Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Ja, det må jeg si ! Ble virkelig forundret når jeg gikk på vekta idag ! Den viste nemlig ned 100 gram. Ikke mye nedgang, men jeg hadde trodd den skulle vise oppgang etter alt jeg har spist de siste dagene. Må være den steinharde turen jeg hadde her om dagen som gjorde susen ?? I tillegg til noen småturer de andre dagene.

 

Er uansett fornøyd, men nå er jeg lei av 76-tallet og vil se 75-tallet snart. Føler egentlig jeg har spist nok søtt på en stund, men vi skal feire en bursdag i morgen, så jeg skal ikke love for mye....:)

 

 

Er iallefall litt inspirasjon å se synes jeg, at man egentlig kan tillate seg ganske mye

uten å gå opp i vekt. Hvis man bare klarer å være flink å komme seg ned i vekt, er det ikke så vanskelig å holde vekten om man bare lar vær å skeie ut hver dag og trimmer litt.

 

Får besøk idag som skal være her noen dager. Så idag må jeg ordne hus, bake og litt forskjellig, men det er så strålende vær ute idag (typisk når påska er over), at jeg skal ut å gå meg en tur også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei allesammen:-) jeg står på sted vil med vekt og måling. Er glad jeg ikke har gått opp mere en det jeg gikk ned forrige uke. Har hatt litt uregelmessig måltider og godis har det blitt litt av mere en det pleier. Nei nå er det godt at hverdagen er på plass og jeg kan styre litt av hvrdagen min:-) Men ny uke å nye muligheter. I dag skal jeg prøve å få syklet litt:-) jeg syklet litt om søndagen. det er jaggu det eneste kroppen har gjort av trim denne påsken. Ikke bra. Men nå er det full rulle.

 

77,4kg og -7cm. Er fornøyd jeg kvis jeg skal summere hele helgen

 

Tupp1 ja vi må sjerpe oss ja. Men 100gr ned er jo ned da og ikke opp. Jeg syns du skal være fornøyd med det jeg når du hvet hvor mye du har skeiet ut. Men hvis en har skeiet ut så kan det gi utslag uka etter også har jeg hørt. Det var ikke for å være negativ. Men du klaret tallet 75 neste uke.

 

God dag vidre jenter. jeg skal en tur til legen tror jeg også synsprøve for guttungen i dag. full kjør ja. Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute å trimma i 45 minutter. Gikk en rask tur og måkte litt snø fra verandaen. Føltes deilig :( Rakk akkurat å gå mens det var sol. Skyet plutselig over. Skal ikke forundre meg om det blir snø igjen :mad:

 

Ja, kan godt være at jeg får svi neste uke for det jeg har spist av godis i påskeuka, dronninga. Får være forberedt på det :) Skal snart ha uka, så går vel opp pga det uansett, så blir neppe 75-tallet neste uke, men jeg har det som mål, så jeg har noe å jobbe imot ! :(

 

Forstod ikke helt det med vekta di, dronninga. Veide de det samme som forrige uke, eller hadde du gått opp noen gram ? Men uansett er det hverdag nå som du sier, og da er det lettere å spise fornuftig og regelmessig, og få litt rutiner på trening. Så da blir det nok nedgang på deg igjen !!

Håper det går bra hos legen og at det står bra til med helsa di !

 

Hvordan går det med dere andre, Elletine og Siljee ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Nå har jeg vært ute å trimma i 45 minutter. Gikk en rask tur og måkte litt snø fra verandaen. Føltes deilig :( Rakk akkurat å gå mens det var sol. Skyet plutselig over. Skal ikke forundre meg om det blir snø igjen :mad:

 

Ja' date=' kan godt være at jeg får svi neste uke for det jeg har spist av godis i påskeuka, dronninga. Får være forberedt på det :) Skal snart ha uka, så går vel opp pga det uansett, så blir neppe 75-tallet neste uke, men jeg har det som mål, så jeg har noe å jobbe imot ! :(

 

Forstod ikke helt det med vekta di, dronninga. Veide de det samme som forrige uke, eller hadde du gått opp noen gram ? Men uansett er det hverdag nå som du sier, og da er det lettere å spise fornuftig og regelmessig, og få litt rutiner på trening. Så da blir det nok nedgang på deg igjen !!

Håper det går bra hos legen og at det står bra til med helsa di !

 

Hvordan går det med dere andre, Elletine og Siljee ?[/quote']

 

Jeg mente jeg gikk opp till 77,4kg som jeg har stått på lenge nå. Jeg gikk ned til 76,6 uka som var så nå er jeg der jeg begynte igjen. Men alt i alt har jeg gått ned13,8kg fra i fjord mai. skal ha tante rød på besøk jeg også denne uken. Vond uke igjen.

