Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

en ting til - klarte 20 trimpoeng forrige uke! er veldig fornøyd med det! :-) (da har jeg kanskje noen ekstra kalorier å gå på...) er den summen som ligger inne (for meg står det 1600 kcal per dag) inkludert trim eller kan man spise litt ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Bare kjapt innom før senga venter.. Har hatt en flott helg, og snopefri gikk helt greit. Det ble litt usalta nøtter og tørka frukt i går da, men det regner jeg ikke for snop. Ellers moderat. Vekta fredag morgen viste 49.9 kg :):( men som alltid når jeg er borte, stopper magen helt opp, så tror jeg gjøre som Rosalilje og dropper veiingen en stund.. ;) viktig å opprettholde motivasjonen!!! Er mer innstilt enn noen gang på å komme absolutt helt over målstreken - og gjerne litt under den for å ha litt å gå på!! Vi får se hvor lang tid det tar..

 

Artig med hesten da, Mammamo.. god tur på jobb i morgen etter en ferie som gikk alt for fort :D

 

Sassa: du får legge en bra plan framover, så kommer du deg på lasset igjen..

 

natta alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på jobb... 3,5 uke siden sist... *Sukk* Ferien gikk så altfor fort ja... Og har vel andre ting å gjøre enn å sitte her... Men måtte inn og legge inn hva jeg har spist i dag og vekta mi da. Endte på 70,9 i dag, dvs bare 300 gram ned forrige uke, men har gått bra ned de 2 foregående ukene, så er ikke misfornøyd med bare 300 gram denne uka. Har egentlig et delmål på 70,0 innen 1.sept, er enda 2 uker dit og absolutt overkommerlig å få bort 900 gram på 2 uker ;)

 

Lilja: Ned 0.8 er jo kjempebra da! Vi har forresten en egen resultat-tråd. Der vi registrerer vekta. Og så skravler vi her :D 20 trimpoeng er også utrolig bra!! Jeg endte på 11,2 jeg da, men har jo 10 som mål pr uke, så alt over det er jeg fornøyd med! Er litt spent på om jeg får lagt inn tid til trim nå som hverdagen har begynt igjen...

 

Snopefri går fortsatt bra her også! Nøtter er ikke godteri nei, jeg tar noen innimellom jeg å.

 

Tilbake til jobben her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens trim-plan:

* Gå/jogge-tur på minst 45 min tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag.

* Rocke: 45 min tirsdag og onsdag, minst 15 min tors, fre, lør, søn.

 

Var en liten tur på vekta i dag også, den viste ned 500 gram fra i går... Så jeg satser på at det skal vare ut uka... Ingen planlagte utskeielser denne uka, og har arbeidshelg, så det er bare å kjøpe med seg de riktige tingene på vakt... hehe... Rydda i en av skuffene mine i går, for jeg lette etter noen papirer. Der lå det en 200 grams melkesjokolade........ Uåpnet... Tror jeg skal bryte den opp i biter og legge den på vaktrommet slik at de andre kan forsyne seg... Når jeg ikke er på vakt... Ikke bra å ha slike fristelser på lur... hehe...

 

Ha en fin dag, minstejenta er i ny barnehage for første gang i dag. Så nå er jeg hjemme alene. Må da benytte tiden til å ta meg en trimtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flinke de er både med mat og trim alle sammen! Og alle har nedgang også!

Sånt likar vi!

 

Går fint her også. Har veldig mykje å styre med for tida, så har egentlig ikkje tid til å ha søtsug eller lyst på noko ekstra mat :-) Et kanskje helst litt for lite, noterte i går og i dag og kom til 1000 og 1100, må prøve å ligge opp mot 1200 kanskje.

 

Gjorde ein ny vri på veginga i dag: Vil gjerne vite for seinare kor mykje eg veg no, men har ikkje lyst å sjå tallet endå, så enda med at mannen min sjekka vekta uten at eg såg og noterte det til seinare ;)

 

God natt til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :D:) Endelig et firetall først.. 49.7 kg. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å la være å gå på vekta.. (og hadde iallefall ikke latt mannen se det...hehehe)

Men tallet går ned i takt med at magen stabiliserer seg for å si det slik ;)

 

Litt av en plan, mammamo.. Ikke vær FOR "optimist".. fort gjort det rakner da!!

