Gå til innhold

10 kg ned til jul!!!


Gjest bea81

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Åneiåneiånei...

 

Har ikke vært her inne på en evighet, og ikke vært på kurs på 2 uker heller... ILLE. Nå er kurset mitt ferdig og jeg endte på 4,2 i vektnedgang. Tror nok jeg må melde meg på nytt kurs til uken, bare lete frem motivasjonen først.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten landet på samme som forrige uke, skuffende, men selvfölgelig bedre enn å gå opp i vekt hvertfall :o

Syns det har blitt litt lite aktivitet inne på denne tråden, synd =/

 

I dag lagde jeg havregröt og spiste den med eplemos, kjempegodt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ikke skrevet her på 2 uker,og lite har skjedd på vektfronten! Gikk ned 200gr forrige uke og ingenting denne uken:( Blir så demotivert,men jeg må bare holde ut ellers så blir jeg ikke kvitt denne overlasten. Har bestemt meg for og ligge på litt lavere kaloriinntak,ca1400kcal,for å se om det løsner,så det blir spennende neste veiing.

 

 

 

Vekt:

15/9-80.4 (tot -4.5kg)

22/9-78.9(-1.5kg)(tot -6kg)

29/9-78.9(-0kg)(tot -6kg)

6/10-78.6(-0.3kg)(tot -6.3kg)

13/10-78.4(-0.2kg)(tot -6.5kg)

20/10-78.4(-0kg)(tot -6.5kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi ligger på ca det samme i høyde og vekt.

Jeg er 178 cm høy og veier 87' date='3 kg.

Mitt mål er å komme ned i 68 kg, det tilsvarer en BMI på 21,5, og synes det er realistisk.

 

Går du på kurs??

 

Mitt problem er også trening. Må SLEPE meg ned i kjelleren, der jeg har både trimsykkel, stepmaskin, strikker og sånn rulledings til magen. Begynte med maten på mandag, men har ikke klart å trimme enda :o

Får gi meg selv et slag om jeg ikke klarer det snart.. :o[/quote']

 

Hei Ginger

 

Nei, jeg går nok ikke på kurs, tenkte å prøve litt på egenhånd først, så får vi se om det holder. Hva med deg?

 

Har vært litt sløv denne uka både her inne og med kosten... :o Må skjerpings til!

Da har vi ganske like mål ja ser jeg. Jeg skal ned til ca. 70 tenkte jeg, klarer jeg 72 skal jeg være fornøyd. Gikk ned 1,3 kg første uka, men så har det gått tregt etterpå... Trening blir det lite med, enda jeg har kort på 3T, tida strekker ikke til rett og slett. Må prøve å være flink i helgene iallefall.

 

Du har trimutstyr i kjelleren ja, er vel i grunnen ikke så mye enklere å trene da, en finner alltids unnskyldninger... Iallefall er jeg veldig flink til det. Skal jeg nå 10 kg innen jul må jeg iallefall ta meg selv i nakken.

 

Vi får prøve sammen:) Spennende å følge med på hvordan det går siden vi har så like mål. Har ikke veid meg denne uka, startet med veiedag på mandager, men siden jeg har kosedag på fredag så fant jeg ut at jeg heller skulle ha veiedag på torsdag (FØR kosedagen så det ikke slår ut sånn på vekta, tji hi)

 

Masse lykke til Ginger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stangselleri

...var på mandag, men glemte å skrive her. Hadde gått ned 1.6 kg :o Strålende fornøyd. Oppe i 6,5 tilsammen nå. Fått motivasjon til å stå på videre mot målet.

 

Siljee: havregrøt med eplemos hørtes godt ut og må prøves!!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede gått ned 17 kg. Jeg er kjempestolt av det. Så godt å få på seg str.mindre, og klare å være mer utholdende på jobb og i humøret. Nå har jeg hatt en pause i treningen, og da har det ikke vært vektnedgang heller. Da er det på tide å fortsette... Jeg har mål 10 kg til. Da blir jeg 65 kg, og BMI blir innen det anbefalte. Jeg skal notere ned hvor mye jeg veier her, så skal vi se om det kjem seg:) Lykke til folkens !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...