Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Hei og GODT NYTT ÅR!! Så koselig å se at det fortsatt er liv i tråden!!

 

Altfor lenge siden sist... Har tenkt masse på dere og hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært her... For det burde jeg virkelig ha vært... Vekta har jo gått til h... :) Men det er ingen vits i å sture over fortiden, nå er det FREMTIDEN som gjelder :) Jeg er supermotivert og virkelig klar for å endelig nå målet mitt!! Var jo nesten der... Så nå er det bare å begynne på'n igjen. For tiden er pc'n min muligens død... Og huset er fortsatt ikke ferdig, så jeg stikker nok ikke innom hver dag, må prioritere å registrere til og begynne med. Men skal holde meg sjøl i nakken nå. Denne gangen SKAL det gå!!

 

Hadde en utfordrende start da... Familiebursdag... Men tok bare en bolle og ikke noe smågodt/sjokolade. Det var en seier for meg :)

 

Har registrert i dag og endte på ca 1500 kcal. Noe jeg må si meg fornøyd med.

 

Vekta stoppa på 74,5 i dag :) Så det kan gå bare EN vei... Har tørket støv av rockeringen og gikk en lang tur i går kveld. Så nå er jeg i gang!! Veiedagen blir mandager, ingen grunn til å utsette helga... Første delmål... vet nesten ikke om jeg tør... Hadde vært moro å nå 70 til påske, men vi får prøve å nå 73,5 innen 1.febr i første omgang. Tør ikke gape over for mye... Men SKAL vertfall ha nådd 70 til 17.mai. Hovedmålet er å komme seg ned på 67. Må komme litt tilbake på nåe det skal være nådd... Må se hvordan jeg får det til nå først... Og jeg vet jo hvordan det skal gjøres... Klarte jo å gå ned 8 kg fra mai-aug i 08... Så det er bare å sette igang igjen!!

 

Klem fra en supermotivert mammamo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosalilje

Vekt i dag var 58,9 kg!!!:eek:

Veit jo at den alltid er høg etter mykje eting og feil mat, så håpar det ordnar seg ein del til vegedag på lørdag.

Kan jo ikkje ha lagt på meg 1,5 kg på 4 dagar sjølv om det blei ein del sjokolade?

Er iallefall tilbake til vanlig kosthold og det var godt!

 

Kjekt å "sjå" deg igjen Mammamo! Lykke til, du klarer dette!

Så flott at du også er i gang, Sassa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

de to første dagene har gått veldig greit... men jeg er tilbake til å veie og måle der jeg er litt usikker.... har ligget på ca 1300 - 1400 kcal disse to første dagene, men har som mål å ligge på et par hundre kcal til pr dag. Altså rundt 15 - 1600kcal.

 

Utrolig moro å lese det som er blitt skrevet her inne...og utrolig gode resultater på deg sassa... det er artig når man får det til. Rakri.. du er jevnt over flink syns jeg... men er nok ofte slik at jo mindre det er igjen, jo vanskeligere er det... jeg syns i hvertfall du er flink og fokusert.

 

mammamo og rosalilje... nå er jula bak oss... og vi kan glede oss over fremgang og godt kosthold fremover :) Gleder meg til å holde følge med dere alle igjen.

 

Ha en god kveld...og la oss nå få tråden opp i toppen igjen!!! Gleder meg til å høre hvordan første uka er for dere alle...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy att du også er tilbake Mammamo! Eller, kanskje ikke så gøy for deg, skulle vel helst ikke vært nødvendig å ta av de samme kiloene flere ganger:p Var inne å så bilder av huset deres en stund før jul, og det så jo kjempeflott ut! Tipper der har vært mye å ta seg til!

 

Rosalilje, de gr. du har fått på forsvinner nok nå når ting stabiliserer seg og du kommer i normalt gjenge igjen!:)

 

Takk for det Isabel, men kan vel ikkje skryte på meg så veldig gode resultater? Har jo stort sett gått opp og ned de samme kiloene ett helt år :)

 

Nå har jeg iallefall vært ute å gått en times tur, og så har jeg laget en stor skål med pastasalat som jeg skal ha i morgen for da skal jeg ha klubb. Har også bakt Ingers Rugbrød i dag, så nå blir det skikkelig niste fremover..............så nå kan det vel bare gå en vei!?!!!!??? Venter i spenning på mandag og veiedag......

