Gå til innhold

Da forsøker jeg igjen.


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Gjest Leverpostei:)

12.12.08

vekt:77,5, ned 0,9kg, totalt 8,6kg

Magemål: 99 cm(- 2cm, totalt 15cm)

Hoftemål: 104 cm(-2 cm, totalt 11cm)

Lårmål:62 cm(-ocm,totalt 6cm)

armmål: 27cm(-1cm, totalt 5cm)

 

Ned 0,9kg, det er nesten 1 kg det. kjempeglad:) Totalt 8,6 kg. 1,5 kg til så har det forsvunnet 10 kg gitt. Også er jeg under 1 meter rundt livet. Målet er 88cm. 37 cm har forsvunner fra kroppen de siste 9 ukene og jeg har gått ned igjennomsnitt 0,9kg i uken, perfekt. Bra med en slik opptur før jul.

 

jeg og min kjære har 10 års jubileum idag, så ikveld skal vi ut å spise. Gleder meg kjempemasse. Er ikke så ofte msn kommer seg ut alene når man har 3 barn.

 

Også må jeg få handlet noen julegaver idag. Har egentlig ikke begynt noe særlig og jula nærmer seg faretruende fort. samtidig skal jeg undersøke priser på en ellipsetrener. Ønsker meg en slik en, kanskje jeg unner meg en til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

19.12.08

vekt:76,3, ned 1,2 kg, totalt 9,8kg)

Magemål: 98 cm(- 1cm, totalt 16cm)

Hoftemål: 103 cm(-1 cm, totalt 12cm)

Lårmål:60 cm(-2cm,totalt 8cm)

aqrmmål: 27cm(-1cm, totalt 5cm)

 

Ned 1,2 kg, kjempeglad:) Trodde virkelig ikke det skulle bli så mye denne uka. Jippi. Målet til jul var 77 kg og det har jeg oppnådd:)

 

Gruver meg litt til julen når det gjelder mat. Sist jeg slanka meg, etter at jeg fikk nr 2, gikk det skeis i julen og jeg ga opp slankinga og kg kom på igjen. Det har jeg ikke tenkt at skal skje denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

26.12.08

vekt:76,3, ned 0, totalt 9,8 kg)

Magemål: 98 cm(0cm, totalt 16 cm)

Hoftemål: 102 cm(-1 cm, totalt 13cm)

Lårmål:60 cm(0,totalt 8cm)

armmål: 26cm(-1cm, totalt 6 cm)

 

Har spist og spist disse to dagene i jula, så siere meg fornøyd at vekta står stille. Men nå kommer kg som regel noen dager etter at kcal i inntatt, så mulig det blir en oppgang i løpet av jula.

 

Fikk trena igår, så det er jeg fornøyd med. 3 tp igår. Gått i disse juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

9.01.09

vekt:76,8, ned 0,4kg, totalt 9,4 kg)

Magemål: 97 cm(1cm, totalt 17 cm)

Hoftemål: 101 cm(-1 cm, totalt 14cm)

Lårmål:59 cm(1,totalt 9cm)

armmål: 26cm(-0cm, totalt 6 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

77kg og opp 200 gram. Æsj er å tamt at det går denne veien. Men nå skal jeg ta meg sammen. Dette skal jeg greie. Sists jeg forsøkte å gå ned i vekt gikk det greit til jul og så falt jeg av etterpå. Dette skal ikke skje nå.

 

Så fra idag skal jeg føre inn mat!! Trent jevnlig føler jeg at jeg har gjort, så treninga går forsåvidt greit.

 

Jeg er utrolig sliten fortiden. Litjtupppa vil ikke sove om natta. Hun er 4 mnd nå, så mulig vi må begynne med ett grøtmåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

Skifter veiedag til tordager fra nå av. Er så mange som veier seg da. Håper vekta viser 76 kg, for da er 10 kg borte.

 

Motivasjonen går opp og ned f0r tiden, men har hatt en fin dag idag. Trening ble det også, over 700kcal forbrent. Hærlig. Virkelig godt å få trent, den følelsen er så god:) Trente både på ellipsemaskinen, samt treningsdvd.

