Gå til innhold

uke15 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Det var jo bare å ta den gode følelsen og kaste den ut av vinduet, spytte på den og rulle den rundt i møkka:( :)

I kveld har jeg spist som en idiot.. Too is, masse kjeks, masse mat.... Nei tre is.. Jeg eier ikke selvdisiplin.. Hadde jeg bare klart å holde meg på den gode steamen nå så.. Æsj. Blir så skuffet over meg selv. Jeg vil det jo egentlig ikke, så fatter ikke hvorfor jeg gjør det. MEn i morgen skal jeg ta igjen for alt... Da skal jeg trimme meg godt og spise normalt.. Også ser det jammen meg ut til at det skal bli greit med opphold også..

 

Men nå skal jeg snart gå for å legge meg. Er så sliten...

 

Natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ragnhild og snurpa:)

 

Måtte innom her og lese før jeg la meg, har akkurat skrevet et lite innlegg i dagboka mi om sjokoladespising:(

 

Skjønner godt hva du skriver om selvdisiplin snurpa, noen ganger er den totalt fraværende her også. Idag er jeg faktisk litt irritert på mannen min, men mest på meg selv da. Men synes bare det er så dumt at han kjøper en STOR sjokoladeplate med sjokolade som bare jeg liker, enda jeg mange ganger har bedt han om å ikke gjøre det. Og da ligger den der og roper på meg fra skapet da, selv om jeg egentlig ikke har lyst på engang... En bit her og en bit der og i løpet av kvelden er den på mystisk vis helt spist opp:(

 

MEN imorgen er en ny dag, da er det bare å stå på med friskt mot, ut og trimme må nok jeg også! Så da kan vi jo rapportere trimmen vår her imorgen?? Eller hva sier du snurpa?:)

 

God natt til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en veldig god ide melis. Godt at det ikke bare er meg som sliter så fælt. Det hjelper å vite at man er flere. Selv om jeg unner dere andre å få til dette..

men jammen skal vi gjøre alt så mye bedre i dag.. Vi skl ut for å plukke bær i dag vi da.. Så blir ikke så mye trim da.. men i kveld skal jeg gå meg en tur alene, med bikkja.. Det er så deilig å slappe av litt mens sambo steller gull..

 

Jeg er enig i at det er dårlig gjort å kjøpe sjokolade som bare du liker, da sier det seg selv at man sprekker.. sambo her har en lei uvane til å ringe meg når han er på butikken for å spørre om det er noe annet jeg vil ha, sånn for sikkerhets skyld.. Da har jeg ofte gått i fellen og sier.. jo da, du kan ta med en kjekspakke med sjoko og nøtter... også ender det med verdens dårligste samvittighet.

 

Skal være flink framover i uka.. det har jeg bestemt meg for. Vil ha et godt resultat på denne ukes veiing også.. kan vende meg til det.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....er ikke mye pent gjort....men de prøver vel bare å være snille....??:)

 

Jeg er heldig som har en mann som også slanker seg, han er helt nazi når det kommer til godteri. Hvis jeg skal lure han med på utskeielser så må jeg lokke med is. Det er hans favoritt...hehe...jeg kan være utspekulert sånn.:)

Veldig glad for at han passer litt på meg da. Det er mest når han er på jobb og jeg er alene jeg sniker meg til smågodt ol. Håpløst!

Men nå har vi inngått godteavtale igjen...har hatt en liten pause de siste ukene. Så da har jeg bare lov til utskeielser på lørdagene. Tror det skal hjelpe litt på nå fremover. Vi må betale hverandre 500 kr om vi sprekker (vi har egne "lommepenge"-kontoer som vi må ta det av i tilfelle....:)).

 

Gjorde meg klar for å dra opp å trene på Elixia kl 10 men så regna det noe helt vanvittig. Mannen min er bortreist til i kveld, så jeg har ikke bilen hjemme. Får heller gå meg en tur med vogna litt senere hvis det letter opp litt. Nå skal jeg vaske huset mens gullet sover....er vel litt trim i det også?? :)

 

 

Ha en god dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart at de gjør det i beste mening, og til syvende og sist er det jo kun JEG som bestemmer hva jeg skal putte i munnen!

 

Ønsker meg også et positivt resultat neste veiing, det er for kjipt om en dag med litt mye kcal skal ødelegge en hel uke!

 

Ragnhild: man forbrenner jo kcal ved husvask, så da får du deg jo en liten trimøkt:) Lurt å lage avtaler med samboeren din, godt å ha noen hjemme som støtter deg da!

 

snurpa: jeg har faktisk pulsklokke, skal bare få lastet ned et program på datan for å legge inn info om vekt og sånn, gleder meg til å komme igang med det! Skal si fra hva jeg synes så snart jeg får ut fingeren;)

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre av trim idag, men det blir vel en tur i skogen tenker jeg.

