Gå til innhold

Uke 34 motivasjonsrapportingsene:)


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.34 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,2 denne uke: - 4,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:72,8 denne uke:72,6 -13,4 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:80,0 denne uke:79,9-7kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 58,1 denne uke:57,4 -12,9 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:74,9 denne uke: -8,5kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:78,8 denne uke:77,9 -7,1kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:78,4 denne uke:77,5 -8,6kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:61,9 denne uke:61,6 -8,4kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 60,6 denne uke:60,5 -4,5kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:79,8 denne uke:80,2- 1,8kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke:69,6 denne uke: - 5,6 kilo

Mammantilvesla: 70,3 ned ca 10 kilo. 168. forrige uke: 68,6, denne uke: -1,7kilo

Snop: start 77. ned ca 7 kilo. 172. forrige uke: denne uke: 77. -0kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 87,6kilo.

Nå har vi slanket bort en stor person:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Som holder orden på oss. Det skal du virkelig ha.

 

Her startet dagen med at telefonen ringte. Jeg ble irritert fordi noen ringte på en søndag, hehe...Fikk litt fart på meg da jeg oppdaget at det var mandag og vi alle 5 lå i senga enda:) Men det var en bratelefon, det var lånekassen som forsøkte å orden ferdig søknaden min, så da blir det muligens penger til jul:)

 

Nå er dåpen overstått, med bitte litt action. Tanteungen min hadde falt på flisegolvet før de kom. Han ble slapp utover dagen og i 6 tiden ble han hentet med ambulasne og sendt på sykehuset. Gikk heldigvis bra, men det var en liten hjernerystelse, stakkars liten:(. Eldste gutten min ble syk og måtte dra hjem sammen med morfar og yngste sønnen min slo på seg bluesleppe.

 

Men dåpsbarnet hadde det fint og var veldig rolig og døpt ble hun. Hadde dåp på kvelden, under lysmessen. Det var kjempefint.

 

Syntes jeg greide meg bra jeg også. Ble noen kaker og en del kalorier. Oversteg inntaket litt, men ikke værre enn at jeg synes det er greit. Var jo dåp og tror ikke jeg kommer til å merke det på vekta. Men og ett stort MEN, nå ligger alle restene med ribbe og koldtbord liggene, samt alle kakene, og frister. Her ligger utfordringen for meg. Ga bort en del kaker, men det ble mange med hjem til oss også. Må vel be hjem noen på etterselskap tror jeg, så disse kakene får føtter å gå på. For jeg er en ordentlig kakemons.

 

Nei nå skravler jeg fælt. Må vell heller begynne å rydde litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se seg Snurpa!;) Synes ikke kcalnivået ble så ille når du hadde regna over jeg. Tror nok du kommer til å se nedgang på vekta på torsdag!

 

Leverpostei: Godt at det gikk bra med tanteungen din! Til tross for litt drama så hørtes det ut som en flott dåp:) Sikkert lurt å invitere noen for å få tømt kakelageret, farlig å ha sånt stående;)

 

Idag skal vi i et av to bursdagsselskap denne uka, er ikke akkurat overlykkelig over enn sånn start på en ny uke, men er det bursdag så er det bursdag... Og jeg har store planer om å begrense meg litt;) Ellers tar vi det litt med ro idag, pusler inne og vasker og rydder litt... Deilig det etter noen travle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Flinke snurpa! ;)

 

Godt at det gikk greit med gutten da, huff skummelt.. Men de tåler en trøkk disse småtrollene.. Dåp under lysmessen hørtes fint ut. Rester er en utfordring, etterpålag er sikkert ikke så dumt for og bli kvitt litt.

 

Her har dagen gått i et som vanlig. Var ute til lunsj, spiste kyllingsalat. Skal videre på middag ikveld, svogeren min har bursdag idag. Blir taco, så trenger ikke bli så ille kcal messig der heller.

