Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Synes du skulle unne deg ca halvparten av chipsen :o

 

Hatt en bra dag på jobb idag! Og vært til kiropraktor, som mener det ser veldig bra ut ang ryggen. Neste gang begynner han på halebeinet. Beskjed om å være forsiktig under trening, og det tror jeg at jeg klarer!!

 

Jepp, i morgen kommer mannen min endelig hjem igjen :) Det blir bra, men må si det har gått overraskende greit!! Enda det har blitt over dobbelt så mye kjøring til turntrening, fordi treningsvenninna hennes er bortreist (vanligvis kjører vi annen hver tur) I tillegg har det vært ekstratrening i forb med konkurransen på Lillehammer.. Føles godt å mestre alt dette selv :)

 

Mamma kommer hit i kveld /midnatt. Blir kjempekoselig, har ikke sett henne siden i sommer. Hun skal bo her i helga, og så hos søstra mi til uka siden hun har vinterferie..

 

Synes det går bra med mat og trim her. Om jeg følger planen, blir det over 8 poeng denne uka!! Ligger godt an foreløpig!! :)

 

Håper du koser deg ute Rosalilje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosalilje

Hadde ein kjekk tur med venninner i går kveld! Først litt shopping, og så havna me då på Egon som vanlig :-) Mykje godt der!

Tok Blackened kylling, dvs to små kyllingfiletar, salat, litt brokkoli og mais. valgte Maldonsalta småpotet til. Var veldig godt og sparte masse kaloriar! Måtte droppe rundstykke, smør og hvitløksdressing.

Havna på 1275 kcal i går, så ikkje så verst på ein sånn dag.

 

Diskuterte husmorferie til Syden i mai, men er ikkje heilt sikker på at det blir noko av. Ho eine gruer seg sånn til å vere vekke frå ungar og mann. Trur både ho og dei andre hadde hatt godt av det...Ho ordnar absolutt alt for ungar og mann, endå ungane er 12,14 og 16 år. Hadde hatt godt av å få prøve å ta litt ansvar sjølv...

Eg har faktisk vore på sydentur uten dei andre 3 gonger, første gong var i 2001, så ungane var ikkje så veldig store, men mannen min synes ikkje det gjer noko å vere åleine, så var faktisk han som ordna med tur til meg den gongen. :o

 

Kjekt at det har gått fint å vere åleine for deg, Rakri! Er jo litt godt å kjenne at ein mestrar det og.

Så kjekt det blir med besøk av mamma då! Er no kjekt for deg at du iallefall har søstera di i nærheten.

 

Så godt at det ser lovande ut med bekken og rygg, håpar du merkar bedring kjapt når du kjem i gang med treninga.

 

Eldstegutten kom heim på vinterferie i dag. Kjekt å ha han heime igjen! Raspeballar og smoothie til middag til dei andre og salat og ananas til meg...

 

Spent på om det blir litt nedgang til på vekta i morgon, ser ikkje sånn ut men kan jo håpe.

 

Reknar med det blir ei mager helg denne helga og. Er egentlig ikkje så mykje å skeie ut med, kanskje det blir litt ekstra nøtter.

Håpar å få med litt OL, langrenn og skiskyting er favorittane!

 

Ha ein fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned :o Hvis du går ned 100 gram i uka, kommer du jo tross alt i mål tilslutt.. Synes du er råflink som greier å velge så smart hele tida!! Verre med meg som går opp og ned som en berg og dalbane!! Har ikke lagt inn vekt her på flere uker, den er vel mer over 51 enn under.. Skulle så gjerne begynt å pendle på 50tallet en stund!!

 

Fikk i meg for mye kalorier i går også!! Denne gangen på nøtter - har ikke hatt det i hus på sikkert et år, for det er farlig godt. Salte nøtter altså, har "brukt" en del usalta nøtter innimellom som snacks.. Igår kjøpte jeg de store med havsalt.. nam nam.. i tillegg spiste jeg en bamsemums og drakk et glass vin.. Men moderat på maten, så ikke helsprekk altså, men iantar ca 1600 da totalt sett :eek:

 

Forsøker meg på å ha en dag med litt utvidet kos som i går, og så resten moderat.. Det må da funke??

