Gå til innhold

På vei mot målet


Jaka

Anbefalte innlegg

Endelig - da er jeg i gang igjen! Jeg begynte på GR aktiv kurs på tirsdag og babygutt er 3 måneder. Ham fullammer jeg og jeg har startet på meny 3 med 1900 kcal daglig. Jeg er mye sulten, men det var jeg også før jeg startet på GR-kurset. Ca. 15 kg har blitt borte siden før fødsel. Jeg tenker jeg har ca. 8 kg til å gå ned før jeg er tilbake til utgangspunktet, men jeg har lyst til å gå ned ytterligere 5 kg før jeg er helt i mål. Min veiedag er tirsdag.

 

Den 6. desember reiser vi til Gran Canaria og da har jeg mitt andre delmål. Hvis jeg i løpet av ferien og jula klarer å ta av 1 kg så skal jeg være veldig fornøyd. Resten av kg'ene vil jeg ta av utenom denne tiden. Det vil ta sin tid før jeg er i mål, men jeg gleder meg veldig :)

 

Vekt: 75,2 kg

Høyde 167 cm

Midjemål: 97 cm

 

Mål:

Vekt: 62 kg

Midje: 80 cm eller mindre

 

Delmål:

 

18. nov.: 71,5 kg

6. des.: 69 kg

1. jan.: 68 kg

1. feb.: 65 kg

1. mar: 62 kg

 

____________________________________

 

 

3. nov: 73,2 kg, midje: 96 cm.

11. nov: 71,8 kg, midje 94 cm.

18. nov: 70,8 kg, midje 93,5 cm.

24. nov: 69,8 kg, midje 92,5 cm.

1. des: 69,6 kg, midje 92,5 cm.

21. des: 69,3 kg (min vekt hjemme om morgenen)

13. jan: 69,6 kg (min vekt hjemme om morgenen)

20. jan: 69,6 kg, midje 94 cm

27. jan: 68,7 kg, midje 93 cm

2. feb: 69,0 kg, midje 93 cm

10. feb: 68,2 kg, midje 91 cm

17. feb: 67,2 kg, midje 90 cm

24. feb: 65,9 kg, midje 88,5 cm

3. mar: 65,7 kg, midje 89,5 cm

10. mar: 66,1 kg, midje 89 cm

17. mar: 65,9 kg, midje 89 cm

24. mar: 65,4 kg, midje 89 cm

30. mar: 65,2 kg, midje 88,5 cm

14. apr: 65,4 kg, midje 89 cm

21. apr: 64,0 kg, midje 88 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Tusen takk for gratulasjonene! Jeg er godt fornøyd med 1. ukes nedgang. Regner med at en del av det er væskebalanse, og at neste uke er det mindre nedgang. Jeg liker uansett å få litt start på nedgangen i begynnelsen. Det gir litt ekstra motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på kurs i dag på mandagen i stedet for tirsdagen som det vanligvis er.

 

Vekt: 73,2 kg.

Ned: 0,4 kg

 

Midjemål 96 cm

Ned: 0 cm

 

Total vektnedgang: 2 kg

 

Uansett er jeg fornøyd med uka som jeg hadde 11 tp. ;)

 

Mål for neste uke må være å få 13 tp. Jeg vil helst ned 0,7 kg hver uke, men jeg vil forsøke å få dette til med å justere tp i stedet for å justere på mat. Guttungen har bursdag på lørdag og det skal feires med både familie og venner. Det gjelder å holde seg unna kakene begge dagene. Det får også være et mål for denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Blir spennande å følge med deg på veien mot dine delmål fremover. En strålende start da , eg sto bom stille første uka mi på kurs i begynnelsen av sept.

Lykke til på veien mot et lettere liv;))

 

Titter innom i ny og ne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Super nedgang denne uka: 1,4 kg! :)

 

Da er resultatene som følger:

 

Vekt: 71,8 kg

Ned: 1,4 kg

 

Midje: 94 cm

Ned: 2 cm

 

Total nedgang: 3,4 kg og 3 cm rundt midjen.

