Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 57,2 kg, så utskeielsane på 17.mai og sjokolade 19.mai har ikkje heilt sleppt taket endå....

 

Snart klar for avreise til Kreta! Håpar me får ein flott tur, skal prøve å vere forsiktig med maten, men ikkje fanatisk, skal kose meg og.

 

Ønsker alle ei flott, sunn veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Kjedelig med oppsving rett før avgang, men nå vet du iallefall hvorfor da.. Verre når en økning kommer etter å ha vært helt flink!!

 

Min vekt var 50.4 idag, 1.4 kg lavere enn på mandagen.. Håper det holder til min veiedag :) :) Har vært flink denne uka, så det er fortjent i såfall. Det ble noen flak snacks igår, men lite og helt kontrollert for en gangs skyld. Hadde egentlig tenkt å ikke ta noe, men hadde spist lite gjennom dagen, så gikk ikke over noen grenser.. Tok også helgas tilmålte 25 gram sjoklade, så det betyr null snacks og søtt ikveld.. Får gå det da!! :D Veldig innstilt på en nøysom helg for å holde vekta så nært 50 som mulig

 

Antar du blir lite / ingen ting på nett denne uka

 

KOS deg med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt ble 50.5 - så det ble ned 1.3 kg :D:) (men tatt i betraktning et kilo opp forrige gang, er det jo ikke mer en 300 gram ned de siste to ukene)

 

Men veldig GLAD det ble et godt nedhopp nå, for denne uka har jeg vært flink!! Motiverer til videre standhaftighet!! Neste helg er det grand prix fest i gjengen vår, så da blir det vel litt god mat og drikke. Får spare alle kosemerkene til da, og ellers kjøre en superstram uke.. Har veldig lyst å komme ned under 50 nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på resultat -tråden at du har hatt pen nedgang alle de siste ukene, Sassa!! SÅ bra :) Jeg veier meg som du sikkert vet hver dag - idag var det 50.3.. tenk om jeg snart får se 4 tallet igjen - det har jeg ikke sett i hele år :eek:

 

Fortsatt veldig forkjøla og jobber veldig mye ekstra pga div møter og masse foreldresamtaler som skal i havn før sommeren.. Blir nok ikke all verden med trim denne uka heller, men skal iallefall komme igang med litt styrke hjemme (magen) og litt gåturer klarer jeg iallefall

 

Håper du koser deg på ferien, Rosalilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :)

 

Stadig veldig fraværende her, med bare ett lite snev av motivasjon :) Mens dere er jo fortsatt superflinke! Unner dere all nedgang dere måtte klare å få til! Og 4-tallet er jo ganske så nære nå Rakri! :D

 

Har ikke vært fokusert i de siste ukene, klarte å forstuve foten 16. mai så det har blitt mye sofa ligging, allikevel var vekten ganske snill med meg når jeg våget meg på i går. Blir som dere skjønner ingen trim på meg for tiden, er fortsatt sykemeldt, men kanskje jeg skulle prøve meg på noen mageøvelser i det minste.

 

Skal igjen prøve å komme innom her litt oftere, men har ikke altid så mye å berette :)

 

Håper du får en flott tur Rosalilje, kose deg i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4tallet fikk jeg faktisk se idag allerede :) Har hatt det travelt og er halvveis syk, med dårlig matlyst - så har fått i meg litt lite de siste dagene

 

Uansett var det nydelig å se 49.7 idag :) Hvis det holder over helga skal jeg juble høyt :D

 

Så kjedelig med foten din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg etter en strevsom uke.. utrolig travelt altså.. Da er det godt med en rolig og god kveld, der jeg vet at morgendagen er fri for stress. Gleder meg til Grand prix fest i morgen.. Ikke GP-fan, men sammenkomsten er både artig og trivelig.. Skal prøve å ikke dukke for dypt i rødvinen, mest med tanke på vekten.. Har et håp om å fortsatt se 4tallet på mandag, men har min tvil da.. Bare det er lavere enn sist skal jeg være fornøyd

 

En moderat og veldig kontrollert fredagskveld går mot slutten.. Blir tidlig kveld her -stuptrøtt etter å ha sovet dårlig hele uka pga tette luftveier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, at 4tallet skulle holde seg er nok bare å glemme... :) Var nede på 49.4 på det laveste i uka som gikk, men det var etter flere dager med travelt og liten matlyst..

