Gå til innhold

uke 36motivasjonsrapportingser


snurpa

Anbefalte innlegg

Jepp leverpostei, satser på at det renner av meg på nyåret :D

 

Holdt på å hoppe på vekt idag tildig også, men droppa det.. ingen vits. Reiser på hytta noen dager nå, det blir det ihvertfall ikke enkelt med slanking! Må nesten spise det som blir servert, skal ta med all julegodisen i huset oppover da, sånn at andre kan spise opp den, da er det ihvertfall ute av hus. Ikke blir det store aktivitetsnivået heller, snuppa er ikke stor nok til pulk (ikke har vi heller), så da begrenser det seg. Er nok en 15- grader der også. Kan hende det blir en liten gåtur, spørs hvor godt det er måket rundt omkring. Kanskje vi reiser ned til Lillehammer en dag. (hytte på sjusjøen)

 

Jaja, fortsatt god romjul jenter, jeg kommer hjem igjen den 30, har nett på hytta men vet ikke om jeg får stikki innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: å stå stille på vekta er jo supert i disse tider:) Så flink du er med trimmen!

 

Lillevenn: håper du koser deg på hyttetur!:)

 

Snikveide meg idag jeg og... Og det var bare bedrøvelig... :D Har ikke ført inn kcal siden lillejulaften så idag er det bare å begynne å registrere igjen. Det har egentlig vært litt deilig med en pause, men jeg har tillatt alt for mye godis... Nå er heldigvis alle selskapene over og det er bare nyttårsaften igjen. Skal trene på sats etterpå så jeg håper følelsen er litt bedre senere idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyttetur = katastrofe matmessig!! Vet ikke hvor stor skaden er enda, det tar vi på fredag.

 

Nytt år nye muligheter, 1 nyttårsdag er det påan igjen :D

 

Godt Nyttår, og skåål for en ny start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...