Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei hei, her har det jammen vært stille, og det betyr vel at alle har kost seg og nytt sol og fin helg håper jeg:)

Det har vært strålende sol her, så jeg har vært masse ute! Herlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Ja, her var det stille. Jeg har kost meg på hyttetur, og i dag har jeg vært på jobb. Har vært strålende vær, men har ikke blitt noe trim på meg:( Kjenner jeg mangler litt motivasjon nå, har forran meg en uke med fullt program, og ser ikke helt hvordan jeg skal få trimmet. Har vel ikke særlig store forventninger til vekta i morgen heller.

 

Det var dagens klaging, nå kan det vel bare bli bedre da eller...............:D

 

Håper det er litt bedre motivasjon der ute blandt dere andre! og håper dere har hatt en flott helg!:)

 

Ny uke, og nye muligheter! (Igjen...............) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var stille her! Tror aktiviteten daler i takt med motivasjonen. Eller?? :eek:

Går rimelig greit for meg med maten, selv om jeg ikke registrerer. Men som vanlig labert på trimfronten. 6.6 poeng denne uka, så ikke helt på trynet, men for lite i forhold til å gå noe særlig ned.

 

Ganske slapp i formen, har også brystbetennelse - igjen. Gikk "tett" i forbindelse med ammeslutt. Men har fått antibiotika så er på bedringens vei. Ble heldigvis ikke så syk som sist - bare litt slappfisk. Men den store utfordringen er som før å komme igang med trim!! :)

 

Så jeg sier som deg, Sassa: Ny uke, med nye muligheter - igjen :)

Har en plan for kommende uke - så var det bare å følge den da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter ja... hehe... Mener å ha hørt den før?? :confused:

 

Var vertfall nedgang på vekta her i dag!! Heldigvis! Tror jeg hadde blitt sprø om den hadde gått enda mer opp nå... Har blitt lite med trim denne uka, men har jo vært ute og i aktivitet da, med raking, vask av biler og sånne ting, så om det ikke direkte er trim og man blir svett så gir det jo trimpoeng :)

 

Har Hanemor sine 2 små her i dag, så er livat her i dag, med 4 barn fra 2-5 år. Koselig da!! Men må sikkert være litt fredsmegler mellom de 2 minste... hehe

 

Ellers skal jeg på kurs fra i mårra til torsdag, så det er jo en utfordring... Skal prøve å få sneket inn en gåtur eller 2, men vet ikke om jeg får det til... Spørs vel hva jeg prioriterer... hehe... Frister kanskje mer med et vorspiel med gratis drikke enn en trimtur....... kremt...

 

God bedring Rakri. Ikke moro med betennelse igjen... Har hatt nok får en stund dere nå syns jeg!! Går det bra med dattera di som flytta til faren sin forresten?

 

Ha en flott uke!! Kom dere ut i vår-været og trim!! :D Har ikke data-tilgang fra kurset, så da kommer jeg innom igjen til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, GRATTIS mammamo med nedgang!!! Så bra, og det er deilig når det går riktig vei:) Jeg skal veie til torsdag, og da blir det vel nye muligheter for meg også:D

 

Stakkars deg Rakri, men håper du kommer deg fort og blir ordentlig frisk:)

 

Sassa, bra at du koste deg på hytta, og trimmen er det for sent å gjøre med noe for helga nå, så du får satse friskt igjen;)

 

Er utrolig trøtt idag, sovna ikke før 3.30, og da klokka ringte 7 var jeg helt i ørska... for DA var jeg trøtt... merkelig...

 

Sola skinner, så håper på en liten tur ut i sola mellom 2 møter i ettermiddag/kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mammamo med fiin nedgang :D Kjempebra!! Ja, det er kjedelig når vekta går i feil retning!!

 

Her ble det skarve 100 gram ned, men er fortsatt masse over der jeg var for noen uker siden. Begredelige greier altså. 51.5 kg idag, så det betyr 3.5 igjen til målet. ARG!! Nå må det skikkelig innsats til for å komme under 50 i første omgang. Håper på 49 til 17mai iallefall. Skal på grandprixfest den 16. Håper å kunne stille i et skikkelig kostyme da, som gjerne kan sitte litt tett om valken blir litt mindre (ja, det var den ekle magevalken...)