 

Jeg sliter enda med å komme igang med treningen.. Mannen pusser opp og jeg passer barn. For det meste alenemor med andre ord.. slitsomt, men artig med alt som tar form både utenfor og inne..

 

Seinvakt i dag, møte i kveld + hente eldstedattera på flyplassen kl 23, så blir neppe tid til trim idag. Gikk lang tur i går da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Rakri, prøver å ikke ta for hardt i... Har holdt planen så langt ;) Men har en del tid uten barn denne uka, så da må jeg passe på å få trent litt... Vet det kommer andre uker hvor jeg nesten ikke får trent... Alt etter hvordan jeg jobber...

 

Nå er eldstejenta på skolen... Litt rart ja... Kommer snart hjem med bussen. Veslejenta mi... sukk...

 

Jeg har vært flink nå de siste ukene og laget meg salat til lunsj nesten hver dag.

 

Gratulerer med nedgang Rakri!! :) Vel fortjent å endelig få 4-tallet først!!! Jeg venter enda litt på 6-tallet :D Jeg hadde ikke klart å la mannen se... hehe... Men en grei måte å gjøre det på da, Rosalilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

He, he er ikkje redd for å la mannen min sjå tallet på vekta, han er verdens beste!

 

 

Gratulerer, Rakri! Endelig 4-tallet først! Så kjekt! ;)

Travelt med oppussing, ja, men veldig kjekt med litt forandring. Ferdig med 2 soverom no, skal ta 2 til ganske snart. Var på Ikea i dag og kikka på nytt kjøkken...Har veldig lyst å bytte ut det gamle, hvis ikkje blir det sikkert til at me maler det me har. Kunne godt tenkt meg eit som gjekk heilt i taket.

 

Rart når ungane begynner på skulen,ja Mammamo. Eg følgde mi yngste på skulen i dag til 6.klasse, kun ho igjen på barneskulen. Ikkje så lenge sidan eg leverte alle 4 der!

 

Dattera mi har forresten vore heilt frisk i heile sommarferien! Spennande no når ho begynner på skulen igjen om ho blir dårlig. Dei har jobba mykje på skulen i sommar, og fann mykje sopp i golva der ho har vore + at dei har skifta alle takplatene som var ulovelige og kan gi store helseplager.

 

 

Tar mange bra valg for tida når dei andre kosar seg litt: Skiver istadenfor bolle, vannmelon istadenfor is, fiskeburger istadenfor hamburger, havregraut istadenfor vaffel. Håpar det gir uttellling på vekta også!

 

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha Rosalilje, det var virkelig godt kommet på att mannen ser vekta! Er heller ikke redd for att mannen skal se tallene på vekta, men tror ikke jeg hadde kommet på den vrien! ;) Ellers er du jo superflink å ta rette valg! Håper virkelig du får uttelling på vekta!!

 

Wow Rakri! 4-tallet først, og så med litt margin også. Tenker det er supermotiverende! :D

 

Mammamo, du er jo også superstrukturert for tiden! Jevn nedgang, flink med mat og trening, kan det bli bedre??!

 

Lilja1, ned 0.8 kg og 20 tp?! Det er jo veldig bra. år det gjelder inntak og forbruk av kalorier skal det være ett regnestykke her inne en plass ( mener jeg fant det på Ny i vektklubben når jeg startet opp) der du legger inn vekt, høyde og aktivitetsnivå. Da får du regnet ut hvor mange kalorier du skal ha etter hvor høyt aktivitetsnivå du har, for det er klart att med så mangen tp, så må du nok har mer kalorier inn :) Håper du finner den formelen, eller att noen andre her vet hvor du kan finne den.