 

Ha en fin dag så lenge!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med dere idag damer?

 

Jeg har sykla 1 mil idag, ble skikkelig svett! I tillegg har jeg tatt 12 min med rockeringen min, så alt i alt er jeg ganske fornøyd med dagens innsats! Har slanket litt inn på kcal i tillegg for å bøte på gårsdagens bommert... Så da kan det vel umulig bli så ille utslag når jeg skal veie meg på torsdag? Håper hardt på nedgang ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på en ting... Er det god trening å holde på med rockering? Hvor hjelper den? :)

 

Den hjelper på mage, rygg, hofter og rompe. Synes det er helt knall å holde på med, gøy og ikke alt for slitsomt. Så skal man visstnok få flat mage, synes det har begynt å hjelpe litt;)

 

Du kan lese litt om det her: http://www.rockeringer.no/

 

(men man kan få de billigere enn de har på den siden altså)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. jeg hsar vært så dårlig i hele helgen jeg... Bare proppet meg med alleslags godis og feit mat... Uff og uff...

 

HAr vært sånn ddelvis flink i dag da.. Har iallefall gått en skikkelig slitsom tur... Og det får jeg håpe at hjelper litt iallefall.. Er så redd for at jeg har gått opp igjen til uke og det vil jeg ikke. Nå vil jeg under 80 innen aug er over.. Og dette akter jeg å få til.

Bare jeg kan se 70 tallet igjen skal jeg være så glad.. Da føler jeg at det ikke er så lenge igjen liksom.

Jeg har vært mye borte i helgen.. Og det er da alt går til dundas. det er når jeg er hjemme at jeg klarer å få til det jeg skal.. Så nå skal det bli flest hverdager framover.. Deilig å tenke på. Sånn at samvittigheten kan bli god igjen..

 

Når jeg er ute og går i skogen nå så kikker jeg meg rundt etter sopp. Har noen fine steder der det vokser den fineste kantarell... Det hadde virkelig begynt å komme opp masse nå så jeg.. Så snart må jeg nok høste de, før noen andre kommer og tar det forran nesen på meg.. Syntes det er så godt med sopp man har plukket selv.. Noe spes med det. det er som å gå på skattejakt syntes jeg... Plutselig kommer man over store skatter med kantarell som er så gul og fin som fineste gull:0) :0)

 

Nå skal jeg legge meg ned litt på sofaen.. Slappe av litt også er det hopp i seng.. I morgen skal jeg ta meg en skikkelig fin gå tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. jeg hsar vært så dårlig i hele helgen jeg... Bare proppet meg med alleslags godis og feit mat... Uff og uff...

 

HAr vært sånn ddelvis flink i dag da.. Har iallefall gått en skikkelig slitsom tur... Og det får jeg håpe at hjelper litt iallefall.. Er så redd for at jeg har gått opp igjen til uke og det vil jeg ikke. Nå vil jeg under 80 innen aug er over.. Og dette akter jeg å få til.

Bare jeg kan se 70 tallet igjen skal jeg være så glad.. Da føler jeg at det ikke er så lenge igjen liksom.

Jeg har vært mye borte i helgen.. Og det er da alt går til dundas. det er når jeg er hjemme at jeg klarer å få til det jeg skal.. Så nå skal det bli flest hverdager framover.. Deilig å tenke på. Sånn at samvittigheten kan bli god igjen..

 

Når jeg er ute og går i skogen nå så kikker jeg meg rundt etter sopp. Har noen fine steder der det vokser den fineste kantarell... Det hadde virkelig begynt å komme opp masse nå så jeg.. Så snart må jeg nok høste de' date=' før noen andre kommer og tar det forran nesen på meg.. Syntes det er så godt med sopp man har plukket selv.. Noe spes med det. det er som å gå på skattejakt syntes jeg... Plutselig kommer man over store skatter med kantarell som er så gul og fin som fineste gull:0) :0)

 

Nå skal jeg legge meg ned litt på sofaen.. Slappe av litt også er det hopp i seng.. I morgen skal jeg ta meg en skikkelig fin gå tur..[/quote']

Har en god følelse av at du snart får se 70-tallet igjen. krysser fingrene for deg!

 

fikk i dag se 80-atllet selv, 88,9 for å være nøyaktig, godt å vite at treningen lønner seg:)

dere gjør en kjempe jobb her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Takk for tipset! Ser jo egentlig ganske gøy ut....skal jammen vurdere å kjøpe meg en sånn.:) Er det der du kjøpte?

 

Den hjelper på mage' date=' rygg, hofter og rompe. Synes det er helt knall å holde på med, gøy og ikke alt for slitsomt. Så skal man visstnok få flat mage, synes det har begynt å hjelpe litt;)

 

Du kan lese litt om det her: http://www.rockeringer.no/

 

(men man kan få de billigere enn de har på den siden altså)

 

:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...