så skal vi dra etterpå :) :)

 

Gikk på vekta i dag, selv om jeg av erfaring vet lørdager er "oppsvingdagen" min. Det var ikke så oppløftende, for den viste opp en kilo siden sist veiedag :) Men vet jo som sagt det er en oppsving idag - og særlig siden jeg sprakk i går. Jaja..

 

Målet får være å holde meg på 50tallet på neste veiing etter ferien.

Men SÅ er det hard jobbing. Leste forresten i et gammelt "I form - blad". Der sto det litt om at diett hjelper fint på vektnedgang, mens det som regel alltid må trening til på de siste gjenstridige kiloene.. Det vet vi vel forsåvidt, men jeg skjønner at nå må jeg komme meg igang med å trene ordentlig. Har jo jobbet med denne siste halvannen kiloene i snart ett år. Planen er å begynne å svømme en gang i uka - så får jeg øke gradvis med noe annet etter hvert!

 

Tastes om en uke da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, nå er du allerede på ferie, og jeg håper du nyter den virkelig!! Det er deg vel fortjent! Den sprekken du hadde nå er glemt, og nå er det sol og sommer som gjelder for deg:) Det med trimmen vet vi jo alle sammen, men det som er rart, er at det er det vanskeligste... for noen av oss, hehe...

For meg hjelper det å være inne her igjen... ikke akkurat med slankinga, men med å tenke på noe annet, og det å ha dere her

 

Mammamo, huff, håper barna blir snart friske!! Synd med Sverigeturen deres, men det kommer flere sjanser:)

 

Hanemor, kos deg på fest!!!! Moro innimellom det, og det fortjener du jammen:p

 

Her sitter jeg alene ikveld, 16 åringen sitter på rommet, øver til moped-teori... har sitti og øvd med meg, men gikk opp igjen...

minsten sover, og hun på snart 13 er sammen med 2 venninner. Mannen har lagt seg, trøtt og litt amper, så det var helt greit;)

 

Håper dere har en fin lørdags kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det ble litt av en uke (sånn på slutten). På torsdag skulle jeg jo ut med jentene. Og det ble så gøy! Vi så ”Lene for president” på Latter, og det showet kan jeg virkelig anbefale. Satt å lo hele tiden. Det så deilig med komikere som tar stereotyper helt på kornet, uten å gjøre narr av enkeltmennesker, eller må sjokkere med å gå over enda en grense. Det ble dessverre mer enn nok rødvin. Er så lett å lede ut i fristelsen – når jeg tenker meg om er det visst jeg som leder anÂ…

Nå kommer jeg akkurat hjem etter en hyggelig kveld ute med familien. Var ute og spiste først, så på førpremieren til ”Mama Mia” på Folketeateret. Det er blitt utrolig fint der etter at de pusset opp. Og forestillingen var flott. Minsten er som nevnt ”blod-fan” av filmen og ABBA, og drømmer allerede om å bli skuespiller (eller kokk). Hun satt med åpen munn og stjerner i øynene. Jeg kjørte og drakk vann i kveld. Og etter å ha spist pizza med parmaskinke har jeg drukket minst 2 liter vann bare etter vi kom hjemÂ…

 

Frykter det verste for vekten på mandag. Riktig nok mye moro for ”ekstra grammene”, men ergerlig i ettertid. :/

 

Deilig det Mamsen å ha litt fred for seg selv om kvelden (og sure menn kan bare gå å legge seg!). Og Raki, tenker at du nå sitter med et glass rødvin i hånden utendørs en sånn deilig ”sommerkveld”. Spent på hvordan det har gått med deg på fest HaneMor, bedre enn meg håper jeg :). Og god bedring til familien Mammo.

 

Nei, nå må jeg drikke en liter vann til – er så tørst!!

Vi tastes :P God natt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Det ble en skikkelig fest bliny, men det var verdt det. Dette er jo bare en uke som har gått dårlig..da kan neste uke bli bedre. Har 22 trimpoeng denne uka også så det går bra, men har nok spist for mye. Er spent på hva vekta viser i morra. Som sagt så skal jeg ikke gå ned noe denne uka som kommer pga birken.

Men etter neste lørdag skal jeg skjerpe meg før påsken kommer;)

 

Jasså så du leder ann på fest bliny..morro det da. Å det er jo ganske mange dager imellom torsdag og veiedag så tenker det går veldig bra jeg!!

 

Ikke noe trim på meg i dag. Har vært ute på ski med barna..første gangen veslejenta går på ski da. Hun blir 2 i morra. Gikk jo greit nok, men kommer ikke akkurat langt..he he.

 

Koser deg vel du nå rakri tenker jeg...høres veldig godt ut med sol og varme egentlig..

 

Håper du koste deg i ¨gårkveld da mamsen..godt å være litt alene iblandt!!

 

Lykke til i morra da folkens. Med veiing...hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Her har det blitt 15 trimpoeng denne uka, veldig fornøyd med det!! B) Blitt litt sjokolade nå i helga da, men men... Bare jeg holder meg godisfri i uka ellers så er det jo lov å kose seg litt på helg...