 

Kan se ut som treninga mi den uka her blir en utfordring. Hvis det fryser på igjen nå blir allén her superglatt og det går ikke å komme seg opp der med verken bil eller vogn, tørr ikke ta sjangsen ihvertfall. Litt sånn småpinglete når det er glatt. Men mulig kanskje jeg får til trening imorg ettermiddag.

 

Nå har vi lagt inn bud på tomannsboligen, står til imorg kl 10, er sååå spent! Er forberedt på at hun ikke godtar det første budet vårt, er relativt lavt, men spennende å høre hvordan hun tenker, vet jo aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

da er jg tilbake etter 14 dager på jobb. Ble bare tull for meg disse ukene. Tror ikke jeg har spist så galt, men ikke trimma i det hele tatt. Men nå er det bare å beg. på igjen. Veiedag i morgen.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. da har jeg fått oppdattert siden vår.. så da er det bare å komme med nedgangen:)

 

Takk leverp, melis og lillevenn.. Koselig å bli satt pris på.. Og ja melis. Håper virkelig på resultater på torsdag. Vi får se.. Hvis jeg bare ser 79,9 skal jeg hoppe av glede... Det magiske 70tallet;)

 

I dag kom jeg meg på trening. Det var så deilig. Og jeg må innrømme at jeg ble litt lettere til sinns også-- Har ikke akkurat spist så mye kcal i dag heller. Så nå skal jeg fylle på med en skikkelig kveldsmat... Knekkis med makrell:D

 

Lykke til med veiing i morgen dere som har det...

Hanne: Godt å se deg igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor så koselig å se deg igjen!;) Lykke til med veiing imorgen!

 

Bursdagsselskapet gikk fint idag, 2 pølser i lompe og en donut med glasur. Det smakte bare utrolig godt, men helt seriøst så hadde jeg fettsmaken i munnen lenge etterpå... Alt er regnet inn og 1650 kcal er et veldig godt resultat om jeg må få si det selv:p

 

Lykke til alle som har veiing imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor så koselig å se deg igjen!;) Lykke til med veiing imorgen!

 

Bursdagsselskapet gikk fint idag' date=' 2 pølser i lompe og en donut med glasur. Det smakte bare utrolig godt, men helt seriøst så hadde jeg fettsmaken i munnen lenge etterpå... Alt er regnet inn og 1650 kcal er et veldig godt resultat om jeg må få si det selv:p

 

Lykke til alle som har veiing imorgen:)[/quote']

 

Ble visst 1770 kcal... Glemte et glass brus... Men fortsatt bra til å ha vært i bursdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bra å ha deg tilbake igjen, Hanne! ;)

Flinke Melis! ;)

 

Vi var på middag hos et vennepar i går kveld. Og der fikk vi servert pinnekjøtt og riskrem til dessert. Å så godt det var! Nå er det jul! :) Klarte å begrense meg litt da, så jeg holdt meg under 2000 kcal. Det er jeg fornøyd med!

 

I dag har mannen fri! Han jobber mye for tiden, så jeg er litt lei! Derfor skal det bli godt med en dag sammen! Vi skal ikke noe spesielt, bare kose oss hjemme. Og i ettermiddag har vi barnevakt, så da skal vi på spinning sammen. Han og gullet sover, og jeg kjenner at jeg er orntlig trøtt enda.. Så jeg skal jammen gå å legge meg litt igjen! :) Ha en fin dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 61,6 kg ned 0,3 fra forrige veke.

 

Fornøgd med det. Håper på bedre motivasjon til trening denne veka.

I dag er 8 mnd kontroll på minste mann, og så må eg få handla litt julegaver.

Ha en fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

gratulere med nedgang glajenta:)

 

Hanne: Fint du er tilbake;)

 

Melis:1770kcal er kjempebra til å være bursdag. Det er lov til å smake litt. Er en livsstil dette.

 

Snurpa: Denne uka ser du 70 tallet det er jeg helt sikker på.