 

Her ble det en helg som ikke sto i slankingens tegn iallefall. Var på fest, med det det medfører, for deretter å være i rimelig (eller urimelig) dårlig form neste dag noe som igjen medførte å probbe seg med all slags dritt. Var derfor ikke på vekten på mandag, velger som deg Rosalilje å ikke veie meg igjen før jeg tror det har gått litt ned :(

Men er tilbake til gode vaner nå igjen, har til og med fått til trening i dag; 1 time gåtur og deretter en halv time med styrkeøvelser på stuegulvet! Var rimelig sliten da ja! Skal prøve å få til litt trim hver dag, men vet att det ikke er lett. Diskuterte det på jobb i dag, det er flere der som har litt å gå ned etter ferien, men når skal vi få tid til trening når en jobber 100 % ? De fleste har jo familie og hus og ta seg av i tillegg...... Ikke altid lett å få til selv om en ønsker.

 

Det var alt fra meg i dag, ha en fortsatt flott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassa: Helt enig, når man jobber 100% og har hus og barn så er det ikke lett å få tid til trening i tillegg... Men alt handler om prioriteringer... Gå en tur i stedet for å se på hotel cæsar f.eks.. hehe... Jeg ser nesten ikke tv lenger. Og når jeg ser så står jeg ofte og rocker samtidig ;)

 

Har vært ute og gått en time nå på morgenen. Skolejenta mi ville at mamma skulle være med på bussen første dagen, så da tok jeg med snuppa som skulle i barnehagen samtidig. Så da hadde jeg jo ingen bil og måtte gå hjem :D Tar bare 30 min å gå, så jeg tok en omvei ;o)

 

Nå skal jeg lage litt salat, for Hanemor og velslejenta kommer på lunsj :) Lille snuppa har jo alt blitt 4 mnd... Tiden flyr...

 

Er ikke redd for at mannen skal se vekta jeg heller, men at han skulle vite og ikke jeg... Nei, det hadde ikke gått... hehe...

 

Rosalilje: Synes du er kjempeflink jeg!! Blir inspirert av dine valg, får meg til å tenke at det går jo an å velge det sunneste alternativet...

Håper jenta di holder seg frisk nå da, at de har fått ordna inneklimaet! Vi er så heldige at vi har helt ny skole. 3-4 år gammel bare :(

 

Ha en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Flott at du er tilbake i gode vanar, Sassa! Det viktigaste er jo å klare å hente seg inn raskt etter ein utskeielse!

 

Føler liksom eg kjenner Hanemor litt etter at ho var her inne, sjølv om eg berre las på den tida uten å skrive noko sjølv. Tenk at babyen er 4 mnd allerede!

 

Nydelig vær her for tida, 26 grader! ;)

Gjorde mykje i huset i dag tidlig, så har fått vore mykje ute resten av dagen.

Sykkeltur, soling, bading og grilling. Valgte fiskeburger(steinbitkarbonade på rugbrødskive, kjempegodt!) istadenfor hamburger i dag og, og rips med litt vaniljesaus istadenfor is.

 

Dette MÅ no gi litt nedgang på vekta vel? Ligg på eit snitt på litt over 1100 kcal hittil denne veka.

 

Rosalilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt klart Mammamo, det gjelder å prioritere, men ser heller nesten ikke på TV. Tida her går helst til jobb, husarbeid, kjøring av unger på forskjellige aktiviteter sånn att når de er i seng sånn i 9- halv 10 tiden så er jeg rimelig pumpa ;) Herlig å få gått tur fra morgenen av! Det klarer også jeg å få til litt oftere når jeg skal på kveldsvakt :D

Tenk att jenta til Hanemor er blitt så stor allerede! Så koselig med lunsj sammen.

 

Rosalilje, jeg er helt enig med Mammamo i att du er kjempeflink å ta de rette valgene! Litt misunnelig der! Du må jo snart få betalt på vekta!