 

Har gjort en erkjennelse: tror jeg skal gå tilbake til en liten godisbit innimellom. Merker at utskeielsene ikke bare blir store, men også langvarige når det går så lenge mellom hver gang. Før ble det en liten bit en og annen hverdag, og et par stykker på fredager. Skal prøve det igjen, og se om det fører til at jeg unngår å skeie ut en hel uke i strekk, slik det ble i syden og i påsken. Det er jo det som fører til opphopp da på opptil 2 kg...

 

Og så må jeg komme med litt selvskryt: sprettet plasten på "flat mage,sterk rygg"dvd`en min og gjennomførte treningsprogram på en halvtime :) Planen er å gjøre det samme onsdag og fredag. I morgen er det svømming!!

 

Nå skal jeg ut på verandaen i herlig vårsol. Er vel litt til før de små våkner.

 

Ha en fortsatt fin dag. Er så glad for å ha dere som støtte både i opp og nedsving tider!! Det hjelper faktisk å ha noen å bekjenne syndene til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble en laaaaang ”påskeferie” fra slankingen. Med dertil vektoppgang – fullt fortjent hvert gramÂ…

 

Jeg er imponert over dere jenter som har vært her inne og levert tall og meldinger både i ferien og etter. Jeg har bare sittet i solen og kjent på hvor utrolig lei jeg var telling av kalorier, og hvor godt hvitvinen smakte på Aker Brygge. Det gjør den selvfølgelig, men jeg glemte at det var til sommeren jeg skulle sitte der i en utrolig lekker sommerkjole – slank og smekker. I stedet har jeg reversert hele prosessen tilbake til resultatene fra 02.02!!! 1,5 måneds fokusert ”arbeid” rett i søpla. Det har vært hyggelige 2 uker, men som dere forstår er jeg temmelig irritert på meg selv. Makan! Solsiden av dette er at jo mer irritert jeg blir, jo særere blir jeg også. Så nå er motivasjonen tilbake på toppnivå!

 

Ikke noe snop eller vin på meg denne uken!

 

Raki, ser at jeg ikke får med meg deg på godisfri, men har allikevel en følelse av at du er veldig fokusert nå. Lykke til med DVDÂ’en din. Håper alle barn er friske nå, og du med.

Lykke til på kurset Mammo, og ønsker deg en god natts søvn Mamsen. Det er jo viktig for vektreduksjonen å sove nok og god. :D Ha en sunn, sprek og slank uke alle sammen :).

 

Godt å være i gang igjen, vi tastes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bliny, det er bra ergelig når sannhetens øyeblikk kommer - og man ser tallenes klare tale!! Huff! Som deg ble det en uke i strekk med kos i påsken. Ikke helt uhemmet, men mye mer enn jeg skal ha. Tipper også det legger seg ekstra raskt på, siden kroppene våre er vant med et minimum ellers. :eek:

 

Selv er jeg fokusert, men også veldig lei av å telle og registere alt. Så jeg teller sånn ca hvert enkelt måltid, og kalkulerer i hodet. Har gjort det siste uka, og tror det funker, bare jeg kommer meg i gang med denne trimminga..

 

Uansett så er vi vel kampklare alle sammen. Nå er det jo snart bikinitid, så det må da være motivasjon god nok :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det veiedag, og den viste iallefall litt nedgang, så da får jeg bare håpe att motivasjonen får en opptur!:D Ble ikke trim i dag heller, men skal prøve å få til en tur i morgen tidlig, må begynne å prioritere litt annerledes..............:)

 

Uff Rakri, veldig så uheldige dere er ja. Hvordan gikk det med tvillingene som var syke? Håper dere får være friske en stund nå!!! God bedring!!

 

Grattis Mammamo med nedgang, det fortjener du!! Satser på att det bare fortsetter nedover nå........................

 

Bliny; du virker SÅ motivet nå, så dette klarer du nok. Men ja, det er fryktelig irriterende att det skal gå så mye opp hver gang vi slipper opp litt.

 

Mamsen, det er ikke noe godt når en ikke får sove nei! Håper du får sove godt i natt da, og att det går bra for deg med veiingen på torsdag!