 

Jentene mine har vært på danseoppvisning i dag da. Såå flinke da!! (enda de bare er 2,5 og snart 5 år :)) Moro som mamma å se dem selvfølgelig!! Minstejenta har nok fortsatt litt feber, men skulle danse likevel...

 

I mårra skal jeg hjelpe ene storesøstera mi med å male... Så der går nok dagen... Men kan jo legge inn tida her, så blir det vel kanskje et trimpoeng eller to... Ser at 2 timer med maling faktisk gir 2,7 trimpoeng?? Så da får jeg bare stå på og male.... he he...

 

Koselig med fest da, Hanemor!! Og moro med velsejenta på ski da. Blir moro å se de 2 småjentene våre på påskerenn!!! Du bare mååå få bytta vakta di!!

 

Ja, Rakri ligger nok ved bassengkanten og koser seg nå... Har jo tross alt med mann og storesøster som kan passe på tvillingene... hehe... Ei venninne av meg dro til Egypt i dag... Hadde ikke vært dumt det heller nei... Vi må nok planlegge Thailand-tur neste vinter, Hanemor!!!

 

Bliny: Man må jo kose seg litt innimellom også da!! Høres ut som en veldig koselig uke-slutt du har hatt!! Noen ganger kunne det vært greit å bo litt mer sentralt... Er mer sosialt vertfall... Men trives jo her ute på bondelandet også da!! Fordeler og bakdeler med alt... hehe...

 

Rakri: Ikke fortvil, en liten sprekk har vi alle fra tid til annen... Det er jo hverdagene som teller i det lange løp!!

 

Mamsen: Deilig å ha stua for seg sjøl i blant, selv lørdagskvelder :P Sure menn kan legge seg ja!!!

 

Ha en fin søndagskveld jenter!! Nå skal jeg rocke til korslaget-reprise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igejn jenter!

 

Etter en uke -EN UKE- omgangssyke (jeg trodde seriøst jeg kom til å dø) er jeg tilbake her.

Skal finne meg en vekt på jobb i morgen og se hvordan jeg ligger an. Knaskje kan jeg ha gått ned mine 0,5 kg til tross for null trening.

Om ikke annet får jeg se på dette som en ufrivillig detox uke:)

 

Ny uke- nye mukligheter...skal jeg si det hver mandag tro?? fra nå av er det ny uke, videre ned. Videre sunn livsstil og videre deilig følelse i kroppen!!

 

Håper jeg får til å trene i morgen. Jeg tror jeg bare skal legge danseplanene på hylla og fortsette joggingen. Nå er det VÅR og da er det jo så deilig å jogge ute. Ullevålseter er målet. Opp og ned før sommeren. CURRAHEE!

oppdaget nå at løpeskoene mine er slitt i filler og tærne titter ut på begge føttene. Må investere i nye sko om ikke lenge og da er det ikke noen unnskyldning. Kan jo ikke sitte inne og se på nye løpesko.

 

Sitter og leser i ELLE mens jeg poker på lårene mine og kjenner det disse langt utover området jeg prikker. DET er motivasjon for å la vær å spise sjokolade eller annet søtt.

 

Jeg SKAL være flink denne uka.

Skal ta for meg EN uke av gangen og fokusere på at jeg skal greie den halvkiloen. Delmål fro delmål ser jeg frem mot en slank sommer uten bekymring for valker og feit overkropp. Jeg skal kose meg.

I påsken skal vi ta frem kajakene igjen,. det blir helt vanvittig ette to års pause. Jeg kommer nok til å gråte en skvett:) ha ha!

 

I morgen er veiedag, ser frem til å skravle i morgen kveld.

ha en fin søndag, nå skal jeg lese litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra hyttetur igjen og her har det vært liv som vanlig:)

Helgen har vel ikke vært spesielt slankende, med godter og alkoholer:D men veldig koselig da!

 

Rakri; er jo for sen til å ønske deg god tur, men gjør det alikevel. Kos dere masse!

 

Kris; omgangssyke en uke er ikke noe særlig! Hadde det selv for noen år siden og det var virkelig vondt. Da ble jeg for sikkerhets skyld syk natt til julaften. La ikke på meg den julen:) men bra du er frisk igjen nå! Du er nok snart på rett spor igjen!

 

HaneMor; du fortsetter å inponere med trimmingen! Kan tenke meg det er stas med 2-åring på ski.

 

Mammamo; maling er god trim ja, så her er det bare til å stå på!

 

Mamsen; en stille kveld for seg selv gjør godt av og til, og iallefall når mannen er i ulage! Håper du koste deg masse!!:)

 

Har ikke blitt så veldig mye trim denne uken, og kjenner på kroppen att den er oppblåst, så nedgang blir det nok ikke her i morgen. Kjenner jeg meg rett så er det vel 2 kg opp, men den tid den sorg. I morgen er det ny uke å nye muligheter ja.