 

Telte kcal igjen idag( har vært litt dårlig til det. Og det viste seg at jeg spiser for lite. 1400kcl idag(skal ligge på 1900). Og det etter både sjokoladepålegg og kakao. Skjønner ingenting jeg. Får forsøke å øke kcal inntaket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Oh i am so happy, and i wanna sing.................eller noe i den duren.

 

Vekta viste idag 76,1 kg og det er ned 0,9kg. Endelig har det løsnet for meg. Jeg har tatt igjen førjulsvekta og har nå gått ned 10 kg siden jeg startet å skrive her inne. 18 kg siden hjemmreise fra sykehuset:) Nå er jeg halveis, 12 kg igjen. Dette gjorde meg supermotivert, så nå skal kg renne av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh i am so happy' date=' and i wanna sing.................eller noe i den duren.

 

Vekta viste idag 76,1 kg og det er ned 0,9kg. Endelig har det løsnet for meg. Jeg har tatt igjen førjulsvekta og har nå gått ned 10 kg siden jeg startet å skrive her inne. 18 kg siden hjemmreise fra sykehuset:) Nå er jeg halveis, 12 kg igjen. Dette gjorde meg supermotivert, så nå skal kg renne av:)[/quote']

 

Hei på deg!

Tusen takk for god oppmuntring på tråden min! Når skrev at jeg faktisk har gått ned 250 gram i uken ble jeg veldig oppmuntret:D

Og gratulerer til deg! Så kjekt at det har løsnet! Selv brenner jeg etter å føle at det løsner....!

*erdetingenledigenick*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ok, nå er det på tide å legge en plan. Ser det går skikkelig ille i helgene. Fredag: bakt potet med bacon(høres kanskje ikke så ille ut, men regnet ut det og hufff.....Dessert kake, endamere huffff. Disse kakene har ett enormt kcal innhold så aldri mere. Siden dette var det eneste jeg spiste denne dagen ble ikke totalen så ille, men det er ikke slik vi skal ha det. Husker Hanne sin forbenningsovn. Lørdag og søndag: ikke noe bedre, så nå må jeg ta meg selv i nakkskinnet. Ser at 70kg til mars holder på å ryke, noe som opprinnelig var målet mitt.

 

 

Så:

Hovemål: 64kg( detter er det jeg minimum skal gå ned, kan nok kanskje gå ned mere, men ogå mulig jeg blir fornøyd med det. Juni håper jeg egentlig det er nådd.

 

Delmål: 70 kg til 1. april. Målet var egentlig 1. mars, men 1,5kg i uken tror jeg blir litt mye.

 

Godis: Kun lørdager. Det betyr at det KUN er på lørdager. Ikke sammen med venner på f.eks onsdag, og søndag er ikke en del av lørdag. Dermed basta!!!!

 

Lørdag: fridag. Spise hva jeg vil. Trenger en slik dag.

 

Resten av uka: Spise sunt og hver 3 time.

Bør bli flinkere med frukt og grønnsaker

Planlegge midag for hele uka og følge den. Selv om det ikke frister(penger å spare på det også:)

Holde meg til 1900kcal om dagen.

Drikke vann.

 

Trening: 7 tp i uka. Dersom jeg trener ellipse en halvtime og styrke med dvd en halvtime har jeg forbrent 700kcal, det er 3,5 tp= 2dager trim i uka. Absolutt ikke vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

OPP 1,2!!!!!!!!! Skjønner ingen ting jeg. Sååå dårlig har jeg da ikke gjort det denne uka. Føler meg skikkelig oppblåst også da. Dette var skikkelig nedtur etter forrige uke må jeg si. Hormonene har begynt å tulle skikkelig med meg også, sikkert skjedd noe etter fødselen, for nå kommer mensen etter bare 14 dager. Kan det ha noe å si tro? Men det går seg sikkert til etter hvert.

 

En ting er helt sikkert: Blir ikke noen fridag på lørdag, som jeg egentlig skal ha. Er såååååå sinna.

 

Men jeg gir ikke opp. Fortsetter i sinne, men med pågangsmot. Kiloene skal IKKE få overtaket på meg.

