Gå til innhold

UKE 1 Motivasjonsrapportmødre


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.1 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,2 denne uke:-11,8 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:79,7 denne uke:80,3-6,6kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55,3 denne uke:56,1 -14,3 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:74,9 denne uke: -8,5kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:77,7 denne uke: -7,3kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:76,3 denne uke:77,2 -7,7kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:60,9 denne uke:62,5 -9,1kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 58,9 denne uke:60,4 -5,6kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:80,2 denne uke:81- 1,2kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke:69,3 denne uke: - 5,9 kilo

Snop: start 77. ned ca 7 kilo. 172. forrige uke:74,6 denne uke:76 -1kilo

Bumblebie: start 68,9 ned ca 8-9 kilo. forrige uke: 68,9 denne uke: -0kilo.

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 84,1kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Uke 1- da starter vi med blanke ark:)

 

I jula har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst til. Har ikke telt kcal og spist utrolig mye godteri. I går ble det en liten fest og der ble det nok noen flytende kalorier også:D Det har blitt sånn at jeg har kosa meg i jula og heller fortsetter med en strammere plan på nyåret. Har fått trena litt. Ellipsemaskina er kjempegod. Jeg får trena framfor tvn og det passer meg faktisk bra.

 

Ellers så snikveide jeg meg idag. vekta viste opp 100 gram. Stopper det på det sier jeg meg fornøyd, men det er lenge til fredag og veiedag enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Leverpostei, her det også helt helt slankefri altså.. Ikke telt en kalori, og spiser og koser meg. Og aner virkelig ikke hvor mye jeg har fått i meg. Men dette var planen, trengte fri fra telling. Ikke har jeg vært hjemme på min egen vekt heller, så vet ennå ikke hvor mye jeg har gått opp. Men jenter; jeg syns det er viktig å ikke føle seg ekkel og ha dårlig samvittighet denne uka! Jeg tillater meg ikke å føle meg dårlig denne uka!Jeg vet så sikkert med meg selv at det er unntakstillstand, dette er ikke hverdag!Blir spesielt også siden vi ikke er hjemme i det heletatt i jula, og alle mine mageroster osv er langt unna. Veier meg når kommer hjem fredag morgen. Blir interessant å se. . Ikke føl deg ekkel Snurpa! Det er bra en pause, så tar vi det på nyåret! kOs dere videre nå, og godt nytt slankt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jada :)

 

Jeg har hatt noe bra og noe dårlig denne jula.

 

Dårlig: Spiser for mye mat, godis, brus osv..., hatt magafar - null trim etter julaften fram til i dag. (i dag skal jeg ut å gå da)

 

Bra: KOSER meg jo da, prøvd å styre meg enkelte ganger, gikk tur på julaften!, fått pulsklokke og turbukse i julegave :)

Men jeg nådde 76,9 på julaften så greide målet (julemålet)da! :D Men det er jo sikkert borte nå da, men jeg HAR greid det! Er nok ikke langt unna nei..

 

Nå skal det bli roligere håper jeg.. men bare 2 mnd til jobbstart!! huff......

 

Nå skal jeg lage noe mat til gutta boys, så ut å trø meg en tur. God jul til alle dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. null trim på meg...

Bare en gåtur her om dagen.. Men nå begynner jeg å bli veldig bra da, så da kan jeg vel sikkert begynne litt igjen tenker jeg.. det er det som får meg til å føle meg så ekkel også.. At jeg ikke får trimmet.. pleier å være litt lettere til sinns da gitt..

 

Torsdag er virkelig skjerpingsdag.. Da er det jo nytt år og alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 1 januar damer..

Da er det nå det gjelder.. Håper alle har hatt en strålende jul..

 

Regner med at noen av oss har noen nyttårsforsetter.. Jeg skal iallefall være flink til å spie og trene.. Som jeg har gjort.. Blir litt mer nyttårsfortsetter;) Men nå skal jeg helt ned til før gravid vekt..

