Gå til innhold

Uke 34 motivasjonsrapportingsene:)


snurpa

Anbefalte innlegg

Gratulerer til deg også, all nedgang er jo supert! :D

 

Da var det 100 gram ned.Altså 60' date='5. Men jeg er fornøyd jeg, siden jeg gikk så mye ned forrige uke. og snittet er nå akkurrat en halv kg i uka. To uker og en kilo igjen til første mål på julaften! Det kan gå.. . Lagde julekonfekt i går, og måtte jo smake litt!

Bra jobba til alle dere som har gått ned! og spesielt til deg snop, skikkelig pangstart![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at man forbrenner endel kcal av å løpe rundt på julegaveshopping:)

 

Idag har jeg vært på barseltreff, ble en salat.. Ikke engang kaffelatte, men en vanlig kaffe med litt melk. Sambo er på julebord idag så jeg skal ta meg litt lasagnerester fra igår til middag..

 

Utrolig hvor mye som raser av dere her inne altså, skulle ønske det var slik her også.. Men tror ikke det gitt, forrige ukes nedgang kan vise seg og være for god til og være sann.. Men jeg SKAL ikke gi meg, under 80 er fremdeles målet til over jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Snop, Scorpiogi og Truten!:D

 

Snop: det var en ordentlig pangstart, det gir god motivasjon til å fortsette!

 

Scorpiogi: nå renner kg av deg jo! Det fortjener du virkelig:)

 

Truten: det kan jo gå litt i rykk og napp med nedgangen, men et gjennomsnitt på 0,5 kg i uka er jo kjempebra!

 

Ragnhild: ikke alltid at man har like mye å gi på trening, og om jeg ikke husker helt feil har du vært på spinning BÅDE lørd. sønd.og tirsdag?? Da er det ikke rart om kroppen din er litt sliten;)

 

Glajenta: hehe, tror du må få tatt inn ringen din ja, mannen din blir vel ikke spesielt glad om du går uten!!

 

Snurpa: viktig å pleie seg selv litt, deilig å føle seg fresh til jul!

 

Lillevenn: hvordan går det med huskjøpet? Har de kommet med motbud?

Så flink du var på barseltreff idag!

 

Har vært på venninnelunsj idag og det var som alltid kjempekoselig. Ble et rundstykke + kaffe latte på meg og 1,6 tp så jeg er skikkelig fornøyd idag jeg og:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink som alltid, Melis! :D

 

Lillevenn: Jeg heier på deg, og at du klarer målet ditt! Ikke gi opp! :)

 

Jeg kommer til å ta veiedagen min i morgen i stedet for fredag denne uka. Tror ikke jeg har gått ned noe særlig, men håper på litt!

Har vært flink med maten i dag. Men har ikke fått trent. Gikk en rask tur på butikken i formiddag, så ble et trimpoeng da. Ellers har dagen gått i ett, har hatt besøk og har vært på besøk. Nå har jeg besøk av lillebror. Travel dag med andre ord, men vi slapper av med tv nå, og det trengte jeg. Så sliten! Har en tendens til å fylle opp dagene mine litt vel mye. Har to avtaler i morgen og to på fredag. Er vel ikke så lurt nå midt oppi all juleforberedelser. Jaja, det er jo hyggelig og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring, super motivasjon! :D

 

melis; jepp, selger kom med motbud men kun 50 000 ned og da er det fremdeles 100 000 over det vi er villige til å gi.. Er jo ikke helt tapt enda, vi er eneste på banen.. Men sånn som markedet er nå er ikke den boligen verdt det hun skal ha for den. Så får se om hun rikker seg litt til.. Har veldig lyst på det, men ingen vits å betale mye mer enn det som er markedsverdi. Da kan man heller vente til neste mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: grattis med 200 g ned! Jeg synes det er veldig bra jeg, men skjønner at du hadde håpa på mer, kanskje det blir et stort hopp ned til neste uke??:D

 

Snurpa: Gratulerer med 70 tallet!!!:)

 

Jeg har også veid meg idag og vekta viste overraskende 57,4 kg:) Ned 0,7 kg og totalt 12,9... Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Målet er nådd, men som nevnt før så fortsetter jeg fram til julaften, 2 uker til. Etter det er det om å gjøre å holde vekta gjennom jula:eek:

 

Nå skal jeg avgårde på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord fra dere alle. Håper bare neste veiing er like positiv. Er redd den ikke blir så bra. Hadde nemlig bursdag besøk i går. Tok en litt sunnere vri med masse sunt på koldtbord, og ingen kaker:-)

Hadde boller og pepperkaker til kaffen, men ikke mer. Hadde gidd beskjed på forhånd, og alle var egentlig ganske gla for det. Blir så mye i juletiden.