 

Her gikk det litt i kakespising igår, men tror ikke det ble alt for ille. Ba hjem folk for å få bort litt kake, men jeg måtte bare forsyne meg litt:( Også dro jeg til ei vennine etter at barna var i seng. Tok med litt kake til henne også, og så måtte jeg ha ett stykke da selvsagt Men kroppen føles tynnere for tiden. Magen har vært litt forstyrra i det siste og jeg har følt meg skikkelig tykk. Dette har ordna seg og jeg føler meg mye bedre. Måtte stille meg på vekta idag(fy,fy) og den viste det jeg følte gitt. Så fortsetter det slik blir det en go'uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Huff, jeg vrikka foten igår, så fikk ikke reist på trening nå på morgenen. Mulig jeg prøver meg i ettermiddag. Har ikke noe god følelse når det gjelder resultat den uka her, tror faktisk det er mye opp.. (ja, har snikveid meg, igjen...)

 

Deilig når man sitter med den følelsen Leverpostei..

 

Grattis med nedgang glajenta!

 

Flink du er med morgentrening melis, er veldig greit og få det unna på morgenen ;)

 

Nå står budet vårt i 5 min til! Har ikke hørt noe fra sambo enda, så detta blir spennende, kanskje jeg har kjøpt hus litt senere idag..

 

Nå håper jeg foten ordner seg, vil veldig gjerne på trening idag.. Blir så skuffa hvis jeg er over 80 igjen på fredag, noe jeg helt sikkert er.. Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: gratulerer med nedgang, jeg synes 300 g er flott på en uke jeg:)

 

Leverpostei: så deilig at du føler deg tynnere (og ser det på vekta og da), det er en god følelse;)

 

Lillevenn: ja, deilig å få treninga unnagjort på morgenen, da varer den gode følelsen hele dagen! Kjipt med foten din, håper det blir bedre fort! Spennende med budet, hold oss oppdatert da!

 

Ragnhild: synes du var flink i middag igår! Riskrem som er så godt... Håper du koser deg med mannen din idag:)

 

Jeg har trent + gått litt ekstra, det ble jammen 4,8 tp så langt idag. Skal nok komme over 5 om jeg tar noen runder med rockeringen senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Fornøyd med meg selv nå, karret meg på trening og laget sunn lasagne til middag idag, ble kjempegodt :D

 

Selger aksepterte ikke budet vårt, men skal komme med et motbud imorg, så slaget er ikke tapt helt enda.

 

Blir trening igjen torsdag, det jeg får til den uka her ser det ut til.. Sambo skal på julebord imorg, jobber overtid torsdag og i helgen. Så skal vi på 7mnd kontroll på fredag. Lørdag skal jeg på julebord, det blir litt deilig, gleder meg til det altså.

 

5 tp på en dag er super innsats melis, stå på! Jeg får vel akkurat rundet 7 den uka her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig start på dagen.

Gikk på vekten i dag og den viste 75,8 kg.

Det er ned 1,2 kg på en uke.

Er utrolig fornøyd. Føler meg faktisk mye lettere:-)

Det mest fantastike er at det ikke har vært noe pes. Det er mange fristelser, men klarer og holde meg. Ønsket om å få kroppen tilbake er større:-)

Akkurat nå er motivasjonen på topp. Håper det varer. Lenge....:-)

 

Har desverre ikke fått trent noe denne uken, så det må jeg jobbe mer med.

Er imponernde å lese om hvor flinke dere er å trene.

Lite tur har det også blitt siden lillebror har vært syk. Er heldigvis frisk nå. Det er så skummelt når disse små er så syke....

 

Snurpa: så fint at du holder kontoll på oss. Ganske mange kilo som har forsvunnet.

 

Ha en fin uke videre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Gratulerer med nedgang, jenter!

Og snop....det må jeg si....kjempe bra jobba!! :)

 

Var på spinning i ettermiddag, men var litt slakk i dag, så jeg klarte ikke gi alt i dag. Skikkelig tungt! Men men, jeg fikk nå svetta litt allikevel.