 

Iskaldt ute pluss vind, så det ble tur til shoppingsenter med mora mi istedet for gåtur. Ender likevel på 7.3 poeng om jeg får gjort økta i morgen som planlagt. Da skal jeg være kjempefornøyd med uka!!

 

Jentetur trenger man ja! Har ikke vært så lenge/ langt borte, men var jo i Riga i høst fra fredagsmorgen til søndags ettermiddag. En bra debut for hønemødre som jeg og venninna mi er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flink du har vore med trimmen denne veka, Rakri!

Sikkert lurt å ha ein kosedag i veka, trur det er lett å gå på ein sprekk hvis ikkje.

Hadde andre ete det du på fredag, hadde dei sikkert syntes dei var kjempeflinke! :-)Er jo ikkje akkurat nokon stor utskeielse, kunne vore mykje verre!

 

Åt kyllingkjøttdeig med tacokrydder og masse salat i går kveld når dei andre fekk pizza, orka ikkje laga egen til meg. Litt nøtter til kos. Rett over 1200.

 

I dag har me vore på kinarestaurant med mannen min sin familie. Åt kylling i karri med cashewnøtter og litt ris. Prøvde å rekne det ut sånn ca, men vanskelig å vite, kom til 750 kcal. Trur du det er nokolunde rett?

 

Dei var med heim til oss på kaffimat etterpå. Skillingsbollar, sjokoladebollar, lappar, kjeks og muffins. Orka ikkje lage noko til meg sjølv, så eg satt og såg på og tok meg havregraut når dei var gått....Like enkelt det som å lage noko oppstyr rundt det.

 

Hvis kcal på kinamaten stemmer nokolunde kjem eg rett under 1200 i dag.

 

Ha ein fin søndagkveld!

 

PS:Snikveiing er ikkje så veldig dumt, 56,8 kg i dag tidlig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin vekt :0) Det var den ikke her!! :o Forberedt på oppgang og stillstand en god stund når jeg har begynt å trene - særlig siden det er styrketrening!!!

 

Men veldig fornøyd med helga totalt sett og at jeg er iang med trimmingen. Så får jeg bare huske at det er lenge til bikinisesongen enda!! :) Skal bli så slank og fin til da!!

 

Forresten så tror jeg 750 stemmer ganske bra - ikke mer enn det iallefall!!!

 

Ps; - hadde lagt noe inn feil, så det ble jo mer trimpoeng enn jeg trodde :)

8.3 poeng - det er lenge siden jeg hadde så mange!! YES!! da får jeg tåle at tallene på vekta var slemme idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Det var jo veldig bra med trimpoeng! Er vel eit kjent fenomen det at vekta står stille eller går litt opp når ein begynner å trene. Du får bruke målbånd i tillegg, så ser du sikkert resultat der! :-)

 

Bad min familie på middag i dag(8 stk), alle har lyst å få treffe eldstegutten litt når han er heime :o

 

Tok det enkelt og laga lapskaus med kjøttdeig, pølse, ferdig lapskausblanding, erter og byggryn. Magert og sunt, men veldig godt.

 

Baka fletteloff til. Is, fersken og hermetiske plommer til dessert.

Etterpå fann me kaffi, litt julekakerestar, kjeks og sjokolade.

 

Dei andre åt til dei nesten blei dårlige...Eg åt 2 tallerkener lapskaus uten pølse i og ein halv fersken, ikkje akkurat nokon utskeielse på meg iallefall! :)

 

Måtte ha meg ein god porsjon havregraut no til kvelds.

 

Var så mykje restar igjen at me har til middag i morgon og, deilig å sleppe å lage noko då :-)

 

No er eg fryktelig sliten, er litt for mykje med besøk to dagar på rad, men var no veldig koselig då. Får ta ein veldig rolig dag i morgon.

