Gå til innhold

uke 35 motivasjonsrappotingser:)


snurpa

Anbefalte innlegg

74,2

 

Opp 1,8!! Ble faktisk skikkelig lei meg...Og jeg trodde nesten ikke det gikk ann å gå opp så mye på en uke... Men jeg kan bare takke meg selv, for jeg vet jo at jeg har vært ekstremt lite flink denne uka! Minimalt trening og maksimalt usunn spising!

Det jeg håper jeg får ut av dette er et skikkelig spark bak sånn at jeg ikke lar det gå over stokk og stein i jula! For dette synes jeg var skikkelig pyton!

Nytt mål:

Er kanskje feig....men målet for jula blir å holde meg under 75! Ikke at jeg ønsker å gå opp ivekt, men jeg frykter det kan bli litt sånn siden vi blir borte i nesten 3 uker. Da blir det vanskeligere å være flink med maten, og uten tilgang på Elixia blir det mindre trening også. Vi har planer om å gå turer, pluss at jeg skal trene på elipsen til mor når vi er der. Jeg skal prøve å være flink iallefall!!

 

Så skal jeg komme sterkere tilbake i januar. Kjempe klar for det, Snurpa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ned 1,2 kg, kjempeglad. Trodde virkelig ikke det skulle bli så mye denne uka. Jippi. Målet til jul var 77 kg og det har jeg oppnådd

 

Gruver meg litt til julen når det gjelder mat. Sist jeg slanka meg, etter at jeg fikk nr 2, gikk det skeis i julen og jeg ga opp slankinga og kg kom på igjen. Det har jeg ikke tenkt at skal skje denne gangen! Skal kose meg i jula, men alt med måte. Har handla inn julegodteriet og synes det er helt forferdelig å ha det i skapet. Er såååå svak for godt. Men sist unna jeg meg ikke noe godt underveis i slankinga, det har jeg gjort denne gangen, og satser da på at ikke suget blir for stort.

 

 

Gratulere med nedgang til alle dere som har gått ned. Kjempebra.

 

Lillevenn: Gratulere med huskjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 kg.. Greit, men ikke helt fornøyd.. Har bestemt meg for at jeg tar en veiedag lille julaften. Blir veldig mye mer motivert til å holde meg i skinnet hvis jeg har klart under 80. Målet er vel at jeg skal klare og holde meg unde r80 i jula, men det spørs det nå siden jeg ikke har gått ned mer. Får vel si meg fornøyd hvis med 81 kg. Er så lei dette hersens 80 tallet altså!

 

Idag skal vi på kontraktmøte, iløpet av dagen er huset vårt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Først Gratulerer med Huskjøp lillevenn, det må da være årets julegave, ingenting er som å få sitt eget.

 

Scorpiogi, snop, melis og leverpostei: Grattis med nedgang, veldig bra.

 

Ragnhild og Snurpa: Kjedelig at vekta har gått opp, men det er ikkje lett å holde seg til dietter i disse tider. Vi må vel alle starte på nytt over nyttår, lykke til i julen. Og all trening er et kjempe pluss i juletida, det holder forbrenningen i gang:)

 

Er besatt av vekta for tida og det er ikkje bra, har veiedag lilsje julafta, og trur kanskje eg må be mannen min gjømme den i jula. Orker ikkje å stige på vekta ørten ganga. 1 nyttårsdag er en torsdag og eg kjem til å veie meg på torsdager neste år.

 

Ellers så er midjemålet krympet til 79 cm, men eg ser stort potensiale enda på magepartiet. Må bli litt meir strukturert i rockering bruken og trening av mage.

Håper å få skikkelig motivasjon til det over nyttår, vil jo bli bikinifin til sommeren:cool:

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Snurpa, ser ut som mange er litt fraværende om dagen, ganske travelt i disse dager! Får håpe vekta er litt snillere med deg etter en skikkelig dorunde;) Jeg veier meg ikke 1. dag jeg heller, men tar veiedag på julaften istedet. Bare heng deg på det om du vil!:D

 

Ragnhild: kjipt med oppgang... Det er ikke lett å holde fokus denne tida på året. Det tror jeg er noe mange av oss sliter med, også alle de som ikke prøver å gå ned i vekt. Det er ikke for ingenting at treningssenterene har stappfullt hele januar mnd... Skjønner at du er lei deg, men som du selv sier, snu det rundt og blir motivert til å holde igjen litt, ihvertfall noe av tiden;)

 

Leverpostei: wow, du suser jo nedover! Grattis med 1,2 kg!! Jeg som deg gruer meg litt, er redd for å miste kontrollen. Vi skal ikke bake noe før på mandag, det er også den dagen vi skal handle inn julegodtet. Tør rett og slett ikke handle det før jeg... Tøft av deg å klare å la det ligge i skapet, det står det respekt av!

 

Lillevenn: du når fortsatt under 80 før jul, det er jeg helt sikker på:)

 

Glajenta: sikkert lurt å gjemme vekta ja, om du er litt opphengt om dagen. Det kan skape mye unødig frustrasjon om man ikke alltid ser det man hadde håpet på, vekta svinger jo mye fra dag til dag!