Skal på julebord på lørdag, og ha enda et bursdagbesøk på søndag. Da har jeg lovet kaker:-)

 

Får fremdeles ikke mye tid til trening, men føler jeg går og løper hele dagen. Håper det hjelper litt.

Skal ta tak i treningen i 2009....

 

lillevenn: ikke gi dere på budet. det er kjøpers marked nå. Lykke til. Vi må få oppdatering.

 

glajenta: ikke verst nå man blir så slank at ringen faller av. Du får teipe den fast på neste trening, sånn som håndball jentene gjør.

 

Scorpiogi: ned 0,9 er jo fntastisk. gratis!!! alltid kjekt å se et nytt ti-tall.

 

Snurpa: utrolig kjedelig å miste alt. Sånn er det i denne dataverden. Jeg håper og tror at shopping hjelper på forbrenningen. Hadde vi gått med skritt teller, hadde den glødet:-) Grattis med nytt ti-tall!!!!

 

Ragnhild: All nedgang er bra. Tenk hvis du ikke hadde gått på grete roede, hadde du sikkert gått opp i denne advents tiden;-)

 

Melis: Fantastisk med ned 0,7. Håper jeg klarer å holde motivasjonen opp like lenge som deg. Imponerende....

 

Alle som ikke er nevnt, men ikke glemt. Lykke til videre.

Må skifte en bæsje-bleie!!!!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er så gode resultater den uke her, godt jobba! :D

 

Grattis med 70 tallet snurpa! :) Det fortjener du, helt sikkert enda bedre resultater neste uke.

 

Budrunden er foreløpig lagt på is, gjelder og være litt kald.. Vi traff selvfølgelig på en selger som ikke hadde kjøpt nytt men flyttet tilbake til mannen, så hun sitter ikke sånn veldig hardt i det. Men fint for henne at det har ordnet seg da, hehe..

 

Skulle på trening kl 10 idag, men jeg hadde klart å skru av vekkeklokka, også våknet ikke snuppa før ni, da rakk vi det ikke. Fryktelig dumt, får ikke trent i ettermiddag heller. Merker det at det er liksom ikke bare og hive seg rundt lenger når man har en liten en også. Kan bare se for meg hvordan det blir hvis vi forsover oss når jeg har begynt å jobbe igjen.. Haha!

 

Jaja, helga er det selskap med familie imorg deretter julebord på lørdag.. Blir sikkert masse kcal, huff, jo nærmere jul man kommer jo fler utfordringer blir det.. Men greit og være inne i en god tralt så det ikke blir så veldig vanskelig og starte opp igjen på nyåret. Skal holde det gående jeg altså, tror til og med jeg skal prøve å presse inn litt trening i romjulen også, selvom vi skal bort omtrent hver dag :) I mellom alle juleselskapene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

77.5kg, ned 0,9 kg, ser ut som det har løsnet nå. 99cm rundt livet, så under meter`n rundt:)

 

Snop: Grattis med nedgang. Wow, det var mye:) Herlig.

 

Glajenta: At ringen faller av er ett kjempebra tegn.

 

Scorpiogi: Gratulere med nedgang til deg også. Fortsatt dårlig med trim til meg. Dagene går så fort nå før jul, uten at det er noen unnskyldning.

 

Truten: Gratulere til deg også. Nå er du nærme delmålet ditt. 1kg til jul er absolutt mulig. Jeg mangler 0,5 til jul, håper jeg klarer det.

 

Ragnhild: gratulere med nedgang til deg også. All nedgang er nedgang:)

 

Snurpa: Endelig er 70 tallet der. Gratulere så mye.

 

Melis: jeg sier bare wow. Må være herlig å ha nådd målet sitt.

 

Jeg og min kjære har 10 års jubileum idag, så ikveld har vi barnepass, da blir det middag ute. Tenk at 10 år har gått da:) Skal kose meg, men prøve å holde meg innenfor kcalgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: gratulerer med 0,9 kg ned, det er supert!! Og gratulerer med 10 års jubileum:) Håper dere får en kjempe koselig kveld!

 

Lillevenn: virker som dere hadde litt uflaks med selgeren dere møtte på. Håper hun senker prisen litt når hun får tenkt seg litt om!

 

Takk for hyggelig ord jenter! Begynner å innse at jeg faktisk er i mål, det er en deilig følelse;)

 

Idag skal vi på lekeland med største snuppa, deilig å gjøre litt sånne ting når jeg går hjemme. Neste år har vi jo ikke samme mulighet...

Kjenner at jeg står foran en helg med mange fristelser, får prøve å komme meg gjennom uten å ta helt av på kcal fronten!

 

Riktig god helg damer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! Det er gøy at det er så mange flinke her! Det er iallefall med på å motivere meg! :)

 

Jeg skulle egentlig bort og trodde ikke jeg fikk veid meg i dag. Det ble ikke noe av allikevel, men vekta står på det samme som i går, så da er det ikke noe endring der desverre. :D

 

I kveld skal jeg ha søster og bror på middag. Tror det blir taco. Det er en stund siden jeg har hatt, og nam nam det er så godt! Og så går det jo ann å spise det uten at det blir altfor mange kallorier...

