Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Hei jenter:-) Så er middagen klar til å freses.

Kyllingfileer som er oppskjært i stimmler. Ris , toro braglesaus og en god salat til:-) Det skal bli godt. Jeg venter bare på at min kjære mann skal dra fra hybelen nå. Så kan jeg begynne å steke litt. Han driver å tømmer hyblen for ting og tang. Blir skikkelig flyttesjau til helgen igjen. Å da er jeg i form også. Tante rød er snart borte for nå:-)

 

God middag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Siljee

Og i dag lärte vi at det ikke er lurt å spise 8 tortillalefser à 40 gram til middag, selvom de bare er fylt med mais, karbonadedeig og salat;)

Ble lett over 1000 kcal til middag da ja... Men men...

Havnet på 1700kcal totalt, så da gikk det jo bra alikevel. Sykla en halvtime på sykkelen her også, for å gjöre opp litt for syndene;)

 

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, har sett masse på tv, hihi!

 

Snakkes i morgen da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei jenter:-) Jeg har det bra og har spist min frokost. 1 egg og skinke ost.

har ikke tenkt ut hva vi skal ha til middag.

 

Jeg skal snart etterhvert kjøre jobben til guttungen. Han er på bandøvelse etter skolen:-)

 

Endelig helg hvertfall. snart:D Vi skal på konsert i morgen: Svågeren til mannen min skal spille:-) Da må vi jo se på. Blir mere flytting også.

 

Siljee: Ja tortillas kan vi spise 1-2 stk av. I følge boken til GR.

Det er godt men... Bra at du syklet litt etterpå da.

 

God dag vidre jenter. Snakkes utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snartur innom. Neste uke er det vinterferie her, så nå skal vi reise bort noen dager på besøk. :D

Blir noen timers kjøring, men denne gangen blir det ikke sjokolade og kjeks på turen, men knekkebrød og light-brus ! :D

 

Har ikke hatt noen utskeielser denne uka, og skal prøve hardt å unngå noen kaloribomber når vi skal bort også. Regner med å få meg en trimtur eller to og.

 

Ha ei god helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei. Bare kommer innpå her. Skal snart dra i snøføyka. Uff måtte komme mere snø nå. Vi skal kjøre flytte lass. Så vi snakkes da jenter:-)

 

Så fint da Tupp1. Vinterferie og greier. Det blir vel toppers:-)

 

Fortsatt en god lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
I dag blir det snömåking ser jeg:)

heihei jenter:-) Ja her blir det også snømåking:( Ikke bra i det hele tatt. men får ta det som en trim:-) Jeg har ikke vært noe særlig på det å trene denne uken. Har hatt mensen å da orker jeg ikke så mye fysiske utskeielser

 

Fortsatt en god søndag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

og da blir det heldigvis slutt på snømåkingen.

Det er jo bra trim, men jeg gleder meg til bar asfalt så jeg kan jogge litt i nabolaget.

Idag har jeg vært ute å gått en liten tur i snøslafset; snøen laver ned men det er deilig lyst og vårlig likevel.

Ha en fin dag jenter!

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

jenter:-) Jeg er oppe tidlig i dag. Har ikke vært på jobb i natt. Jeg ødlagte beine mitt litt på lørdag. Jeg sklei ned en srent her hjemme å landet rett på beinet. Har trøbbel med helen min fra før men slo det opp med å lande hardt på beina. Så nå er jeg litt hinkepinker her. Ble liksom ikke bedre av å måke snø i gåt heller:(

Så jeg får bare ta det litt med ro i dag:-)

 

Ellers så er formen grei. Er spendt på veiing i morgen. Ble litt lite mat på meg på lørdagen men....

God mandagsmorgen vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja her inne var det liv:( Jeg tror jeg må ringe legen for å høre med dette beine. Han får sikkert ikke gjort noe men.... Ellers så har jeg fått i meg frokost og lunsj alt. Det er jo ikke normalt for meg. Jeg pleier å sove nesten til nå:-)

 

Fortsatt en god dag jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet hjem fra noen dagers besøk nå. Har gått ganske greit håper jeg...har spist noen sjokoladebiter, drukket noen slurker vin, spist for mye av en lammesteikmiddag, og drukket for lite vann. Ellers har det gått bra, TROR jeg, har jo ikke veid meg på mange dager, så er veldig spent på veiedagen i morgen !!!

 

Hvordan går det med foten din, dronninga ? Er dere ferdig med flyttinga nå ?

 

Elletine ; hyggelig å høre at du skal gifte deg ! :D Har du funnet kjolen du skal ha på deg ?

 

Hvordan går det med deg, Siljee ?