 

Lykke til alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, her har det vært livat:)

 

Bliny, for en herlig avslutning på uka di!! det skjønner jeg at var verdt hvert gram, hehe... men kanskje du tilogmed har gått ned? Ønsker deg lykke til!!

 

Hanemor, med alle dine trimpoeng klarer du deg nok bra.. Moro med jenta på ski da, husker godt den tida jeg også, og det er bare sååå koslig:)

mammamo, tenker det blir mye kos om dere får påska isammen, og kan se ungene på skitur!

Klart du har lov til å kose deg litt i helga når du er så flink i uka! Og, masse trimpoeng du også:)

 

Kris, stakkars deg!!! For en uke, den var nok lang ja... Godt at du endelig er bedre

 

sassa, så flott at du har kost deg masse i helga!!

 

Dette har vært en rolig og stille helg for meg, og det har vært utrolig deilig... Slappet av og kost meg med ungene, og mannen når han har vært blid, hehe:)

Det sliter nok litt når han ikke får drikke, ikke så mye som en øl, men bare det hjelper så får det være...

Ha en fin søndagskveld, så sier jeg som sassa, ny uke og nye muligheter imorra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Så var mandagen her igjen..ikke morro å se tallene på vekta i dag. Måtte revidere målet mitt også, men men. Ble 23 trimpoeng forrige uke, men vin og kake gjorde nok sitt alikevel:(

 

Hvordan har det gått med dere andre da?

 

Kjempefint vær her i dag. Jeg og mammamo har dratt barna på kjelke i dag..blir da litt trim det å.. Spist litt kake i dag da..veslejenta er 2 år i dag så vi koser oss hjemme.

 

Mamsen..bra han ikke drikker da..så får humøret være som det er. Blir jo bedre etterhvert, men tar sikkert en del tid. Det er veldig koselig å ha små barn, men er jo selvfølgelig slitsomt også..

 

Stakkar deg kris80..slitsom sykdom det der, men man går jo ikke akkurat opp i vekt av den da;) Må se det positive veit du.. hehe.

 

Koselig med hyttetur da sassa selv om kostholdet blir deretter..he he..godis og vin hører jo med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hanemor, dere er heldige som har hverandre, 2 søstre med jevngamle barn er kos:) jeg og min søster har også det, men hun bodde i Trondheim i endel år, så ble ikke så mye vi fikk vært sammen de de aller første åra... men noe ble det jo:)

 

Idag har jeg hatt besøk av saksbehandler i barnevernet, og hun skrøt faktisk idag og sa jeg gjorde en bra jobb!! Trang det nå, få litt positivt tilbake... Og jeg ser jo at jeg nå får masse tilbake for all jobben jeg har lagt ned... lite konflikter på skolen, og utrolig snill hjemme også:)

 

Ha en fin mandagskveld alle sammen, her blir det Puls, Fagervik og Vipeout på tv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp jupp:)

 

Ser ut til at dere jar vært aktive i helgen alle sammen. Selv har vi vært rimelig stillesittende, med et par rolig gåturer som trim.

uansett.omgangssyke har gjort sitt og har nå gått ned to kilo siden jeg startet opp for to uker siden.

Ønsker meg allikevel ikke en ny runde med dette, så regner ikke med like stor nedgang videre. Fikk litt drahjelp og det er jo greit. Feiret med å kjøpe meg en ny olabukse, ned en størrelse faktisk. Stolt stolt.

 

Har gått masse på jobb i dag og snuppa har ikke sovet på to netter. Har feber igejn og nå er hun urolig allerede, så dette lover ikke godt.

I morgen har jeg fri og holder henne hjemme,

Pokker altså, skulle øsnke jeg slapp å ha henne i bhg.

Men men, ikke verdens største problemer dette:)

 

Tjohei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, så var mandagen her igjen med all sin gru!:P Vekta har selvfølgelig gått opp, så nå er jeg der jeg var 5. januar. Kjenner motivasjonen daler og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å gå ned ................

 

Men men, motivasjonen kommer nok selv om dagen i dag ikke har blitt helt etter opskriften matmessig. Men har fått gått tur så det er jo bra.

 

Kris; så kjedelig med barn som ikke sover! Utrolig hvor fort en blir vant med å sove hele natta når barna blir større. Men alt går, håper det går fort over. Grattis med flott nedgang selv om det nok muligens skyldes "syka":)

 

Mamsen; Så gøy med skryt! Det fortjente du helt sikkert!!:) og sure mannfolk sliter vi vel med noen og enhver av og til. Håper det bedrer seg snart!

 

HaneMor; Det er ikke gøy å være tilbake til start nei, men det er vel bare til å fortsette. Håper resultatet er bedre neste mandag, så jeg reviderer målene mine da tror jeg.

 

Her har det vært skikkelig vestlandsvær i dag, regn og surt. Fordelen er v el att vi ikke har snøB)

 

Håper alle har en fin kveld, så kommer det en ny dag imorgen!

Skal prøve å lete frem motivasjonen jeg...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...