 

Gikk på vekta i dag. Det er jo torsdag-

 

Det kunne virkelig vært verre da. Er ikke så skuffet egentlig.

 

Vekt i dag: 80,3 Det er opp 0,6 fra 18 desember.. Og det kan jeg vel ikke gråte av..

Noen dager med normal kost og litt trim nå så er jeg nok nede på 79,7 igjen:)

 

Litt deilig at det er 1 januar også da.. Men vemodig og rart at julen er over. Gleder meg bestandig så veldig også går det så altfor fort.. Men men åplutselig er det jul igjen..

 

Nå i januar skal jeg kose meg masse sammen med gull. Begynner på jobb i februar, så da må vi nyte den siste tiden. Skal bare ut i jobb i seks uker også skal jeg være hjemme fram til slutten av mai.. Men blir trist og rart å reise ifra henne altså:)

 

Men det går fort.. Og plutselig kommer høsten og bhg.. Hun skal gå i samme bhg jeg jobber i. Bare en annen avdeling da.. Det er litt deilig. For da kan jeg ha litt oversikt og være i nærheten iallefall. Da reiser vi både til og fra samme sted begge to:)

 

NEi. Nå er jeg ett tonn med ting å rydde opp ifra i går.. Ble litt oppvask gitt. Vi var ti stk her tilsammen..

OGså skal jeg prøve meg på litt trimmings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei og godt nytt år!

Enig Snurpa, opp 0,6 er jo ingenting!! Jeg kommer hjem i kveld, og går på vekta i morra tidlig. Gruer meg, det må jeg si, for har virkelig ikke hatt hemninger!! Men gått minst 40 min med vogn hver dag da. .

Men spist MYE altså. . to ribbemiddager, to pinnekjøttmiddager, og lange frokoster og masse kaker. Men jeg mener jo virkelig at jeg fortjente å kose meg altså. Måtte bare "skrifte" litt til dere. . . Håper jeg kommer fort inn i det igjen, og går ned igjen det jeg har gått opp i løpet av to uker. . Men i morra vet jeg hvor mye jeg har gått opp! Nå er jeg spent på dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, ser de fleste av oss har kost seg i jula.. Jeg er inget unntak! Har trimmet nada, bortsett fra en litt lenger gåtur. Bestemte meg for at idag er dagen for ny start, var borte til frokost, to skiver med egg og litt bacon. Til middag idag blir det kyllinghaburger med grovt brød.

 

Trening for fullt fra mandag.. Muligens en tur på treningssenteret imorg.

 

Nå er det bare å stå på damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!!:)

 

Snurpa: synes 0,6 er bra jeg. Som du sier, noen dager med vanlig mat og litt trim så er det borte igjen;)

 

Truten: ikke sikkert det er så ille som du tror! 40 min med vogn hver dag er jo kjempeflott:)

 

Min vekt idag stoppet på 56,1... Tror jeg må tilbake der jeg var på julaften før jeg begynner hold_vekten_prosjektet mitt... Har blitt alt for mye godteri og kaker i jula så jeg føler meg ikke bra til tross for at jeg egentlig er fornøyd med vekta...

 

Men nå er det ny start!! Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var vi kommet til 1 januar.

Har hatt en utrolig fin jul, med masse kos og alfor mye mat.....

Er faktisk ganske redd vekten min.

Har mistet alt av heminger.....

Tenkte jeg skulle innføre ny veiedag. Fredag, så tenkte første dag i morgen. Hvis jeg tør....

 

Har fått pulsklokke og masse treningeklær til jul. Kjempe gla:-)

Har allerede testet klokken og det virker utrolig kjekt.

Nyttårsforsett er å trene minst to ganger i uken. Dette skal jeg klare!!!!!

Har også et mål å se 69 tallet når vi nærmer oss juni.

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at noen av dere er tilbake og har motet i behold..

