Gå til innhold

uke 36motivasjonsrapportingser


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.36 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,2 denne uke:-11,8 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:79,7 denne uke:-7,2kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 57 denne uke:55,3 -15 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:74,9 denne uke: -8,5kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:77,7 denne uke: -7,3kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:76,3 denne uke: -8,6kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:60,9 denne uke:60,9 -9,1kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 59,4 denne uke:58.9 -6,1kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:80 denne uke:80,2- 2kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke:69,3 denne uke: - 5,9 kilo

Snop: start 77. ned ca 7 kilo. 172. forrige uke:75,4 denne uke:74,6 -2,4kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 84,1kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens,,

 

Jeg lager en ny tråd for denne uka jeg.. Selv om vi sikkert ikke kommer til å være så aktive.. Også har jeg fjernet noen ifra listen som vi ikke har hørt ifra på en stund.. Så får de heller hoppe inn igjen når de føler for det..

 

Jeg har ikke vært veldig aktiv her i det siste.. Men det er pga at jeg har blitt syk..

 

Urinveisinnfeksjon som har gått til nyrebekkenbetennelse.. Så her er det null trening iom dagen..

 

Vekta i dag viste 79,7 da. så var fornøyd med det.. Håper bare jeg klare å holde det gjennom julen nå da, så kan jeg starte på igjen i januar:)

Da skal jeg virkelig gi jernet..

 

Nå har vi pyntet juletre.. Så koselig..

 

I morgen skal jeg bare kose meg..

 

God jul damer hvis jeg ikke er innom.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallon alle sammen.

har ikke vært så aktiv her i det siste. det er jammen travelt med jul.

skal feire jul hjemme i nytt hus, og vi blir elve rundt bordet. (flyttet inn i juni) gleder meg til å lage vår egen jul for første gang.

men det er mye jeg skal tenkes på.

skal servere tradisjonell pinnekjøtt med kolerabistappe. herlig.

skal bruke dagen i dag til å vaske litt i huset, det meste er gjort, besøke barnas oldemor, skrelle poteter og kolerabi, og avslutte dagen på sofaen med alle guttene mine og hjemmelaget pizza.

da er det ikke noe mer stress, bare kos:-)

 

tilbake til veierapport. har som sagt vært en hektisk uke, så jeg har ikke hatt superkontroll på hva jeg har spist.

har vært utpå skjokoladekjøret 2 ganger. og da snakker vi om mengder.

overraskelsen ble stor da det sto 74,6 på vekten:-)

ned hele 0,8 kilo. utrolig kjekk veiing:-) målet til jul var 75, så det klarte jeg. jippo!!!!!

målet for julen er å holde meg under 75,5.

 

er nok ikke så aktiv her i julen, men satser på å komme med veierapport tirsda om en uke.

 

god jul alle sammen.

nyt julen, og kos dere, men med måte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Nyrebekkenbetennelse, au,au, stakkar deg Snurpa. God bedring og 79,7 er jo bra:) Vi satser på å holde oss under 80 nå, ikke sant?

 

Gratulere med nedgang Snop, 0,8 er kjmpebra.

 

Jeg kommer til å følge veiedagene mine, så fredag blir det veiing. Blir spennende å se hvordan det går i jula, men jeg sliter allerede. I går ble det både kaker og sjokolade, samt at det ble pepperkaker dagen før der også. Men håper å holde meg under 77.

 

 

God jul til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig, vekta viste 58,9 i dag! Altså ned 500 gram. Og jeg som ikke har registrert maten engang! Akkurat som kroppen er i gang, og da går det liksom automatisk. Eller så er det jeg som ubevisst spiser kun det jeg trenger. vet ikke. . men jeg klager ikke!! Da har jeg litt mer å gå på å jula og!

Så nå pakkes det, og snart bærere det hjem til mor! Og i morra spiser jeg hærlig julemiddag med verdens beste samvittighet!

Snop: ser ut til at det skjedde det samme med deg, nedgang tross utskeilser. Kos deg videre.