 

Ha en god helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta viste 80,2, var ikke så avskrekkende som jeg først trodde. Målet om under 80 til jul er fremdeles innen rekkevidde.. Rekker ikke skrive så mye nå, skal på 7 mnd kontroll med snuppa.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer leverpostei. Ned 0,9 er utrolig bra.

 

Skal på julebord lørdag, og bursdag besøk på søndag. Må prøve å holde meg i nakken:-)

Skriver mer på søndag. Må prøve å vaske huset ferdig før storebror kommer hjem.

 

God helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk melis, håper ihvertfall det :D

 

Kvelden igår gikk vel som forventet egentlig, gadd ikke registrere kcal engang jeg. Er ikke sikkert det blir fult så ille ikveld, har kjøpt tørr hvitvin og det skal serveres tapas. Skulle gjerne trent idag men sambo jobber så ingen bil.

 

Neste uke er det også noen som skjer hele tiden.. Jeg tror jeg skal få trent et par økter ihvertfall. Satser på tirsdag, torsdag og fredag.. Muligens lørdag og søndag.. Tror ikke det blir alle de dagene, men hadde jeg fått til det hadde det jo blitt stjerne i boka! Sambo begynner ferie til fredagen, så da er det enda lette å sanke inn en del trimpoeng sånn rett før jul.

 

snop og melis; kos dere på julebord idag, det skal jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helgen er over oss med fullt av fristelser:)

 

Men vi skal ikke la oss knekke av det..

 

I dag skal jeg og gull til mamman min for å bake lussekatter. det er så koselig. OG jeg må nok smake på en lussekatt. Det har jeg bestemt meg for..

 

I går kveld hadde vi pizzakveld og superchips kveld:D Jeg spiste fire biter pizza og noen håndfuller med chips.. Endte opp på 1900kcal i går, så det er ikke ille til å ha kosekveld syntes nå jeg. he he.

 

N¨å skal jeg snart reise på trening. Ta meg en skikkelig runde i dag.. Blir nok ikke noe i morgen så da er det fint å få til i dag.. Også på mandag igjen. Var en liten tur på trening på torsdag også. Men da begynte gull plutselig å gråte så mye, så da ble det bare en halv time.. Men det var det det var.. det var andre barn der som gråt så fælt og da ble nok hun veldig påvirket.. Syntes ikke det var noe godt jeg da. Jenta mi gråter nesten aldri, bare blid og fornøyd og da gjør det så vondt i mammahjertet når hun gråter så hun hikster:(

Mulig jeg er pysete, men vil ikke at hun skal være redd når jeg er på treninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og jeg bestilte meg salat. Bestilte ren salat, men hadde fetaost og dressing, så noen kcal ble det, men ikke så mange som om jeg hadde bestilt meg biff og pommes frites. Såå jeg er utrolig fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Det går sååå trått med treningen til meg. Bestemte meg for å melde meg ut av 3t. Syntes det ble alt for dyrt når jeg trener såå sjelden. Har en mann som jobber mye overtid, og da er det vanskelig å få det til å gå opp med trening på kveldene. Dessuten må jeg bare innse at når studiene begynner igjen og jeg starter med pendlingen vil ikke treningsstudioet bli prioritert.

 

Men har tenkt på å gå til innkjøp av ett treningsapperat hjemme da. Har tenkt å lagge i litt, så samvittigheten tar meg dersom jeg ikke trener. Er ikke så glad i tredemølle, men tenkte kanskje på ellipsetrener. Noen som har erfaring med en slik. Betaler over 3000kr på 3t i året, så om jeg bruker 6000,- på ett apparat hjemme, så er ikke det så ille.

 

Lørdagen gikk forresten ganske bra. Ikke for mange utfordringer. Tror nok jeg skal greie 77 før julaften.

 

Synes vi alle er så flinke for tiden og det virker som alle går nedover. Kjempebra i denne førjulstiden. Synes vi alle skal gi oss selv ett klapp på skulderen:) Fortsetter vi slik når vi vårt mål på rekordtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke jenter dere har vært Snurpa og Leverpostei:)

Hvordan gikk det med lusekattene Snurpa?:D

Leverpostei: har ikke erfaring med ellipse maskin, men hørtes ut som en god ide om du ikke kommer deg til treningsstudio!:)

 

Tror jeg greide meg greit igår, ca 2000 kcal, og det er helt greit med både bursdag og julebord. Idag skal vi bort på julegrøt så det blir vel et par utfordringer der og... Jeg skal være glad om jeg bare har greid å holde vekten gjennom denne helgen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...