Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei dere. Er sengeliggende for tiden, fikk derfor ikke veid meg i gårÂ… Men dagens vekt viser den sedvanlige halvkiloen ned. Er fornøyd med det, med tanke på hvordan forrige uke egentlig var. Og delmål er oppnådd :) (men om det er fordi jeg er syk eller ei - vil vise seg).

 

Ble ikke mange ordene fra meg i dag heller, men må tilbake til senga nå.

Vi tastes :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Grattis med NED Bliny og Kris!! NED er NED, hehe....

Grattis med ny bukse også Kris, alltid moro med noe nytt! Håper du slipper mere sykdom snart nå, og skjønner at du skulle ønske du slapp barnehagen, men godt du har fri idag:)

 

sassa, skjønner det med motivasjonen, kjenner meg altfor godt igjen, desverre... Men, den kommer skal du se, og fremover nå mot sommeren må vel bikinien være motivasjon nok for meg, så får prøve det du også:) Har ikke lyst til å vise meg i den nå ihvertfall....

 

Bliny, så herlig når delmåddet er nådd, du er på god vei!!! Håper formen din blir bedre:)

 

Ha en flott dag!! Sola skinner her, heeerlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel, det ble vel ikke direkte bra kosthold i dag heller:( Skulle til byen på storhandel i dag, smurte niste og var godt forberedt. Mellom slagene på handleturen gikk jeg på ett lite besøk til min far, og selvfølgelig kom Twisten på bordet. Rart det der, jeg bare må ha en og når jeg har tatt en må jeg ha en til og....................................:) Ikke nok med det, men etterpå handlet jeg en plass med smågodt på tilbud og det skulle jeg jo ha til helgen. Lurer på hvor mange biter som forsvant fra den posen på veien. Så ble det en kraftig, men god, komlemiddag på toppen:( Kan vel muligens ikke bli verre. Har heller ikke blitt trim i dag.

 

Så bra med nedgang Bliny! Håper du kommer deg ut av sengen snart! God bedring!

 

Takk for att du skjønner meg Mamsen:) Ja bikinien kan være en motivasjon, men akkurat nå vet jeg ikke om den er stor nok. Men den kommer nok igjen.........

 

I morgen skal jeg på jobb, og da blir det forhåpentligvis lettere å være flink! (Spiste forresten nisten min i tillegg til snopet)

 

Ha en strålende flott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, håper denne dagen blir og er bedre for deg:)

Og, sånne dager har jeg innimellom også, spesielt den siste tida etter jul.... Skal skjerpe meg hele tida, men det er stadig noe som kommer på....

Og, nå har vi 2 bursdager og i tillegg en helg på hotell, så dette lover ikke bra... selv om jeg selvfølgelig vet hvordan det skal gjøres:p Det er bare å få gjort det...

Sola skinner her, deilig:) Godt når noe er positivt, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Hei og hå!!

 

Her er motivasjonen dalende... ble jammenmei oppgang denne uka :) Opp 0,6 kilo... Det synes jeg ikke var fortjent siden jeg hadde masse trim og holdt meg til sjokoladen på lørdag... Så har nok gitt litt f... til nå denne uka... Men skal skjerpe meg og prøve og fortsette der jeg slapp... Kan se langt etter 67 kilo enda en stud... men om jeg kommer meg ned til 67 før sommeren så får vel det være bra...

 

Bliny: Grattis!! Moro med nedgang da!!!!

 

Kris: Skjønner at man blir lei av syke barn ja... Har hatt det siste uka jeg å... Slitsomt når begge kommer til meg på natta... Og begge skal jo ligge nærmest mamma. Når man da har en som krabber helt inntil på hver side og må ligge der som en strek sjøl så blir det heller labert med søvn.....

 

Mamsen: Jeg er sikker på at du fortjente hvert skrytende ord!! Moro at andre ser forandringer når man strever hver dag!!