 

God natt frå Rosalilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte gjennom innlegget at "nå må hun da være sliten"! Og det er det jo.. Skulle ønske noen kunne bidra med matlaging og ordning og fiksing?? Virker som om det meste faller på deg.. Blir vel slik når man "bare" går hjemme - men det er jo en grunn til at du gjør det.. Nå må du være flink å passe på deg selv litt!! :o

 

Du er veldig flink å holde fokus må jeg si.. Jeg er mer der at når først er en sånn sammenkomst, så tar jeg litt!! Litt gulrotkake nå i helge for eksempel. Middag hos søstra mi - mora vår er jo på besøk - nå bor hun hos søstra mi resten av oppholdet fordi hun har ferie nå, det har jo ikke vi :) skulle gjerne hatt vinterferie jeg også!! Men men..

 

Har planlagt mye trim denne uka, eller tre økter som den i går, dvs 10 min på spinnsykkel, 10 min jogg og 40 min styrke. Blir 585 kalorier det i følge kalkulatoren her inne. Ellers et par dager med timinutters styrkeøkter hjemme og litt gåturer i helga. Spent på om jeg får til å gjennomføre. Blir drøyt 11 poeng, så det er kanskje å legge lista for høyt?? Vi får se.. Er bare så herlig å klare å trene litt. Kiropraktoren har gjort underverker!! :) :)

 

Nattaklem herfra også. Tidligvakt i morgen, så da bør jeg legge meg

 

PS: Jentungen kom hjem med sølvmedalje i frittstående og 4 plass i tumbling. I tillegg vant klubben hele Opplandspokalen som beste klubb sammenlagt!! Artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hadde jo vore supert hvis du hadde fått til all den trimmen då! Skulle ønske fleire av dei andre var litt meir aktive på tråden sånn at du kunne fått litt meir motivasjon frå dei på trimmen, føler eg kan bidra med så lite der...

 

Utrulig bra av dattera di og laget hennar då!

Ja, no har du all grunn til å vere kry! ;)

 

Vanligvis ville eg også tatt litt i sånne sammenkomstar, men når eg ikkje skal ha gluten, melk og sukker er det jammen ikkje mykje ein kan ete... Må vere ekstra nøye med dietten no når eg testar ut, hvis eg finn ut kva eg reagerer på, kan eg seinare ete litt av det av og til og så heller ta "plagene" i etterkant.

 

 

Er jo litt opp til meg sjølv om eg vil be i besøk eller ikkje. Som regel når eg ber familien min, meiner dei at eg ikkje burde slite meg ut på å lage til, og heller berre slappe av, må liksom overtale dei til å takke ja til innbydelsen.

Burde egentlig ikkje ha besøk for den fysiske helsa sin del, men MÅ ha litt planar og føle eg bidrar litt for den mentale helsa....Synes det er veldig kjekt å lage mat og stelle i stand til besøk. Er godt å få treffe litt folk og.

 

Prøver å vere litt flink og. På søndag sov eg faktisk ein god middagskvil etter restaurantbesøket mens me hadde gjestar her. Synes egentlig det er fryktelig dumt å gjere det mens det er folk her, men må kvile litt i løpet av dagen.

Og sånn som i går gjorde eg ingenting anna enn besøket, er nok

det på ein dag.

 

Både mannen min og ungane er flinke å hjelpe til, så det gjer det jo litt lettare og. Når det er min familie som er her, får eg også veldig god hjelp "underveis" med servering og opprydding, så er ikkje synd på meg!

Men no blir det ei stund til neste besøk kjenner eg!

 

I dag blir det kun avslapping + kjøring av ungar til div. aktivitetar.

 

Ha ein fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Her går alt som vanlig, sunn og mager mat, ligg på 1200 kcal for dagen.

Spent på veging i morgon, håpar på endå litt nedover :-)

 

Er aldeles nydelig vær her om dagane! Har vore snø her sidan 19.desember, ganske uvanlig i Bergen det!!!!Ny snørekord både i antall dagar og antall cm.

