Gå til innhold

uke 16 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,7 denne uke: - 4,2 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:73,8 denne uke: -2,6 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:77,7 denne uke:77,5-8,5 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 82,3 denne uke:82,8 -4,1kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 66 denne uke:65,2 -5,2 kilo

-Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke: denne uke: 83,4

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 27,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hehe....tenkte ikke over det en gang.:)

 

Litt nervøs for fredagen allerede kjenner jeg... Har jo besøk nå frem til lørdag. Vil jo ikke være kjip heller. Venninna mi bruker en ferieuke her hos meg, og da må jo hun få kose seg? Å da er det vanskelig å sitte å se på...

Jaja... En uke til så er høsten og hverdagen her for fullt for min del. Så får det heller være greit med litt utskeielser på tampen...

(Fint å ha en unnskyldning....:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høsten som holder motet mitt oppe også.. Da er det hverdag igjen og vi som bestemmer.. Ikke for det vi bestemmer jo nå også, men har ikke så sterk selvdisiplin.. uff.. Vanskelig å se på at andre koser seg.. jeg har vært på besøk hos min mor i dag. der fikk jeg nystekte muffins.. Klarte ikke å dy meg.. så det gikk det ned tre på høykant.. uff...

 

Det er ikke så nøye heller da,.. Vi behøver jo ikke skifte hver uke egentlig.. Men det er gøy å se hvor mange uker det holder på, også blir det ikke så utrolig mange sider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker som dere på den veiinga jeg og... Har jo vært flink med både mat og trim, bortsett fra lørdagens utskeielse med sjokoladen, så spørsmålet er jo hvor mye det kan ødelegge... Håper hardt på nedgang på torsdag!!

 

snurpa: trim gjør jo mye da, så kanskje det ikke er så ille som du tror?

 

Ragnhild: ikke ha dårlig samvittighet denne uka da, mye bedre å bestemme deg for å kose deg med besøket UTEN dårlig samvittighet og heller starte på ny frisk når venninna di har reist?

 

Har gått 45 min med lille i bæresele idag + 15 min med rockeringen min, er fornøyd med innsatsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....ganske flink iallefall.:) Spiste nok litt mere middag enn hva jeg behøvde, men har ikke hatt noen utskeielser utenom det. Nå i kveld dro jeg på Elixia og gikk 50 minutter på elypse maskinen, det ble 600 kcal det. Herlig!

I morgen skal jeg på spinning, venninna mi blir med meg. Så slipper jeg ha dårlig samvittighet for at jeg drar fra henne.

 

Melis: Helt sant at jeg bare bør drite i samvittigheten! Skal prøve å kose meg denne uka, men med måte da... Det hadde vært ok å greidd å holde forrige ukes vekt, har ikke lyst å gå opp iallefall. Huff, det blir spennende.:)

 

Er så glad for jeg har dere! Det hjelper SÅ på motivasjonen! Synes bare det er bra å være innom her hver uke jeg!

 

Natta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Det ble ingen veiing i dag - har hatt skikkelig magesjau de siste par dagene så vekta er uansett ikke reell.

 

Blir så imponert over dere flinke mosjonister! Mulig jeg lar meg inspirere etterhvert, he,he.

 

Og melis: moro å se deg på denne siden :) Er ivrig gjest på dagboka di, flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Kom hjem fra spinning i sted. Det var en ny instruktør i dag, å det merktes! Er helt pumpa!! Nå skal jeg snart ut å ta meg noen øl....med verdens beste samvittighet!! Å som jeg gleder meg! Har jo ikke hatt mange frikvelder siste 5 månedene...:)

 

Ha en fin kveld alle sammen! Jeg måtte bare inn å skrive litt når jeg var så glad! Trening gjør susen! :)

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig... For jeg har vært så dårlig med maten at det er helt fælt... Selv om jeg har trimmet masse, tror jeg rett og slett ikke det har noe å si altså.. HAdde jeg bare stått stille skulle jeg virkelig vært så fornøyd altså.. Men det tror jeg vil være for godt til å være sant.. Kan jo bare drømme..