 

Nå er det nok en heftig oppsving pga gårdagens alkoholinntak. Ikke de enorme mengdene, men 4 glass i stedet for 1 blir jo alt for mye.. I tillegg har magen stoppet opp igjen.. Så jeg gir meg selv lov til å vente til onsdag med å veie.. Ja- skal rett og slett stå over for å spare meg selv for frustrasjon :)

 

Spent på å høre fra ferien din, Rosalilje, og ikke minst hvordan det gikk med vekten da.

 

Jeg er klar for en ny og stram uke.. Og satser på å få gårdagen ut av kroppen så fort som mulig :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hei!

 

Då var eg tilbake frå Kreta

Har hatt det heilt fantastisk!

Soling, bading, soving, shopping og eting...

 

Har nok ikkje vore så flink som eg kunne, og tatt nokre litt dumme valg når eg ser tilbake...

Feks var det pommes frites med alle middagane, kunne jo fint ha bedt om ris istadenfor. Dessuten hadde dei ein nydelig fløtesaus som eg kunne ha droppa.

Blei også nokre dessertar med brownies og is, litt godteri og litt chips.

Og ALT for mykje til hotellfrokosten, var så godt og så mykje eg ville smake på.

Kunne godt ha ete litt mindre og litt smartare.

Kanskje ikkje rosinbollar og pannekaker til frokost...

Og Donut med sjokoladetrekk til lunsj fleire dagar...

 

He, he når eg ser det sånn svart på kvitt, har eg visst ikkje vore flink i det heile tatt! Dei andre damene var og glad i mat og me koste oss virkelig, men noko sunt kosthold var det nok ikkje.

 

Men har nytt kvar kalori! Fantastisk god mat dei hadde!

 

 

Men det som er kjekt, er at eg følte meg veldig vel og slank både i sommarkle og bikini

Så er forsåvidt fornøyd sånn som eg er no.

Traff ein mann i dag som eg ikkje har sett på lenge, og han sa at eg berre blei penare og penare, og var så slank og brun og fin, så den skal eg leve lenge på!

 

Så flott at vekta endelig var litt samarbeidsvillig, Rakri!

Håpar du får sjå 4-tallet først når du veg deg på onsdag og.

Det hadde du fortjent no.

 

Synd med foten, Sassa. Håpar du kjem deg fort!

 

 

Veldig spent på veing på lørdag...

Vekta i går tidlig var opp 2,8 kg. Reknar med at den går ned igjen ein del meir enn det utover veka. Var så hoven i beina då at eg ikkje fekk på meg vanlige sko, og veldig oppfyllt i magen.

 

Tilbake i rett spor idag. Litt tungt etter ei så herlig veke...

 

Er veldig usikker på om 55 kg er for lavt for meg, kanskje eg burde prøve å nå 56 og stabilisere. Når eg er så fryktelig streng med maten heile tida, kjem det fort ein del skikkelige sprekkar sånn som i jul, påske, feriar og besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt det flott !!

 

Og nyt alle tilbakemeldinger.. Jeg synes 56 og stabilisering høres fornuftig ut!

 

Har arrangert tvillingkveld med tema tvillinger 0-1 år idag. Godt møte og gode tilbakemeldinger.. Og påfølgende sen arbeide med jobbeting nå..

 

Derfor så kjapt innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Høres ut som du stadig har det like travelt, Rakri!Korleis føler du det går med helsa for tida? No jobbar du vel fullt igjen?

 

Eg er tilbake til iallefall nesten vanlig kost, litt hardt å omstille seg...

Åt lunsj ute med min mann både mandag og i dag, men valgte ein enkel kyllingsalat på mandag som var heilt grei kalorimessig. I dag blei det tacosalat på Egon. Er jo litt meir kaloriar i den, men det blei middagen og har ete heilt magert ellers, så ikkje så aller verst trur eg. Det var enten det eller pizzabord, og då hadde det nok gått ned mange stykker, så alt i alt ikkje så verst. Er aldri noko flink når det er sånn "spis så mye du vil", det blir heller "spis mye mer enn du burde"

 

Har ikkje begynt å føre kaloriar igjen, men veit jo veldig godt kva ting inneheld no, så ventar kanskje litt. Føler det blir litt slitsomt å skulle vege og skrive opp alt, litt unaturlig nesten. Tar sikkert og fører litt igjen om ei stund, berre for å sjekke.