Vanligvis pleier det jo å regne store delar av vinteren, så har vore kjempeflott vinter dette, så mykje lysare med all snøen og så mykje fint vær!

 

Ein fin fredag ønskes alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 57,1 kg, så 200 g til ned. Går iallefall rett vei om det ikkje går så fort.

 

Skal på besøk til foreldra mine på pizza i kveld. Tar med egen pizza med glutenfri bunn og uten ost. Reknar med det blir ein del godteri der og, får ta med meg ei appelsin eller noko som eg kan kose meg med.

 

I morgon skal me først på kino heile familien, fekk billettar i julepresang+6 200grams plater med sjokolade! Kanskje eg tar med litt nøtter til meg.

Etterpå skal me på eit møte der det skal vera kaffi og kaker etterpå, men trur ikkje at det blir noko der som eg kan ete. Får ete litt før eller etterpå.

 

Mandag skal me i 30-års dag med koldtbord og kaker. Reknar med at det blir nokre salatar eller eit eller anna eg kan ete, alle skal lage ein ting å ha med, så får finne på noko lurt. Blir hardt å ikkje kunne forsyne seg med kake....

 

Har sove mykje bedre siste måneden, lurar på om det kan ha noko med kostholdet å gjere? Er iallefall utrulig deilig å få sove!! ;)

 

No er eldstegutten ferdig med sin vinterferie snart, og dei andre begynner akkurat på sin. Blir godt med ei veke uten lekser, lite fritidsakt. og rolege morgonar!

 

Ønsker alle ei flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd i deg- alt du må stå over. Kan ikke være gøy i det hele tatt.. Og sikkert fryktelig mye fokus fra andre på det!! Men men.. om ikke annet så klarer du å holde deg på mager og sunn mat!!

 

Har nok koset meg litt mer enn planlagt denne helgen også, men føler det har blitt greit totalt sett likevel.. Mindre mat og litt ekstra snop. Ikke ideelt, men blir ok kalorimessig

 

Vært på ski i marka med de små.. eller ski og ski.. det gikk vel ikke mange meterne selv, men litt trim blir det da med å dra dem med seg på akebrett. Med treningen som jeg har planlagt i kveld, ender jeg på 11.7 poeng denne uka. DET er jeg fornøyd med.. Forventer stillstand noen uker til nå som jeg plutselig trener mye.. og så håper jeg på et par nedhopp mot slutten av mars...

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - det ble faktisk en uventet nedgang her :D

 

50.6 idag.. det er lenge siden 50tallet viste seg fram.. KAN jo være en hyggelig nedsving (slik 52blank som det var forrige mandag var en lei oppsving, som jeg ikke orket å legge inn en gang)

 

De siste ukene har jeg ligget fast på litt over "51ognoe", så det var artig med noe nytt.. Midjemålet uendret, men ca en cm mindre valk på magen. Om dette skyldes 30days eller trening er usikkert..

 

Så håper jeg å kunne holde meg på 50tallet videre da.. Planlegger å få samme trim som forrige uke, så får vi se hvordan det går denne gangen

 

Koset meg med en bamsemums til kaffen nå. Den har faktisk bare 33 kalorier, så det er mye "kos for pengene".

 

Ha en fin kveld - vi skal på ikea når gutta har lagt seg for å se på garderobeskap. Mannen pusser opp gangen, nå er det straks klart for å sett inn skap !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Gratulerer med nedgangen!

 

Nå spør jeg kanskje som jeg har vett til, men når du skriver 30 days... mener du 30 days urtepilleretellerannet eller 30 days shred med biggest-looserdamen? jeg har nemlig snust litt på begge delene, men er enda i startgropen angående angrepstaktikk på kiloene som skal vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er de tabelettene ja.. Har gått inn bare en cm på midjen, men 3.5 på magevalken startet med dem 4.januar - så mulig det hjelper! Har jo også begynt å trene ordenlig de siste par ukene...