 

Her er det fortsatt rolig, lille er syk enda så ikke så mye å gjøre med det. I tillegg har jeg vondt i hofta så jeg halter litt når jeg går... Håper det er over til imorgen så jeg kan komme meg på trening! Ellers håper jeg at jeg skal klare å holde en smal helg før jula kommer for fullt neste uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spises det ribbe, medisterkaker og pølser. Til dessert oppigjennom har det vært litt forskjellig, men i år blir det karamellpudding, den beste desserten jeg vet, men selvfølgelig også den som er slemmest mot sideflesket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Med ei mor fra oslo gryta og en far fra vestlandet er eg vant med både svine ribbe og ribbe(pinnekjøtt). Men sida vi bur på vestlandet blir det tradisjonsrik ribbe(pinnekjøtt) med poteter og kålrotstappe blandet med tjukk kvit saus og ribbefett, nam nam....dessert er fruktsalat med krem, hakka mandler og hakka kokesjokolade. Aldeles nydelig=) gler meg allerede. I år blir det første jul med bare familien i egen heim, nytt og spennande å skape si eiga jul og egne tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille har det sjeldent vært her inne... Håper det går bra med dere alle sammen med både juleforberedelser og julefristelser!!:D

 

Føler meg så bra i kroppen etter den treningsøkten igår til tross for nok en natt med lite søvn... Mannen min har heldigvis juleferie nå så vi kan dele på om natta og idag har han er velfortjent sove_lenge_morgen! Litt deilig å pusle rundt aleine med ungene også, eldste dattera mi skravler som en foss, he he:p Blir nok ikke så mye trim idag, skal handle de siste julegavene, men litt bevegelse blir det jo allikevel... Ha en fin adventssøndag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, melis er stille her inne.

 

Ikke blitt like mye trening den uka her, men det skyldes delvis huskjøp. Skulle trene fredag men da ble det kontraktmøte. Men håper på trening ihvertfall imorg, mulig også lillejulaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stunder mot jul, så alle er vel i julemodus nå. . Selv har jeg ikke vært innom siden torsdag, ,Og ikke registrert maten engang. Det er første gangen! Men med julekoltbord fredag kveld og julelunsj i går blir det så vanskelig å huske hva man har spist. Waldorfsalt, røkelaks, pølser og lefse osv. . litt kake ble det jo. . Hadde så positiv rapport på onsdag at jeg tror jeg slapper av litt, men vil ikke la det flyte ut heller! Tok en snikveing i dag, og da var det naturlig nok opp 500 gram. . Men jeg føler nå at jula har startet og jeg har egentlig bestemt meg for å ikke være så fanatisk , men kose meg i jula! Og jeg tror nok jeg skal holde meg innenfor de helt syke utskeilsene iallefall. Har egentlig veiedag julaften, men rapporterer lille i stede. Så venter jeg til torsdag 1, jan igjen og rapporterer derfra på torsdager tenker jeg. Og Snurpa; ja, etter jul er det full fokus på de siste par kiloene!

Gladjenta: man blir litt sprø av å gå på vekta hver dag ja! Vi skal bort i jula, og da slipper jeg problemet. .

Melis: Grattiss med nedgang tross utskeielser. Samme som skjedde meg meg, kunne ikke tro jeg hadde gått ned. . Og nå syns jeg du ikke skal få så dårlig samvittigeht om du koser deg litt med julegodter. Du veier bare 57!! Og du har gått ned masse! Ta en skål for deg selv nå, og nyt litt!!

Leverpostei: Fantastisk flink rett før jul!

Ragnhild: Du har også vært så mye flink, så ikke gå i kjellern nå. bedre lykke over jul!

 

Julemiddag hos oss er ribbe( svin altså) Med tradisjonelt tilbehør. Og Multekrem til dessert. 1. dag er det lutefisk. Syns det er kjempedeilig og!

Er veldig spent på hvor mye jeg veier 1 nyttårsdag. Håper under 60.

Ha en koslig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet tilbake fra en herlig 2 ukers ferie på Gran Canaria. Det har blitt mye utskeielser på ferien, men mindre enn det vanligvis pleier å være allikevel. Jeg er litt usikker på hvordan det er med vekten fordi nå må jeg jo veie meg på min egen vekt, men i går morges så stod den på 69,3 kg. Egentlig tror jeg at det er litt opp fra før ferien, men nå får jeg jo bare registrere den enn så lenge. Uansett så er det ikke så veldig stor endring :D

 

Jeg har ikke klart å lese alle innleggene her ennå, men jeg har fått med meg at dere er flinke og går ned selv om det er noen utskeielser her og der. Det er bra!

 

Nå må jeg tilbake til julebaksten. Ha det fint så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Jaka!:D Ser ut som du har greid deg strålende på ferie!

 

Idag har det vært julehandling og rengjøring av huset. Er ganske sliten nå!! Mannen har bakt julekaker idag så noen smaksprøver har det blitt... Men jeg følger rådet ditt Truten og koser meg med god samvittighet;)

 

Lykke til med veiing imorgen dere som skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...