Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Litt vin får man tåle :P Men du får være flink ellers da vet du!! Klarer nok det du når du har bestemt deg for det..

Skulle gjerne veid det samme som deg mammamo, men det kommer nok til å ta litt tid før jeg er der!

Men får vel gå litt turer neste uke da..

 

Har jogget meg en tur i dag, men mannen serverte biff og fløtegratinerte poteter i kveld så tror det trengtes..he he...veeldig godt da! Åsså ble det noen melkesjokoladebiter...men tror jeg "tåler" det ettersom jeg fullammer hun vesla her. Mandagen vil vise det :)

 

Håper dere har en sunn helg dere andre inne her da :) Skal ut å spise i morgen så blir vel noen kalorier da å, men får velge noe sunt ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Variabel uke, med vekt som svinger i takt med hvordan magen funker..

 

50blank i morges, og registrerer med det opp 300 gram :P Men har jo hatt pen nedgang etter ferien, så tåler det!!

 

Straks skal smågutta i seng, og jeg til byen og se etter kjole, dåpsgave og bryllupsgave.. taster mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hei Hanemor! Kjekt å "helse" på deg og! Var mykje inne her og las sist gang du var med, men skreiv ikkje noko då!

 

Mammamo: God tur til Sverige, håpar du kosar deg!

Så kjekt medd kompliment då! :-)

 

Rakri: Håpar du fann deg flott kjole! Skulle gjerne sett bilde av deg frå bryllupet!

Kjenner til det med at vekta varierer med korleis magen fungerer, min mage er veldig trøblete for tida. Skal til lege på mandag og prøve å få hjelp med både det og søvn. Søv for tida stort sett berre 4-5 timar i døgnet, blir alt for lite...

 

Går fremdeles heilt etter planen her, veldig spent på vekta! :eek:

Tenker å vege meg når eg har hatt 1 mnd snopefri, som altså blir den dagen eg reiser på helgetur til Oslo.

Klubbkveld i går. Magert først på dagen, tok to torilla der, MASSE salat og litt kjøtt, droppa rømme og ost. Selvfølgelig ikkje noko godteri som dei andre koste seg med etterpå, MEN må innrømme 6 flak tacochips...men det får gå!

 

Ønsker alle ei flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosalilje! Så flink du var som spiste så sunt i går..vi var ute å spiste i går, men tok gudsjelov ikke dessert...men ble noen sjokoladebiter da. Jeg har ikke snopfri for å si det sånn..he he..men så lenge jeg ikke stopper opp å gå ned i vekt så styrer jeg ikke så mye med det. Prøver å være flink til å begrense meg veldig på hvor mye jeg spiser da og det går ganske greit!

Kan ikke være mange kaloriene i 6 slike flak? Har du lagt det inn? Lenge har du vært snopfri da?

 

Hvorfor sover du så lite da? Høres utrolig slitsomt ut..og magevondt også..håper legen kan hjelpe deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og gruer meg til å veie meg - av alle tidspunkt har jeg valgt søndagskveld til veiing! akkurat nå føles det ikke særlig lurt.. blir alltid mer mat i helgene og denne uken har jeg ikke trent noe. har også bodd på hotell noen netter, med mye mat morning og kveld. tenkte på valgmulighetene som dere er så flinke til:-) og klarte noe, men det ble dessert både til lunsj og middag... går på igjen med ny energi denne uken og komme inn i gode vaner igjen. har ikke vært flink til å skrive ned det jeg har spist heller...

som dere hører er ikke psyken på topp akkurat nå, kommer sterkere tilbake:-)

 

så flinke dere er alle sammen! og fantastisk med str 36 mammamo!!! det er jo sinnsykt bra! og veldig gøy når andre ser at man blir tynnere! det skal jo endel til..

her har det vært en rolig helg, helt nydelig å slappe av og ikke gjøre noe, ikke så ofte det skjer så slike muligheter må bare nytes.

Nå er det snart klart for en ny arbeidsuke - sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilja ... akkurat begynt igjen jeg nå da...vel har drevet i ca en mnd :P Ikke lett å ikke unne seg noe når man er på tur. Men hvorfor veie deg på søndag kveld? Tror det kan gi litt ulike resultater..eller? Tror det beste er å veie seg på morgenen uten klær!

