Gå til innhold

Uke 22. Motivasjonsrapportmødrenes slankingstråd


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.22 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,7 denne uke:87,6 - 4,3 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 11 kilo. 1.67. forrige uke:73 denne uke: -3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:74,4 denne uke:-11,6 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 79,5 denne uke: -7,4kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 63,2 denne uke: -7,1 kilo

-Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:78,2 denne uke:77,4 -6,0kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:82,7 denne uke:83 - '2kilo

- Solsikko: Startvekt:86. ned ca16 kilo. 1.70. forrige uke: denne uke: 86 - 0kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 43,7

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Jeg nyter faktisk å ha en liten pause. Deilig å ikke ha tilgang på vekt her, og deilig å ikke føre kalorier! Kan jo ende jeg får sjokk når jeg kommer hjem, med vektoppgang, men akkurat nå så bryr jeg meg ikke! ;) Og det er en god følelse!

Da mener jeg ikke at jeg ikke tenker på hva jeg spiser altså, jeg prøver jo å være litt forsiktig. Men er ikke helt nazi...

 

Håper det går bra med alle dere! Lykke til med uka!

Jeg titter nok innom igjen, det er spennende å følge med på resultatene deres! :)

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ha den innstillingen da.. deilig å ta det litt sånn innimellom. Jeg har ikke vært sebesatt av kcal telling i det siste jeg heller, men som du sier ragnhild- heller tenker meg om litt der og da..

 

også har jeg begynt å tenke litt mer på den vedovn teorien til hanne jeg..

 

Er litt overskyet vær i dag gitt, men men. hadde håpet på skikkelig strålende sol jeg da.. elsker høstvær og vil ha mange sånne dager før vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 300 gr og veier 83 nå. Og kan nok ikke skylde på fulle pupper nei ;)

 

Jeg var ikke særlig flink forrige uke, og det er nok derfor....håper jeg greier å skjerpe meg denne uken. Og at motivasjonen kommer dalende på ei gullpute, mens den jager bort sjokoladehungeren...

 

Men denne uken skal jeg prøve ditt råd, Snurpa. Og regne inn noen biter sjokolade i dagsrasjonen. Det tror jeg bør funke :)

 

 

Ha en fin dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 300 gr og veier 83 nå. Og kan nok ikke skylde på fulle pupper nei ;)

 

Jeg var ikke særlig flink forrige uke' date=' og det er nok derfor....håper jeg greier å skjerpe meg denne uken. Og at motivasjonen kommer dalende på ei gullpute, mens den jager bort sjokoladehungeren...

 

Men denne uken skal jeg prøve ditt råd, Snurpa. Og regne inn noen biter sjokolade i dagsrasjonen. Det tror jeg bør funke :)

 

 

Ha en fin dag da...[/quote']

 

Ikke fortvil du.. Dette er av innen neste uke+litt til:D

Ja jeg tror det er lurt og legge inn litt kos hver dag jeg.. Eller-iallefall annenhver dag, for da føler man ikke så veldig på den slankinga liksom.. og dette er jo noe vi skal få til resten av livet, og da vil det bli naturlig for oss å unne oss litt stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ikke fortvil Scorp.Det går litt opp og ned noen ganger. Dette tar du at til neste uke. Prøv hele tiden å tenke at du skal spise hver 3. time... (ved på ovnen så den ikke slukner, uansett om man har spist litt mye ved forrige måltid)

Veldig grei tanke å ha i bakhodet.

 

Ja, dattera var fornøyd med dagen i går. Og det bør hun jaggu være oxo... Skulle ønske det var jeg som hadde bursdag jheg.. hehe... Ikke rart de blir bortskjemte.. Hun fikk vel 2 ganger så mye penger som jeg fikk til min konfirmasjon!!! Men så er jo det 100 år siden oxo da... ;) hehe

Kjøpte I- Pod og et cult head sett til henne, siden jeg viste hun fikk penger av alle de andre ( får bunad av meg til konf. i mai men må spare til bunadsølvet selv, derfor ønsket hun seg penger) og det var STOR suksess. :) morsomt når de blir både overrasket og kjempeglad..

Følte at det ikke gikk så værst når det kjelder kakespising egentlig. Ble vel ca 2 stk totalt tenker jeg. Så det får jeg vel tåle.