 

Kjenner att jeg blir litt motivert av å skrive her i dag, så kanskje jeg klarer litt trim?? eller kanskje ikke???:)

 

Ha en strålende kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sassa nå er jeg skikkelig motivert. Leste akkurat om den Rekdal-utskjelte fotballspilleren fra Ålesund som sa ”med motgang går det en god faen i meg” . Pleier ikke sitere fotballspillere (eller innrømme at jeg leser sportssidene) med det var GENIALT sagt. Det har absolutt gått en god faen i meg også, og bare fra i går har jeg redusert vekten med ytterligere 800 gram – ned til 66,5. Har ingen store planer til helgen, og håper derfor på gode resultater til mandag.

 

Ellers er det bra å være på nett igjen. Kjenner at det er godt å lese at dere andre også har hatt tilbakesteg i Påsken med dertil tilhørende fremgang etterpå. Vet dere, vi har alle gått ned i vekt denne mandagen - det motiverer! (For min del har jeg kun dagens resultater å vise til da..).

 

Kan vi ikke støtte hverandre til å sette inn ekstragiret nå frem til 17. Mai? Tenk så deilig å ha på bunaden uten at den strammer rundt magen, og som du sier Raki: "Bikinisesongen er rett rundt hjørnet"! Jeg må jo greie å holde fokus i 3 uker sammenhengende? Det er jo ikke lang tid, og vil ha stor betydning for selvfølelsen i sesongen som kommer! Sier derfor i full offentlighet at jeg håper på å redusere vekten 1 kilo i snitt pr. uke – totalt 3 kilo til 17. Mai. Vet at det er mye, men den som intet vågerÂ…

 

Fullt fokus i 3 uker – fra nå!!! :) :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEI !!! Positive vibber på alle kanter nå :) :) Så herlig!!

 

Og så sant, Bliny - noen uker i strekk må vi vel holde fokus. Og er så enig, de tre kiloene har enorm betydning for selvfølelsen!! Jeg føler meg såååå mye bedre på 48-49tallet, og som en flodhest på 51tallet++. :eek:

 

Jeg satser på 2.5 kg til 17.mai... Ja, nå står det der - så da er det bare å fortsette å være fokusert!! Skal på svømming i kveld. Har treningsavtale med søstra mi - så da er det enkelt å komme seg ut!!

 

Det går forøvrig bra med guttene, ja (vi omtaler dem egentlig aldri som "tvillingene". Er vel bare her inne jeg har skrevet det noen ganger for enkelthetens skyld. Siden vi har to av hver sort blir det guttene og jentene, eller ved navn.. ) Merker det også fører til at andre heller ikke sier tvillingene, men bruker navnene deres, noe som blir viktig når de starter i barnehagen..

 

Ha en super aktiv og sunn dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, her er det aktivitet, så bra :D

Jeg vil også ha full fokus mot 17 mai, og jeg skal også prøve på 3 kg NED!!!

Vet det blir hardt, tror kg sitter som limt på pga problemer i heimen, men det må vel kunne gå an å gå ned alikevel?

Skal ihvertfall prøve så godt jeg kan:)

 

Komme rinnom igjen, må gjøre noe her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel "melde" meg inn igjen her jeg også..Må vel bare si at jeg ble skikkelig lei denna vekta, men nå skal jeg gjøre som du rakri. Tror det fungerer bedre for meg også..spise noe søtt annenhverdag eller noe.. ellers går jeg på veeeldig store smeller. Har ikke veid meg siden fredag, skrev ikke inn det her, men skal skrive neste mandag.

 

Liker tanken på 3 kg til 17 mai!!! Jobbe for det folkens.

 

Har vørt hjennom mye nå rakri..håper det roer seg med sykehusturer nå da..

 

Så bra du er topp motivert igjen bliny..jeg teller ikke kalorier, men vet hva jeg kan og ikke kan spise..

 

Skal til noen venner og overnatte til helga jeg da så blir kanskje litt ekstra da, men ellers er det hverdagene som teller ikke sant!!!

 

Trimming har jeg drevet med selv om jeg har skeid ut..det går på ren vane..en god vane da;) Nå skal jeg ut å jogge en tur..så blir det vel frustrerte fruer senere i kveld..

 

Ha en god og sunn kveld da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å logge seg på her og se positive tanker og "ned 3 kilo til 17.mai". henger meg på den. Jeg er supermotivert og vet AKKURAT hva jeg bør gjøre....