 

Dagen i dag har gått kjempebra og vært en lettelse på samvittigheten min:) Deilig..

 

Var hos svigers på torskemiddag.. Det passet veldig bra- kunne jo ikke fått noe sunnere;)

 

I morgen er det samme som i dag.. Spise sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Flink du er snurpa!

 

Jeg har klart å dytte inn litt sjokolade idag også jeg, *smekk på fingern*!!

 

MÅ skjerpe meg nå, men så lenge sambo har ferie er det ikke lett og være så hard mot seg selv. Føler jo at det er ferie enda. Skal handle imorg, så får kjøpe inn mer frukt og anet sunt knask. Meny for neste uke er klart, gjør fort ting litt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60,4. Opp 1,6 kilo det gitt. . Hadde håpet å holde meg under 60, men det gikk altså ikke. . Ja, ja, da er det bare full skjerpings ass! Jeg har jo virkelig ikke holdt tilbake heller altså, og i går kveld spiste jeg opp alle pepperkakene for at det ikke skulle være igjen mer. . skikkelig lur. . . Men jeg håper og tror jeg skal gå gnske fort ned igjen, for det er jo snakk om å spise helt andre ting, ikke kutte ut noe, men spise helt noe annet!! greit å skeie ut en helg, men en og en halv uke med bare kaker og fet mat, for et annet utslag gitt! Da er det bevist en gang for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Godt Nyttår alle sammen:)

 

I jula har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på, og det er ikke lite. Vekta viste idag 77,2, så opp 0,8 fra forrige uke!!! og 0,9 på hele jula. 9 tp ble det denne jula.

Så nå er det bare å gå på med godt mot og starte på en ny frisk. Har ikke noe nyttårsforsett, for det har aldri funket for meg. Men har satt meg noen mål for vektnedgangen likevell da:

10 april: delmålet mitt er da 70kg

3 juli: Målet er nådd: 64 kg

 

Jeg skal trene minst 2 ganger i uken til å begynne med og satser på 3tp hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Veiedag her også; 81.. Så opp 800g. Fikk mensen idag også, så er egentlig fornøyd med det resultatet. Kunne vært værre. Men nå er jeg i full gang igjen med registrering og det som er. Får ikke satt så alt for høye mål når det gjelder trening denne mnd her, flytting som har hovedprioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å komme meg ut av feriemodus jeg... Mannen har fri fram til mandag og vi har noen slappe dager her... I tillegg har jeg sår hals på tredje uka og selv om det ikke har hindret meg i å trene tidligere i jula er det litt som om lufta har gått ut av meg nå. Trøtt hele tida og trives best i sofan med nesa i en bok:o Planen er å gå ut å trille en tur etterpå og komme meg på sats i løpet av helgen. Vi har kasta ut juletreet idag så nå er det god plass til å rocke med rockeringen min, altså har jeg ingen unnskyldning til å la være....:)

 

Håper det går bedre med dere andre!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

...og godt nytt år!

 

Vekt i går:62,5 kg, dvs opp 1,6 kg på 9 dager...så som dere skjønner tok eg virkelig juleferie på alle område og eg angrer ikkje ett sekund.

 

No e eg klar for å sette inn støtet mot dei siste 3,5 kg og håper å være der innen 1 mars.

 

Godt å sjå så mange på nyåret:D

 

klems glajenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebie

Jeg kaster meg på denne tråden jeg, hvis det er lov. :)

Jeg er mamma til ei deilig tulle på 4 mnd, og nå skal jeg ned i vekt!! Gikk opp 14 kg i svangerskapet, har gått ned ca 12 av dem, men har stappet i meg syke mengder mat og snop etter fødselen. Skrekk og gru. Men nå er det stopp, og hva er vel mer motiverende enn å starte pånyåret...

 

Veide meg 1.januar og var da 68,9 kg.

Målet er 60 kg. Må være slank igjen til sommeren, da er nemlig planen å begynne å lage en lillesøster eller lillebror til tulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...