 

Her har det gått forholdsvis greit med maten i dag, registerer ikke men prøver å spise sundt og ofte. Har ikke fått til trimmen som jeg hadde tenkt, og er dønn sliten nå etter å ha vært på beina siden kl halv sju i dag tidlig, så viss ikke ett under skjer og jeg blir overfalt av for mye energi, så blir det nok ikke trim. Men satser på bedre uttelling i morgen når jeg har friiiiiiii! :)

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er heldig som har søstera mi så nære, bor bare 8-900 meter herfra. Og nå som hun har mamma-permisjon så prøver vi å finne på noe når begge er uten barn ;)

 

På kveldsvakt i dag og dagvakt i mårra. Så da blir det nok en trimtur etterpå. Greit å få litt frisk luft etter en vakt, ihvertfall når jeg skal sove her på sykehuset i tillegg. Er ikke sååå bra luft her ;o) Har allerede 9,8 trimpoeng denne uka, så målet om 10 pr uke nås denne uka også :( Var en tur på vekta i dag også, og det ser bra ut. Ingen planer denne helga som skal ødelegge det :D

 

Sassa: Mine er ikke så store at det er med på noen fritidsaktiviteter enda, så jeg er vel heldig der da... Men bor jo ikke akkurat veldig sentralt da, så det kommer nok til å bli noe kjøring her også etterhvert...

 

26 grader og nydelig vær??? Bor du på en annen klode eller Rosalilje??? :) Hjemme da jeg dro på jobb var det 13 grader og grått.... Og jeg har ikke fått koblet på noe golvvarme i huset mitt enda, så der var der også kaldt... Må snart begynne å fyre med ved.....

 

Her kan man forresten regne ut kalori-inntaket: https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

 

Ha en flott fredagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Eg må berre seie at eg er imponert over korleis de klarer å få til så mykje trim når dei er i full jobb utenom! Er jo ikkje akkurat eit stillesittande yrke de har+at de har ungar og hus som også krev sitt. De er flinke som klarer å prioritere inn ein del trim! :)

 

Ja, her har vore fantastisk flott sommarvær nokre dagar, og det var godt, for sommaren hittil har vore ganske så kald, grå og våt...

 

Heldt meg fremdeles til planen her, ligg kanskje litt for lavt i inntak, ligg rett under 1100 kcal i snitt pr. dag denne veka. Bør kanskje opp mot 1200 iallefall.

 

I kveld skal me i besøk, litt spent på kva me får servert. Er faktisk ikkje redd for at eg skal skeie ut, skal ete berre akkurat så mykje at ikkje vertane lurer på om eg ikkje likte maten eller slankar meg! :)

 

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Besøket gjekk fint! Fekk servert grillmat, og det er jo ikkje det verste berre ein passar på kva ein forsyner seg mest av. Masse salat og grønsaker, litt ris , potetsalat og kjøtt.

Etterpå eit lite stykke eplekake med litt is. Stod over alt det andre, fornøyd med det! :)

Fekk faktisk kommentar på om eg ikkje åt snop, men deinfleste veit heldigvis at eg ikkje tåler så godt sukker, så blir ikkje så veldig lagt merke til.

 

Vanlig, sunn mat i dag. Skikkelig i siget for tida!

Skal prøve å vere like flink fram til 10-12. september, då blir det ny Oslotur med mannen min som skal på kurs! :-)

Litt fri frå kaloritelling den helga, og så kjører eg på vidare, kanskje snopefri 1 mnd til?

 

I morgon har mannen min bursdag, då skal me ha gjestar. Serverer nysteikt brød og rundstykker med godt pålegg+ litt kaffimat. Eg heldt meg til det sunne :-)

 

Ønsker alle ei super veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidshelga nærmer seg slutten. Neste uke starter med 2 nattevakter, så det er en rolig start :) Var en tur på vekta i dag tidlig, jammen var det ikke et 6-tall først!!!!! Om det holder seg til i mårra så har jeg i så fall gått ned 1 kg denne uka!!! :( Gleder meg til veiing i mårra ;o)

 

Litt stolt over at jeg faktisk har klart å holde ukens trim-plan! Tviler på at jeg får tid til like mye neste uke, men planer er som følger:

* Rocking 15 min man, tirs, tors, 45 min på onsdag

*Gå/jogge/sykle minst 30 min 4-5 dager.