 

Uff snø nå. Neiii det vil vi ikke ha. Her er det grått. regnet i hele går også.

Jeg drar til legen i morgen i stede.

God dag vidre Tupp1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. atter en ny dag.

 

Her er det sol blitt:cool:

 

Jeg har fått i meg frokost:

Polarbrød med kavli skine ost i skiver+paprika,

og 1 egg med en stripe lett kaviar, Og to glass med vann

 

Middagen: laks bakt i ovnen med kokte poteter+kokte grønnsaker og liten dasj med saus. Sunn og god middag

 

Nå har jeg tenkt til å dra en tur til legen med prøve. Håper jeg er ferdig med infeksjonen:-)

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Da er jeg friskmeldt av legen min. Urinveisinfeksjonen er borte. Phu.Godt er det. Har gått på 2 kurer så det burde holde nå:-)

 

Jeg tenker jeg slenger meg på sykkelen nå. Skal bli godt å starte igjen med trening:-)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det sannelig blitt torsdag ! Dagene fyker avgårde mot ny helg. Vi har besøk og da er det litt vanskelig å holde seg til de vante matrutinene, og igår feiret vi bursdag med å gå ut og spise og så var det nydelig kake her etterpå...Men det ble en del bygåing igår og spiste ikke så veldig mye, så hååper jeg ikke går opp så enormt nå. Har jo mere kake igjen, så det blir nok en bit til kaffen idag og. Det er masse jordbær til pynt på den, så trøster meg med at den er litt sunn også :)

 

Tok noen bilder igår, og titta på dem etterpå...syns jeg så utrolig tjukk ut, rett og slett !!Jeg som faktisk har følt meg litt slankere i det siste..merker jo at noen bukser sitter litt løsere og det går inn på beltehakkene.

Nei, når dette besøket er over må jeg bare ta meg kraftig sammen, kan ikke se sånn her ut når det blir sommer..kommer ikke til å føle meg bra i det hele tatt :)

 

Nå har besøket tatt seg en tur til byen. Skal ta å ordne opp i huset og se om det blir tid til en tur etterpå. Har vært ute en bitteliten tur allerede. Det var iskald vind og skarpt i luften, med svak sol. Vil gjerne ha skikkelig vår her nå !

Hvordan er det hos dere ? Har dere fått vår ?

 

 

Bra du er frisk nå dronninga ! Og så flott at du er begynt å sykle igjen. Da blir det nok nedgang på deg neste uke !! :)

 

 

Ha en fin dag alle sammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja det å ha gjester eller er gjest er ikke altid like lett å holde en normal og regelmessig mat inntak. Kaker og sånt er ikke helt til å unngå heller. Får bare trøste deg med at det ikke blir sånn bestandig:-)

 

Her er det grått og trist:( Håper det blir litt bedre etterhvert som i går.

 

Ja det er godt å komme i gang igjen med trening. Hvis det blir fint vær så kanskje jeg går meg en tur i dag. Det har jeg ikke gjort på lenge nå. Har en sløyfe som er 4km tilsammen fram og tilbake. Det blir jo litt trimpoeng også ut av det:-)

 

God torsdag vidre Tupp1. Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Da er påsken over for denne gangen og hverdagen er i full gang igjen... Vi har hatt en kjempefin påske borte på besøk, ble alt for mye vin og godis men pytt pytt, overlever det :) Veide meg mandags morgen og da viste vekta 69,7, opp 0,7 kg. Får se hvordan den er til lørdagen, da er det veiedag for meg! Gruer meg, er redd jeg har gått opp mer, at påsken har hengt igjen litt i kroppen...

 

Nå har vi syk unge hjemme, største hadde den 5. barnesykdommen i påsken og nå tror jeg han har fått vannkopper, masse prikker på hele kroppen. Heldigvis har det ikke klødd noe enda så han er bare hjemme og koser seg ute i vårværet med pappa og lillebror. I dag har jeg gått meg en tur på 50 min, det var deilig! Sitter på skolen og har fri i dag i 3 timer som alle andre torsdager, da er det greit å få benyttet tiden til noe fornuftig. Elsker å gå den runden jeg gikk i dag, er rundt på en golfbane så er fine grusveier inni skogen med natur på alle kanter :)

 

Ha en fin dag jenter, jeg kommer innom så ofte jeg kan her men er så vanvittig mye å gjøre for tiden! Har eksamen om halvannen mnd så jeg gruer meg som en hest til det... Men snart er det mai men enda bedre vårvær, 17. mai og london-tur på meg! Jippi! Hehe, blir deilig... Håper jeg når målet mitt til den tid så jeg kan shoppe litt. Omtrent alle buksene mine slenger på låra og rumpa men er passe i midjen eller for stor der også. Pes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei elletine:-) Godt å høre fra deg igjen.