 

Får fortsette å følge planen, gå inn hit å lee eller skrive når jeg kjenner godterisuge, og bare fortsette. Dette skal jeg greie. Men synes det er flere motbakker enn nedoverbakker for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Veide meg idag igjen og vekta viste 74,7!?!?! Fikk oppkast igår, så det kan ha noe å si, men trodde ikke det påvirket sååå mye. Bedre tall enn igår i alle fall. Håper det holder seg slik til torsdag også. Skal være skikkelig flink i helga.

 

Blir ikke noe trening i dag. Er frisk, men fortsatt litt slapp. Skal på venninelunsj og det gleder jeg meg masse til. Treffer henne ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg idag igjen og vekta viste 74' date='7!?!?! Fikk oppkast igår, så det kan ha noe å si, men trodde ikke det påvirket sååå mye. Bedre tall enn igår i alle fall. Håper det holder seg slik til torsdag også. Skal være skikkelig flink i helga.

 

Blir ikke noe trening i dag. Er frisk, men fortsatt litt slapp. Skal på venninelunsj og det gleder jeg meg masse til. Treffer henne ikke så ofte.[/quote']

 

 

Alltid kjedelig med dårlige uker, men jeg går opp når TR kommer, så det kan vel ha litt med saken:) Ønsker deg god bedring så håper jeg du får en bedre uke nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

3 tp idag, så det er jeg fornøyd med. Satser på 7 tp denne uka. Helga har det gått så om så med.....som vanlig. Men fortsetter videre denne uka. Skal greie å forandre helgene altså. Litt bedre denne helga enn tidligere.

 

Mål for denne uka:75 kg også vil jeg det skal begynne å løsne rundt livet. Magemålene har stått stille en stund. Tenkte derdo å trene mage i tillegg til ellipsetreninga. Altså kortere tid på maskina og lengre tid med magedvd`n. 7 tp tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og helga fortsatte utover mandag. Så dumt.........Ble både sjokolade og potetgull. Blir så synd, har kun 3 dager å være flink på. Så nå må jeg si jeg er spent på veiedagen.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg konstant har så lyst på noe godt. Hvorfor jeg aldri greier å la noe ligge. hmmm. Ja,ja er ikke annet å gjøre enn å fortsette der jeg slapp, for ned skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og videre over til tirsdag. Hva skjer da, viljestyken min er helt borte. Bakte muffins, ganske sunne, inneholdt 55kcal. Men jeg smakte en og så en til, ja og da skjønner alle hvordan det gikk videre. Sunne muffinser ble ikke så sunne likevel:(

 

Har tenkt å spare kosemerker til helgene, slik at jeg kan kose meg litt. Men må greie å begrense meg. Så nå blir det å rapportere inn hit hver dag også i helgene. Jeg skal også bli flinkere til å føre opp det jeg spiser. Får jeg en sprek gidder jeg ikke å skrive inn og det blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Maten har som sagt gått riktig ille denne uken. Så forvener oppgang i morgen.

 

Det positivet: 3,1 tp idag. Ellips + mage. 7,1 tp til sammen. Har nådd målet mitt og jeg har kun kommet til onsdag enda. Klapp på skuldra leverpostei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

26.02.09

Vekt:75,4, ned 0,1, totalt 10,7kg

Magemål: 95 cm(2, totalt 19 cm)

Hoftemål: 99 cm(-2 cm, totalt 16cm)

Lårmål:57 cm(2,totalt 11cm)

armmål: 26cm(-0cm, totalt 6 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

05.03.09

Vekt:75,8, opp 0,4, totalt 10,3kg

Magemål: 94 cm(1, totalt 20 cm)

Hoftemål: 97 cm(-2 cm, totalt 18cm)

Lårmål:57 cm(2,totalt 11cm)

armmål: 26cm(-0cm, totalt 6 cm)

 

Ned og opp, fram og tilbake. JEG GIR SNART OPP. Kommer meg ikke ned her fra. Opp 0,4 denne uka. Må se det positivet: Har mistet totalt 20 cm rundt livet og på hele kroppen: 55cm! Er da noe det også, men det er så surt at vekta står stille. TR kom igår også så hjelper ikke noe det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