Satse på en bedre uke denne uken..det klarer du fordi du skal :)

 

Selv er jeg strålende fornøyd med 1,5kg ned siste uka..smiler bredt!! Skjønner ikke hvorfor jeg gikk ned såå mye...jeg fullammer så passer på å få spist nok..å det tror jeg at jeg får til altså. Samtidig så har jeg kost meg med litt sjokolade i helga og et lite kakestykke ble det i går også..men har jo trent 4 dager denne uka så det har sikkert hjulpet!

 

Håper dere andre har positive vektnedganger dere også :) Ellers så er det ny uke og nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Velkommen tilbake HaneMor, og gratulerer med flott nedgang! :P Er virkelig gøy når det går rette veien!

 

Rosalilje1, du fortsetter å imponere meg med dine fornuftige valg! Skulle ønske jeg hadde bare litt av den viljestyrken din! Håper legen kan hjelpe deg med problemene dine, alt blir så tungt når en ikke får nok søvn!

 

Mammamo, ser på FB att du har hatt en strålende helg! Gratulerer! :)

 

Rakri, sikker på att du ser flott ut i den perfekte kjolen som jeg håper du fant! :) selv om vekten varierer litt, så er det jo ikke så mangen grammene det er snakk om.

 

Lilja1, skjønner hvordan du har det, men det er bare å brette opp ermene igjen og ikke se tilbake. Lykke til! (Er enig i att søndag kveld ikke er den beste tiden for veiing, er nok bedre å ta det en fast morgen)

 

Nå har jeg gått meg en tur, for deretter å ta litt styrketrening på stuegulvet, så det skulle vel være en bra start på uken :) Ble stillstand på vekta her, men med lite trim og noe mer selskapeligheter, så får jeg vel være fornøyd med det. Var iallefall ikke opp!

 

Ha en fortsatt flott dag, her skinner solen fra skyfri himmel ( og jeg skal på kveldsvakt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må jo veie deg en morgen.. Her veier jeg nesten alltid en kilo mer på kvelden enn på morgenen, nesten uansett hvordan magen funker..

 

Når det gjelder kjole endte jeg opp med å bruke en jeg har fra før. Kjøpte nytt undertøy som holder litt mer på plass.. Så kanskje det heller blir ny kjole til jul??Kanskje jeg legger ut et bilde på fb? Får se :)

 

Sassa: stillstand bedre enn opp :P

 

Hanemor: nyt nedhoppingen mens du ammer.. Jeg gikk ned i en fei etter at jeg begynte her og mens jeg enda fullammet! Du vet sikkert at du skal legge til 500 kalorier så lenge du fullammer?? Jeg måtte jo da legge til 1000, så i den tiden spiste jeg nesten 2000 kalorier om dagen...vel, det er ikke nå.. ser at når jeg ikke holder meg slavisk under 1300 så står vekta stille eller svinger... Burde seriøst komme i gang med den trimmingen altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Helga og dagen i dag har gått fint!

Bursdagsbesøk for mannen og eine gutten her i går. Holdt meg til kun fruktsalat med vaniljesaus, droppa kjeks, kaker og gjærbakst som eg også serverte! :P

Må innrømme at eg laga ikkje favorittkakene mine, då hadde det blitt hardt å la være å ete. Laga berre kaker som eg veit dei andre er glade i, men som eg sjølv fint kan stå over. Er jo det som er flott med å måtte lage maten, at då bestemmer eg og! :-)

Grilling i dag, må nyte siste rest av sommar!

 

Hanemor: Så flott nedgang du har då! Virkelig motiverande!

Det som gjer at eg søv så lite og har så problem med magen, i tillegg til mange andre plagsomme symptom, er at eg har ein sjukdom som heiter kronisk utmattelsessynddrom, ME. Er veldig mykje sliten og har lite energi, så kan ikkje trene, då blir eg verre, men har fått meg ein fantastisk sykkel med motor, så kjem meg ut på tur likevel.

Fekk medisin hjå legen i dag både for søvn og mage, så håpar at iallefall det skal bli bedre!

 

Rakri: Håper på bilde! Sikker på du blir kjempefin!

 

Lilja: Mykje meir pålitelig vekt hvis du veier deg ein fast dag i veka, før frokost uten klær.

 

Sassa: Stillstand etter litt utskeielsar er jo heilt greit! Hører du er godt i gang med veka!