Snurpa. god bedring, og lykke til med å holde deg under 80 i jula!

Melis: godt å høre du fulgte rådet mitt og koser deg med god samvittighet, fortsett med det!

Leverpostei: Selv om du har kost deg litt, høres det ut som du gjør det i kontrollerte former! tvi tvi med å holde deg under 771.

 

Da sier jeg god jul til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 60,9 kg samme som forrige veke. Har tatt juleferie, må nok innrømme det. Ingen trening, eller bevisst slankeveke dette her. Men men det er greit, no tar eg ferie og ønsker dere alle ei god jul. Ny start 01.01.09 Kos dere og husk at det ikkje er mellom jul og nyttår vi legger på oss, men mellom nyttår og jul:D

 

God ide å begynne på uke 1 fra nyttår. Eg har tenkt å skifte veiedag også til torsdag sida det er 01.01.

 

God jul:)

 

Klems fra Glajenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper for all del at du holder deg under 771 leverpostei :)

 

Grattis med nedgang alle sammen, jeg glemte å veie meg idag tidlig, så tar det imorg. Tror fremdeles det ikke er noe nedgang.

 

Jeg er fremdeles forkjøla og null smaksans.. :D Krysser fingrene for at den er tilbake imorg.

 

På nyåret blir det nok endel pakking og flyttestyr, men skal nok få til endel trening for det. Når vi får flyttet til det nye huset bor vi 5 min unna treningssenteret og det er supert!

 

Jeg rapporterer kanskje inn imorg vekt, hvis ikke får dere ha en riktig god jul! Kos dere og slapp av også skal vi heie hverandre videre i 2009. Takk for all oppmuntring og støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellow folkens.. Koselig å se at det er såpass med liv her.. det hjelper litt nå som fristelsene melder seg i kø her:(

Men jeg skal prøve alt jeg kan å holde meg under 80 i jula.. så lenge jeg gjør det skal jeg være veldig fornøyd.. :D

 

det som er dumt er at jeg ikke får trent noe særlig pga at jeg går på antibiotika.. Men klan sikkert gå noen turer utover i julen.. formen må liksom bli litt bra også..

 

Grattis med nedgang alle sammen. Syntes det virkelig er flott med tanke på hvilken tid vi er inne i nå..

 

GOD JUL alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten og Snop: gratulerer med nedgang begge to:)

 

Glajenta: ta deg en velfortjent ferie nå. Bedre at det står stille enn at det går opp!:D

 

Lillevenn: koselig at en til skal veie imorgen, tvi tvi:) Håper du blir bedre av forkjølelsen, kan ikke miste smakssansen på julaften, det hadde vært blodig urettferdig!!

 

Idag har jeg vært på trening igjen, 3,5 tp er jeg godt fornøyd med! Deilig med en siste innsats før all julematen. Vi skal ha oksestek og litt ribbe, ikke helt tradisjonell middag, men veldig godt uansett! Ellers begynner jeg også å bli forkjøla nå, men håper at formen ikke blir altfor ille med alle selskapelighetene som står for tur i de neste dagene! Ha en koselig lillejulaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevenn: kos deg nå og la vekt være vekt;) Snart er det et helt nytt år med nye muligheter!!

 

Veierapport fra meg idag er nesten ikke helt til å tro... 55,3 kg. Ned 1,7 kg sist uke!?! Skjønner ikke helt hvordan disse kg plutselig ramlet av i innspurten her, men mulig det jevner seg litt ut. Hadde mye trim og lite mat igår... Nå har jeg altså rundet 15 kg og målet er mer enn nådd!!:D Nå skal jeg holde vekta i jula så godt jeg klarer, rundt 56 er greit å lande på synes jeg... Så er det om å gjøre å holde seg stabil framover...

 

MEN nå er det julefeiring som står for døra. Ønsker alle dere flotte jenter en GOD JUL!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffamei så ekkel jeg føler meg.. I to dager nå så har jeg ikke gjort annet enn å spise..