 

Sassa: kjøpe godis på tilbud tidlig i uka er aldri noe lurt... hehehe... snakker av erfaring jeg å....

 

Ha en fin dag! Her er det nyyyydelig vær, har vært med jentene på ski og akedag sammen med barnehagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Stille her inne..er det motivasjonen som er borte eller er folk ute i sola.

 

Ikke fortjent å gå opp mammamo..kjedelig når man føler man har vært flink åsså viser vekta noe helt annet..Det viktigste er å ikke gi opp;)

 

Jeg sitter inne jeg da..veslejenta og jeg er hjemme fordi hun har vannkopper..hele kroppen er bare prikker stakkar. I natt har hun holdt meg mye våken..klør nok veldig..så vondt å se dem sånn..er jo så trøtt også..men hvitvask hjelper noe da..takk for den mammamo!!

 

Godis på tilbud er vel ikke akkurat det beste nei..he he..har vel gått i den fella mange ganger..he he.

 

Ser ut til at du har noen utfordringer foran deg mamsen, men det er bare å stå på..som du sier så vet du jo hva man bør gjøre:) Å så godt å høre at man gjør ting riktig fra barnevernet da. Gir en god følelse det!

 

Skikkelig pangstart du fikk da kris..he he..gir resultater den syken der ja!

 

Nei får vel gjøre litt når man er hjemme også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen – What’s up?… :)

Sitter dere å drømmer om en deilig utepils i solen, kanskje en kopp kaffe, eller hva med en solskinnstur med litt Kvikk-LunsjÂ…? :P

 

Endelig oppe av sengen igjen, og hva skjer? Jo, solen skinner, snøen smelter, og all motivasjon smelter bort sammen med den. Alt jeg vil er å kooose meg! Og vet dere hva, det har jeg tenkt å gjøre også!! Pluss at jeg kommer til å bite tennene sammen, registrere hver utskeielse, og sørge for å være sterk mellom slagene.

Satt akkurat utenfor bakeriet her å drakk en latte og spiste en croissant. Gikk så inn å registrerte forferdelighetene, som ble totalt 420 kcal. Det samme som en middag, for en liten bolle-ting og kaffe!?! Det kommer mao å bli salat til middag i dag på meg! Jeg skal ikke over 1300 kcal!

Og hva annet dukker opp sammen med solen? Jo, vennene som man møter innimellom og ellers bare snakker med på telefonen. Plutselig har jeg avtalt å dra til Sverige å handle med en i morgen, og ut å spise med noen andre på Lørdag. Dette blir det fort kalorier av, men jeg kommer i hver fall til å prøve å huske å drikke vann (og ikke bare vin) på lørdag – og dere vet jo hvor god jeg er til det :DÂ…

 

Luktet litt på tanken om en pause, har tross alt holdt på siden nytt år. Men det er faktisk helt uaktuelt! Er ikke villig til å kaste bort innsatsen jeg har lagt ned, bare fordi solen skinner akkurat nå. Plutselig kommer gråværet, og da skal jeg ikke sitte der sur og deppa med dårlig samvittighet. Så, jeg holder meg godtefri (søtt & salt) denne uken også - men det blir helt sikker noe vinÂ…

 

Så stå på jenter, smil og ta en solskinnstur med appelsin :)

 

PS.:

- Sassa ingen grunn til å gi opp, husk du har gått ned 2 kg siden du startet. Dette får du til!

- Mammo du har gått ned over 5,5 kg på under ett år! Det fine du fikk til forrige uke, vil sikkert betale seg denne uken!!

- HaneMor du er med, og du er blid tross vannkopper! Fantastisk med slike som deg.

- Mamsen godt å ha deg her igjen, som du ser trenger vi dine positive meldinger nåÂ…

- Kris din nedgang inspirerer meg til å fortsette, lykke til videre.

- Raki håper du koooser deg der du er. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det vel egentlig en del dalende motivasjon. Burde ikke den egentlig vært stigende når sola skinner og sommeren er nermere????