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Godt å vere igang med sunn mat igjen, kjenner at heile kroppen har godt av det! Men skulle så gjerne fått gått meg ein tur ut, det hadde vore deilig det! Er veldig sliten etter jul og ein del husarbeid som må gjerast, men skal sjå om eg iallefall kan få meg litt luft i dag. Skikkelig frustrerande! :)

 

Ser at kvar gong eg har skeia for mykje ut og tenker tilbake på kva som gjekk "galt", så er det at det blei for mykje godteri.Har ein jobb å gjere her. Begynner som regel bra, men så sklir det ut etter kvart, og så gir eg heilt blaffen på slutten...

 

Ja, ja er iallefall på rett vei no. Føler liksom ikkje at eg har lagt på meg, merkar det ikkje på kleda, så håpar endå at det er ein del ekstra magefyll og vatn i kroppen som utgjer litt av vekttillegget.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til legen idag, og fikk 20 % sykemelding som jeg ønsket. :) Tror det blir bra!! (Tilfeldigheter har gjort at jeg har fått sønnen hans på avdelinga mi.. Og siden jeg - siterer legen: er favorittbarnehagepersonen hans - var han vel ekstra grei med meg... :) ) hihihihi neida - jeg trenger den reduksjonen i forhold til jobb - kan ikke gå på felgen bestandig - da går det på bekostning av alt annet..

 

Har fått gått litt turer de siste dagene - i sprengkulda!! 4.7 poeng tilsammen til nå denne uka, så det er jo en bra start!! Orker ikke tanken på å svømme en gang--- å kle av seg nå... brrrr brrr. Jeg er skikkelig frossenpinne, så bor i ullundertøy døgnet rundt.. Spent på om det hjelper å ha en rolig dag i uka - håper det. Og håper med det å unngå den store smellen jeg har gått på flere ganger før (som har endt med flere uker full sykemelding) :eek:

 

Kjenner også det er godt med vanlig mat. Deilig å fylle opp tallerkenen med salat og grønnsaker og bare litt kjøtt.

 

Enig i at det med snop er en utfordring.. Er så snart å ta bare litt til.... Fortsatt snopfri her - nesten to uker nå. Utrolig for fort søtsuget går over når man kutter det ut.. Tar litt sukkerfrie pastiller da. Og tenker det er greit med litt nøtter en gang i blant..

 

Sikker på at vektøkningen din ikke er noe annet en forstyrret balanse, Rosalilje. Så flink som du har vært kan du ikke ha gått opp noe særlig. Vent å se noen dager, så er jeg sikker på du er tilbake der du var for litt siden..

 

Sassa: vi to har vel vinglet opp og ned sammen det siste året?? Nå får vi ta oss skikkelig sammen å stå løpet ut til vi er over målstreken - ikke gi oss når vi skimter den :)

 

Isabel og Mammamo: hyggelig dere er tilbake - dere får henge på til dere også er helt i mål. Det er vel det vi har gjort feil alle som fortsatt er her - og gi slipp på de gode vanene for tidlig!!

 

Klem fra en motivert frossenpinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å gå turer.... :) og ja.. søtsuget er enkelte dager en utfordring ganske så stor... som i dag... da mensen kom... huff... jeg røk på et par konfekt sjokolader i fra jula..... men kuttet ut poteter til middag da.... :) heller mer salat.... Da var jeg flink syns jeg... he he...

 

Enig i at de gode vanene alt for fort sklir ut når man nærmer seg målet.....og alt føles vel...... en lege sa en gang at for å være sikker på å ikke gå opp i vekt igjen, så bør de gode vanene og omleggingen av kostholdet holdes i minst fem år.... går det under det.... vil de dukke opp igjen... sakte..sakte... sakte...og vips...så er alle der igjen....

 

I dag har jeg fått jula ut av huset......eller... har begynt... må ta resten i morgen.... jammen litt av en jobb, men godt også... må krangle litt med gubben da.. som sitter godt i sofaen med bena høyt mens jeg jobber... og heldigvis tar han hintnet.. he he.

 

MEN, et aldri så lite HJELP!!! hvordan funker det nye registreringsskjemaet av mat og trening her inne???? skjønner ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Er ikkje så vanskelig det nye systemet!

