Gå til innhold

uke 16 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Ragnhild: Gratulerer med nedgang! Da er det jo også mye mer motiverende og komme tilbake til rutiner igjen når du har greid deg så bra til tross for et par utskeielser!:)

 

Snurpa: så flink du er, høres ut som du er inne i en god steam nå!;)

 

Jeg har hatt noen bra dager med tanke på trim, torsdag sykla jeg 1 mil + 17 min rockering og igår ble det 45 min tur + 17 min rockering! Men igår ble det litt godte spising da, men det var noe jeg bestemte meg for på forhånd og det føles mye bedre enn når man får impulsivt må_ha_sukker_anfall;) Men idag er det ingen godis, holder med en utskeielse denne uka!

 

Ha en super helg jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Snurpa: VIKTIG å lytte til kropen!! Ta deg en dag eller to treningsfri når du er så sliten. Det har du bare godt av! Det er IKKE godt å gå på en smell hvis du har trena for mye.. Det er en gyllden regel dere

(som vi kvinner er superflinke til å ignorere) Det å lytte til kroppen og ta pause deretter ( OBS OBS.. så lenge vi er ærlige mot oss selv, og ikke bruker det som en unnskyldning da.. hehe ;) det har i allefall jeg vert flink til innimellom)

Jeg tok med meg gubben og vogna og gikk 1,5 times tur på formiddagen i dag. Deilig. :) Men fy så sliten jeg blir.. Er helt utrolig stiv og lite bevegelig i kroppen om dagen altså!! huff..

Men det kan som sagt bare gå en vei.. :)

Ha en strålende helg dere.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja viktig å lytte til kroppen.. Men jeg får bestandig utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke får gjort det jeg i utgangspunktet hadde tenkt.. Men men..Dette er ikke den siste dagen jeg kan gå ut en tur.. Og det er godt å tenke på.. Jeg har så mange dager:0)

 

Hm.. Jeg har akkurat klemt nedpå en is jg.. Skulle ikke det egentlig. Men klarte ikke dy meg i dag gitt.. Men den var veldig god.. Så god at jeg gjerne skulle hatt en til:D Det er mitt problem vett.. Når jeg først får smaken på en ting så vil jeg bare ha mer.. Uff og uff... Men skal motstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Gikk 40 minutters rask tur tidligere i dag, frem og tilbake til butikken for å handle. Å nå har jeg komt hjem fra Elixia hvor jeg gikk 50 minutter på Elypsen og litt styrketrening. Sliten nå, men det er deilig og! Føles godt etter ikke å ha rørt meg i det hele tatt i går....

 

Skeier nok litt ut i kveld, men med god samvittighet siden det er lørdag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...du også Melis! Sykler du ute eller?

 

God natt! ;)

 

Så flinke dere er!:)

 

Snurpa: en liten pause kan gjøre underverker så det skal du ikke tenke over 2 ganger!

 

Har vært flink selv idag' date=' 1 mil på sykkel og 20 min rockering!:)

 

God natt alle sammen!:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....til bursdagen min for noen uker siden. Har foreløbig bare brukt den opp og ned til Elixia noen ganger. Er ikke så kjent i dette området, i forhold til ok sykkelruter, men finner vel ut av det etterhvert. Tror nok jeg kommer til å bruke den mye etterhvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så ålreit å sykle.. Da kommer man seg liksom litt rundt.. man ser litt mer enn når man går tur.. Utrolig hvor langt man kommer på en time.. også er det utrolig bra tening.. Forbrenner masse, også er det veldig skånsom trening..

 

Jeg var sånn passe flink i går.. bortsett fra trimmen da, men det skal jeg ikke tenke på.. Har planer om en tur i dag, men det er så regn hele tiden.. æsj.. men men. vet jo hvor godt det er å komme hjem etter en økt i regnværet.. deilig...

skal nok komme meg ut iløpet av dagen ja..

 

Ha en fin søndag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner her og idag.. Kaldt og guffent... Tror ikke vi kommer oss ut idag, hadde tenkt å ta med hele familien ut på tur, men det kan se ut til at vi holder oss inne. Kanskje jeg tar meg en liten tur aleine seinere, vi får se. Får jo uansett trimma litt med rockeringen etterpå! Blir litt fysen på boller og kakao jeg på sånne dager som dette... Men det får bli med tanken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha.. artig at du sier det du melis... Jeg har nemlig bakt en haug med sjokolade muffins.. Burde vel ikke gjort det men.... Men hadde så lyst på noe godt.. Får kaffebesøk etterpå, så da blir jeg ikke alene om å spise>:)

'

Men en bra ting. Jeg og bikkja har akkurat gått en heftig time i skogen... i regnet. så deilig nå når jeg sitter i tørr joggings og ammer gullet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....så da er det deilig å ha Elixia der hvor solen alltid skinner....(har lest det på veggen der...:))

Sykla nesten en mil på innesykkel og 20 min på Elypsen. Nå sitter jeg nydusja og glad å slapper av i sofaen. Mannen skal opp å trene nå og jeg skal stelle gullet å lage deilig middag. (Nachos med masse salat....nam nam!!) ;)

 

Jeg digger at hverdagen er her, kjenner motivasjonen er tilbake for fullt....håper bare det ikke er kortvarig!