 

Hva er det andre du snakket om?? Jobber også med de aller siste kiloene, og de er så utrolig seige!! :D Er dog veldig kampklar - SKAL ha dem av innen 1.mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela

Jeg mangler liksom motivasjon til de små usle kiloene, var mye lettere å være konsekvent når det var mange å ta av! Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal være sta som et esel til påsken, det er snakk om kun 4 små uker og det skal jeg klare - basta bom :)

 

30 day shred er en treningsvideo av Jillian Michaels, damen som trente et av lagene i Slankekrigen på tv. Den er delt i 3 nivåer, og man skal trene nivå 1 i 10 dager, nivå 2 i 10 dager og så opp på nivå 3 etter nye 10 dager. Etter 30 dager skal man visstnok være både übersprek, lekker og stram alle veier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Gratulerer med flott nedgang, Rakri! Og du er jo skikkelig i gang med trening og, så dette lover bra!

 

Juwela:Enig i at det er dei siste små kiloane som er vanskeligast å bli kvitt. Ein ting er at det går mykje saktare, men noko anna er at motivasjonen er ikkje så stor, for ein er jo nesten i mål, så lettare å tenke at ein kan no kose seg litt ekstra av og til for det er så lite igjen.

 

Koste meg med litt nøtter i besøk på lørdagen og litt på kino søndagen, kom opp i henholdsvis 1300 og 1350 kcal, men greit nok det.

 

MEN i går hadde eg min første utskeielse på 7 veker! Var i kjempekoselig bursdagsbesøk med koldtbord og kaker. Var ganske fornuftig på koldtbordet og åt mest salat med kylling, litt laks og eggerøre og litt pai.

Bestemte meg for å ta ein dag uten å følge dietten heilt, så koste meg meg marengskake, iskake, kransekake og brownies! Det var godt det! etter så lang tid uten noko søtt. :D

 

Prøvde å velge mest mulig uten gluten sidan det er det eg har unngått kortast tid, var sikkert litt i paien og litt i browniesen, men ellers trur eg det skulle vere greit.

 

Prøvde å anslå det sånn ca og kom til 2000 kcal, men det var faktisk verdt det!

I dag er det tilbake på vanlig kosthold! :-)

Vekt i dag var 56,8, så ikkje noko negativt utslag på den endå iallefall!

 

Fekk høre i besøket i går at eg var så slank, så kjekt det! :-)

 

Vinterferie for dei 3 minste ungane denne veka, så blir litt besøk og forskjellig, men skal prøve å holde meg til fornuftig mat.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut at du kunne ta en skikkelig utskeierdag. Man trenger det også en gang i blant!! Herlig med komplementer ja :D

 

Føler meg RÅbra akkurat idag.. Hadde en kjempebra treningsøkt, der jeg både ble svett, andpusten, sliten - nesten kvalm!! Lenge siden jeg har klart å ta meg så ut.. Herlig med dusj etterpå. Deretter var det å småløpe ned til sentrum, møtte min høygravide venninne til lunsj og kaffe. Nå litt datatid før barna skal hentes..

 

4.1 trimpoeng med trim og gåtur :) Skal ikke legge lista altfor høyt nå til å begynne med, men ser for meg å knipe et kilo eller to innen rimelig tid om jeg får til å trene som nå en stund til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Synes du er skikkelig flink med trimmen for tida!

Høres ut som du har veldig godt av den eine fridagen i veka, med litt tid til å prioritere deg sjølv. Det virkar iallefall som du er litt meir opplagt enn for nokre veker sidan. :-)

 

Her går alt som vanlig, ikkje så mykje nytt å raportere...

Skal på tur med ungane i morgon til VilVite-senteret i Bergen, eit slags vitenskapssenter der dei kan få prøve ut forskjellige eksperiment o.l.

Veit ikkje heilt kva eg skal gjere med lunsjen då, men kan enten ta med mat eller kjøpe meg ein salat kanskje.

 

No har me hatt 2 1/2 mnd med snø her, det er ikkje kvardagkost i Bergen!