Du berre klikkar i ruta "Legg til", og så begynner du å skrive matvara du vil ha feks eple, og så får du opp mange forslag du kan velge blandt som inneheld ordet eple.Så legg du inn antal gram.

Håper du får det til, trur det blir veldig greit når ein først kjem inn i det, sparer nok ein del tid ser det ut for!

 

Kan også lagre heile måltid, det trur eg at eg skal benytte meg av ein del

 

Så flott at du fekk sjukmelding, Rakri! Trur det er veldig lurt før det går for langt.

Og du er jo superflink både med snopefri og trim!

 

Her er det jul endå, synes det er så koselig med alle lysa og pynten! men må vel snart ut av huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... jeg skjønte det.... men det funket ikke... ikke noe virket... alt var bare helt stille ... selv om jeg skreiv inne i ruta... Derfor jeg tenkte at jeg gjorde noe galt... Funker fortsatt ikke her..og har nå lest her inne at det er flere som sliter i andre tråder med det samme. Men, det kommer nok tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det var enkelt ja å bruke det nye systemet. Jeg registrerer bare trimmen jeg... Da jeg gikk hjemme - og særlig den perioden da jeg omtrent ikke gjorde annet enn å amme - la jeg inn alt.. Funka kjempefint å ha pc`n på bordet, og så skrive med en hand mens jeg styrte puppen med den andre.. (siden det var to som skulle ha pupp og vi ikke fikk sving på dobbelamming - ble det veldig MYE amming - og datatid hehehehe) Men nå velger jeg altså å ikke legge inn maten..

 

Bare turgåing sålangt når det gjelder trim. Skal se om jeg får til en styrkeøkt i morgen. Skal også på et møte i turnklubben til hun som konkurrerer. Meldt meg inn i en foreldregjeng som skal fungere som ressursgruppe for trenerne.. Tanken er å kunne bidra med noe som ikke krever alt for mye heller..:)

 

Men nå skal jeg være flink å ta kvelden. Et av målene for det nye året er jo mer søvn

 

Allerede spent på neste veiedag.. Synes det går fint så langt :) Men vet at tallene ikke alltid er de man håper eller forventer!! Så vi får se.. Inntil da står vi på! I 5 år :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Går fortsatt brukbart her. Har skeia litt ut, men ikke mer enn forventet... Tar litt tid å komme seg inn igjen i de gode vanene. Husker det fra før også, at man må være standhaftig den første tida med sukkerfri... Så jeg må bare knaske gulrøtter eller noe annet sunt hver gang jeg har lyst på noe godt....... Men hadde vertfall salat med meg på jobben i dag. Fikk ikke til å legge inn på det nye systemet, mulig maskina blokkerer noe... Min PC er død om dagen nemlig, så nå har jeg bare sykehuset sin, og den er jo sikret på alle mulige måter... Som jeg ikke kan oppheve...

 

Har ikke fått trimmet noe særlig da, synes det er for kaldt jeg... Gå tur i 25 minus er liksom ikke noe særlig... Har rocka litt da, men må nok komme sterkere tilbake med trimpoeng neste uke...

 

Sassa: Ja, huset blir fint!! Gleder oss utrolig mye til å flytte inn etterhvert!! Men det er myyye jobb ja... Roet seg litt nå, etterat huset er ferdig beiset utvendig (ja, det går an å beise i 10-15 minus, jeg kan skrive under på at det er kaaaalllddt...) Nå de siste dagene har de tatt ned stilasen, så nå ser vi liksom ordentlig hvordan det ser ut!! De har såvidt begynt inne da, men gjenstår myyye... Så vi bor fortsatt i kjelleren til svigers, men det går helt fint. Vet jo at det bare er for en periode, dessuten har jeg verdens beste svigermor!! Tror nesten det hadde vært verre om jeg hadde bodd så tett på mamma'n min... hehe... Vi har jo kjøkken og bad, mangler bare do for å ha en egen leilighet, så det er ikke noe problem i grunn :)

 

Er jul fremdeles her også Rosalilje. Koselig ja!! Får se om jeg fjerner den i helga... Pleier å vente til etterat vi har feira min kjære, som har bursdag på mandag. Men er jo ikke plass til noe feiring her nede i kjelleren uansett da...