 

Grilla i går og på mandag, og valgte kyllingprodukt, så der holdt eg meg fint innafor grensa.

 

Skal vege meg på lørdag og sjå kor mykje eg har gått opp. Ein kontroll i dag viste 2 kg opp, men satsar på at det går endå litt meir ned når eg får nokre dagar til på meg.

 

Har tenkt på det lenge, og har no bestemt meg for å finne fram den gamle analoge vekta mi etter lørdagens veging og sette ny startvekt då. Orkar ikkje deppe for 100 eller 200 gram opp, er jo egentlig ingenting. Den viser berre heile og halve kilo, og det er jo nøyaktig nok.

Den viser litt mindre enn den digitale, men har snikveid meg av og til hjå andre når eg er på besøk, og den viser meir riktig i forhold til andre sine, så er nok sikkert rettast den.

Trur eg sett 56 kg som foreløpig mål, så får eg sjå hvis eg kjem dit:-)Er mykje som skjer no framover med avslutningar, bursdagar, jonsokafta o.l, så trur ikkje det kjem til å gå så fort.

 

Ein fordel som eg har merka med å gå opp litt no denne veka, er at mine "to fordelar" også har fått litt påfyll, og det gjorde jo ingenting

 

Ha ein fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vekta blinket kjapt innom 49.9 før den stanset på 50.0. Litt ergelig at 4tallet ikke ble stående, men så da jeg la inn på resultattråden at 50blank er det laveste på en veiedag i år.. Så da skal jeg ikke klage :(

 

Håper bare å klare å fortsette nedover de to kiloene som gjenstår. Men det spørs vel om jeg kommer i havn før ferien starter 3.juli.. Målet for ferien er å ha samme vekt når jeg kommer hjem igjen. Vi blir på farten stortsett alle fire ukene, besøke slekt og venner i nordnorge. Gleder meg :)

 

Når det gjelder deg gleder det meg å høre at det høres ut som du begynner å bli fornøyd med deg selv..Hold fast på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Gratulerer med årets lavaste vekt!

 

To kilo på ca 1 mnd kan vel vere litt hardt no når du er så nærmt målet.

Men å komme deg ned så du ligg jevnt på 49 kg er vel fullt mulig så lavt som du har lagt i det siste.

 

Ferie er alltid ein utfordring, og spesiellt for deg som skal bu hjå andre så lenge. Det er ikkje lett! Men har jo sett at du har klart deg fint om sommaren før, så du klarer holde vekta i år også, det er eg sikker på!

 

Er egentlig ganske fornøyd med korleis eg ser ut no, men er litt for opphengt i den vekta då...Hjalp jo ganske godt på sjølvbildet å bli skikkelig brun også! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg KAN klare meg veldig godt gjennom ferien, om jeg klarer å holde motivasjonen. Kan gå sport i å stå over mest mulig fristelser, så får satse på at det er den holdningen som slår inn :)

 

Men før sommeren skal jeg ned litt til, hadde vært deilig å komme nærmere 49 enn 50 :(

 

Synes du skal nyte at du føler deg bra, og jobbe med å holde deg der du er (når feriesyndene er av igjen)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme idag, med en gutt som kastet opp i natt. Heldigvis ble det med bare den ene gangen, så han er blid og i storform, kanskje litt varm bare. Iallefall er det nesten ren luksus å være sammen med bare en; den andre er i barnehagen "alene". De trenger jo å øve seg på å være uten hverandre likevel..

 

Godt med en rolig dag, har mest bare pjusket rundt, koset meg med å ha tid til bare den ene. Ellers litt papirjobb og smårydding. Har endelig fått en god løsning på personlkabalen til høsten, så nå er jeg ved godt mot. Snart i havn med alt før sommeren også.. :)

 

Det eneste som mangler er å komme i gang med trim. Bør være i god gang før ferien, så kan jeg få til litt da også!! :(

 

Veldig motivert nå - og krysser fingrene for at det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Sikkert godt med ein dag heime, iallefall når han ikkje var så veldig sjuk!

 

Rolig dag her i dag. Passa naboen sin unge på 9 mnd ein time i dag, og nytta sjansen og gjekk ein liten tur med vogna mens han sov.