 

Mammamo: Gratulerer med lykke på travbana! Har to hestegale jenter her, dei skulle ønske det var me som hadde hest....

 

Ønsker alle ei flott veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det sassa! kommet godt igang med trimmingen du da denne uken..er ofte det som skal til for at man klarer å ta av noen gram :)

 

Rakri..legg gjerne ut bilde på fb av kjolen din. Billigst å ikke kjøpe noe ny da :P 1300 kalorier er lite.. regnet ut at jeg skal ha nesten 1600 kalorier uten å amme så da blir det 2000 kalorier om dagen, men jeg teller ikke kalorier om dagen da. Har ikke tid! Men hvis jeg stopper opp og ikke går ned mer så får jeg telle igjen nå nyter jeg bare det at jeg går ned uten for mye styr! Visste jeg skulle legge på 500 ja :)

 

Så flink du er med maten da rosalilje..en kjempeutfordring å gå ned når man ikke kan trene vil jeg tro. Vet hva ME er, kjenner noen som har det. Ikke noe morro det nei, men er mange grader av den da? Håper ihvertfall du får sove bedre om nettene det er absolutt det viktigste!

 

Hatt en bra dag i dag, men ingen trening da desverre..i morgen skal jeg ha tupperware møte og må vel bake en kake..huff..er ikke god på å holde meg unna da altså..skal se om jeg finner en som er noe mager ihvertfall :)

 

Nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!!

 

Da er jeg hjematt fra en strålende helg i Sverige. Gikk kjempebra med hesten!! Seier i et storløp var bare helt utrolig moro!! Gikk vel rundt i seriersrus i hele går.. hehe... Lørdag kveld ble det altfor mye vin... Var visst relativt full kan man si... Kremt... Men hadde det moro da :P Og snopefri var jeg visst heller ikke... Så at vekta viste 300 gram opp etter en slik helg og når mann i tillegg fikk minimalt med trim så må man vel bare være fornøyd... 300 gram opp er ikke sååå verst da... hehe... Bare å komme seg ned på jorda igjen og inn i de gode rutinene igjen :) Men det er ikke det enkleste da... For jeg skal på kurs nå onsdag og torsdag... Og så skal jeg på Tuppermøte i kveld da, så jeg håper Hanemor har kommet opp med noe sunt :) Skal ihvertfall få inn trim på lørdag og søndag. Så får jeg prøve å gjøre de riktige valgene ellers, slik at vekta på ny snur riktig vei...

 

Må gjøre litt her nå, kommer sterkere tilbake mot helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen for gode råd... jeg vet at søndagskveld ikke er ideelt for veiing.. valgte det fordi da er jeg ofte hjemme og alene på badet. har en datter på barneskolen som jeg ikke vil skal se dette med veiing (prøver å holde vekt fokuset for meg selv..) - men ser at jeg må skifte dag. mandagsmorning neste gang! spent på å se hvordan det går:-)

dere er så flinke alle sammen! rosalilje det er fantastisk at du klarer å alltid ta de riktige valgene! i tillegg når du er sliten og trøtt, veldig imponerende!

jeg syns også det er fint å se at noen utskeielser er lov, det er jo deilig med litt vin og snacks innimellom.

Hanemor - minus 1,5kg er sinnsykt bra! gratulerer!

mammamo, du må bare nyte slike helger og unne deg litt ekstra. 300 g opp er absolutt ikke mye. så lenge trenden er at vekten går nedover tror jeg vi må regne med slike variasjoner.

etter en uke med forkjølelse er jeg litt i gang med trening igjen! det hjelper veldig i forhold til kaloriene, for jeg spiser nok litt mer enn jeg skal hver dag.

ukene går fort! en måned snopefri for meg! lengste i historen! er veldig fornøyd med det, og satser på at det vil vise på vekten også litt langsiktig!

ha en super kveld, nå er det greys og tv kveld her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram opp er jo ikke mye etter en slik helg mammamo :) Man skal jo leve oppi dette her også! Vet ikke om du var fornøyd med muffinsene mine jeg..he he..skulle være ca 100 kalorier pr stk så det skulle være greit å spise.