 

Ellers prøver jeg hardt å overtale min kjære til å få en til da.. hehe... Det har jeg jo prata om før... Han er i tenkeboksen da, det er da enda noe... Men jeg er uten prevensjon om dagen og har sannsynligvis eggløsning i dag... hehe........ Men tviler meget sterkt på at det blir noe på meg :)

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer..... nå er vi flinke og aktive....artig :)

 

Jeg har i dag jogget sakte i 7 km på tredemølle....puh... det var tungt... , men det var første joggeturen på aldri så lenge... så jeg er fornøyd.

 

NÅ skal jeg sette meg i sofaen med en banan......selv om det frister bare såååå vanvittig med noe godis i stedet.... herregud for en prøvelse dette er til tider.... men vet jo at det vil bli enklere og enklere..... heldigvis.

 

Nå er jula helt ute av mitt hus...både gardiner, duker, små og store nisser osv.... Er utrolig koselig å ha det fremme...men jeg ønsker ikke å bruke tiden min på dette i helgen... da er det familie og unger som skal gjøre andre ting :)

 

Ha en super kveld damer.... nå er vi snar ferdig med uke 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Her ser det jo ut som alle er godt igang! :)

 

Mammamo, du får finne på noe lurt å lure mannen med i kveld :) Det er jo iallefall håp nå når han er i tenkeboksen! Her er det iallefall ikke på tale å få flere, det har jeg sørget for. Hvordan går det forresten med Hanemor? Når var det hun ventet små?

 

Isabel, heldig du er som har fått jula ut! Her må jeg nok bruke deler av helgen på det, men det er vel bare til å sette igang i morgen etter jobb, så får jeg satse på att det er fort gjort.

 

Her har dagen gått greit matmessig, men har ikke blitt trimm. Har vært på ettermiddagsvakt, og formiddagen invilget jeg meg rett og slett på benken :) Lå bare å så en masse såpeserier før jeg gikk på jobb, og det var deilig idag!

I går hadde jeg klubb, og serverte pastasalat og nybakte grove rundstykker. I stedet for å bake kake hadde jeg litt rester av julekakene og oppskjærte grønnsaker og dipp. Gjett hva som forsvant og jeg måtte finne mer av? Selvfølgelig; grønnsakene! :) Litt morsomt synes jeg, og jeg følte meg vel etterpå som ikke hadde gått på en smell med søtsaker.

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var denne dagen også over - og det går fortsatt greit.. Merker lite søtsug, faktisk. De første dagene kompenserte jeg med en pepperkake til kaffen, mens igår og idag har jeg ikke "brukt" noe.. Blir sikkert en større utfordring i helga, men antar det skal gå greit. Gleder meg til rødvinsglasset i morgen og lørdag, og tenker å la det bli med det ene..

 

Herlig med litt trim da, Isabel.. Der har jeg MYE å gå på..

 

Flink du var på klubben da Sassa.. Erfarer også til stadighet at folk blir glade for de sunne alternativene.. :)

 

Mammamo: du får forføre mannen :) Småtroll er jo såå stas.. Pass bare på at du ikke få to stykker i siste runde du også...hihihihihi...

 

Skal straks hoppe i dusjen og så i senga.. God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

En liten snartur innom fra jobb :)

 

Hanemor har termin midt i april. Blir koselig å bli tante da!! Klarte å forføre mannen :) Men han hoppet jo av i svingen da :) ... hehe... Men jeg maser ikke på han nå, han vet hva jeg vil og han er i tenkeboksen. Han bør likevel bestemme seg før vi søker SFO til eldstejenta som begynner på skolen til høsten. Trenger jo ikke SFO hvis jeg går hjemme... (et av mine mange argumenter... hehe) Og Rakri: Jeg håper jeg bare får en til jeg da... hehe...

 

Jeg har også myyye å gå på når det gjelder trim... Starter opp med den fra neste uke tenker jeg. Flink du Isabel!! Og føler med deg når det gjelder godisen ja... Men har tidligere erfart at bare man ikke blir skrubbsulten så får man ikke slik sug etter noe godt. Så jeg må komme meg inn i 4-5-måltider-pr-dag-rutinen... Er ikke helt der enda, men snart :)

 

Sassa: Grønnsaker og dip er jo sååå godt da!! Pleier å lage dip med naturell eller mat- yoghurt jeg da, synes det er bedre enn rømme. Tipper det er flere som er lei all fråtsing i juledagene ja...