Vanligvis er det snø 2-3 dagar og så regnar det vekk.

Nydelig vær stort sett heile tida og, så denne vinteren har vore flott!

 

God natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått 4.6 poeng til nå denne uka :) Blir oppmot 13 om jeg får gjennomført to ordentlige økter pluss litt gåturer / styrke hjemme de andre dagene.. Vi får se :D Iallefall ikke tvil om at den ene dagen fri er et godt hjelpemiddel akkurat nå.. Trim og kiropraktor også!! Har forlenget sykemeldingen til over påske. Kanskje jeg prøver meg på 90 % jobb da og så 100 fra mai.. Håpe håpe :)

 

Koselig å finne på slikt med barna. Kjenner jeg sliter litt med å få til noe som passer for alle. Ofte melder 15 åringen seg ut, mens de tre minste da er med på basseng, ski - ja det meste i grunnen. Eldste"mann" flytter muligens også på hybel til høsten, slik din sønn har gjort. Hun har søkt litt rundt omkring, så det blir spennende å se hvor hun ender opp!

 

Vel vel.. da gjenstår det bare å finne sengen. Ikke noen særlig trim idag utenom gåtur til og fra kiropraktor, ca en times gange da - skritt- telleren viser 12464 skritt - blir ofte 3-4ooo bare på jobben....

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - idag ble det ingen trening pga veldig vondt etter behandlingen i går. Så da MÅ jeg bare være fornuftig å ta det med ro idag.. Veldig hektisk på jobb idag, med mangel på vikarer - så da er jeg ganske sliten i tillegg..

 

Skal prøve å komme meg i seng i rimelig tid heller. Blir en lang arbeidsdag med nok folk, men med to vikarer. Også er det karneval, så en morsom, men antagelig hektisk dag som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Var dumt at du fekk vondt etter behandlingen ;)

Men ikkje anna å gjere enn å vere fornuftig og ta det med då. Er sikkert litt frustrerande når du har planlagt å trene og er motivert, og så sviktar helsa...

 

Reknar det blir litt ekstra arbeid for dokke faste når de har vikarar som ikkje er så godt kjent. Og om det er kjekt med karneval reknar eg med at det er ganske så hektisk. Best du kviler deg godt til i morgon!

 

Skjønnar at det er vanskelig å finne på noko som alle likar når det er 13 år mellom eldste og yngste. Her er det berre 6 år, så har stort sett gått greit å få alle med på det samme.

Kva utdannelse er det dattera di lurer på då? Gutten min siktar mot styrmann, helst på ei redningsskøyte.

Båten han går på skule og bur på, kjem til Bergen i morgon, så då kjem han heim igjen denne helga og! Kjekt!

 

Var kjekt på vitensenteret i dag, men eg var fryktelig sliten :) Blei litt for mykje lør-man, så får igjen for det no. Er veldig lurt å vere på diett når ein samtidig vil ete sunt og magert! Eg åt skiver og frukt når dei andre åt bollar og sjokolade, og salat med kylling når dei åt kyllingnuggets, pommes frites, brus og is på McDonalds :-)

Alle forstår det, men sikkert ingen som hadde forstått det hvis eg sa at eg ville slanke meg. Er jo egentlig ganske tynn, så er kun for min egen del eg vil heilt i mål før eg stabiliserer.

Men eg er fryktelig søtsjuk om dagane! Ganske tøfft å holde ut!

Går og drømmer om at når eg er ferdig med uttestinga skal eg ha EIN frotsedag der eg kan ete det eg vil. Det hadde vore godt!

 

I morgon skal me i bursdagsbesøk, får finne på noko lurt å ta med meg. Veit ikkje enno om det er kaffibesøk eller middag me får. Må sjekke det.

 

Håpar du er bedre i morgon!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Skjønner den med at ingen forstår at man slanker seg, så jeg pleier aldri å si det.. Er jo i utgangspunktet rimelig slank selv - og det er vel bare vi selv som ser de små valkene..

