Gå til innhold

hei alle sammen


Gjest gizmoen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her logget meg på for første gang i går. Jeg veier nå 106 og håpet mitt er å nå 75 kilo.

Jeg vet det kommer til og bli hardt for jeg er en skikkelig snopeguri, og trening er det nå så som så med. Er det noen som vil holde kontakten med meg, slik at vi kan hjelpe hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

På motiver meg forumet er vi en gjeng som skal ned 20-30kg, du kan bare komme å være med der. Det er alltid kjekt med nye folk.

Se etter linken"ned 20-30kg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her logget meg på for første gang i går. Jeg veier nå 106 og håpet mitt er å nå 75 kilo.

Jeg vet det kommer til og bli hardt for jeg er en skikkelig snopeguri' date=' og trening er det nå så som så med. Er det noen som vil holde kontakten med meg, slik at vi kan hjelpe hverandre?[/quote']

 

Jeg vil gjerne holde kontakten med deg fordi vi har samme målsetning. Jeg veier nesten 100 kg og har tenkt meg ned minst 30 kg. Jeg er en dame på 45 år. Hvor gammel er du foressten? Jeg har to gutter 14 og snart 20 år. Har vel slitt med vekten så lenge jeg kan huske, prøvd masse forskjellige kurer. Så tung som jeg er nå har jeg vel aldri vært. Har meldt meg på internettkurs som starter 9 januar. Håper å høre fra deg igjen

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...