 

Har hatt et par uker nå med mye vakter, det er mye lettere å motivere seg til en trim-tur før kveldsvakt enn etter en dagvakt... Ihvertfall synes jeg det... Har fått flytta trim-sykkelen ned fra låven og ned i kjelleren i dag, så da kan jeg jo trimme litt der også, dersom været ikke er fristende ute...

 

Vi reiser bort neste helg, blir nok noen gå-turer, men også noe vin tipper jeg. Må pakke frukt i veska tror jeg, og kanskje et par Wasa-ferdigsmurte knekkebrød. Greit å ha noen mellommåltider på lur... Og så får jeg prøve å velge sunne alternativer... Skal til Sverige, så jeg skal hvertfall ikke gå amok i Godis-hyllene :)

 

Snakkes nok i morgen, må inn og registrere vekta mi... Håper på like bra resultat som i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har gått fint her, og holder fortsatt snopefri. Det ble litt rosiner og mandler på fredagskvelden da de andre spiste snop. I går klarte jeg meg med bare pepsimax. Jevnt over lavt matinntak, men tror nok jeg fortsetter å bikke opp og ned så lenge jeg ikke kommer meg i gang med trimmen.. Håpløs!!! Liten sykkeltur med guttene på slep - det er da noe..

 

Men har vært veldig sliten - sov 11.5 timer (!) natt til fredag.. sovnet litt over kl 20..

 

Hanemor føler jeg også at jeg kjenner litt.. Du må hilse henne. Kjekt med søsteren sin nært. Min er noen minutters gange unna. Vi går en del trimturer sammen - og herlig å møte tantebarna så ofte. Har hatt en, og har en nå i barnehagen på avdelinga mi :)

 

Er også imponert over all trimmingen dere får til! Lite tv her også, men har all verdens "unnskyldninger" som kommer foran trim.

 

Rosalilje: du er så flink!! Imponert!!

 

Her er det bare to uker igjen til barnedåp og bryllup. Haster litt med andre ord. Uansett så er det bare å fortsette til målet er nådd..

 

Ikveld blir det litt mer loftsrydding, litt papirjobbing, og litt styrketrening!!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hei og hopp, jeg er så glad i dag :) Vet ikke hvor mange ganger jeg måtte på vekta i dag før jeg måtte innse at den faktisk viste det samme hver gang... Den stoppet på 69,4... Det laveste på 1,5 år!! :( Og 1,5 kilo ned siste uka!! Skjønner ikke helt at jeg har gått ned så mye, men holder beina på jorda og innser at jeg skal være fornøyd med stillstand denne uka siden jeg gikk ned så mye nå... Feirer med vannmelon :) Vet jo nå at det blir litt utskeielse til helga, så da skal jeg være flink nå i uka. Delmål 1 er nådd og et nytt delmål må på plass... Bare 2,5 kilo til hovedmålet nå, og det er vel de verste kiloene å bli kvitt... Delmål 2: 68,5 innen 4.oktober. Tør ikke ta hardt i, bedre å målene før tiden enn å ikke nå dem...

 

Fortsatt snopefri her å, ble litt is på lørdag, men holdt meg unna peanøtter og non-stop.

 

Nydelig vær her i dag, men bare 4 grader nå fra morgenen, så det går mot høst ja...

 

Får vel begynne med litt her, jeg og minstejenta er hjemme i dag. Jeg skal på nattevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Mammamo!!!! :) Veldig bra, men så har du jammen vært flink i det siste også! Stå på så når du nok målet ditt før du aner det! Og god vakt i natt!

 

Rakri, ja det er veldig lett å finne andre ting å gjøre enn trim, men en må vel bare bestemme seg :( Ikke så lett, og det ble ingen trim på meg i dag.

