Gå til innhold

Uke 24. Motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.24 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,2 denne uke: - 3,7 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 11 kilo. 1.67. forrige uke:73 denne uke: -3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:74,8 denne uke:74,2-11,8 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 79,6 denne uke: -7,3kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 62,8 denne uke:62,2 -8,1 kilo

-Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:78,3 denne uke:76,5 -6,9kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:82,6 denne uke:83,2 - '1,8kilo

- Solsikko: Startvekt:86. ned ca16 kilo. 1.70. forrige uke: denne uke: 86 - 0kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 47

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. Da var dåpen overstått. Og alt var så fint og flott. Gullet fikk så mye fine gaver og alle var så fornøyde. Solen strålte... JA med andre ord. Det kunne ikke blitt bedre. ;)

 

MEn... NÅ. er det slutt på kaketrykking. Eller ikke helt. For jeg skal ta noen stykker i dag, men det har jeg nøye regnet inn i dagsbehovet. Men i går spiste jeg uhemmet.. Det var deilig:D

 

Enig med HAnne. Nå får vi fanden mei ta oss i nakken og skjerpe oss litt..

 

Denne ukens mål er at vi skal komme med masse positive ord og prestasjoner:) Enig???

MEd prestasjoner mener jeg ikke nødvendigvis nedgang, men at vi er flinke til å spise og trimme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått dåp Snurpa.

Nå har jeg vert å trena 40 min styrke og 1 time pilates m ball. Blir nok en gåtur i dag også. Litt kaldt men helt nydelig vær.

Scorp: Det kommer nok til å hjelpe snart. Og når du får fart på magen så er jeg helt sikke på at det løsner for deg. Stå på og ikke gi opp. ;)

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!;)

 

Dagens mål for meg er å få trent på sats. Må vente til mannen kommer hjem, men det er greit for den minste damen er fortsatt forkjøla, har liksom blomstret opp igjen så hun har nok ikke vondt av at vi tar det litt med ro!

 

Scorpiogi: så kjedelig med vekta! Jeg hadde en periode da jeg var gravid hvor alt gikk veldig treigt og løsningen kan være å være veldig nøye med hva og når du spiser. Jeg sverget til 2 kiwi hver dag, biola og grove kornprodukter. Spise ofte og lite og drikke masse vann, både til måltidene og ellers. Føles jo ikke noe godt når man ikke kommer på do på en stund. Håper det blir bedre snart!

 

Snurpa: høres ut som dere hadde en flott dag igår:)

 

Hannemor: har du vært å trent allerede du da! Så flink du er:)

 

Ha en super dag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en super dag, Snurpa! Så bra at alt gikk fint! ;)

 

Nå har jeg vært på spinning! God og sliten! Har ikke spist for mye i dag heller, så jeg har verdens beste følelse! :)

 

Lykke til med uka, alle sammen!

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Melis.

Og Ragnhild. Flott du er i gang igjen.

Jeg har akkurat vert ute å gått en rask tur på 1t og 20 min med naboen. Godt hun fikk dratt meg ut. har faktisk 26,9 trimpoeng denne uka jeg.. Kjempespent på veiing i morgen altså.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Malis.

Og Ragnhild. Flott du er i gang igjen.

Jeg har akkurat vert ute å gått en rask tur på 1t og 20 min med naboen. Godt hun fikk dratt meg ut. har faktisk 26' date='9 trimpoeng denne uka jeg.. Kjempespent på veiing i morgen altså.

 

Hannemor[/quote']

 

Takk takk:)

 

26,9???

 

Wow, sier jeg bare. Du fortjener virkelig gode resultater imorgen Hannemor:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra! Skjønner nesten ikke at det er mulig! Så flink du er! Dere andre også altså, men 26 trimpoeng!! Jeg er sjokka! ;)

 

Ja, jeg føler at jeg er i gang igjen nå! Deilig det! Kjenner fortsatt litt på søtsuget. Men jeg har kjøpt lett-kakao. Så har tatt meg en kopp med det i kveld. Lurer kanskje bare meg selv med det, men man skal jo unne seg litt også da? Jeg har vært så flink ellers i dag så!

 

Jeg er kjempe sliten, så nå skriker senga etter meg! Natti! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: jeg synes lettkakao er helt genialt. Så godt om man har søtsug. Er jo ikke mange kcal i en sånn kopp...

 

Hadde store planer om en god tur idag, men det nydelige været er bytta ut med tåke og vind, det SER kaldt ut... Det kommer nok til å bli skikkelig ruskevær i løpet av dagen... Men skal prøve å komme meg ut en tur allikevel. Har jo gummistøvler og regnkåpe!!;)

 

Snurpa: hvordan gikk det igår? Klarte du å holde deg til det du hadde bestemt deg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag. 76,5 kg dvs ned 1,8 kg. Det var deilig det!!!

Ja jeg har faktisk gått tilbake å dobbeltsjekka disse trimpoengene for å se om det stemmte. Men det gjør det. Har jo gått mye denne uka, og raka i hagen mm.

Men når man går mye og trimmer eller raker eller kansje tar en ekstra tur på kvelden, så blir det mange trimpoeng altså.

Og når vi veier over 70 kg så blir det mer trimpoeng på 1 times gåtur enn for de under.

Håper bare jeg klarer å fortsette den gode trenden denne uka.

Foreløbig har det ikke blitt noe trim på meg i dag. Litt grått og trist vær.

Ha en fin dag dere.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hanne. Dette fortjente du med den innsatsen du har gjort.. Så mye trimpoeng.. Helt utrolig da.. Ikke rart du suser ned...