 

Ja godt påsken er over og hverdagen er på plass.

Er ikke noe å spøke med syke barn nei. uff da. Men det går over etterhvert.

 

Ja examen er vel ikke noe å spøke med heller. Jeg skjønner godt at du har fullt opp. London tur ja. Det høres spennende ut. Har aldri vært der jeg. Kanskje jeg skal dra med meg kjæresten på tur snart. Jeg tror vi trenger det begge to nå:-)

 

God dag vidre Ellitine. Stå på vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God kveld jenter:-)

 

Middagen i dag var kyllingfiler med fullkorn ris kraglet kylling saus og en god salat til:-) Ble god og mett:-)

 

Har også syklet 15km i 1time i dag som er lenge siden jeg har gjort. Jeg syklet i går også. Da ble det 9km på 40min:-) Så nå har jeg fått opp dampen litt her. Blir kanskje ikke så mye sykling utover fordi jeg skal ha mensen nå å da blir jeg helt slått ut.

 

God kveld vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Atter en ny dag med nye muligheter.

 

Jeg sover dårig på morgenen nå. Det er så lyst. I dag er det sol. Å det er så godt å kjenne varmen komme også.

 

Så er det bare å få i seg frokosten da. I dag ble det :

Polarbrød med Kavlig ost i skiver+

Et egg med kaviar.

 

Middag er jeg litt usikker på hva jeg skal ha. Det kan jeg komme tilbake til.

Jeg har litt vondt i magen i dag så jeg tror jeg skal ta det litt med ro med syklingen i dag.

 

Skal ut å kjøre litt bil i dag også. Guttungen skal få nye glass i brillene sine så jeg må hente han etter skolen i dag:-)

 

God fredag til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svipptur innom, har besøk enda.

 

Går bra med maten nå, kaka er oppspist :)

Blir taco her til middag/kveldskos.

 

Dronninga : du må få deg lystette rullegardiner så du får sove på dagen ! :)

 

 

 

Ha ei god helg alle sammen !

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
En svipptur innom' date=' har besøk enda.

 

Går bra med maten nå, kaka er oppspist :)

Blir taco her til middag/kveldskos.

 

Dronninga : du må få deg lystette rullegardiner så du får sove på dagen ! :)

 

 

 

Ha ei god helg alle sammen !

 

:)[/quote']

 

Ja Tupp1. Skal invistere i rullgardin som dekker vinduet:rolleyes:

 

Takk for at du stakk innom. Koslig det.

 

Her blir det speilegg og stekte potere til middag. Med salat til

 

God dag vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Da har jeg vært på vekta her og den viste 68,8 kg, ned 200 g fra hva som stod her inne men 0,9 kg hvis jeg skal regne ut fra det jeg veide på mandagen etter påsken. Er fornøyd med det!!

 

Nå har pappaen min reist til london, skal være der 2 mnd. Satt å snakket med han på msn i går (gamle mannen har fått msn, hehe) og det var koselig. Han har fått seg webcam så da kunne vi se hverandre også, kommer til å se han mer nå de neste to mnd enn jeg gjør hvis han hadde vært hjemme siden de bor så langt unna oss til vanlig og da har han ikke tid til sånt :) Er koselig da, gøy for ungen er det også som kan se bestefar på pcen og snakke med han der...

 

Ha en flott helg jenter, jeg og unger skal til byen i dag å kjøpe sko til bryllupet, joho! Ting begynner å ta form nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skeia skikkelig ut i påsken merker jeg. Ikke at jeg föler det selv egentlig, men ser det jo på vekta. Forrige nedgang var nok på grunn av uken uten p-piller som jeg trodde, for uka etter gikk jeg rett opp igjen:( kjipt.

 

Lurer litt på å slutte med de, men vil jo liksom ikke det heller...

Hadde en hundetrener på besök hos meg på torsdagen, han er kjempeflink:) Vi trenger litt hjelp med hunden vår, for han bjeffer hele tiden når han er aleine hjemme. En del av opplegget vi skal fölge nå er at han skal sove i bur i stua, i stedet for i senga/bur på soverommet. Dere kan tro det ble leven ja! Fikk sove tre timer förste natta, gikk heldigvis litt bedre i natt:)

Får mye å gjöre med trening av han fremover, må jo fölge programmet skikkelig når vi först får hjelp:)

 

Ellers skjer det ikke mye på denne fronten, er skuffa over at jeg ikke har klart og gått ned mer, når jeg innser at jeg drar til Kreta om bare 3 uker. Men er ikke noe å gjöre med det, får bare pröve å tenke minst mulig på det når jeg er der nede...