 

Så flink du er som kommer deg ut selv om det regner, Snurpa! Det er så pes i forkant, men det er jo ikke noe som er bedre enn å sitte tørr i joggebuksa inne etter å ha blitt kliss våt i regnvær! :)

 

Gullet roper.....(Ja, hun roper noe ekstremt for tiden....gråter ikke....bare skriker å kjefter....hehe....)

 

Snakkes.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke damer dere er!:)

 

Ragnhild: gleder meg til å begynne på sats igjen jeg! Det er deilig å ha et sted hvor man kan trene inne på dager som dette! Trives lille din på barnepassen på Elixia? Det er det eneste jeg er litt nervøs for... At det skal bli vanskelig med lille... Men starter igjen i september, så det må jo bare gå bra!

 

Snurpa: mmmm... sjokolademuffins hørtes utrolig godt ut nå! Tok meg en kopp med lettkakao istad jeg, det hjalp litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

I dag var jeg helt sikker på at det ikke ble noen gåtur. Men takket være inspisasjon fra dere ( så inspirerende å lese hvor flinke dere har vert) Så fikk jeg på meg regntøy og tok med meg vogna ut på en drøy times tur i drittværet... JIPPI... 16,7 trimpoeng uke nr 1.

 

Kjempespent på veiing og måling i morgen. :)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg synes det er herlig å dra alene på trening, deilig med litt "fri". Så det gjør jeg når jeg kan, men jeg har henne ofte med og. Som regel har det gått bra med henne på barnepassen. Jeg gir henne alltid pupp når vi kommer dit og da har hun ofte sovnet. Andre ganger har hun syta litt, men ikke så ille at de har henta meg. Har opplevd at de har henta meg 3-4 ganger. Da har jeg bare gitt henne litt mer pupp, og levert henne igjen. Så det har gått over all forventning!

Merker at hun så smått begynner å bli litt skeptisk til nye folk, så jeg er spent på hvordan det går etterhvert...;)

 

 

 

 

 

Så flinke damer dere er!:)

 

Ragnhild: gleder meg til å begynne på sats igjen jeg! Det er deilig å ha et sted hvor man kan trene inne på dager som dette! Trives lille din på barnepassen på Elixia? Det er det eneste jeg er litt nervøs for... At det skal bli vanskelig med lille... Men starter igjen i september' date=' så det må jo bare gå bra!

 

Snurpa: mmmm... sjokolademuffins hørtes utrolig godt ut nå! Tok meg en kopp med lettkakao istad jeg, det hjalp litt;)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Så flink du har vært!! Bra jobba!! Du ser nok resultat i morgen! :)

 

QUOTE=Hanne1969]I dag var jeg helt sikker på at det ikke ble noen gåtur. Men takket være inspisasjon fra dere ( så inspirerende å lese hvor flinke dere har vert) Så fikk jeg på meg regntøy og tok med meg vogna ut på en drøy times tur i drittværet... JIPPI... 16,7 trimpoeng uke nr 1.

 

Kjempespent på veiing og måling i morgen. ;)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det hjelper virkelig å se at alle andre sliter litt også...

 

Og jeg må si ragnhild, at du er virkelig hard på treningsstudio... Men så gir det jammen meg resultater hos deg ogsåå... Du har sust ifra meg...

 

Gleder meg til veiing neste uke jeg.. Har virkelig forhåpninger til det.. er veldig flink om dagen.. Iallefall med trimmen... Holder meg stort sett på 1900-2000 kcal.. så det skal vel være bra det tenker jeg..

 

Nå har jeg akkurat forvellet sopp.. Når jeg var ute på tur i sta måtte jeg plukke litt sopp.. HAr gått og sett på de i mange dager nå, men nå turte jeg ikke la de stå lengre... tilfelle noen andre skulle ta de.. det ble ca 250g sopp.. det er greit å ha i fryseren for å ha i sauser osv... Kantarell er jo så godt også.. Jeg elsker å plukke ting jeg finner ute i skog og mark.. Utrolig at det finnes sånne skatter.. Som jeg tidligere har snakket om også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...