 

Rosalilje, du imponerer meg stadig! Holder fokus hele tiden, selv på og med besøk;p

 

Her har helgen vært sånn passe. På fredag hadde mellomste jenta bursdag, og da ble det visst noen sjokoladebiter som fant veien ned i min mage, men smakte ikke kaken da. Lørdag jobbet jeg kveldsvakt, så da slapp jeg unna det verste "snoperushet" i heimen. Søndag var jeg på tidligvakt, for så å ha familie selskap når jeg kom hjem. Lagde fiskesuppe ( med en del fløte og rømme i) men det kan jo ikke være der verste å ha til middag. Spiste jo noe kake også, men ikke på langt nær så mye som jeg pleier. :) Vekten fortsetter og krabbe nedover, så da får jeg vel være fornøyd.

Er enig med deg Mammamo, att det er lettere å få gått tur før kveldsvakt, enn etter dagvakt, så i morgen håper jeg på å få til en økt før jobb.

 

Ha en fortsatt flott kveld, nå skal jeg finne sengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flott vekt då, Mammamo! Ekstra kjekt å sjå eit nytt ti-tall :-)

Sikker på at du kjem heilt i mål denne gongen!

 

Synes du var veldig flink i bursdagsbesøka, Sassa!

Motiverande å sjå at vekta går nedover

 

Så kjekt det må vera å ha eit bryllup å gle seg til, Rakri! Har du vore og kikka etter kjole?

 

Søndag kveld var me og besøkte farmora mi, og det blei som vanlig sett fram mykje snop... Holdt meg til vannmelon og druer. Synes det er så lett no som eg

er snopefri, er ikkje eit alternativ å ta noko, så gjer

meg egentlig ingenting!

 

I går var eg og handla med ei venninne på formiddagen. Ho hadde ikkje ete frokost, så ho kjøpte segnei flaske Pepsi Max, to hvetebollar og ein Snickers til lunsj :eek: Tenk på kva det må gjere med blodsukkeret...Eg kjøpte meg ei pære :-)

Bursdagsbesøketmtil mannen min blei kjekt. Åt nybakte rundstykker med godt pålegg, og droppa kaffimaten. Hadde med vilje kun laga mannen min sine favorittar som eg ikkje er så glad i, så lett å la være då :-)

Har no pusst opp 2 soverom og er i gang med det tredje. Får samtidig rydda mykje, hivt masse boss, pakka vekk ting dei er for store til og gitt vekk mykje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle; var på shopping i går, fant ei bukse jeg ville prøve. Tok som vanlig med meg størrelse 40... Det var ei strech-bukse så den satt forsåvidt greit, men bukser utvider seg gjerne litt, så jeg tenkte jeg skulle prøve størrelse 38. De hadde bare 38 - 86, dvs at de var altfor lange... Men ellers satt jo buksa bra da. Mens jeg lette etter en kortere bukse så fant jeg en i størrelse 36-80, og tenkte ja ja, skader jo ikke å prøve... Og jammenmei passet den ikke :( Så da ble det faktisk bukse størrelse 36!!! Men helt ærlig så er jeg ikke størrelse 36 da, så buksene var nok litt store i størrelsen, samtidig som det var et nytt merke som jeg aldri har brukt før... Men måtte jo bare kjøpe den da... hihi...

 

Sassa: Så flink du var i helga da!!! Jeg går snart inn i et bursdags-rush i familien... Tror det er 7 bursdager på 5 uker eller noe sånt... Men jeg skal være flink og ta de riktige valgene. Ingen tenker over hvor mye kake man spiser. Bare å prøve å motstå fristelsene :)

 

Rosalilje: Jeg er mektig imponert over deg altså!! Virkelig en inspirasjonskilde er du!!! Ikke akkurat noe sunn lunsj venninna di kjøpte nei... Om det hadde vært meg hadde det nok blitt et grovt rundstykke og en banan ja, og evt en flaske vann :) Deilig å få rydda opp i saker og ting ja, utrolig hva man samler på... Jeg kasta jo utrolig mye da vi tømte huset, og har kasta ganske mye nå som vi flytter inn igjen også... Eller levert på Estlandskomiteen, slik at andre kan få nytte av det som er brukbart...