 

Her fortsetter den imidlertid å dale................................I går var jeg i klubb, hadde egentlig vært flink frem til det, men der ble det smågodt og kake. Masssse og det var nyyyyyyyydelig!:D Muligens ikke særlig fint å skrive her, men enden på visa var jo att jeg ble kvalm! Smågodtet som jeg kjøpte har faktisk fått ligge i fred når jeg bare hadde fått det i skapet:)

 

Men starter hver dag med god tro, har vært forholdsvis flink i dag, og en kan jo ikke gjøre annet enn å prøve!? Har ikke fått trimma i dag, men gikk en god tur igår.

 

Synes du er tøff Bliny, som registerer alle din synder! Du når nok målet ditt til slutt! Er jo veldig koselig med gode venner som dukker opp med solen også!

 

Hanemor; ikke noe gøy med vannkopper nei! Den mellomste her hadde det når hun var 8 mnd og da hadde hun ca 40 vannkopper fra hårfestet i pannen og ned til nesen! Så ikke særlig pent ut! Mens hun eldste bare hadde noen få så det er veldig forskjellig. Kaldt bad, eller omslag med kalde våte håndklær kan også lindre kløen har jeg hørt. Lykke til og god bedring!

 

Mammamo; ski og aking er jo flott trim! Men veldig kjedelig å gå opp i vekt, det vet jeg alt om! Resultatene kommer nok så flink som du er!

 

Mamsen; det er altid letter å si att en skal skjerpe seg enn å gjøre det! Slik har vi det vell alle av og til. Bare att jeg sier å tenker det så ofte! Skulle jo slutte å røyke også, og var flink en god stund, men så hadde jeg mange gode unskyldninger for å utsette det og her er jeg................. Men det kommer altid en dag, må vel en gang klare både det ene og det andre:) Lykke til med utfordringene dine, og kos deg på hotell!

 

Da er det bare til å brette opp ermene jenter og stå på videre!

Kjenner faktisk att jeg fikk litt motivasjon nå!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Da har jeg fått gått meg en laaang tur på ski i dag i det fine været! Ble 12 km og 931 kcal forbrent :P Så veldig fornøyd med det!! Har planer om en tur i mårra også. Må passe på når jeg en sjelden gang har fri mens jentene er i barnehagen. Og når det er så strålende vær så kan man ikke annet enn å kose seg og gå enda lenger enn man først har tenkt :D

 

Takk for oppmuntrende ord, denne tråden hjelper virkelig på motivasjonen!! Burde gå inn hit og lese litt FØR man skeier ut, for da har man ikke samvittighet til å gjennomføre det... hehe... Har skeiet ut med sjokolade opptil flere ganger denne uka, men spist er spist og nå skal jeg skjerpe meg så jeg får nedgang på mandag. SKAL ned!!!

 

Håper snuppa di snart blir bedre da, Hanemor. Vannkopper er ikke til å spøke med... det vet jeg ALT om... Dessverre...

 

Er forresten godt man ikke ser hverandre på ordentlig her inne... Tenk bare når Rakri kommer hjem, med sine 49 kilo og solbrun mot våre vinterbleke kropper... Det hadde ikke vært motiverende... hehehehe... Tenker hun koser seg ja! Sitter sikkert på verandaen med vinglasset sitt akkurat nå. Har ei venninne som er i syden nå også... Fått noen ekle meldinger derfra... hehe... Ikke lenge til sommeren nå???

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Da hra jeg fått meg en skitur i dag også. Gikk enda litt lenger i dag, så det ble 14 km :D Så til nå denne uka har jeg fått over 13 trimpoeng!! Fornøyd med det ja!! Ikke noe godis i dag da... enda vertfall... hehe... Litt nøtter da, men det er vel lov?