Lagde blåbærmuffins skjønner dere. De ble ganske gode synes nå jeg da :)

 

Lilja..skjønner det med å skjule veiingen for skolebarn, men kan du ikke bare låse deg inn på badet da og veie deg fort og gæli :) Eller så kan du gjemme vekta under senga og veie deg akkurat når du står opp.. Jeg hadde ikke klart å gå ned om jeg ikke skulle trene nei lilja..enig med deg der at man ofte spiser litt mer enn det man skal. skjønner ikke dem som har problemer med å spise nok kalorier!!

Gratulere med en mnd snopfri da. Det vil vise seg på vekta vet du. Har selv hatt godisforbud i 1 år 2 ganger faktisk. Og har klart det! Kanskje jeg burde innføre det igjen :) Vi får se..viktigste er at vekta går ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mykje aktivitet for tida, så kjekt å komme inn og lese!

Og alle er skikkelig flinke både med mat og trim, iallefall mesteparten av tida! :)

 

Klarte ikkje å holde meg og gjekk på vekta i går, og den viste 57,1 kg, altså ned 2,4 kg frå 7.-31.aug. Seier meg fornøyd med det! :)

Men det skal då seiast at eg hadde ete litt ekstra mykje og usunt før 7.aug, så litt var nok ekstra "fyll" i systemet. Berre 0,4 kg igjen til der eg var 15.mai.

 

Har også fått vite vekta som mannen min noterte, så har lagt alt inn i resultattråden. :)

 

Då har eg iallefall gjort noko riktig, så fortsett berre som eg har gjort uten å registrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er morsomt med mye aktivitet. Hjelper på motivasjonen!!

Å så flink du har vært da rosalilje :) en bra nedgang det. Da er det bare å stå på å fortsette slik!!!

 

Trimmet i går og ble rockering i dag..men med 5 barn i hus så er man i aktivitet uansett :) Har jentene til mammamo her..de kom i går og skal være her til i morra. Litt rart å sende noen på skolen synes jeg da, men hun er jo så stolt!!

 

Ble litt søtt i kveld å da...foreldremøte i bhg...de kunne da ha servert frukt spør du meg, men men.

 

Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempenedgang ja :) - både hos Hanemor og Rosalilje!! Gratulerer!!

 

Litt oppsving tåler man, mammamo - bra når det er etter kos og ikke etter å ha vært flink!!

 

Maratondag her, både på jobb og hjemme... har akkurat satt meg ned etter å ha fått smågutta i seng.. Men har fri i morgen - eller egenmelding. SKal på sykehuset og få mer kortison for halebeinet. Ubehagelig å sette sprøyte der, men herlig å være smertefri en stund etterpå!!

 

Resten av dagen skal brukes til kaffebesøk hos gammel kollega, frisørtime og forhåpentligvis få kjøpt penklær til guttene. Har lånt antrekk av søstra mi til helga.. hehe... vinglepetra :)

 

Vekta stoppet på 49.9, så da var det artig med et firetall først. (dog bare 100 gram ned). Tok meg to sjokoladebiter nå i kveld, men tenker å fortsette med snopefri framover, for det har gått så fint! Bare deilig å kjenne smaken litt nå idag :)

 

Ser fram til langhelg - men det er MYE på programmet, så ikke så mye avslapping eller trim heller for den del.. Barnebursdag og A-HA konsert på lørdag, barnedåp m bryllup på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekk helg du har i vente, Rakri! Og travel! :)

Kjekt med eit firetall først, tenker eg!

Høres fryktelig vondt ut å få sprøyte i halebeinet...Eg og har mykje vondt der, men veit ikkje kva som gjer det. Heilt grusomt å ligge på noko hardt, akkurat då hadde det kanskje vore godt å ha litt ekstra fett på kroppen.

 

Travelt med 5 ungar i huset, Hanemor. Dei er vel ikkje så veldig store heller?

Men kjekt og!

 

Sykla med yngstejenta til skulen i dag tidlig og tok ein omvei heim, totalt 9 km.

Nydelig vær her, men det var kaldt!

 

Går bra med maten. Taco til middag, men åt kun masse salat og litt kyllingkjøttdeig, droppa lefser, rømme og ost, så ikkje så ille då.

 

Har rydda og begynt å male neste soverom, trur det blir det siste i denne omgang, då er 4 stk nyoppussa. Blei kjempefint og lyst! Og ikkje minst ryddig, utrulig kva ungane samlar på. Blei mange bossekkar tilsammen på romma deira.