 

Men en ting jeg er litt fornøyd med da.. Jeg gikk igjennom kles skapet mitt i sta.. der fant jeg den berømte olabuksa som jeg absolutt vil inn igjen i.. Jeg klarte å dra den på meg, få igjen knappen og smekken.. Ikke det at det var spesielt godt å ha på seg og jeg så helt forj ut i den.. Men JEG FIKK DEN PÅ:0) Jippi.. Bare ned noen kilo nå, så skal det bli lettere å få den på tenker jeg. Gleder meg...

 

JA ja..

 

Natta allesammen. Legger inn vekt i morgen. redd for at det blir bare sorgen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og takk...

 

veiing i dag.. Det kunne jo vært enda værre.. men absolutt ikke fornøyd. den lå på 82,8.. altså en halvkilo opp... Men jg har kun meg selv å takke da..

Neste uke skal jeg gjøre det flott...

 

ha en fin dag damer.. mine medslankere.

 

Må si at dette forumet holder motet mitt oppe. Hadde det ikke vært for det hadde jeg antakelig gitt opp for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Kan jeg slenge meg med å rapportere på tråden deres??

Jeg har vert med på tråden til Melis ( og fortsetter med det)

Det er så hyggelig å lese tråden deres. Alltid godt å være fler i samme båt.

 

Min historie:

39 år fra østfold

1 datter på snart 14 (konfimant 09) og en gutt født 16. juli i år.

Hadde håpet å ikke gå opp så mye i denne graviditeten, men dengang ei... Endte på 25-26 kg, høyeste vekt ca 96 kg. :)

Sommervarmen tok helt knekken på meg. Har ingen aning på hvor mye is jeg klarte å få i meg den siste mnd. Gikk 14 dager over termin, så den siste 1,5 mnd var utrolig tøff.

Hadde ingen plager i graviditeten, bortsett fra at jeg var utrolig sliten hele tiden.. (for gammel for det her jeg) :)

Jobber som spinning, step aerobic instruktør. men ga meg rudt påsketider.

Formen har aldrig vert så dårlig som nå, og jeg MÅ jo bare tilbake i form.

Har så vidt begynnt å gå litt, og det er mer enn nok for meg foreløpig. Fullstendig ferdig jeg, etter å ha gått 1 time her om dagen.

 

Inspirerende og motiverende å kikke innom sia deres... :-)

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, er du her og Hannemor, så koselig:)

 

Lenemora: takk! Håper du blir fort frisk i magen igjen. Du er nok snart tilbake i riktig modus;)

 

Ragnhild: Du er jammen sprek med den treninga di! Velfortjente øl det ja! Mmm, det høres godt ut, he he...

 

Snurpa: Gratulerer med buksa, det er jo supert! Neste uke har du gått ned igjen den halvkiloen og kanskje mer! Vi heier på deg:)

 

Min rapport idag: 65,1 kg. Ned 0,9 fra sist uke! Men det var etter å ha sovet leenge idag, så det kan jo ha litt og si. Men det justerer seg vel neste torsdag igjen... Er ihvertfall fornøyd!

2,1 kg igjen til før_gravid_vekt! (men 7,1 kg til målet mitt da;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Det var jo ikke ille, Snurpa! Noen uker er det jo bare sånn...vi gir ikke opp! :)

 

Melis, du er jo kjempe flink! Ja, det smakte herlig med øl, kan anbefalses. Ble jo ikke så mange eller så sent, men hadde en super kveld.:)

 

Blir ikke noe trening på meg i dag eller i morgen, men skal prøve å gå en tur i kveld. Så drar jeg nok på Elixia lørdag og søndag, så det er jo greit med litt pause.

Er tilbake igjen her i morgen med veierapport.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Hanne og velkommen til oss. Så koselig at det er flere som kommer innom etterhvert..

Jeg har lagt inn litt info om deg øverst på siden.. Men mangler høyde, startvekt etter graviditet, hvor mye du vil ned osv...