 

Hanemor: Lykke til med birken i mårra!! Hvor mange trimpoeng blir det da? Over 20 sikkert... hehe... Håper du klarer merket da!! Og at det blir knallvær og føre.

 

Rakri kommer vel hjem i mårra?? Blir moro å høre hvordan de har hatt det!!

 

Ha en fin fredagskveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lørdag, og Sverige samt de to lunsjene jeg spiste der er historie. Enig med deg Sassa, det er merkelig at motivasjonen blir svakere når solen dukker opp – burde være motsatt. Da jeg kom hjem i går spiste jeg en lett kyllingsalat, og drakk masse vann. Det betalte seg i dag, ingen ekstra gram fra svensketuren foreløpig. Men, det er i dag den virkelige utfordringen kommer – ut med jentene. Blir nok ikke så lett, men jeg tror fortsatt på mange glass vann (i tilleggÂ…).

 

Du er så flink Mammo, på tur både den ene og den andre dagen. Det er så gøy å registrere trimpoeng slike dager. Man tåler litt sjokolade da. Gleder meg til mandag, om ikke annet for å se hvordan det har gått med deg :D.

 

Håper alt er vel med barna HaneMor, og at du har fått kommet deg ut i frisk luft imellom ”slagene”.

 

Ha en fortsatt deilig helg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Har ihvertfall fått frisk luft i dag bliny...gikk birken og brukte alt for lang tid....6 timer og 15min...målet mitt var under 5 timer og det var egentlig ikke urealistisk..hadde jeg klart det hadde jeg faktisk greid merke akkurat mammamo, men det hadde jeg aldri trodd...men ble ikke heller det da..Startet veldig sent så det var dårlige spor (der det var spor) og med både tørr og våt snø ble det også veldig vanskelig å smøre...men ble da 19 trimpoeng..å det på en dag!!!!!!!!!

 

Jeg skal på jobb i morra da..gruer meg litt til det da:(

 

Flink du har vært mammamo..2 skiturer på en uke!!

 

Har du kommet hjem da rakri..venter spent på å høre hvordan du har hatt det!!

 

Veslejenta er bedre nå av vannkoppene sine..så håper hun kan i barnehagen på tirsdag..

 

Hjelper nok mye å drikke mye vann i kveld bliny..orker ikke så mye vin da veit du..

 

Håper du har kommet deg på bedre tanker sassa..at det går bedre med motivasjonen etterhvert..sier hun som sitter å spiser smågodt..men synes jeg har fortjent det i dag da;)

 

Ha en fin lørdagskveld da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere

 

Da var vi hjemme igjen, og har hatt det alldeles fantastisk. Puerto Mogan anbefales herved på det varmeste. Et av de mest sjarmerende stedene jeg har sett!! Dere som har meg på fb kan jo gå inn å se etter hvert - legger sikkert ut bilder i morgen! Har sittet her med (enda mer) rødvin og kikket gjennom bildene.

 

Ang uka sånn generelt sett er vel MYE et stikkord: mye god mat, mye vin, mye snacks, mye sjokolade, mye sex :D (til en forandring), mye vann og mye mye gåing. De tre siste er jo bra, de første ikke så heldig i forhold til slankingen. Var vel egentlig ganske flink med mat og holdt det sånn relativt moderat. Valgte også vann (farris) til alle måltider ute. Vin ble det først på kveldene - to kvelder delte vi en hel flaske, de andre kveldene delte vi en halv. En kveld byttet jeg ut vin med en liten boks øl. Til vinen/ øl frotset vi i salt og søtt :eek: Nesten alle kveldene - dobbelt:eek: Vi er jo så flinke ellers med bare bittelitt - så det er litt oss at vi skeier ut stort de få gangene vi er på tur.. akk ja.. det vil vel vise seg på vekta - men tenkte litt gjennom det der nede at dette er en uke av dette året. Da får det være at jeg må bruke et par uker på å komme tilbake igjen i vekt. Vet at jeg kunne latt det være - men for meg er det nå en gang slik at vin, god mat og snacks hører med som en del av avkoplingen fra hverdagen. Så sånn ble nå det.. Har lært meg fra førskolelæreryrket at man må tørre å avvike fra planen.. får klamre meg til den unnskyldningen nå..

