Gå til innhold

Da forsøker jeg igjen.


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Mandag blir den nye veiedagen min. Da må jeg ta meg sammen i forhold til helger. Neste veiedag: Mandag 25 mai:)

 

Så veilederen min hadde skeve noe smart på sin presentasjon:

Det er 336 halvtimer i uka. Bruk 5 av disse til trening, så har du 331 halvtimer hvor du kan gjøre hva du vil:)

 

Med dette sier jeg God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Gjest pinnen

Hei

 

Nokon som har ein trylleformel for å rekne ut anbefalt kaloriinntak for å gå ned i vekt mens ein ammer? Har heile tida fått høyre at kiloa skal "renna" av i ammeperioden. Men lillegutt er nå 6 mnd, og vekta har stått bom. Sjøl om eg har vore aktiv og flink til å trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Dersom du fullammer, har jeg fått høre at man skal ligge en meny over. Altså dersom du til vanlig ligger på 1600kcal, skal du ligge på 1900kcal dersom du ammer. Ca 200-300kcal ekstra. Dersom du ikke ammer til alle måltidene kan du prøve å gå litt ned, og ligge på en 1700kcal:)

 

Husk at det er likså viktig å spise nok. Dersom du spiser for lite vil kroppen gå i sparepluss og tviholde på kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med kurset:) Sikkert kjekt og få litt inspirasjon og motivasjon, har selv gått kurs og en blir litt strenger med seg selv, jeg ble det i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Takk,takk Tyr, det er det jeg håper på. At når jeg må rapportere til en annen person og samtidig betaler nesten 2000 kr for det, så MÅ jeg bare ta meg sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble i overkant av 1600kcal igår, vennina kom med sjokolade:( Men synes likevel jeg klarte meg bra Snavla ikke hele skåla. Lå 4 biter igjenn idag. Putta i meg 2før jeg tok meg sammen og sa til meg selv:Dette er ikke verdt det. La tilbake de to siste*stolt* Babysteps,babysteps:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

2,4 tp idag. Tok med gutta på sykkeltur idag. De sykkla og jeg småløp ved siden av. Fin treningsform også får jeg slått to fluer i en smekk. Tid sammen med barna og trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
2' date='4 tp idag. Tok med gutta på sykkeltur idag. De sykkla og jeg småløp ved siden av. Fin treningsform også får jeg slått to fluer i en smekk. Tid sammen med barna og trening:)[/quote']

 

Isteden for å sitte inne å bli fristet av gåtteriet etter gutta idag, bestemte jeg meg for å dra ut for å sykkle. Om sant skal sies trodde jeg aldri jeg skulle komme meg hjem igjen. Ble litt lengre enn jeg hadde tenkt:) Ble 3,3 tp, så da hente jeg opp på 5,7 tp da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Første veiedag på kurset. 78,1 kg og opp 400gram. Men setter enstrek idag og begynner helt på nytt. På forsiden min står det fra og med idag 0 kg ned. Synes det er rart. Har gått ned16,6 kg siden vesla ble født. Men tror det er greit å starte på nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Kjenner jeg greier å begrense meg for tiden og det er såååå hærlig. Håper det fortsetter slik framover nå.

 

Været er herlig, nå er det endelig sommer, og i løper av denne sommeren skal resterende kg av:)

 

Snikveide meg idag og vekta viste 1kg ned, sateser på at det holder til onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Takkfor oppmuntring Tyr:)

 

1600 kcal idag også:)

 

Skal på cafe ikveld, men skal kun drikke kaffe og light brus.

 

Utfordrende dag imorgen med å bursdager. Blir vanskelig å spise normal mat når vi er på farten og det er kaker over alt. Men jeg skal klare å begrense meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble ikke kaffe og lightbrus igår gitt, men kaffe og sjokoladekake Passerte 2000kcal da Gjennomsnittet gjennom helga ble da 1800kcal. Litt for mye, men heller ikke så ille til å være helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og idag endte jeg på 2400kcal. Skrekk og gru....To barneselskap og jeg krasja ordentlig. Avslutta dagen med nachos og kesam, så idag har jeg virkelig klart det.

 

Men rister det av meg og starter på nytt. Dette skal ikke ødelegge for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...