Ikke har jeg trent på over en uke og føler meg så DRITTTTT:..

 

Uff.. Nei i dag skal jeg beherske meg.. Spise normalt. I går så bare åt og åt jeg helt uhemmet.. Akkurat som om jeg ikke hadde sett mat før. Flaut altså..

 

Noen vektrapport kommer jeg ikke med i dag.. Har veiefri i jula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke vært mange innom i dag ser jeg.. Skjønner det godt:)

 

JEg har vært i juleselskap i dag.. Kjempekoselig og jeg klarte holde meg i hektene.. Er kjempefornøyd med dagen i dag.. Det har gått superfint. Ligger på litt over 2000kcal.. Og det er ikke så dårlig til å være nå i jula;)

 

i morgen skal jeg prøve meg på litt trening.. men har fortsatt litt vondt m tanke på nyrebekken.. Så er ikke sikker. Får se an.. Jeg blir så ekstra stiv og får vondt fordi jeg ikke får trent... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

De to siste dagene har gått i å SPISE. Takler ikke helt dette at det er såååå mye god mat tilgjengelig. Får prøve å ta meg sammen, ellers så blir det pause fram til nyttår. Litt kontroll hadde det vært fint å ha. Veiedag imorgen, så da får jeg se hvor ille det er. Men koser meg i jula det gjør jeg , sammen med venner og familie. Det er det som er så fint med jula, at man kan kose seg ordentlig med sine.

 

Det positivet er at jeg fikk satt opp ellipsetreneren idag. Gjorde det så og si alene*stolt*. Fikk til 3 tp etterpå, så det veier litt opp for all maten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa og Leverpostei: syntes dere er kjempeflinke altså! Jeg har verken registrert kcal eller trent.

 

Forkjølelsen herjer meg fremdeles så smakte ikke noe julematen hverken igår eller idag. Er jo forsovidt greit, har nok spist mindre enn hva jeg ellers ville gjort. Håper jeg har smakssans til vi skal ha pinnekjøtt iløpet av julen, (fettbombe men jeg må ha pinnekjøtt iløpet av julen). Tenkte kanskje jeg skulle karre meg på trening imorg, men er så ufattelig sliten etter julaften. Vi sov borte og snuppa hadde ingen god natt inatt, vært borte på juleselskap idag også. I.o.m at den timen er så tildlig imorg får jeg se hva jeg gjør, setter ihvertfall ikke på noe vekkerklokke.

 

Jaja, nå skal jeg hoppe i køya, supertrøtt..

 

Håper dere koser dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!:)

 

Snurpa: synes du er kjempeflink som henter deg så raskt inn igjen, disse vanene vi har innarbeidet sitter nok bedre enn vi tror noen ganger!:D

 

Leverpostei: imponert over ellipsemaskin bygging og trening. 3 tp er kjempebra!!

 

Lillevenn: kjipt at du ikke har fått smakt den gode julematen! Bra at du ser det positive i det, mindre kcal inn. Håper du får smake litt pinnekjøtt da!!

 

Jeg føler meg litt mettet av mat og diverse nå kjenner jeg. Igår kveld snublet jeg over sjokoladeskålen som var igjen fra julaften, det føles ikke akkurat så bra idag. Ellers har det gått helt greit. Fruktsalat med is til dessert 2 dager på rad, men også litt kake da... Maten på julaften var sunn nok, men i selskapet igår ble det mye myke oster og loff rundstykker osv. Og enda skal vi bort idag også!!:eek: Men før det skal jeg en tur på sats og trimme litt, det skal bli godt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Vekta har stått stille, altså 76,3, får vel si seg fornøyd med det i jula. Nå har det seg slik at kg kommer som gjerne noen dager etter at kcal er inntatt, så det er enda mulig jeg går opp i mellomjula. Men den tid den sorg.

Idag er det bort på middag igjen. Og imorgen kommer det folk på middag hos oss. Utfordringene står bare i kø.

 

Fortsatt god jul til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...