 

Veide meg jo lørdag før avgang, en oppsving da på et kilo i forhold til uka før. Så vi får se hva tallene sier nå. Tipper det blir rundt 51 :confused:

 

Men da skal jeg være den føste til å brette opp armene å gå hardt inn for å nå målet nå - en gang for alle. Ser vi trenger en kollektiv "restart" nå - for på det jeg har lest om uka som gikk ser det ut som om vi er i litt motbakke nå.!!!

 

Så nå tar vi oss sammen skikkelig - ikke sant???

 

Grattis med gjennomført Birken, Hanemor. Selv om ikke tiden ble som planlagt er det litt av en prestasjon likevel, syns nå jeg!!

 

Skal stupe til sengs nå. Vi sto opp kvart på fire i mårrest. Og var hjemme 16.30. PÅ turen nedover gikk det veldig fint med guttene, men på hjemturen nå sov de ikke noe.. så da kan dere tenke dere hvordan aktivitetsnivået steg etter hvert som timene gikk på flyet... sukk sier jeg bare. Men vi er hjemme igjen, og alle er veldig fornøyde!!

 

Klem - gleder meg til å starte på havregrøt og gulrøtter igjen. Nå blir det litt godisfri en stund. Og ingen vin før til helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde jeg tenkt å vente til langt uti uka før jeg gikk på vekta - men så fant jeg ut jeg bare skulle hoppe i det - og tok veiedagen idag.

 

Den stoppet på 50.7, så det er opp 400 gram i forhold til lørdagen vi dro. Men den lørdagen var jo en kilo opp i forhold til uka før - så totalt er det opp 1.4 på to uker. Det er jo litt kjedelig - samtidig hadde jeg forventet at jeg skulla ha gått opp mer etter ferien. Så jeg er "fornøyd" om man kan si det slik.

 

Likevel er jeg igang nå :D Havregrøt til frokost, polar extreme til lunsj osv osv!!

 

JEI - det er faktisk deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Skjønner ingenting jeg... 13,3 trimpoeng denne uka, 15 forrige uke, enda går ikke vekta ned??? Har riktignok skeiet ut med litt godis, men ikke såååå mye... hmmm.... Drikker mer enn nok vann, kanskje jeg ikke spiser nok?? *sukk* Kjipt å ha trena så mye uten å få noe resultater på vekta... Ikke det at trimmen er bortkasta likevel da... hehe... Men føles litt sånn nå...

 

Men er vel ingen grunn til å deppe, bare å brette opp ermene og starte på nytt... Skal til Oslo fra ons-fre denne uka, men har nå tenkt til å gjøre mitt beste og holde meg godisfri helt fram til påske. Så får vi tro at jeg klarer å karre meg nedover på vekta igjen...

 

Høres ut til at du har hatt en super ferie Rakri!! Sikkert deilig!! (både med vin og sex og annen kos :D ) Skal se du kommer deg ned på 49-tallet i løpet av uka!! Gleder meg til å se bilder!!

 

19 poeng på en dag ja, Hanemor... Det er rett og slett imponerende!!!!! Hadde ikke hatt nubbsjans jeg... Da måtte jeg gått på 3 dager eller noe sånt... haha...

 

Minstesnuppa mi på 2,5 bruker jo bleie, men innimellom får hun lov til å gå uten (uten at hun går noe mer på potte av den grunn....) Men i går kveld fikk hun ha på truse en stund før hun skulle legge seg. I dag tidlig da hun sto opp (kl 8.15) hører jeg plutselig at det sildrer ute i gangen.... Da kom jeg på at jeg glemte å ta på henne bleie i går kveld.... hehe.... Så hun har sovet hele natta uten... Og uten uhell :) Har lenge tenkt til å prøve å få henne tørr i påsken. Hvis ikke tar vi det til sommer'n. Men hun er på vei vertfall!!