Tror det ble sånn ca + 1 kg i påsken. Forbannet være disse påskeeggene fulle av sjokolade....... :-)

 

Det er kanskje litt lettere å greie å gå ned de siiste få kiloene nå som vi hiver store vinterjakker i boden og tar fram vårklærne igjen.... ?

Det har jo vært lett å pakke syndene inn i store jakker og

ullgensere...

 

Jeg er fortsatt student, og denne våren har vi masse om metabolismen (forbrenning av sukker og fett etc...). Veldig lærerikt og artig. Til og med samboeren (som også vil gå ned noen få kilo) har nå endelig skjønt at FETT er farlig (selv om vi jo skal ha litt fett da..) og at en må passe på karbohydratene....

Alt vi spiser av karbohydrater og som kroppen ikke trenger eller kan lagre som glykogen setter seg som fett. Herlig.

 

Har dere sett "Sunt og godt" på tv2? Det var noen hjemmelaga knekkebrød der i går, som jeg tenkte jeg skulle prøve å lage til helgen. Er så lei av Wasa Husman.

http://www.tv2underholdning.no/suntoggodt/article2689746.ece

 

Positive tanker til alle herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja så var det atter en dag som ikke var av de sunneste. Ingen trim, og is og peanøtter i selskap i kveld.:)

 

Har også tenkt å prøve de knekkebrødene Isis, de så kjempegode ut!

 

Håper dere andre er litt (mye) mer motiverte/disiplinerte enn meg! Nå vet jeg ikke om jeg får tid til å komme inn her mer denne uken, men skal prøve å være flink!

 

Ha en flott uke videre og god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være dere har jeg fortsatt fullt fokus. Det er gøy og viktig at vi er flere som vil det samme!! Vi har forskjellige delmål til 17. mai og forskjellige fremgangsmåter til å nå disse. Det vi har felles og som jeg tror er avgjørende for resultatet, er positiv tankegang og troen på at det er gjennomførbart.

 

Kjenner at jeg har store forhåpninger til mandagsvekten. Ser ut til at kiloene som rant på under den laaange mentale påskeferien ikke har satt seg ordentlig. Og bra er det! 3 kilo er absolutt fortsatt en mulighet :)

 

Det er så deilig at våren endelig er her. Nå er jeg ute og går, jogger og sykler. Det er frihet!! Endelig kan jeg pusteÂ… Dessuten har jeg har fortsatt en ”God Faen” i meg, og har helt sluttet å bruke solen til skravlete venne-/og hvitvinsdager. Det er mulig at jeg er å finne på terrassen til helgen - med en god kopp te og godt selskap. Og fortsatt med fullt fokus!

 

Rakk så vidt å se at det var et program som het ”Sundt og godt” på TV2, og at det så interessant ut, før mannen min skulle se ett eller annet Kjempe ViktigÂ…. Så takk for linken, jeg skal inn der etterpå å ta en titt. Har dere andre tips til god mat – så kom med dem!

 

Fortsatt Fullt Fokus til 17. Mai :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille her..er det motivasjonen som mangler eller er det det fine været ute heller som frister...

Sitter faktisk på jobb å skriver, ikke ofte det nei. Har jo til vanlig med meg studenter i ryggen og da kan man ikke drive med sånt..

 

Har vel ikke akkurat vært superflink denne uka jeg heller, men føler det går mye bedre med litt...å ikke kutte helt..får se hvor lenge det varer..litt is og noen små kakestykker har det blitt, men ikke så helt galt alikevell..

 

Håper dere kan hente litt motivasjon fra været. Skal ha fri i morgen og kjenner det skal bli herlig..vært en slitsom uke rett og slett;)

 

Blir aerobic i kveld da..gleder meg!!

 

Dere må nok ordne knekkebrød sassa og isis..sikkert gode..får dere ikke lyst til å gå ut en tur når det er så fint vær da damer?!! Kom dere ut!!!He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, litt liv var det jo her, men været må nok ta litt av skylda...

la inn vekta mi istad, og ser at da har jeg 2,5 kg ned til det delmålet jeg har satt til da, og klarer jeg 3 skal jeg være strålende fornøyd:D

Skal jammen meg prøve!!!!!!!!!!!!!!!