Nå har jeg sett håndballkamp og venter på Bonderomantikk. Deretter skal jeg stupe i seng. Er skikkelig trøtt!

 

 

Natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Var på trening med stor ball i dag og midt i treningsøkta med å sende ballen fra side til side så sklei gifteringen av fingerern min:eek: tragikomisk:D Den er blitt for stor...hehehe.

 

Snop: gratulerer eg e IMPONERT:)

 

Til dere andre takk for hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss....

 

Vekta i dag stod på 77,9(i går var den på hele 77,5!!) men 77, 9 er det offisielle tallet. Det er 0,9 ned fra forrige uke. Og det er nøyaktig 1 år og 2 dager siden positiv graviditetstest i 5 uke av graviditeten :) All vekta jeg hadde etter det er borte minus 1 kg til. Jeg har faktisk bare 12,9 kg igjen til minumumsmålet..jøss..

 

Tross lite trim og ikke alt for fornuftig mat. Men det ble 2,9 tp. Neste uke håper jeg at alle barn er friske, og at alle rom er ferdig oppusset. Da får jeg tid til litt mere trim. hurra! :)

 

Nå skal jeg opp og gjøre ferdig siste soverom. Ha en strålende dag!!

 

Ps. Snop, gratulerer med nedgang! Det var alt jeg rakk å lese . Pluss tråden fra forrige uke, takk for positiv tilbakemelding! Im hanging in here! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 100 gram ned.Altså 60,5. Men jeg er fornøyd jeg, siden jeg gikk så mye ned forrige uke. og snittet er nå akkurrat en halv kg i uka. To uker og en kilo igjen til første mål på julaften! Det kan gå.. . Lagde julekonfekt i går, og måtte jo smake litt!

Bra jobba til alle dere som har gått ned! og spesielt til deg snop, skikkelig pangstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate altså.. nå hadde jeg laget det superlange innlegget hvor jeg har skrevet litt til allesammen.. SÅ KLARTE JEG SLETTE DET.... :eek: :)

 

Så da gidder jeg ikke en gang til.. He he..

 

Men ALLESAMMEN: Grattis med nedgang og flott innsats.. OG litt kake må vi unne oss nå i julen, men bare LITT... :)

MErker det er vanskelig.. Fristelsene lusker rundt alle hjørner.. fy og fy.. Det gjelder å ikke kjøpe med seg noe hjem.. Da blir det liggende uåpnet i butikken iallefall..

 

I dag skal jeg til frisøren. Gleder meg. Syntes det er så digg-. Få litt pleie.. Skal til fotpleien neste uke også. Må fiffe meg litt før jul..

 

I kveld er det trening. gleder meg..

 

I hele går gikk jeg rundt på shopping.. Blir jo litt av det også.. Men spiste riskrem og litt sjokolade.. Men holdt meg på 2000allikevel da.. Så da går det vel greit?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Gratulerer! :)

 

Jøss....

 

Vekta i dag stod på 77' date='9(i går var den på hele 77,5!!) men 77, 9 er det offisielle tallet. Det er 0,9 ned fra forrige uke. Og det er nøyaktig 1 år og 2 dager siden positiv graviditetstest i 5 uke av graviditeten :) All vekta jeg hadde etter det er borte minus 1 kg til. Jeg har faktisk bare 12,9 kg igjen til minumumsmålet..jøss..

 

Tross lite trim og ikke alt for fornuftig mat. Men det ble 2,9 tp. Neste uke håper jeg at alle barn er friske, og at alle rom er ferdig oppusset. Da får jeg tid til litt mere trim. hurra! :)

 

Nå skal jeg opp og gjøre ferdig siste soverom. Ha en strålende dag!!

 

Ps. Snop, gratulerer med nedgang! Det var alt jeg rakk å lese . Pluss tråden fra forrige uke, takk for positiv tilbakemelding! Im hanging in here! :D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...