 

Sol fra klar himmel her i dag å, så jeg og jentene får komme oss ut en tur. Er enda nok snø å ta av her, så vi får ta oss en tur med akebrett tenker jeg :P

 

Ha en flott mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

mammamo, så bra at hun var tørr!!! Første skritt det!

 

Rakri, ferien hørtes fantastisk ut!!! Men, det var deg vel unt, og det var ikke så mye opp! Det tar du fort igjen tenker jeg:)

 

Bliny, GOD BEDRING!

 

Hanemor, GRATTIS med vel gjennomført, og masse velfortjente trimpoeng:D

 

sassa, jeg tror vi to får oppmuntre hverandre enda mer, siden vi har dalt litt i motivasjon begge to, hehe... men skal vi begynne idag? Ny dag, og ny uke, og det må vel være klart for nye muligheter da vel? Kjenner ihvertfall at jeg skal starte idag!!!! Føler at jeg ikke ser ut:( Men, nå blir det andre 'boller', det er jo bare meg selv som kan gjøre noe..... Så, først og fremst, ingen godis før påske, og litt trim HVER dag!!! Det er en begynnelse ihvertfall, så skal jeg registerer alt jeg putter i munnen, og ligge på 1300 om dagen...

 

ha en super dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hmm.. tror jeg skal lagre alle smileysene jeg:p

 

Huff, idag er min nest eldste 16 år, og siden de skulle til faren for å feire bursdag der skulle jeg lage noe enkelt og sunt, med lite kalorier...:)

Men, de skal ha baby, og havna på sykehuset så da ble det til at ungene og jeg dro ut for å kose oss, og han fikk velge. det ble pizza med vann til meg, hehe, men har havna på 1413 kalorier, og da har vi ikke spist is enda som vi kjøpte for å ha med hjem. Skal lage banansplit selv....

jaja, får håpe at ungene kan spise alene, får si jeg er mett enda, men får litt dårlig samvittighet...

Kjøpte ananas også, men har brukt opp kvota idag, og ikke spist noe frukt eller grønt!! Det er ikke likt meg, men får tåle en dag uten...

Har ikke trimma enda heller, men skal gjøre det;)

 

Har sitti pal her og hjulpet ham med forberedelse til matte-heldagsprøve, og det er ikke min sterke side akkurat.... men det må gjøres...

 

Nå skal jeg se Puls:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Heisann folkens!

Ikke mange som har veiet seg i dag ser jeg.

Kjedelig å ikke få noe resultat av at man er flink mammamo..men det er bare å stå på..plutselig så går man nedover igjen..Å så flink tantejente da!!! Kan nok trygt begynne å avvenne hu til påsken..gleder meg til å begynne jeg også egentlig..selv om det tar litt tid før de er helt tørre;)

 

Jeg begynte igjen for alvor i dag jeg da.. Å nå teller jeg kalorier også..tror jeg skal ligge på rundt 1500 kalorier.. veier meg igjen neste mandag..satser også på godisfri frem til påsken nå..det SKAL gå.

 

Synes du har vært superflink jeg rakri..var ikke så mye opp egentlig..plutselig er du på 49 tallet igjen!!! Hørtes ut som en veldig bra ferie, med alt det den skal inneholde..he he.

 

Mamsen..jeg spiste også pizza i dag..ikke akkurat det sunneste å ha i seg, men innimellom så får man bare.. Koselig med bursdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg lest igjenom alt dere har skrevet i helgen, og det virker som de fleste er klar for ny uke. Selv har jeg hatt en litt travel helg, så det har ikke blitt data på meg. (men mer av snop og usunnheter) :)

 

Rakri; høres ut som en super ferie ja, og det var jo ikke så mangen grammene å betale for kosen!:) De forsvinner nok fort hos deg.