Ellers vanlig, sunn mat. Chicken souvlaki til middag. Har ikkje heilt klart å sleppe taket på den greske maten, kjøpte med meg krydder til å lage den. Utrulig godt!

 

Satsar på ein god dag i morgon også før veging på lørdag.

 

Skal på hyttetur med klubbvenninner lørdag ettermiddag til søndag midt på dagen. Det kan nok bli ein utfordring i matveien...

Skal få pannekaker når me kjem fram, grilling på kvelden og heilt sikkert snacks etterpå det. Sparer i det minste kaloriar på drikkevarer då :-)

Frokost før me reiser heim på søndag.

 

Tar med meg kylling -og svinekjøtt, det er no magert. Og så blir det salat, ris og foccacia på fellesen til grillinga.

 

Får gjere mitt beste, men skal no kose meg iallefall!

 

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

I dag tidlig var det berre 700g igjen av ferietillegget, spennande å sjå om det er der eg havnar i morgon og på offisiell veiedag. Veldig fornøyd med å ha gått ned såpass mykje igjen, var nesten redd eg hadde lagt på meg eit par kilo,eg! :-)

 

Bra dag matmessig i dag og, skiver til frokost, havregraut til lunsj og kvelds og torsk,poteter og grønnsaker til middag, vannmelon til dessert.

 

Ha ein fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut :( Da har du vært flink!!

 

Her sitter jeg med fredagsvinen min og koser meg. Har vært på dugnad i forbindelse med barnekretsturnstevne i Trondheim. Smurt på ca 1300 baguetter sammen med en gjeng andre foreldre. Ny rundet i morgen kveld. Baguettene skal være lunsj til barna i morgen og søndag

 

Veldig fornøyd med at jeg klarte å stå over fristelsen for å ha litt snacks i en skål her.. I stedet kuttet jeg opp gulrøtter

 

Ble en brødskive til middag og 2 grandiosabiter til kvelds, samt ganske lett lunsj og frokost. Så dagen landet på ca 1200, til tross for vin. Det er bra:D Spent på å høre resultatet ditt i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flink du er! :( Både med dugnad, maten og gulrøtter istadenfor snacks!

 

No er det rett før avreise på jentetur! Gledar meg!

Blir nok sikkert ikkje ein slankeleir, med pannekaker, grilling, brownies og snacks i kveld. I morgon blir det berre frokost før me reiser heim.

Trur faktisk ikkje eg tenker så veldig mykje kaloriar i kveld, men kosar meg. Grillmaten blir iallefall ikkje så verst, har laga spidd med kylling/svinekjøtt, paprika og ananas.

 

Litt høgare vekt i dag, 58,1 kg. Dvs opp 900 g sidan lørdag for 14 dagar sidan. Er faktisk ganske så fornøyd med det, når eg tar i betrakning alt det eg åt dei 9 dagane...:-)

 

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva skal man si om denne dagen da?? En dag innenfor rammene kalorimessig, men ikke sunn i det hele tatt. Stikkord: middag på mcD og litt smågodt på kino. Droppet det allermeste av chipsen, dvs tok ca ti biter. Og en kylling burger - så da blir det ikke helt for ille. Og eeehmmm - ti drops på kino. Men utenom disse usunnhetene en sunn, men solid frokost. Og en fiberkjeks med skinke til kvelds..

 

Fått mye gåturer i helgen, og kom på nesten 6 poeng. Er fortsatt for dårlig, men bedre enn de fleste ukene denne våren.. Denne uka satser jeg på en skikkelig treningsøkt på studio, et par dager med 10 min styrke hjemme, en lang gåtur og et par korte. Lettere nå når arbeidstrykket ikke er så stort og sommeren hilser litt på.

 

Venter med å legge inn vekt til onsdag, siden det var onsdag sist uke jeg la inn. Lurer på å bytte veiedag?

 

God natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Synes du er veldig flink som klarer å holde deg til dei kaloriane du skal ha endå du er både ute og et middag og på kino. Flink er du! :D

 

Eg har hatt det veldig kjekt i helga, sjølv om det ikkje på nokon måte var slankeleir me var på...

Når me kom på hytta var det pannekaker, is og jordbær. Så chips med dip, snacks og smågodt. Så grilling med alt tenkelig tilbehør. Og så is og brownies med peanøtter og sjokoladebitar...