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så kjekt med så mykje aktivitet på tråden! :-)

Ser ut som at alle er skikkelig motiverte no, både med trim og mat!

 

Går fint her, har lagt meg på 1300 kcal som eg var kommt opp i før jul,spent på vekta i morgon, har nok gått opp 1,5-2 kg på sydenferie og jul er eg redd for....Men har tenkt eg skal gi meg sjølv ei veke til med vanlig mat før eg slår fast kor stor skaden blei, magen er skikkelig i ulage etter alt for mykje god mat i jula...

 

Kjem innom med vekt i morgon.

 

Ha ein fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas vektnedgang blåste jeg nok i går :) :) To glass vin og en del hasselnøtter/mandler og rosiner... Ellers en grei dag med normalt inntak.

 

Ser jeg nok burde registrere litt mer.. Har fått litt uvane med bittelitt småspising (noen rosiner her, et par mandler der, en skive ost når småkarene spiser osv osv) Utgjør fort mye mer enn man tror..

 

Problemet mitt i så måter er størst i forhold til lunsj. I barnehagen min må vi spise det samme som barna, da all mat serveres i barnehagen, og vi har fokus på mat og matgleder.. Det er varmlunsj tre av dagene, og alt er jo veldig sunt, mye fisk og grønnsaker, men vanskelig å anslå kalorier.. Og så sitter vi jo en halvtimes tid.. og sammen med de 6 hyggelige barna jeg har ved mitt bord er det fort å putte inn mer enn jeg trenger.. Prøver å estimere slik at frokost og lunsj blir ca 600, og mellommåltidet ca 100. Da er det ca 500 på middag, og max 200 på kvelden om jeg skal holde meg på 1400.. Huff.. Jeg tror jeg må stramme inn litt.. Kan nok med fordel putte inn mindre til middag og kvelden..

 

Akk, ja.. bra det bare er tidlig i januar :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg nok må komme meg ned på 1300 i inntak.. Ganske lenge siden jeg beregnet sist, og har jo blant annet mye mindre trim enn den gangen jeg var hjemme i perm og gikk en times tid (minst) hver eneste dag... Nå er behovet 1800, regnet ut fra 7 trimpoeng, som jeg sjelden får inn akkurat nå i denne sliten + iskald ute- perioden - så da bør jeg jo iallefall ikke inn med mer enn 1300

 

Får prøve å registrere fra nå av da!! Da har jeg sikkert litt å gå på nå.. kanskje lettere å komme ned med mer målretta arbeide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 57.6 kg, dvs opp 1,3 kg sidan 11.des.D kan eg faktisk leve med!For det ligg ganske mykje kos og god mat bak den oppgangen,så kunne heilt sikkert vore eit mykje verre resultat!Gjekk opp ca 500g på sydenturen og 800g i jula.Og håpar jo endå at vekta går litt nedover til med fleire dagar med vanlig mat.Det som eg har funne ut Rakri,er at det lettaste for å holde oversikt,er å forsyne seg berre ein gong.Kanskje eit tips til lunsjen i barnehagen? Eg var og veldig frista på noko godt i går kveld,var åleine heime, men klarte meg med gulrøtter og havregraut heldigvis!Blir kanskje litt rare meldingar frå meg ei stund,for datamaskina mi er på rep.så eg skriv med mobilen,har ikkje heilt funne ut alt endå,kjøpte meg Iphone på onsdag.Ha ei fin,sunn helg alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....

 

Hvordan gikk det med forføringen mammamo?? venter spent... he he

 

Jeg kan nå endelig registrere mat og drikke...og fikk erfare hvor viktig dette er for meg nok en gang.... med en gang jeg ikke kunne gjøre det... mistet jeg kontrollen litt etter litt...og gikk på en smell i helgen med godis og god mat... huff... tror ikke tallet er endret i morgen tidlig... Men, jeg har trent fire ganger denne uka...og er fornøyd med det :) Så jeg tror nok ganske sikkert Rakri, at man kan klare et mer målrettet arbeid med registrering... i hvertfall i starten...men når det er sagt... så er det mange som klarer å gå fint ned uten det også... (også jeg...en gang... for leeenge siden) hehe

 

Et lite sukk fra meg her i dag altså... men i dag skal jeg klare det bra :)

 

Rosalilje.. det var en oppgang som jeg syns du skal være "fornøyd" med... for som du selv sier,,,, der ligger det mye godt og sosialt samvær. Flott at du klarer å tenke sånn.