 

Snakkes folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se dere her inne igjen, Siljee og Elletine !

 

Så koselig med en pappa i London med webkamera, Elletine ! Klart det er koselig å få mere kontakt og se hverandre oftere, både for deg og gutten din ! Skal du på besøk til han når du skal til London ? :)

Nesten ett kilo ned er jo kjempebra ! Bra jobba !

 

 

Siljee : Bra at dere får hjelp med hunden. Mye triveligere med en hund som ikke bjeffer :D Går nok sikkert bra når dere er flinke til å følge opp !

 

Her har besøket reist nå. Har vært kjempekoselig, men ikke så bra for vekta. Har blitt dårlig med trim, og litt ekstra å kose seg med. Har vært så svak at jeg har kjøpt inn snop til ikveld også...

 

Hadde det bare kunne blitt skikkelig vår her, slik at man fikk mere lyst til å gå seg turer. Idag har det til og med snødd litt. Litt sol også, men ganske surt.

 

Nei, får vel bare innrømme at jeg har sklidd ut. Vanligvis ville vi ha bestilt oss ferie nå, og jeg har hatt den å se fram til, og det villa ha vært motivasjon til å gå ned i vekt. Men nå som jeg går å venter på operasjon, og ikke vet når det blir, kan vi ikke bestille oss ferie noe sted heller, og jeg har liksom ikke noe å se fram til på den måten. Vet ikke hvor jeg skal hente motivasjon fra egentlig :)

 

 

Ha en fin lørdagskveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Så koselig å se dere Tupp1 og Siljee :D Påsken har vel lett for å skli ut som alle andre høytider, er mye godis og god mat og vi kan jo ikke bli helt fanatiske heller. Jeg kjøpte et par poser med påskegodis på halv pris nå torsdag etter påsken, fikk besøk på kvelden så var derfor. Jeg spiste ikke så mye men litt ble det jo... I helgen har jeg ikke veid godisen min heller, har spist truly juicy vingummi og smørbukk, ikke alt for mye men sikkert litt mer jeg skulle. Uff, sånn går det! I dag er det bursdag så da går det vel litt skeis da også tenker jeg, blæææh, må prøve å være sterk mot kakebordet!!!

 

Uka som kommer skal jeg være flink å trene, er nydelig vårvær her nå så må bli flink til å gå tur hver kveld igjen nå, pluss trene magen min, den har fått slippe i det siste ja :S Minsker gjør den hvertfall ikke!

 

Ha en fin søndag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her hos oss er byen dekket av snø igjen. det vil si, det var jo en god del snø som ikke hadde smeltet enda, men de fleste gatene var iallefall bare, men i natt har det snødd MYE, og det blåser og fyker her, og det er ingenting som minner om vår. Deprimerende rett og slett :D

 

Kjenner at jeg ikke gidder å gå meg tur idag iallefall, men nå skal jeg prøve å skjerpe meg med det jeg putter i munnen.

 

 

Nyt det gode været dere som har det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei alle sammen.

 

Elletine: Så bra da å ha kontakt med sin far via nette. Det blir hyggelig vettu.

 

Siljee: Koslig at du kom innom. Ja bjeffende hunder er ikke koslig. Dere får sikker rettet på det. Det tar bare litt tid. De er akkurat som ungene. Vanen er vond å vende. kan du ikke bytte p-piller da og prøve noe anne type. Ta det opp med legen din.

 

Tupp1: Uff og uff:eek: denna snøen. Vi har hatt en grei helg.

Vi var ute å drev på i hele går. Jeg klippet ned hekken . Helt snau. Den var så villnisse blitt og snøen tror jeg knakk den litt så vi drev på i 3 og en halv time. Ble masse trimpoeng og jeg er stiv og støl i dag:-) Har også invistert i rullgardin. Fikk sovet litt lengere hvertfall i dag.

 

Fint vær her i dag også:-)

 

God dag vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny vinterdag her hos oss. Synes det er helt utrolig å lese om folk som driver med hagearbeid, griller og nyter våren, nå som vi er nedsnødd.