 

Blir fryktelig sliten av å holde på med det, men det er SÅ kjekt likevel, så verdt det! Er så godt å kunne gjere litt meir enn berre det daglige husarbeidet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk rakri! Tenk å se et 4 tall først på vekta...hjelp sier jeg bare..dit kommer aldri jeg (ønsker heller ikke være der da :) ) Men vi er jo ulik i høyde og kroppsbygning så sånn er det bare :)

Å for en helg du skal ha da:) Morro. Spørs hvor morro vekta synes det er da men sånn vil det jo alltid være..snopfri ja...hmm . Lover at hvis vekta står stille en uke skal jeg være snopfri en mnd!

Åsså halebeinet som er så vondt..huff..hva har du gjort som har skadet det da?

 

Blir travelt med 5 barn ja..he he, men har en veldig flink mann som også tar i et tak! Hu minste er jo 4mndog de andre er 3,4,5 og 6. Så de er jo ikke veldig store, men leker godt sammen! ( de 4 ihvertfall :) ) Hu vesla leker mest med seg selv..hi hi. De koser seg veldig sammen så det er morro å ha dem synes jeg, selv om man kan bli sliten selvfølgelig.

Morro å pusse opp da...da blir det en varig endring likssom..blir ikke det etter husvasken..for å si det sånn. Tar vel 10min så ser det ikke ut igjen her..he he. Sånn er det å ha barn! Masse glede, men slitsomt også til tider.

 

Nei nå må jeg finne senga. er vel ikke lenge før hu vesla skal ha mat igjen...snork... Ble em trimtur i dag da såfår jeg se hvordan det passer i helgen. Vi skal ordne en skråning med bark og planter så får prioritere det framfor trening, men man sitter da ikke stille da heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du Rakri har en har det fullstappet helg! Men tipper det blir veldig gøy! Kos deg :)

 

Her har det gått forholdsvis bra denne uken:p Tror maten er sånn passe (registrerer ikke) og har fått trimmet det jeg hadde planer om, har fått gått tur/sykklet på ergometersykkel + styrketrening 3 dager denne uken. Veldig fornøyd med det. Ellers er dagene travle, og er ganske så sliten når kvelden kommer. Sitter jo ikke akkurat rolig på jobb heller, så ser frem til fri helg :) I kveld skal jeg rett og slett ligge på benken og se fotballkamp, deilig å se att andre må slite også :)

 

Ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter kurs. Gått relativt greit mat-messig. Som regel blir det jo servert frukt i pausene, men nå var det kaker... Jeg sto over da, hadde ikke så veldig lyst på heller... Ble en del vin på onsdagskvelden da... Så det ble nok kalorier der... Men var på vekta i går og det så ikke så verst ut, så jeg får bare ta meg selv i nakken igjen fra neste uke. Prøve å få inn litt trim i dag og i mårra da.

 

Rakri: Ser ut til at du får en minnerik helg ja!! AHA i Oslo var visst knallbra har jeg hørt, så det blir nok like bra i Trondheim! Lykke til i bryllup!! Og 4-tallet først igjen da!! Flink du!! Snart får du 4-tallet først permanent!!

 

Hanemor: Blåbærmuffinsene dine var gode ja!! Hadde nesten tenkt til å ta en til... hihi... Men nøyde meg med en :) Ned 1,5 kilo er supert da!!

 

Rosalilje: Grattis med nedgang på deg å! Snart er du i mål!

 

Har sprukket litt ang snopefri her nå, men skal skjerpe meg nå. Vet det snart kommer et bursdags-rush i familien, så må bare passe på å være flink mellom utskeielsene....

 

Ha en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hadde jeg ikke gått ned en hel kilo!! :) :) Skjønner det ikke helt, for det ble minimalt med trim forrige uke... + utskeielse på kurs da... Men jeg takker og bukker over at vekta stoppet på 68,7 kilo!! Enda et skritt nærmere mål... Målet mitt er 67 kilo, men drømmen er 65... Så vi får se etterhvert...

 

Sassa: Flink du var med trim forrige uke!! Stå på, vi er i siget nå :)

 

Prøve å sette opp en trim-plan denne uka da:

*rockering: 45 min tirs og ons, 15 min de øvrige dagene.

*gå/jogge: 1 times tur minst 3 dager, hvertfall 1 time på lørdag.