 

Blir fest på lørdag sammen med masse jenter, så det blir en utskeielse da, og det er ikke ofte, så jeg får være flink de andre dagene....

 

HaneMor, vær glad for (u)vanen din, med at du trimmer, den er gull verdt;)

 

isis, så bra at du lærer så mye, og tusen takk forlink til knekkebrød, den skal jeg se på :)

 

sassa, prøv å være flink!!! Du klarer det vettu, så bare stå på!!

 

Bliny, du motiverer!! Super innstilling som ihvertfall jeg kan få nytte av, hehe... Håper sola skinner på både deg og tekoppen:)

 

Nå skal jeg kjøre minsten på speider, så skal jeg om min datter på snart 13 sjekke ut noen nye butikker som åpnet på senteret idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe lav aktivitet her skyldes høyere aktivitetsnivå på andre fronter... :) Det gjelder iallefall meg selv. Dagen idag har gått i ett med ut etter frokost, husvask etter lunsj mens de små sov, ut igjen etter middag - riktignok handling av sandkasse og andre uteting, og så resten av husvasken da de var i seng. Tilslutt lesing av Harry Potter til jentungen mens hun spiste kvelds.. Fornøyd :)

 

Har vært flink med mat og fått en del trim denne uka, men har ikke så store forhåpninger til nedgang pga antibiotikakur. Virker som om kroppen tvilholder på alt. Så i såfall får jeg håpe på større nedgang til neste gang.

 

Nå på lørdag skal jeg og søstra mi og 8 andre damer på matkurs. Har vært med på det før. Opplegget er at en innleid kokk kommer hjem til "vertinnen". Han har handlet inn for å lage div. småretter. Vi får lære masse triks og er med på matlagingen - og så avsluttes alt med felles måltid. Digg;) Det er kjempekos. Det er fri drikke, men har tilbydd meg å kjøre, så slipper jeg den fristelsen. Er så utrolig fort gjort å glemme seg i lystig lag og ta mange glass vin. Og da blir man gjerne mer slepphent med mat og snacks også. Blir sikkert å angre litt, men når jeg først har kjørt dit er det jo for sent.

 

Håper helgen blir bra for dere på alle måter. Her er det iallefall meldt knallvær - så vi satser på tur med sykler og sykkelvogn.

 

Kose dere - med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, SÅ flink du var igår da!!! Fikk gjort masse jo:)

Og, det matkurset du skal på hørtes veldig spennende ut... og så sosialt og moro da:D

Kose deg masse, og nyt maten ihvertfall, så flink som er som kjører:)

 

Ha en super helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen dødt altså!!

 

Her har det vært en helg med fantastisk herlig sommervær!! Ikke vært på pc omtrent hele helga, så det sier vel sitt!!

 

Helga har gått greit. Ble litt mye mat igår, selv om jeg spiste bare litt over halvparten av maten. Valgte bevisst å la halvparten av kjøtt og poteter være igjen, mens grønnsakene gikk ned!! Og la igjen noe av desserten også. Herlig mat, men siden porsjonene var så store ble det mer inn enn jeg hadde planlagt. Ville vært uhøflig å la mere være igjen på fatet. Artig kveld - veldig mye god drikke, så det var lurt å kjøre. Tok med dog et glass vin sammen med mannen da jeg kom hjem..

 

11 trimpoeng totalt denne uka. Har likevel ikke noen forhåpninger til veiedag pga igårkveld og antibiotika (men har snikveid til 51.2 tidligere i uka, så håper på en liten nedgang likevel)

 

Ha en fortsatt god kveld. Håper helga har gått greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

mammamo, grattis med fin nedgang!!! :) Nå er det riktig tall foran også, bra!! :)

 

Rakri, så flink du var i helga da, tross alt... og kjempeviktig å kose seg, så lurt å la noe ligge igjen, men smake på alt:p Syns du har vært kjempeflink jeg!!!