Kjempegodt alt sammen! :)

Det som var bra, var at eg nytte kvar bit eg åt og åt veldig passelige mengder til alle måltida. Har ofte ein tendens til å ete fort og mykje sånne gongar, og ikkje ta meg skikkelig tid til å nyte maten...

Eg og ei anna våkna kl.8 om morgonen, og mens me venta på dei andre som sov endå, fann ho fram chips og sjokolade, og då var ikkje eg vanskelig å be heller...:-)

Åt 1 1/2 rundstykke til frokost.

Blei litt meir av usunt etter at eg kom heim også, både bollar, brownies, sveler og sjokolade.

 

Tilbake på vanlig kost i dag, har det SÅ mykje bedre med sånn mat!

 

såg du Puls forrige veke om problemmagar?

Eg kjente meg sånn igjen i det han legen frå Haukeland fortalte om irritabel tarm, trur nesten det må vere det eg har, alt stemte...

 

Ønsker deg ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så koselig å se at det fortsatt er liv i tråden vår!! Nå er jeg tilbake for fullt. Sliter litt med å få tid til registrering av kalorier, men skal gjøre mitt beste. Er bare et par uker unna å flytte inn i huset :) (endelig... ), så håper på å få litt bedre tid da :D

 

Koselig å se at dere er her, Rakri, Rosalilje og (litt til og fra...) Sassa :) "Ser" dere jo på FB også, men det blir liksom litt annerledes... Har fått med meg at vi var i Hellas samtidig da, Rosalilje!! Ser jo på vekta at du var utrolig flink i ferien din... Jeg var nok ikke like flink... Var All inkl-hotell vi bodde på, så det ble sikkert 3-4 vinglass hver dag og altfor mye mat og dessert......... Og null trim da.... Litt kult å se 3-åringen gå bort i baren og be om "popcorn please" og "cola please"... hehe... Jentene levde jo på cola hele uka... Det er fint med all inklusive, men ikke sååå fint for vekta... hehe... Var forresten glad vi dro hjem da vi gjorde, for det ble omgangssyke på hotellet vårt etterat vi kom hjem.... Hadde visst starta mens vi var der...

 

MEN må skryte litt av meg selv... For jeg har endelig kommet i gang med trening!! Vertfall mer enn det jeg har gjort... hehe... Og DET skulle ikke mye til.... Var ute på joggetur 4 ganger forrige uke. Veldig fornøyd med det!! Og var ute på tur FØR gubben dro på jobb i dag tidlig!! Har en rute som jeg bruker 40 min på, går 3 min, jogger 2,5 min, sånn fortsetter jeg hele veien. Er i skogen, så det er kuppert terreng. Og så har jeg tørket støv av rockeringen, brukte den til sammen 2 timer forrige uke, blir nok mer denne uka. Gikk ned 400 gram denne uka, hadde håpet på litt mer iogmed at jeg trimmet såpass mye, men kanskje det vises denne uka. Har akkurat fått mensen også, så kanskje det slår ut litt?

 

Så denne gangen er jeg virkelig motivert og klar for å gjøre en innsats! (Om jeg har sagt det før... hehe... tja..... Mener det denne gangen da...)

 

Ellers så er det jo streik da, så barnehagen her er stengt... Har 2 nattevakter nå først i uka, så går heldigvis greit frem til torsdag... Om bhg fortsatt er stengt da, så får jeg se om jeg finner noen til å passe jentene... Har forståelse for at de streiker altså, men er så kjedelig å være den 3.parten som rammes....

 

Huset da... Nærmer seg nå... Tror jeg sa det da jeg var inne sist på tråden også... rundt påsken... Men ting tar visst tid... hehe... En av 2 snekkere var sykmeldt i 4 uker, så da gikk det jo ekstra tregt da... 2.etasje er helt ferdig, har flytta inn på soverommene der, hengt opp gardiner og møblert. Tenkte å flytte opp litt klær også nå denne uka. 1.etasje mangler det bare parketten og gulvlister på stua og kjøkkenet, og få opp kjøkkenøya. Trappa fra kjeller til 2.etasje kommer på fredag. Gleder meg utrolig mye til å få flyttet inn på ordentlig!!! Kunne egentlig ha sovet der nå, men tør ikke før trappa er på plass... Dessuten kommer jo snekkerene kl 7, og da våkner vi jo... hehe... Jentene sov til 9.30 i dag ;o)

 

Får ordne litt lunsj til oss her jeg. Ha en super mandag damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så kjekt å høre frå deg igjen, Mammamo!