 

 

Da har jeg tro på at jeg klarer 0,3 kg neste uke også! Regner med at nedgangen neste uke blir moderat pga. at nedgangen denne uka har vært så stor, men da vil jeg nå mitt første delmål og det vil jeg være kjempefornøyd med.

 

Jeg oppnådde 14 tp og det er også litt over målet for uka. Jeg satser på at jeg klarer 13 tp denne uka som kommer. Målet er også å fortsette å loggføre alt jeg spiser. Jeg vil også prøve å spise mer på dagen i stedet for å spise en del på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad denne uka også. Jeg klarte mitt første delmål! :)

 

Vekt: 70,8 kg

Ned: 1 kg

 

Midje: 93,5 cm

Ned: 0,5 cm

 

Total nedgang: 4,4 kg og 3,5 cm rundt midjen

 

Jeg klarte ikke alle 13 tp mine, men jeg klarte 10,7 tp og det er jo ikke så verst det heller. Ny uke og jeg håper jeg klarer 13 tp. Jeg har klart å loggføre alt frem til nå, og det satser jeg på å klare neste uke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Du ser nok 6 tallet først ganske fort nå, du er jo kjempeflink, stå på:)

Herlig når det viser igjen på vekta, etter hardt arbeid og motstandsvilje for alt det gode vi kan putte i munnen...Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg klarte å se 6-tallet først :)

 

Vekt: 69,8 kg

Ned: 1 kg

 

Midje: 92,5 cm

Ned: 1 cm

 

Total nedgang: 5,4 kg og 4,5 cm rundt midjen

 

Jeg var ikke helt fornøyd med trimmingen denne uken - kun 6,7 tp. Vel - nå er uken på god vei fremover og jeg har satt meg som mål å klare 13 tp denne uken også. Et annet viktig mål er å loggføre alt jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Enda en kilo, du er jo kjempeflink....gratulerer, fortsett i samme steam...eg må skjerpe meg litt for tida, trimmen har komt i andre rekke heile forge veke og denne veka er hektisk, får passe på matinntaket...Lykke til i ny veke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet denne uken var ned 0,2 kg. Ikke så mye, men det er vel forventet at det flater litt ut når jeg har gått rakst ned de første ukene.

 

Vekt: 69,6 kg

Ned: 0,2 kg

 

Midje: 92,5 cm

Ned: 0 cm

 

Total nedgang: 5,6 kg og 4,5 cm rundt midjen

 

Det har vært en grei uke, selv om den ikke har vært optimal. Neste uke skal jeg fremdeles prøve på 13 tp, men det kan kanskje bli litt vanskelig siden vi reiser på ferie i 2 uker på lørdag. Må prøve å trimme litt på ferie også samt å holde meg i stroppene hva angår spising. Målet er å ikke legge på seg i løpet av ferien. I tillegg vil jeg prøve å trimme og gå tur hvis det blir muligheter til det. Litt utskeielse må jeg gjerne regne med, men det må være ørsmå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vekt: 69,6 kg (0 kg)

Midje: 94 cm (+ 1,5 cm)

 

Når jeg ser at jeg har satt meg et mål om 65 kg innen 1. februar, så ser jeg at det klarer jeg ikke. Jeg håper allikevel jeg kan klarer 67,5 kg til da.

 

Mål for neste uke:

 

11 tp

-1 kg

 

Nå har jeg behov for litt motivasjon til å fortsette så dette målet blir det viktig å klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 68,2 kg (-0,8 kg)

Midje: 91 cm (-2 cm)

 

Total vektnedgang: 7 kg

Total midje: -6 cm

 

Denne uka ble det 7 tp. Neste uke skal det bli bedre :) Nå har jeg blitt medlem i Elixia! Jeg har vært flink til å føre opp det jeg spiser. Det virker bra. Mål for uka som kommer:

 

Føre opp alt jeg spiser

Trimme minst 11 tp

Begynne å trene magen

Vektnedgang: 0,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...