 

Flink du også sassa, som finner gode og sunne alternativer ved besøk... .der må jeg nok øve meg litt... enda jeg er lærer i mat og helse...he he..og vet godt hva som må til og ikke...og har uttallige gode og sunne og enkle retter å velge mellom....

 

ja ja... veiing i morgen..... gruer meg etter denne helgen.... og ganske sint på meg selv fordi jeg antagelig ødela en god uke med en fet helg.... æsj.... vi får se. Gleder meg til å se alles resultat, og håper dere har vært flinkere enn meg denne helgen.

 

ha en strålende søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjedelig å gå på en smell, Isabel. Men ikke annet å gjøre enn å fortsette fokusert!! Ser jeg er ganske god på fortsatt å estimere mengde og slikt, men at det er lettere å ikke småspise når alt må legges inn og står der på lista...

 

Igår kveld lagde jeg nachos.. Må si jeg misunner mannen min som ubekymret (tilsynelatende) gumlet i seg nesten alt jeg hadde laget.. Selv tok jeg 40 gram nachos, bare salsa (ikke rømmedip) og et "hav" av gulrøtter.. Siden det to gode glass vin fredag, ble det ingen i går.. Fremdeles snopefri her.. Lurer på å revurdere det med å ikke røre noe før jeg er i mål. Men skal iallefall ikke røre noe før jeg er nærmere 49 enn 50.. Vi får se..

 

Her er det fremdeles inneværing pga kaldt (riktignok "bare minus 12 idag) men snørr i grønne lange striper her hos de små og stygg hoste.. Håper ikke de blir syke igjen..

 

Skal på bursdag idag og har plan om to små pizzastykker som blir middag, og et kakestykke.

 

Forresten: er det noen som har fått til å endre daglig kaloribehov. Har lest et sted det skal gå an å gå inn på min profil og velge meny, men lurer på om det bare er for dem som har arbeidsbok på nett (altså med kursleder)?? Finner iallefall ikke valget om å endre meny. Skal ha inn meny 1 på 1300 kalorier.. Ikke at det er så farlig, men hadde vært fint å få det riktig likevel..

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen! Det er gøy å være igang igjen, og å komme inn her å se att det har vært masse aktivitet! :)

 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver Rakri, med å putte inn når en må sitte ved bordet! Det gjør jeg også spesiellt når jeg er på jobb :P

 

Her har uken gått noenlunde greit, var flink å trene de første dagene av uken, men ble ingenting torsdag og fredag. Var på vekten i dag tidlig, og det så ikke lovende ut, men det tar vel kanskje mer enn en uke å snu økningen :P Gir ikke opp så lett!!!

 

Gruer meg litt til veiingen i morgen, men det er bare til å gå på med krum hals! :P)

 

Ha en strålende kveld, nå skal jeg snart ta meg en dusj for så å finne sengen etter en deilig treningsøkt her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske flink i dag ja :P Ble omtrent som planlagt hele dagen, både i går og idag.. Igår endte på litt over 1300, idag litt under.. Litt mindre trim enn planlagt idag, fordi mannen måtte på jobb, og da kunne jo ikke jeg gå mens de små sov..

 

Spent på i morgen, men mine veiinger gjennom uka har heller ikke vist så pene tall, og med tanke på utskeielsen fredag skal jeg vel være fornøyd med stillstand.. (selv om jeg hadde håpet å komme på 50 og noe...) Vi får se!!

 

Som du sier, Sassa - det tar tid.. Så vi må være tålmodige!! :P Lykke til alle sammen med veiing og kommende uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som forventet..... og helt greit etter alle utskeielser i helgen. Litt vondt og dumt er det.. men hjelper lite å bruke energi på valg jeg tok i helgen... var jo egne valg, og ingen andres... he he

 

Det er en mager trøst, at jeg på torsdag veide en kilo mindre enn forrige mandag..... og at nå er det gode muligheter til å lykkes denne uka :P

 

Ting tar tid ja...og det er greit å gå sakte ned, bare ikke mer opp......!!!!

 

Lykke til alle andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...