Gå til innhold

Internettkurs?


kikk
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan fortelle meg om sine erfaringer med internnettkurs. Har meldt meg på¨ett som starter 9 januar.
Jeg "sklei" litt ut etter en stund. Det irriterte meg at kursleder ikke sendte meg mail for å etterlyse ukesrapporter eller konfronterte meg med det, synes det er liten forskjell på kurs og på å fylle ut på nettet selv, men det er kanskje som å banne i kirken? hehe Nå bør jeg vel fortelle at jeg vet nøyaktig hvordan man skal spise så hvis du er usikker på hva som er ja mat etc. så får du sikkert stort utbytte av det. Lykke til! Du er jo garantert å gå ned!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tre internett kurs og startet på mitt fjerde igår. har gått ned 25 kilo og skal nå ned de siste 8-10.. har bare positivt og si om internettkurs. for meg har dette ihvertfall virket veldig bra. Man får bra oppfølging og jeg har alltid fått svar på mine spørsmål.

 

Lykke til på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

jeg går på internett kurs nå, og synes det er helt topp,jeg har to barn og full jobb og synes derfor det er utrolig bra å kunne gå på kurs uten å måtte møte til noe spesielt tidspunkt, Det stiller jo krav til deg selv og at du følger opp selvfølgelig.

jeg skal ned flere kilo, så jeg begynner på et kurs til i slutten av januar !!

 

Masse lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre gang jeg går et slikt kurs, forrige gang gikk jeg ned ca. 8 kg.

(Kurslederen den gang var ikke så flink).

Nå er det andre dag i kurset, og har nettopp spist et deilig middag med wok-grønsaker, lett pølse med saus av mager rømmekolle og sur/søt saus.

 

Skal ned runst 10 kg.

Kanskje vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker å gå ned ti kilo til, har ikke dårlig tid og tar det steg for steg. på dette kurset har jeg veie dag onsdager, så i morgen er det registrering igjen, alltid spennende. ønsker dere alle der ute masse lykke til !!!

ha en god kveld med frustrerte fruer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tre internett kurs og startet på mitt fjerde igår. har gått ned 25 kilo og skal nå ned de siste 8-10.. har bare positivt og si om internettkurs. for meg har dette ihvertfall virket veldig bra. Man får bra oppfølging og jeg har alltid fått svar på mine spørsmål.

 

Lykke til på kurs.

 

Det er kjempebra. Når startet du på kurs første gangen?

LYKKE TIL VIDERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre gang jeg går et slikt kurs' date=' forrige gang gikk jeg ned ca. 8 kg.

(Kurslederen den gang var ikke så flink).

Nå er det andre dag i kurset, og har nettopp spist et deilig middag med wok-grønsaker, lett pølse med saus av mager rømmekolle og sur/søt saus.

 

Skal ned runst 10 kg.

Kanskje vi snakkes.[/quote']

 

 

Takk for svaret. Jeg skal ned 30 kg til sammen. Håper jeg klarer 10 på dette kurset. Har prøvd meg før sånn som mange andre rundt omkring. Hørtes godt ut det med sausen

 

Hei så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kikk. startet på første kurs høsten 2004,så jeg har jo brukt lang tid. men håper jo da at det er lettere og ikke legge på seg igjen. men det er de siste kiloene her som er vanskelige,har jo vært veldig lei slanking en periode. men er nå klar for og ta de 8 siste.

 

Lykke til på kurset. Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen der ute som kan fortelle meg om sine erfaringer med internnettkurs. Har meldt meg på¨ett som starter 9 januar.

Jeg gikk internettkurs før sommerferien, og det virket like godt for meg som et standard kurs. Jeg slapp å styre med barnevakter og logistikk... Kiloene gikk av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jannemor

jeg er veldig positiv til internett kurs. Har prøvd et før, og det gikk greit. Jeg skal starte på et nytt nå som starter 16. januar, og trenger å hente fram motivasjonen min. Jeg har spesielt positive tanker om å kunne gjøre alt hjemmefra. Godt å slippe å haste avgårde til kurs i en allerede altfor travel hverdag. Mine resultater avhenger iallfall ofte av hvor mye overskudd jeg har. I hvertfall i starten, for etterhvert som kiloene forsvinner, kommer overskuddet.

Jeg gleder meg! Lykke til alle internett-deltakere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...