Men, det blir jo vår her engang også. Det skal bli sååå deilig ! :)

 

 

Jeg har også uka mi nå. Mye vondt og føler meg oppblåst,men i morgen er det kanskje bedre, skal se om jeg får gått meg en tur da iallefall, vet jo at litt trim egentlig hjelper mot smertene :D

 

Fint at du har fått deg rullegardin, dronninga.

 

Vi snakkes !

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
En ny vinterdag her hos oss. Synes det er helt utrolig å lese om folk som driver med hagearbeid' date=' griller og nyter våren, nå som vi er nedsnødd.

Men, det blir jo vår her engang også. Det skal bli sååå deilig ! :)

 

 

Jeg har også uka mi nå. Mye vondt og føler meg oppblåst,men i morgen er det kanskje bedre, skal se om jeg får gått meg en tur da iallefall, vet jo at litt trim egentlig hjelper mot smertene :D

 

Fint at du har fått deg rullegardin, dronninga.

 

Vi snakkes !

 

Ha en fin dag ![/quote']

jeg orker ikke så mye når jeg har uka mi. Spiser tabletter for å døyve noe av smerten. Beste er å være i ro for meg og jeg blør ganske kraftig så jeg må ha wc i nærheten ellers så kan det gå riktig så galt. Jeg passer på å ikke dra noen sted når jeg har det.

 

Uff vinter enda ja. Håper våren kommer til deg også Tupp1. Her begynner løvet å komme på trærne og fuglekvitring om natta:-)

 

Har hatt mexicansk gryterett i dag med rundtstykket og en god salat til.

Har veiedag i morgen . Resultater kommer i morgen

God kveld vidre Tupp1:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgang idag, ca 500 gram. Hadde ikke venta noe annet, har spist litt snop i mange dager nå. Får skylde på at tanta er kommet på besøk, blir oppblåst og full av vann da også. Men har uansett ikke vært noe flink.

 

Spiser sunt. Nesten bare knekkebrød, av og til en skive brød. Middagene er også stort sett sunne, men det er snopspisinga som har sklidd helt ut, og kakespising i forbindelse med bursdagene.

 

Og trimming har det blitt svært lite av. De siste dagene har det altså vært ett så ufyselig vær her som det nesten ikke har vært hele vinteren, med snø og kuling og fokk og rokk. Hadde jo begynt å bli litt vår her i nord også, med bare veier og hestehov som tittet fram. Gikk meg noen turer i bare tynn flisjakke, husker jeg. Da blir man så sur når det blir slik som nå, selv om man vet at april kan være sånn, men likevel frister det ikke det minste å gå tur i dette været :)

 

Men nå SKAL jeg prøve å være flink denne uka.

Jeg VIL ned noen kilo til.

Føler meg IKKE vel slik som jeg er nå.

 

 

Har jo vært kjempeflink før og klart å være kjempestreng med meg selv. Rørte nesten ikke snop på mange måneder, gikk masse turer og gikk ned mange kilo. Så jeg vet jeg KAN.

Forskjellen nå er at jeg var frisk da, og kunne fokusere på slankinga. Trengte ikke ta hensyn til plagene mine.

Men jeg SKAL klare dette uansett.

 

Må bare motivere meg selv litt nå ! :):D

 

 

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg orker ikke så mye når jeg har uka mi. Spiser tabletter for å døyve noe av smerten. Beste er å være i ro for meg og jeg blør ganske kraftig så jeg må ha wc i nærheten ellers så kan det gå riktig så galt. Jeg passer på å ikke dra noen sted når jeg har det.

 

Uff vinter enda ja. Håper våren kommer til deg også Tupp1. Her begynner løvet å komme på trærne og fuglekvitring om natta:-)

 

Har hatt mexicansk gryterett i dag med rundtstykket og en god salat til.

Har veiedag i morgen . Resultater kommer i morgen

God kveld vidre Tupp1:-)

 

 

Ble så mye om meg på det andre innlegget, så skriver ett eget til deg !

 

Hvordan er formen ?

 

Høres ut som du har det verre enn meg når du har perioden din, dronninga !

Jeg har også en god del smerter og må ta meg smertestillende, men du har det nok verre enn meg ! :)

Men vet du hva jeg har erfart dronninga ? At de gangene jeg har vært flink til å trimme, så har jeg ikke fått like vondt under menstruasjonen. Men da må jeg også trimme før den setter igang (altså dagene før). Tenkte jeg bare skulle tipse deg, går ann å prøve. Jeg har jo ikke trimma denne gangen, så er ikke så flink selv bestandig :D, men vet at det kan hjelpe meg. Bare ett tips altså ! Synd du skal ha det så vondt.

 

Hvordan gikk det med veiinga di idag da ?

 

Ha det fint sålenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...