 

I morgen reiser jeg på hyttetur og er uten nett en god stund.. Men kommer tilbake igjen uti helgen tenker jeg. Så da oppdatterer jeg så fort jeg er på nett igjen.. Men veiedag blir det ikke denne uka.. Så da blir det ingen rapport fra meg..

 

JEg vet vi ikke skulle komme med skuffende ord denne uka.. Men jeg må bare krype til korset.Sjokoladekake smell i går kveld. MEn nå har vi spist opp, så da er det ikke mer å spise på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å trent på Elixia. Hadde ikke den store piffen i dag, ga ikke maks følte jeg. Men det ble 2,7 trimpoeng! Bedre enn ingenting iallefall.

Nå skal jeg ha en halvtime på sofaen, så lage middag.

 

Blir trøtt av grått vær jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Hanne!! Det er jo kjempebra! Er imponerende med 26 tp ja :)

 

Snurpa: Det er bra det er borte nå da. Gruer meg til vi skal ha dåp, tror jeg og kommer til å gå på en liten smell da..

 

Melis: flink å gå tur i dårlig vær! Det er så herlig etterpå. Friskt! :)

 

Ragnhild: 2,7 er jo mye! Veldig bra :)

 

Selv har jeg vært på min første økt i treningssenteret etter jeg meldte meg inn. 30 min mage/rygg. Godt! Neste tirsdag tar jeg 30 min spinning først. Og i kveld er det dametrim igjen. Og greys anatomy. Og som snacks til det har jeg kjøt grønnsaker og (mager kesam)-dip.

Ha en fin kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor: grattis! Det var velfortjent!:)

 

Scorpiogi: takk og i lige så, så deilig at du er i gang på treningssenteret! Det kan ofte være redningen i en lang og kald vinter!;)

 

Ragnhild: 2,7 tp er jo flott det, du har jo vært kjempeflink!:)

 

Snurpa: godt det er tomt nå da så går du ikke på den smellen flere ganger... Kos deg på hyttetur da! Da blir det sikkert masse trim;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa: Er ikke lett etter sånne selskap, når det er noe igjen. Men nå er det i allefall tomt. ;) Kos deg masse på tur. Det blir vel endel trim der tenker jeg. Litt misunnelig jeg.

 

Ragnhild: 2,7tp på en økt er jo absolutt verd å ta med seg. Jeg har ikke fått noen i dag jeg.

Skulle egentlig ut å gå med naboen i dag, men ble ikke noe. :)

 

Scorp: Spinning og mage/rygg høres ut som en super kombinasjon. Jeg kan anbefale deg å ta noen få øvelser på armer/bryst/skuldre i samme slengen når du først er der nede, så har du fått en super gjennomgang av hele kroppen, både når det gjelder kondisjon og styrke. :)

 

I dag ar det blitt litt tullete med maten, så jeg har endt opp på alt for lite kcal. Akkurat spist middag nå, men jeg skal nok få i meg litt mer før jeg legger meg, men kan jo ikke akkurat kaste i meg masse rett før jeg legger meg heller.. Hehe... Ikke ofte jeg havner i en sit. hvor jeg har spist for LITE... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Neida, 2,7 trimpoeng er jo ikke lite, mente ikke det sånn. Følte meg bare veldig daff/sliten, selv om jeg trente, var vel det jeg kjente på...

 

Jeg har en utfordring fremover... Jeg spiser som regel altfor mye. Hadde et mål for en stund tilbake, at jeg skulle ligge på mellom 1800-2000 kcal. Jeg ender oftest opp på mellom 2000-2200 (og da nærmere 2200 enn 2000. :) ) Det målet falt bare bort det....jeg vet ikke hva som skjedde. ;)

(Må bare si en ting foresten.. Jeg skjønner ikke at dere kan slite med å få spist nok....jeg er et altfor stort matvrak til å ha det problemet!! Litt misunnelig!:) )

 

Jaja, skal iallefall skjerpe meg! Det er jo ikke vanskelig om jeg bare blir enda mer bevisst! Skal begynnne å skrive inn kcal her på siden hver dag, sånn at jeg får litt press på meg. Håper det er greit...?

 

Gøy at dere er så flinke til å trene alle sammen! Det hjelper på min motivasjon det, kan jo ikke være dårligere.... Så takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, grattis med nytt nick Ragnhild!;)

Skjønner godt hva du mente med treninga, hadde det helt likt på lørdag, kunne nok ha gitt litt mer om formen hadde vært på topp ja...

Ang. kcal, kan du prøve å spise litt magrere da, sånn at du ikke føler at du må spise så mye mindre? Jeg har jo gått fra 1900 kcal til 1600-1700 kcal og løsningen for meg har ihvertfall vært å bytte til lett yoghurt, bruke mye kokt skinke, philadelphia light, mye knekkebrød og fiberrik og sånn for da kan jeg faktisk spise like mange måltider, men med færre kcal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Takk for gode råd, Melis! Jeg vet det jo egentlig veldig godt selv! Satser på å være flinkere nå fremover iallefall! Skal kose meg med en kopp kakao nå, så er jeg ferdig med dagens inntak og jeg ender på 1870 kcal. Så det er en god start! ;)

 

Har ikke vært på Elixia i dag, men jeg gikk frem og tilbake til babysvømming, så da ble det iallefall en times tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

juhu!

 

Vi har nettopp vært i bursdag! Der var mange gode kaker ja. Jeg spiste nøyaktig en teskje suksessterte og 4 spiseskjeer med fruktcoctail-salat... Ikke mye i grunnen ;) Under 200 kcal. Endelig litt selvkontroll! :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...