 

HaneMor; Inponert!!!! Står virkelig respekt av det! Tenker det var godt å komme frem da!:)

 

Mammamo; Så flink som du er så får du nok betalt en dag! Bare stå på videre!

 

Mamsen; Ja, jeg trenger iallefall noe som kan øke motivasjonen nå! Men har hatt en bra dag jeg i dag da, spist sunnt og gått en god tur. Fornøyd med det:) Så bare stå på du også, så må det jo snu og gå nedover..................

 

Er litt mer optimist i dag, måtte det bare vare!!!!!!!!!!! Men nå skal jeg ha fri resten av uken, så litt trim hver dag bør jeg klare å få til.

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om motivasjonen kommer snikende tilbake her :) Det er bra!!!

Kjenner jeg trenger de positive vibbene fra dere, for det er så fort å gå lei når man står stille eller bare svinger forsiktig ned og så opp igjen :confused:

 

Tenker å legge meg på et snitt på 1350 nå, og så prøve å få til ti trimpoeng. Og så var det den magetrimmingen da... Det ble nok ikke daglig fram til syden likevel, så jeg må vel bare hoppe i det og tenke fram mot sommeren!

 

Mammamo: jeg er sikker på du snart får en større nedgang. Har erfart mange ganger at mye trim gir stillstand og så nedhopp;) Det med vekta på muskler kontra vekta på fett, vet du!!

 

Mamsen: grattis med bursdagsbarn i huset. Pizza er ikke så ille om man begrenser mengden!

 

Sassa: bra motivasjonen er på vei tilbake. Tenk så deilig å få trimme litt hver dag!! JIPPIIII !!!

 

Bliny: håper du er bedre nå og at veiingen i morgen blir bra!!

 

Ha en fortsatt fin kveld. SKal prøve å komme meg gjennom avisa nå før jeg stuper i seng!! Er supertrøtt - og har et mål om å prøve å legge meg tidligere enn midnatt- men sjelden jeg faktisk gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

sassa, så bra at du er mere motivert og ser lysere på livet, hehe... og at du får tid til å trimme litt hver dag kommer til å hjelpe til med å holde motivasjonen oppe:)

Jeg fikk rocka igår, og idag skal jeg gå tur mens minsten er på fotball. Så skal jeg være vakt på ungdomsklubben der datra mi går, så ikke sikkert jeg rekker stort mer. Men, litt er bedre enn ingenting;)

Hanemor, lurt å registrere en periode, selv om det er kjedelig... kjenner det jeg også... men det holder ihvetfall meg unna å putte noe 'småtterier' i munnen, når jeg må skrive det opp, hehe:p

Rakri, magetrim må jeg også igang med,... situps er vel best? Får sette meg som mål om å ta et visst antall om dagen, kanskje 30 frem mot påske, og så øke...

 

Ha en riktig flott dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Ja her ser det ut som motivasjonen er på tur tilbake.så bra!!!

Jeg har i dag fri uten å ha barn hjemme..sov til halv ti...sliten ja...så det trengtes:)

 

Magetrimming er jo kjempelurt..har rokkering så den skal nok få prøvd seg i dag..skal også prøve å få til en skitur i dag eller kveld..får høre om turkameraten vil være med..da blir det isåfall i kveld..

 

Ser ut som du har en god plan mamsen og du også sassa..så deilig med fri en hel uke da!!

 

Rakri er godt å komme litt tidlig i seng en dag også..selv om det er fristende å sitte oppe når barna er i seng:) Så håper jeg våres positive vibber kommer løpende til deg;)

 

Hvordan går det med deg da bliny? Kommet deg på beina i dag eller?

 

Ha en fin dag da! Strålende sol her så skal nok komme meg ut en tur..på verandaen ihvertfall..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...