Igår gikk søstra mi og jeg lang tur med hundene, og det var 45 min rett opp først, så samme veien ned.... så ble bra! Idag har jeg gått raskt 40 min så nå føler jeg at jeg er i siget, hihi;)

 

Håper vekta går litt mere ned innen veiedag på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, mamsen!! Helt utrolig at jeg har gått ned i grunn... Kurs fra tirs-tors med 3-retters middager og masse vin.... Og minimalt med trim da... På onsdagen så våkna jeg kl 5 og fikk ikke sove igjen... Delte rom med en kollega, så ville jo være litt stille også... Så kl 6 sto jeg opp og gikk tur til kl 7.... hehe... Da jeg kom inn igjen kl 7 lurte samboeren min på om jeg var gal... :) Men det ble en fin start på dagen da!!! hehe Og i helga har det blitt sjokolade og jobbing og lite trim... Så at jeg gikk ned på vekta er bare en stooooor bonus!! Var nemlig i tvil om jeg i det hele tatt skulle veie meg...

 

Eldstejenta her ble 5 på lørdag, og siden jeg hadde jobbehelg så blir det feiring denne uka. 3 eller 4 feiringer... Det blir vel ikke bra i henhold til vekta??? Og med 6 vakter på jobb i tillegg så får jeg ikke tid til noe trim heller.... Gleder meg til å få større hus så jeg vertfall kan ha familien på en dag og slippe å dele det på to....

 

Her er motivasjonen på topp ser jeg!!! 3 kg til 17.mai ja!! Da hadde jeg jo vært i mål... Men tør ikke slenge meg med der... Skal være glad om jeg klarer 1 kg til 17.mai jeg... Kanskje 1,5 om jeg virkelig står på. Men denne uka som nå kommer så er målet å holde vekta under 70...

 

Rakri: Så flink du har vært da!! Masse trim og matmessig holder du stand!!

 

Mamsen: Du har alt vært på tur i dag ser jeg på FB!! Flink du!!

 

Ha en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :) jeg skulle ikke vært så snar med å skryte.. dagen endte nemlig med både litt potetgull, litt sjokolade og noen drops :eek: Hadde hatt en kjempetravel dag, og hadde nesten ikke spist mellom frokost kl 8 og kvelds kl 20, så da gikk det litt skeis med valg av type "mat". Tror ikke det ble alt for ille kalorimessig likevel... men men..

 

Vekta stoppet på 51.2 idag, så det var 300 gram ned. Greit nok. Men kjenner jeg vemmes over de 2 ekstra kiloene som har kommet på etter syden og påske. Det vises bare så utrolig godt. Så håper jeg får dem av raskt nå!!

 

Bliny; ser på resultatttråden var at du har hatt en kjempenedgang... Grattis :)

 

Mammamo: grattis med ned for deg også.. Bra vekta noen ganger er snillere enn forventet!!

 

Har vært ute på tur et par timer med venninna mi og jenta hennes, sånn ordentlig tur med sekk og matpakke. Artig de er blitt så store!!

 

Skal gå tur med samme venninne ikveld. Egentlig skulle vi på cafe, men fant ut vi tar en takeaway og går da også. Er så herlig ute nå. Så det blir tre trimpoeng tilsammen idag!!

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Raki, det er så deilig å være fokusert igjen. Alt føles så mye bedre når rutinene er tilbake, og ikke alt bare sklir ut i ”happy go lucky”. Nå er jeg ute i solen med god samvittighet som bagasje og det føles 100 ganger bedre en de 2 ukene hvor jeg tillot meg å ”kose meg litt”…. Og resultatene lar heller ikke vente på seg. Ned 1,3 kg, og nede på 74 cm i livvidde :).

 

Selv om jeg ikke har rukket å skrive noe her siden sist, så har jeg vært inne å lest. Og det er gøy at du blir motivert Mamsen, og som sagt jeg blir også så motivert av dere! Det er så bra at du har rukket en tur allerede før klokken er 10.30 om morgenen. Og Raki – WOW – tenk at du greier å være så strukturert at du legger igjen så god mat på tallerkenen og kjører bil ved en slik anledning. Tenker at – ”Ja, slik skal man gjøre det!” Det er jo egentlig flust av spesielle anledninger (spesielt i maiÂ…), at man kan godt kose seg med måte i denne perioden. Nye anledninger dukker opp senere. Og du da Mammo! På morgentur og vektreduksjon på tross av 3 dagers seminar.

 

Dere inspirerer meg til å være standhaftig og fokusert! :) :) :)

17. Mai - he, he, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...