 

Ha en fin kveld alle slankedamer ! :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Har kommet hjem fra noen dagers besøk nå. Har gått ganske greit håper jeg...har spist noen sjokoladebiter' date=' drukket noen slurker vin, spist for mye av en lammesteikmiddag, og drukket for lite vann. Ellers har det gått bra, TROR jeg, har jo ikke veid meg på mange dager, så er veldig spent på veiedagen i morgen !!!

 

Hvordan går det med foten din, dronninga ? Er dere ferdig med flyttinga nå ?

 

Elletine ; hyggelig å høre at du skal gifte deg ! :D Har du funnet kjolen du skal ha på deg ?

 

Hvordan går det med deg, Siljee ?

 

Ha en fin kveld alle slankedamer ! :D:)[/quote']

Hei Tupp1. Nei er ikke ferdig med å flytte. beinet er ikke så godt heller. Skulle ha vært å måkt snø i dag også men... Akk ja den gang ei. Skal til legen ganske tidlig i morgen. Får se hva han sier. Er bare vondt når jeg trår på beinet. Under helen som er vond. har problemer under der fra før av. Det kjennes ut som når du får enkemann støt på albuen når en slår albuen når jeg går. Og noen ganger kan det være borte i perioder også er det på`n igjen. Men tror jeg bare har forstuet helen eller noe. For det ble jo som et slag under foten når jeg landet. Får som sakt se hva legen sier.

God kveld vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det veiedag igjen. Var kjempespent idag, siden jeg ikke har fått snikveid meg de siste dagene slik jeg pleier, og ble kjempeglad da vekta viste 800 gram ned :D Nå veier jeg 77,4, så nå er målet mitt å se 76-tallet neste uke.

Da burde jeg vel klare å se 74-tallet til påske. Når jeg veier 74 kilo vil jeg ifølge bmi-utregninga ikke være overvektig lengre, så det gleder jeg meg til. Har aldri vært overvektig før, og føles helt merkelig å tenke på meg selv som det. Har liksom alltid vært "lang og slank", føler liksom at det er "meg". Så nå er det bare å stå på som jeg har gjort de siste ukene, så kanskje jeg klarer å se ett nytt tall hver uke :D

 

Ett par minusgrader her idag og strålende sol. Så idag skal jeg ut å gå meg en lang tur.

 

Håper det har gått fint med veiinga deres idag, Silje og dronninga !!!

 

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

hei jenter:-) Har vært et aktivt døgn kan jeg si. Måtte dra på legevakta med kjæresten. Han kom hit ved halv 12 tiden i går kveld med flyttelass. Så skulle han bære det inn da og fikk den flisa i hånda. Mått klippe litt opp for å få ut rester. Han har ikke sovet noe veldig da i natt. Han måtte jo på jobben da i dag. Men han ble sykmeldt ut uka. Fikk stivkrampesprøyte og antibiotika kur.

 

jeg har vært hos legen i dag med beinet. Det viser seg at jeg har en borr i helen som stikker ut fra helbeinet og når jeg fikk det slaget under foten av mitt hopp så forværret det seg. Så jeg blir hjemme en natt til fra jobb:-) Min mor har samme problemet. Rart??? det viste ikke hvordan det blir til. Men det er veldig vondt å gå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så over til ukas resultat 10/3-09

Vekt:77,4kg

Hals:36cm

Arm:32,5cm

Bryst:106cm

Midje:95cm

Ende:109cm

Lår:58cm

 

Konklusjon: Jeg har gått ned 1kg og -2 cm. Men er fornøyd jeg med 1kg ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 kilo ned, det er jo kjempebra, dronninga ! :D

 

Så uheldig du og samboeren din er da. Tar hardt på den flyttinga !

Hva er egentlig en borr ? Har ikke hørt om det før .

 

 

Har vært å gått meg en tur i strålende vær, måtte ta av meg vinterjakken, og gikk bare i en tynn fleecejakke. Sola har begynt å varme, fuglene synger og det går mot vår..kjempedeilig ! :D

 

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer med 1 kilo ned' date=' det er jo kjempebra, dronninga ! :D

 

Så uheldig du og samboeren din er da. Tar hardt på den flyttinga !

Hva er egentlig en borr ? Har ikke hørt om det før .

 

 

Har vært å gått meg en tur i strålende vær, måtte ta av meg vinterjakken, og gikk bare i en tynn fleecejakke. Sola har begynt å varme, fuglene synger og det går mot vår..kjempedeilig ! :D

 

 

Snakkes ![/quote']

jeg er ikke sikker på det selv. men det er en slags tagg som står inni helen. Jeg har hatt vondt i den hele før med det har gitt seg etterhvert. Legen kunne ikke si sikkert hvorfor det blir sånn. Min mor har det i sammen beinet som meg. Men hun har en som er mye større.

