Gå til innhold

Ved godt mot


Gjest Conztanze95

Anbefalte innlegg

Gjest Conztanze95

Det synes jeg er litt skremmende. Selv om jeg klarer å ta av masse, la oss si de 30 som er målet først og fremst, og ikke se det. Kommer jeg til å være like missfornøyd med meg selv etterpå også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Gjest Conztanze95

Har vært wonder woman i dag.

Fikk en halvtime på sykkelen i formiddag mens lille mann lå å så på å lo. Så ble det to timers spasertur, mest rask gange men også en titt innom noen butikker. Trengte mer strikkegarn så jeg har noe å henge fingrene i når jeg kikker på tv på kvelden, ellers biter jeg bare neger, fysj ufyselige uvanen.

Fant meg en kjempefin bukse på salg, orka ikke prøve den for lillemann var så urolig og siden den bare kosta 100 spenn så valgte jeg bare den største de hadde og kjøpte den. Skulle forøvrig ta den på meg i kveld og fikk den ikke over rompa engang...må bare le jeg :). Jeg tror åpenbart jeg er mindre enn jeg er ja, får legge den på lager til neste sommer tenker jeg så kanskje.

Så ble det middagslaging og rydding og støvsuging av hus. Og nå til sist har jeg vært ute å gravd opp og bært skifer av platten...må rydde alt rundt huset så vi får lagt drenering i høst. Alt i alt har jeg sopet inn godt med tp i dag og er god og sliten i hele meg. Snart senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Veiedag :) Ned ett kg. Finner ikke målbåndet så måling får jeg ta seinere. Meget fornøyd med uka som har vært. Fredag ble en ekte latedag, verken trim eller spasertur, men ikke brus eller snop heller.

Lørdag var det full fart igjen. Begynte å pusse opp det som skal bli lille manns soverom, handlet gulv og tapet, siden har min kjære pusset og skrapet, vegger og gulv for å gjøre klart til det nye. Tror det blir bra ja.

På kvelden ble det sofakos med nachos og aliens. Tok meg noen pils også, kjempekos.

Søndag ble det litt graving og frakting av sand + sykling til kvelds. Spiste ett par never popcorn på lørdagskvelden, men er fornøyd med mat inntaket også. Så får vi bare se hvordan denne uka skal bli...vil så gjerne under 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Skulle legge inn dagens aktiviteter, har ikke trent i konversonell forstand, men har jobbet en 5 - 6 timer med å klargjøre veggene på lillemanns rom for tapet. Det innebærer at jeg har stått å skrapt den gamle tapeten av veggene. Fant ikke helt noe som passet. Punchet inn 4 timer med maling jeg og vips hadde jeg 7,5 tp denne uka...føles litt som juks.

 

Legger dere inn alt dere gjør utenom det vanlige eller er det bare faktisk trening som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tungt å stå og skrape sånn. Definetivt fysisk aktivitet spør du meg.Liker veldig godt sånn type arbeid, der en ser resultater (her i dobbel forstand) :-)

 

Jeg har kurs i kveld, og gruer meg litt. Veldig spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Syns helt klart det er morsommere å stå i timer å skrape en vegg enn å sitte 30 min på sykkelen ja. Føler på en måte det er nyttigere med oppussingsarbeidet, blir som du sier frstor resultater av det.

Og hvis jeg forbrenner horder med kalorier samtidig så er jo det bare desto bedre.

I går ble det bare sykling...litt skuffende da jeg fylte det inn i registreringen, bare 1,2 tp etter en time med selv motivering og så en halvtime med svetting..men men, må bare stå på.

 

Spent på ny veiing jeg, det er jeg alltid når jeg er flink når jeg sprekker så vil jeg helst vente både en og to uker før jeg får dommen :) Lure seg selv ja.

 

 

Ha en god lett dag vidre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Nei da kan det ikke være mye som trengs å gjøres frstor. Vi har nettopp kjøpt en stor enebolig fra 77 så her ønsker vi å pusse litt på det meste etter hvert ihvertfall, men først og fremst blir det soverommene til ungene og dreneringen som blir gjort, så får vi se om vi har noen penger igjen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...