 

Eller idag som jeg har kosedag vil jeg ikke akkurat si jeg slanker meg når jeg drikker vin og koser meg med litt potetgull.. Kosedagen min dette her!!

 

Bedre form, men er fortsatt fryktelig stiv og støl.. La meg kl ti i går kveld, for jeg ble akutt kvalm i tillegg. Går mye omgangssyke nå, så hadde nesten forventet å bli syk.. Har berget unna - og det var bra - så ble dagen fin for alle de forventningsfulle små i barnehagen.. Karnevalet ble kjempeflott - og alle var fornøyde ;) Da er det verdt "strevet". Så håper man alltid at neste uke blir bedre;)

 

Håper du finner ut av dietten snart - må være vanskelig å holde den når du ikke engang vet om den holder

 

Eldstemann her har søkt musikk/dans/ drama.. Hva hun skal etterpå vet hun vel ikke helt. Blir spennende å se hvor hun kommer inn. Blir rart om hun skal på hybel. Har jo prøvd å være uten henne det halvåret hun var hos faren. Siden han er helt psyko er jeg mye roligere med tanken på at hun skal bo hos seg selv, enn da hun var hos han... Han har ikke gitt et eneste pip fra seg siden hun kom tilbake i oktober... Like greit for dem at det er stille fra den kanten, samtidig er det utrolig at noen kan være så iskalde å kutte båndene til barna sine på den måten... Han har jo tre barn til i tillegg til de to han har sammen med meg.. Og de andre tre har han ikke sett på snart et år.. synes det er helt utrolig at det går an..

 

Ønsker deg en god helg.. Som vanlig når jeg har koset meg litt ekstra føler jeg meg skikkelig dvask.. Så ser fram til å bli mindre stiv slik at jeg kan trene igjen og føle meg litt bedre

 

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så bra at karnevalet blei ein suksess! Men sikkert mykje ekstra arbeid også, vil eg tru!

Synes det er heilt utrulig at ein far berre kan kutte kontakten med ungane sine heilt...Det virkar heilt uforståelig for meg...Men kanskje like godt for deg egentlig, så du slepp å forholde deg så mykje til han, no som du er i eit nytt stabilt ekteskap.

Håpar no at han bidreg med det økonomiske han skal iallefall!

 

Spennande kvar jenta di kjem inn på skule då! Godt hvis det ikkje er så alt for langt så ho har mulighet til å komme heim av og til i helgane iallefall.

 

I går var me i bursdagsbesøk og det blei servert grønnsakssuppe, så endelig noko eg kunne ete og! Eg åt frukt når dei andre åt vaflar etterpå. Eg er sånn som likar å ha alt klart når gjestane kjem, men der var det ikkje begynt på noko i det heile tatt...Me som lagde både suppa og vaflane og dekka på bordet. Folk er forskjellige!

 

I dag skal me ha besøk av to vennepar med ungar kl.18. Her var all maten ferdig kl.13,blei tacosuppe i dag og, er så godt og veldig greit å lage til mange. Og sunnt! ;) Berre til å varme maten og skjære opp brød rett før gjestane kjem. Så no skal eg legge meg og slappe av heilt til dei kjem.

 

Til etterpå har eg laga sjokoladekake og muffins, og så blir det is, peanøtter og nonstop og fruktsalat. Så eg heldt meg til fruktsalaten og litt nøtter.

 

Vekt i dag var 56,5 kg! Ned 600g.:) Har lagt på 56,8 fleire dagar i det siste og 56,5 i går også, men kjekt at det blei det på vegedagen også!

 

Håpar du får ein flott lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk med fin nedgang!! ENDELIG!! :):( Det er bare SÅ fortjent!! Håper det holder seg der eller går enda litt ned mot målet ditt!!

 

En rolig hjemmedag her. Er absolutt ikke bra i ryggen, så det er litt kjedelig!! Var en tur ute med guttene, ellers har vi bare sullet hjemme. Har behov for det også!!

 

Ja, folk er jammen forskjellige. Jeg liker også å ha full kontroll i god tid ;)

 

Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...