 

Ha en fin dag!! Jeg skal snart til frisøren, ikke vært der på 1 år... :eek: Så det er på tide... hehe... Sånn er det når man har langt hår... Men burde vært der for lenge siden... Blir godt å shine seg litt opp ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Var i besøk i går og, og der blei det servert pizzasnurrar og is etterpå. Ikkje lett då når det ikkje er noko sunnt å velge, så tok 1 pizzasnurr og ei lita skål is. Trur ikkje det blei så ille. Magert først på dagen.

 

Har endå ikkje vore på vekta, og har heller ikkje hatt vanlige bukser på meg sidan eg kom inn i gode rutinar igjen, kjenner ikkje så godt om eg minkar i thights, shorts og kjolar...Blir spennande når dei smale dongeribuksene skal på igjen om det har skjedd nokon forandring! :eek:

Føles iallefall som eg har minka ein del...

 

Så kjekt å kunne kjøpe størrelse 36 då, Mammamo! Du skulle vel ønske merkelappen med størrelsen hang på utsida av buksa då, kan eg tenke meg, slik at andre kunne sjå den! :-)

 

Eg går også ganske sjelden til frisøren, har halvlangt hår og då trengs det jo ikkje så ofte. Men no skal eg på fredag, og det blir deilig å få vekk litt lyst, slitt sommarhår!

 

Veldig godt å få vekk ein del ting ein ikkje brukar. Flytting er jo ein ypperlig anledning, men når me ikkje har tenkt til å flytte må eg jo berre vere flink å få vekk litt innimellom likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle stått utenpå at det var størrelse 36... hehe... Har vel ikke brukt den størrelsen siden barneskolen eller noe sånt... hehe... Så jeg tviler på at det blir så ofte at jeg kjøper den størrelsen... hihi... Men moro likevel da!! Drømmen min er å klare å bli en fast buksestørrelse 38...

 

Blir spennende å høre resultatet når du skal på vekta igjen da!! Men vekta er jo bare et tall, og føler man seg bra så er jo det det viktigste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!

 

Kanskje på tide å melde seg inn her igjen...dere holder fortsatt ut inne her :)

Kan vel hende mammamo har oppdatert litt her inne for meg..hihi..ellers så er jeg jo venn med deg rakri på fb så da er vel du oppdatert også.

 

Fikk ei jente for 4 mnd siden nå...herregud hvor fort tia går!! Jeg fullammer enda så jeg tar dette veldig forsiktig. Skal ikke miste melka. Så håper på ca 500 g ned i uka..ikke noe mer enn det.

Jeg trener jo nok egentlig så det er bare å ikke stappe innpå så mye søtsaker og kaker så burde vekta lea seg. Jeg begynte 1. august da så har kvittet meg med 3 kg allerede, men legger inn endelig vekt på mandag her..så kan jeg komme med et mål også :)

 

Kjekt med storesøster inne her å da! Hun har jo vært superflink :( Str 36 ja...det har jeg nesten aldri handlet tror jeg.. Flinka!!

 

Håper dere tar meg imot igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du velkommen tilbake Hanemor. Trenger flere til å motivere oss her :P

 

Bare en kjapp tur innom i dag. Hatt litt mye på programmet denne uka, så trim-planen har visst gått til h.... Men var på vekta i dag, og den viste det samme som på mandag, så jeg krysser fingrene for stillstand denne uka... Drar til Sverige tidlig tidlig i mårra, blir vel litt utskeielser der, men skal prøve å ta de riktige valgene. Har Rosalilje som inspirasjonskilde der :) Blir nok litt vin i mårra kveld da, men det får gå...

 

Hadde på meg ny-buksa i dag og fikk komplimenter for hvor tynn jeg var blitt :) Sånt hjelper på motivasjonen!!

 

Snakkes på mandag! Ønsker dere alle ei super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...