 

Hm.. Du er ikke alene om at vekten gikk for langt i graviditeten for å si det sånn.. Jeg gikk opp til 96.. Helt grusomt.. Gikk bare ned til 86,9.. Så gikk ikke ned ti kilo etter fødsel engang:0( Men men. Nå er vi på vei nedigjen...

 

Jeg elsker å trene step og spinning.. det er det som er målet mitt nå. Var i så super form før jeg ble gravid.. Gleder meg til å komme dit igjen.

 

Ja ja. Stå på alle damer.. Og god helg i morgen. tenk tynt og stå imot fristelser.. (snakker mest til meg selv altså- hi hi)

 

Takk for gode ord alle sammen.. Håper det har gått seg til neste uke ja..

I dag har jeg vært veldig flink, eller har kanskje fått i meg for lite.. det er liksom ingen mellomting for meg.. enten alt for mye, så til de grader.. eller for lite.. Hm.. det har ikke blitt noen trim i dag heller.. Men men. Får ta det igjen i morgen

 

Natta folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Hei Snurpa.

Takk for hyggelig velkomst.

Jeg er 1,72 cm

Startvekt etter fødsel blir 83,4. Var det jeg hadde gått ned til da jeg bestemte meg for å sette i gang nå sist mandag.

Så jeg er inne i min første uke.

Målet er ned ca 15 kg + / - Er mest opptatt av cm på slutten, siden muskelmasse veier mer enn fett. Og det er jo det jeg skal igang med å bygge opp igjen.

Så morsomt at du har sansen for Spinning og step. Det har jeg og. Har jobbet som istruktør i det i flere år, men har som sagt hatt en pause siden påske. Så her har jeg en kjempeutfordring!! Må jo tilbake i form for å kunne kjøre timer igjen..

Men med en gutt på tre uker, så har jeg ikke så lyst å sette meg på en sykkel riktig enda... :) Hvis dere fårstår.. ;)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt ført inn der det skal.. flotters.

 

Grattis Ragnhild, tenk du går faktisk nedover selv om du skeier litt. det er jo bare supert da..

 

Hanne.. jeg så du skrev at du hadde vært instruktør, så derfor måtte jeg nevne at det var en av mine lidenskaper:0)

Kjempe motiveende å ha med seg en instruktør på laget da.. Også må jeg jo si at både vekt, høyde og mål er veldig likt hos oss da;) Artig..

 

Ja ja damer da er helgen over oss, og jeg får vaffelbesøk etterpå.. Har regnet inn et par plater i dag, så geder meg til å kose meg med det.. nm nam. Ellers har jeg vært veldig flink i dag, spist jevnt.. Vært på en hefti gå ute i skogen.. Så nå føler jeg meg så bra.. Super deilig. Nå skal jeg spise en bedre middag med marinert svin indrefilet.. nam..

 

 

Snakkes.. HA en god helt og stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Kan du ikke endre ca 10 kg til 15 kg på meg? Kan jo ikke stoppe nå når jeg er så godt i gang. Verdt et forsøk når jeg har dere som hjelper på motivasjonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vet du.. Du er jo søren meg snart til målet ditt du din snik:0) Du har vært så flink altså.. Supert.. Det er så godt og motiverende å ha med noen på laget som virkelig har fått det til.. Det gjør iallefall at ikke jeg vil gi opp med det første..

 

Som jeg skrev i sta er jeg veldig fornøyd med denne dagen.. deilig å ha det sånn..

 

I morgen håper jeg på å ta en litt lengre gå tur.. Fint å ta noen litt lange innimellom syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besøk av et parr vennepar av oss... Da blir det vel både det ene og det andre.. hm.. Jeg har tenkt å holde meg unna det andre.. Også får heller de andre stå for å få i seg det:)

Vet ikke helt om det blir helt den lange turen o dag som jeg hadde planlagt. JEG er så sliten.. I hele kroppen.. Orket nesten ikke stå opp i dag.. Og jeg er en person som spretter ut av senga stort sett altså.. Så tror ikke jeg har så godt av å presse kroppen min da.. Får ta meg en god søndagstur istede..

 

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...