Og jeg er ned til 75,4kg igjen. Har tatt meg ei ukes ferie fra slankingen. Er så utrolig lei, så har ikke tenkt på kalorier på hele ken. Skal fortsette til søndag, så starter jeg på igjen. har spist det jeg har hatt lyst på og det er litt av hvert:) Men merker at magen ikke greier så mye godteri. Blir fort uggen og det er bra:)

 

Mandag starter jeg på å teller igjen og håper jeg skal komme ned fra platået mitt. Litt lei av å stå på stedet hvil. 1 kg siden jul det er ille det. Men håer det løsner etter hvert når motivasjonen kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Ok' date=' nå er det på tide å legge en plan. Ser det går skikkelig ille i helgene. Fredag: bakt potet med bacon(høres kanskje ikke så ille ut, men regnet ut det og hufff.....Dessert kake, endamere huffff. Disse kakene har ett enormt kcal innhold så aldri mere. Siden dette var det eneste jeg spiste denne dagen ble ikke totalen så ille, men det er ikke slik vi skal ha det. Husker Hanne sin forbenningsovn. Lørdag og søndag: ikke noe bedre, så nå må jeg ta meg selv i nakkskinnet. Ser at 70kg til mars holder på å ryke, noe som opprinnelig var målet mitt.

 

 

Så:

Hovemål: 64kg( detter er det jeg minimum skal gå ned, kan nok kanskje gå ned mere, men ogå mulig jeg blir fornøyd med det. Juni håper jeg egentlig det er nådd.

 

Delmål: 70 kg til 1. april. Målet var egentlig 1. mars, men 1,5kg i uken tror jeg blir litt mye.

 

Godis: Kun lørdager. Det betyr at det KUN er på lørdager. Ikke sammen med venner på f.eks onsdag, og søndag er ikke en del av lørdag. Dermed basta!!!!

 

Lørdag: fridag. Spise hva jeg vil. Trenger en slik dag.

 

Resten av uka: Spise sunt og hver 3 time.

Bør bli flinkere med frukt og grønnsaker

Planlegge midag for hele uka og følge den. Selv om det ikke frister(penger å spare på det også:)

Holde meg til 1900kcal om dagen.

Drikke vann.

 

Trening: 7 tp i uka. Dersom jeg trener ellipse en halvtime og styrke med dvd en halvtime har jeg forbrent 700kcal, det er 3,5 tp= 2dager trim i uka. Absolutt ikke vanskelig.[/quote']

 

Leger fram denne igjen for å minne meg på at jeg faktisk har en plan (he,he). Leste gjennom mine gammle innlegg og kjenner motivasjonen kommer. Jeg var FLINK til å begynne med, så dette kan jeg. Har gått ned nesten 11 kg. Må komme meg tilbake og begynne å jobbe med de siste 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Leverpostei:)

Her er det lenge siden jeg har vært inne. Skal vi se.........vekta går oppover, så for at det ikke skal ende i helt forferdese har jeg meldt meg på kurs. Dette starter neste uke, og da blir det andre boller:) Nå skal de siste kg renne av. Håper virkelig motivasjonen stiger.

 

Har blitt flinkere til å gå trilleturer. Både mandag og igår var jeg ute, og har tenkt meg ut en tur igjen idag. Skal børste støv av ellipsetreneren også. Brukte jeg så mye penger på den får den ikke bli stående.

 

Vekta forrige uke viste:77,7kg. Så jeg har gått opp. Det tror jeg jammen meg jeg har gjort denne uka også.

 

Og en annen ting. Dette året har virkelig flydd av gårde: I juli begynner jeg å jobbe igjen:( Vil så gjærne ha lengre permisjon, men det lar seg nok ikke gjøre.

 

Også har jeg blitt 30 år. Hipp, hipp hurra for meg. Fikk ett overraskelseseselskap av venninene mine som var helt konge. Smiler fortsatt jeg. Det var så gøy. For en super gjeng!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...