 

Ja er vi ikke uheldige. Er jo typisk da når alt står på hode her:( Men vi får bare bite tenna sammen her.

 

Så bra da at du fikk gått deg en tur da. Fint vær å greier. Her er det skyet men det smelter fælt nå da. Fuglene kvitrere også. Sikkert vårtegn det da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94,2 viste vekta mi i dag, dvs 500gram ned... Ikke verst, men hadde jo håpet på mer siden jeg har gått littegrann opp i det siste... Neste uke vil jeg se 93! :D

 

Gratulerer dere som har gått ned =)

 

Nå skal vi få middagsgjester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en strålende solskinnsdag her nord. Har dessverre ikke hatt tid til mere enn en halv times tur idag, men det var kjempedeilig ! :) Har måtte hjelpe den eldste sønnen min med noe, men nå har vi tatt en pause. Hmmm.. jeg lurer faktisk på om jeg rekker en halvtimes tur igjen, før jeg starter på middagen..Skal ha taco idag. Jo, jeg tror faktisk jeg skal hive meg rundt her..så får de heller vente litt på middagen :) MÅ bare ut i sola ! :)

 

Hvordan står det til med dere andre ???

 

Snakkes !

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

med en kilo ned Dronninga!

Skulle nesten drept for det selv, men det vet du sikkert, hehe.

Det viser at du er flink.

Høres ikke bra ut med det beinet; men får håper det gi seg.

Ha en fin torsdag!

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du står på fremdeles du, dronninga:) veldig bra. har planer om å begynne med slankinga igjen:p hehe bli kvitt det lille ekstra på magen før sommeren setter inn:) å begynne å trene. huff. har ikke vært veldig flink nei.

 

idag er jeg veldig nervøs. skal til legen for å ta en graviditetstest. Husker ikke sist jeg hadde mensen, men det begynner å bli en stund siden. Sluttet på p-pillen for 3 mnd siden av diverse årsaker, men så traff jeg en gutt jeg ikke hadde venta dukka opp.. Så har hatt sex en del ganger uten noen form for prevensjon. Wææ. Vet ikke helt hva jeg vil jeg. Elsker barn og kommer ikke til å ta abort - tror nesten jeg blir litt skuffa om jeg ikke er gravid jeg. Huff. men jeg er jo veldig ung og det passer veldig dårlig, men det passer vel aldri 100%. tror dere det er en sjans for at jeg er gravid? Hadde jeg bare huska når jeg hadde mensen sist:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jenter. Tupp1 så bra at det var fint vær da. I dag snør det som tusan. Uff. Håper det blir fort borte igjen.

 

Julianne:Ja takk for det. Jeg trodde kanskje det hadde gått den gale veien. Men heldigvis ikke. Beine er bedre. har vært på jobb i natt igjen. Men har en her som er sykmeldt.

 

Uff da meeei. Det å gå i uvise er også en på kjenning. du får ta den testen så blir du kanskje litt roligere i kropp og sins:-) Du får bare ta det som det kommer. Det straffer seg å ikke være forsiktig vettu:( Må få høre resultatet da.

 

Jeg skal til opdikker i dag. Kanskje det blir linser på meg. Har prøvd det for mange mange år siden med... Vi får se.

 

Ha fortsatt en god dag jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skader ikke å være forsiktig. men vips så var han der! jepp, skal gi dere beskjed hva testen viser i kveld:) er nok for tidlig å teste seg, men mensen er jo uteblitt så.. tror jeg i allefall:p jaja.

ha en fin dag, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og snart helg igjen. Det er jo enda vinterferie her, så mannen har tatt seg fri fra jobb i morgen, så nå drar vi bort noen dager igjen. ! :) Det skal bli veldig koselig, men blir nok en utfordring også, for vi skal i bursdag og blir nok ett par kaffebesøk også, og synes det virker så uhøflig å ikke forsyne seg når folk ordner i stand, men jeg skal forsyne meg minst mulig og av det magreste. Det er nå planen iallefall ! :)

 

meei : "kjenner " jo ikke deg, for du har jo nesten ikke vært på denne tråden siden jeg ble med, men ønsker deg lykke til hos legen ! Hvis du ikke er gravid kan du jo slenge deg med her igjen, slik at du får slanket bort magefettet du snakker om ! :)

 

dronninga : flott at du er bedre i foten din igjen ! Ingenting er bedre enn at enn at man er frisk og rask ! Kjøpte du deg linser ?

 

 

Ha ei kjempefin og sunn helg alle sammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...