Tenkte på deg når eg var i Hellas og lurte på korleis du hadde det der du var :-)

All Inclusive er skummelt for vekta ja, men jammen klarte me å få i oss mykje mat om me berre hadde frokost inkludert...

 

Kjekt å høre at de snart får flytte inn i huset! Må vere veldig godt etter å ha budd hjå andre så lenge...Tenker det blir fint! Kanskje du kan legge ut litt bilder på Facebook etter kvart?

 

Det blir godt for Rakri å endelig få nokon på tråden som kan vere med å motivere til trim, der har ikkje eg så mykje å bidra med dessverre...

Føler eg driv meir med hold vekten enn ned i vekt, men er egentlig ganske fornøyd sånn som eg er no. Har masse fine sommarkle som sitt som eit skudd, følte meg vel i bikini og eg er tynnare enn dei fleste eg kjenner. Men for helsa sin del må eg likevel ete sunnt og magert, så satsar på at eg held vekta greit og gjerne går ned igjen til der eg var før ferien.

 

Lurer på å kjøpe meg gassgrill, har berre utepeis der me kan grille, men alltid litt styr å tenne opp og spennande om det blir bra varme...

Då hadde det nok blitt mykje grilling framover :D

 

Ønsker dokke ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne kose seg med god samvittighet Rosalilje.

 

Og HEI mammamo :D Lenge siden sist. Du skriver ikke noe om vekta, men antar du ikke er helt hvor du vil være..

 

Trenger helt klart noen som kan motivere på trimmen. Skal ut å gå nå etterpå.

 

Rosalilje: jeg også er vel med igang med holdvekten, men i motsetning til deg er jeg nok ikke helt fornøyd. Det er jo disse siste to kiloene..

Jeg så ikke det programmet, nei - fortell gjerne litt om det.

 

En bra dag matmessig, og snart trimmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Hei igjen.

 

La inn vekta på resultat-tråden, glemte vel å nevne den her da... Ikke at det er noe å snakke om da... hihi... Er det vekt vi snakker om her inne da? :confused: Neida... Var 74,3 mandag etter ferien, og var 73,9 nå i dag, laaangt unna ønskemålet på 67-68.... Men håper å nå 70 kg innen 1.august. Så får vi se... Håper å klare 500g pr uke... Har jo ikke akkurat supre resultater til nå i år... Starta på 74,5 i januar... Men jeg VET jo hvordan, har jo klart det før... Så nå SKAL virkelig kiloene bort. Og jeg SKAL under 70 kilo og BLI der!! (Mye STORE bokstaver her nå :) )

 

Alle NRK-produserte programmer ligger gratis på NRK-nett-tv, så der kan man gå inn og se Puls for flere år tilbake :D

 

Vi har gassgrill!! Genialt!!! Mmmmm, grillmat!! Og grillmat er sååå enkelt å lage så sunn (som man vil... hehe) Masse god salat, og ikke minst: Maiskolber!!

 

Rosalilje: Så deilig å føle at man er i mål!! (var jo nesten det jeg å... *sukk*) Sikker på at du så lekker ut i bikini ja!! Følte meg ikke så lekker i bikini, men så maaange som var verre enn meg, så DET hjalp jo... hehe... Så ei på hotellet som var i 130 kilosklassen... Med bikini-string-truse..... *kremt*

 

Og JA, selvfølgelig må jeg legge ut bilder av huset mitt på FB. Blir nok litt til enda, må få møblert først, så det er ferdig :)

 

La inn resten av dagens inntak her nå.... *kremt*... Er visst ikke helt i mål der enda nei... Endte på 1881 kal... Huff... Det var litt for mye ja... Må nok være flink å registrere litt et par uker nå skjønner jeg... Så jeg kommer meg ned på riktig nivå... Skal vel ligge mellom 1600 og 1900, men er vel greit å holde seg mot 1600 og ikke 1900 da...

 

Ha en riktig god natt!! Jeg sitter på jobb, og må forberede meg til et foredrag jeg skal holde for 25 sykepleiere i mårra... Er ikke spesielt glad i å snakke i store forsamlinger, men jeg skal jo snakke om noe jeg virkelig KAN, så da bør det gå bra. Og 25 stk er jo ikke så mange. Fin trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...