Gå til innhold

Uke.18 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest jojomamma

Bra jobba!! :P

 

Fikk ikke skrevet igår' date=' men jeg klarte ukesoppdraget mitt. Ned 1,2. 74,2 kg.

Med andre ord tilbake til der jeg var når jeg hoppet av og skulket resten av ferien. Men motivasjonen er på topp. Dersom jeg klarer en halv eller helst en hel kilo neste uke ser jeg 73 tallet og det er en stund siden.

 

Snurpa:

JA! jeg kjenner igjen søthungeren og føler meg ofte som et rovdyr på jakt etter mat og digg på kjøkkenet!! Men føler det har hjulpet endel når jeg nå spiser så mye mindre karbo. I går spiste jeg nesten en pose med baconcrisps, for på lavkarbo er det JA mat. Såfremt de er laget av ekte bacon og ikke fake-produkt.

 

Har gått tur hver dag og fått trimmet til dvd en min en gang

 

God helg dere![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Har lyst på sjokolade/godteri.....All the time!! Særlig om kveldene... Jeg tror vi kan skylde mye på amminga' date=' men jeg har alltid vært glad i godteri da.:P

 

Nå om dagen så redder jeg meg litt fordi jeg har godteavtale med mannen min. Jeg må ut med 500 kr hvis jeg spiser godteri utenom lørdager. Det hjelper VELDIG de dagene sjokoladen skriker etter meg! Så kan jeg glede meg til lørdagen og kose meg med god samvittighet da. Det er herlig! :)[/quote']

 

 

Det hørtes jammen meg lurt ut.. Godteavtale må jeg skaffe meg også.. For da har jeg ikke råd til å gjøre det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Supert Mamsemomsen!! Gratulerer.

 

ER oppe i ca1800 cal etter middag nå, og vurderer om jeg skal spise potetgull eller ikke... Ille lyst på..

 

hmmmmmmm.....

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Ja, da "registrerer" jeg mine mål her da :)

 

Er 163 cm høy, veier pr nå ca 84-85, det har variert litt i dagene. Startvekt er i allfall 85 kg. Det mest langsiktige målet er 65 kg, og det er jo hele 20 kg til!!!

Men det kommer nok til å ta minst et år da...

 

Jeg har alltid vært litt over idealvekt, siden hybeldagene, men pleide å ligge på 76-78 kg. Men nå har jeg fått to barn på to år, og er i grunnen ganske motivert for å gjøre det jeg alltid har drømt om, nemlig å få en sunn og normalvektig kropp!

Begynner denne uken kurs for gravide og ammende, jeg har gått to kurs mens jeg var gravid, og det var veldig vellykket. Første graviditet gikk jeg opp 25 kg, mens denne gangen gikk jeg "bare" opp 13 kg tilsammen! Så er veldig fornøyd. Nå skal jeg bare videreføre den livsstilen jeg har prøvd å ført de siste månedene...

 

Men, verdt å nevne, selv om motivasjonen er der er ikke alltid selvdisiplinen tilstede :P)

 

Lille baby ble forøvrig født 08.08.08. Han er et veldig rolig vesen, og sover mye.

I hvertfall om dagen...

 

Det skal bli godt å ta fatt på hverdagen igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

I dag har jeg vert kjempeflink altså (til nå). har vert ute å gått en heftig tur alene UTEN vogn på 2,5 timer... Blir mye trimpoeng av sånnt.... :)

Jeg lot gullungen være hjemme sammen med den store gullungen... Hun synes det er så stas å få passe han alene, og hun er kjempeflink.. Da jeg kom hjem, satt det 3 tennåringer (hun hadde fått besøk av en gutt i klassen og kjæresten) på gulvet og dulla med og beundret den lille sjefen, og tok bilder.

Fordelen med STOR aldersforskjell... hehe :P

Regner med at det går greit med maten resten av dagen. Har planer for en sunn middag.

I går ble det et par sjokoladekjeks og littegrann potetgull, men ikke mye. Har lagt det inn i sjemaet, og havnet på litt over 2000 kcal. Men vet ikke om det stemmer helt. Var ute å spiste i går, valgte fisk, og spiste ikke mye potet, men vet jo ikke hva det var i sausen og hvor mye fisk det var. Så har ikke helt kontrollen der, men la inn 600 kcal. Liksom bedre å legge inn noe enn ingenting.

Vanskelig det der, når man er ute å spiser, og det er jeg relativt ofte... Hvordan gjør dere det??

Spent på veiing og måling i morgen. Skal jo også begynne på kurs på tirsdag. Men veier meg hjemme på mandag og rapporterer inn her.

I morgen kveld kommer mannen min hjem igjen, og det gleder jeg meg til.. :)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiingen i morgen går sikkert kjempe bra HAnne.. Det er jeg overbevisst om.. DU trener jo som en GUD:D Toppers...

 

JEg har vært sånn passe flink i dag også.. Ikke noen store utskeielser og ingen store trimmingser,, Men har vært på skogen i 5 timer da.. Plukket litt bær og kost oss.. Det blir vel litt forbrenning av sånnt også:P MEn men..

 

I morgen er det ny uke igjen.. Da skal jeg gjøre en litt større innsats enn denne uka.. HAr ikke vært så dårlig denne uka egentlig, men har ikke gått helt etter skjemaet.. Vil at vektnåla skal gå nedover til uka.. HAr egentlig lyst til å være på 70tallet innen august er over.. Det var det som var planen iallefall.. MEn ser ut som om det kan være ganske vanskelig.. Da må jeg ned 2,1 kilo for å komme på 79,9 Det hadde bare vært så deilig.. Men men. Det kommer det også..

 

Nå skal jeg straks legge meg. Er så trøtt i dag jeg at.

 

Lykke til i morgen da damer.. Håper alle har hatt en super helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg klarte måla for trimmingen i helga, både spinning og tur i marka. Det har vært så som så med maten. Litt utskeielser på lørdag, men det var planlagt. Da vi var i marka på søndag hadde vi pause ved en Seter, som var åpen. Der ble det både vafler og skillingsbolle....huff så mye kallorier det er i det! Hehe, jaja. Jeg får bare være desto flinkere resten av uka.:)

 

Fantastisk vær i dag også ser det ut til. Skal på spinning med en venninne, men det må nok bli en tur ute også når det er så fint!

 

Ha en god uke, flinke jenter!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

...på dette kurset jeg startet på i dag :P

 

Så her kommer min første rapport til dere:

Nå er jeg 84,7 kg, startvekten var 85, så det er 300 gr ned.

Midjemålet mitt er 100 cm....

 

 

Jeg aner ikke hvorfor , men motivasjonen min er på topp! Håper den holder seg der, er så bra å være så gira :) Må bare sørge for å overføre det til trimming...

 

Nå skal jeg imidlertid utnytte Småens lur, og gjøre litt sårt tiltrengt husarbeid. Må dra til byen senere i dag, på handlerunde. Må jo ha mat! :)

 

Får sette mål for dagen da: En stk gåtur med bikkja. Det burde gå bra, eller hva?

 

Takk for at jeg får rapportere sammen med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...