 

Ha en fin mandag!! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Så flink du er mammamo :) Du raser jo nedover!! Rocker du i 45min? trodde liksom 20min var maks jeg..men vet ikke hvorfor egentlig.. Muffinsene var gode ja :) Må vel prøve å ikke spise så mye søtt fremover nå, med bursdag en gang i uken :)

 

Sitter her nå med ganske dårlig samvittighet...var å veide vesla i dag og hun hadde ikke gått opp mer enn 200 gram den siste mnd...altså for lite. Hadde samme problemet med storesøstra på den alderen bortsett fra at hun plutselig gikk ned i vekt..huff..håpet jeg slapp dette nå.

Burde sikkert ikke begynt å "slanke meg" enda...føler egentlig ikke at jeg slanker meg så veldig heller (spiser jo masse og også litt snop)...men...nei jeg vet ikke hvorfor dette skjer nå igjen. Skal begynne med grøt, kunne sikkert begynt å amme veldig hyppig igjen, men erfaringen fra sist var at det ikke hjalp så da stresser jeg ikke med det. Skulle prøve å gi henne pupp hver 3 time på dagen og grøt på kvelden så da får vi se hvordan det går.

Ble 400 gram ned denne uken da forresten..helt grei nedgang det..

 

Flink med trim denne uken da sassa..spent på hvordan det viser seg på vekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmen fra forrige uke viste ikke noe særlig på vekta, ned 200 gr, men det kan vel kanskje skyldes en helg med formye av det meste :) Får bare fortsette den gode stimen vi er inne i, så kommer forhåpentligvis resultatene :) Det føles ihvertfall bedre!

 

Mammamo, hvordan klarer du dette??? Du raser jo nedover ! Du er kjempeflink, og det gir jammen en god følelse, det vet jeg! :)

 

HaneMor, du fortsetter jo også fint nedover! :) Ikke gøy når barna ikke legger på seg da. Men så lenge du spiser sundt og nok, så er det jo ikke din feil! Jeg mistet melken med eldstejenta når hun var 3 mnd. og jeg kan vel ikke si att jeg slanket meg da! Lykke til videre iallefall!

 

Spennt på å høre hvordan helgen din var Rakri !

Nå har jeg fått trimmet litt i dag også, vært hos legen for en sjekk og laget middagen klar, så nå skal jeg slappe av litt før kveldsvakt.

 

Ha en strålende dag, håper alle har like flott vær som vi her å vestlandet har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, Hanemor, stemmer at det står at 20 min er maks... Men det går heeelt fint å rocke til Greys og Brothers and sisters :( Så jeg har stått opptil en time i ett jeg. Men da er jeg sliten da...

 

En veldig god følelse å gå ned i vekt ja :) Føler at en kilo ikke er helt fortjent etter en slik uke jeg har hatt nå, men er jo kjempefornøyd og håper bare at det fortsetter slik :)

 

Sassa: Flott start på uka di da!! Ikke fått til noe trim enda jeg da... Sett på jentene trimme bare... Dansing på mandager :)

 

Hanemor: Så kjedelig med veslesnuppa da... Igjen... Men du har jo erfaringen nå da, så det går nok fint. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, du har jo spist normalt, så det er jo ikke din feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord..bare kjedelig dette her altså, men rart det skal skje på samme tidspunkt med begge jentene da..selv om det nå ble oppdaget før pga at jeg tok initiativ til å veie henne. Føler jeg absolutt har spist nok..har jo ikke veid maten min bare spist meg mett..

 

Prøvde litt grøt til henne nå så blir det vel bedre etterhvert.

 

Skjønner du blir sliten av å rocke så leenge ja mammamo..kanskje jeg burde prøve det jeg også!

 

Ble en trilletur med vesla i dag på 45 min..ikke veldig mye akkurat, men skal trene i morgen så det blir vel litt bedre da!!

 

Ned er ned sassa! Må nok være flinkere om helgen hvis man skal ned mer :( Jeg var heller ikke flink i helga som var..masse trim, men også en god del sjokolade.. skjønner ikke hvorfor ikke sjokolade kan være sunt :)

Jeg har vel ikke mistet melken, men det er tydeligvis ikke nok å kun gi dem melk når de nærmer seg 5 mnd..da har jeg ikke nok rett og slett..å jeg skriver inne på et forum og der er det også mange som har begynt med fast føde så jeg er nok ikke alene nei.

Spent på å høre om helgen din rakri altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...