Men har ingen peiling på hvor mange kcal det ble i går. Hadde hjemmelaget lasagne til middag, ikke peil på hvor mye det inneholdt. Men tenker at jeg spiste mye mindre enn jeg ellers ville ha gjort.

Har vert å gått en liten tur nå på formiddagen og det blir nok litt mer i dag.

Kommer tilbake senere. Nå har sjefen våknet ute i vogna.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: det går seg til neste uke, noen ganger er det bare sånn! Flink med yoga da!;)

 

Hannemor: høres ut som en vellykka bursdagsfeiring! 2 kakestykker er ikke ille det da! Hjemmelaget lassagne er kjempegodt mmm! Pleier å lage det jeg og, om man bruker karbonadedeig og begrenser osten litt er det ikke så ille. Tror jeg regna ut at kcal i min egen tilsvarte den her i vektklubben som står som "Lasagne hjemmelaget med karbonadedeig og ekstra lettmelk" og da kan man spise endel faktisk;)

 

Er hjemme med to sjuklinger idag jeg. Var jo å trente igår så stresser ikke helt med å få gjort noe idag, men om det blir en sånn dag imorgen også så må jeg nok få gjort noe på kvelden... Men tar det litt som det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det blirr 40 min gåtur med vogna, 40 min styrketrening og 1 time Pilates. Regner med at jeg kommer til å blidødsstøl. Har ikke vert med på det før. Og fy flate så tungt.

Men kjenner at det er akkurat slik trening kroppen min trenger for å komme seg etter svangerskapet.

Så dagen i dag er jeg fornøyd med.

Og nå skal jeg ned å bli "klådd litt på" ;) Har en venninde som er massør.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det blirr 40 min gåtur med vogna' date=' 40 min styrketrening og 1 time Pilates. Regner med at jeg kommer til å blidødsstøl. Har ikke vert med på det før. Og fy flate så tungt.

Men kjenner at det er akkurat slik trening kroppen min trenger for å komme seg etter svangerskapet.

Så dagen i dag er jeg fornøyd med.

Og nå skal jeg ned å bli "klådd litt på" ;) Har en venninde som er massør.

Hannemor[/quote']

 

å gud, hanne.. Det hørtes deilig ut. Jeg vil også ha venninder som masserer.. Hvor finner du de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gud' date=' hanne.. Det hørtes deilig ut. Jeg vil også ha venninder som masserer.. Hvor finner du de? ;)[/quote']

 

hehe... på treningssenteret mitt... :)

Jeg er kjempespent på veiing i morgen. har ikke så store forventninger til å ha gått ned. Håper bare ikke jeg har gått opp..

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på dametrimmen, men holdt ut bare 20 minutter, tror noe magesjau er i emning ;)

 

Men har vært i byen og med tvillingvogn, det er jo og litt tung...

 

 

Men ingenting opp mot det dere andre har gjort! Kjempeflinke å trene er dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på dametrimmen' date=' men holdt ut bare 20 minutter, tror noe magesjau er i emning ;)

 

Men har vært i byen og med tvillingvogn, det er jo og litt tung...

 

 

Men ingenting opp mot det dere andre har gjort! Kjempeflinke å trene er dere!! :)[/quote']

 

all bevegelse og trim teller. :) syntes du er flink jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt: 87' date='6. Ned 1,1 kg siden forrige uke ;)

 

Er så deilig å være inne i en god steam etter en sommer uten motivasjon. Men nå er det andre boller, og håper bare det varer.[/quote']

 

wooow. grattis så mye. det var bra det. deilig å se at vektnåla går nedover igjen. og at motivasjonen kommer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Fikk ikke "meldt" meg på fredag. Men hadde dessv ikke noe å melde heller : ( Står bom stille. Og etter det har jeg vært i konfirmasjon. Jeg klarte også holde meg til 2 stykker kake, men så fikk vi en halv kake med oss hjem - og tror du ikke vi spiste den til kvelds??! Jeg var helt rystet over meg selv etterpå. I dag skal jeg ut og gå en god tur. Og sjekke programmet på treningssenteret. Må legge en plan, for disse kiloene sitter som spikret! Dere går jo ned så det joomer - og jeg ser jo at dere trener mer enn det jeg gjør. Merker jeg er litt lat for tiden, så bare å ta seg i nakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...