Gå til innhold

UKE 1 Motivasjonsrapportmødre


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Lillevenn

Velkommen bumblebie! :) Klarer målet ditt til sommeren vettu. Jeg skulle også ønske at vi skulle prøve på en til til sommeren, men har bestemt at det kan være greit å gå tilbake til jobb et års tid først. Så neste sommer skal vi prøve på en til.. Så skal ihvertfall være på matchvekt til da, (målet er jo denne sommeren).

 

Idag skal vi i operaen, fikk det i julegave. Gleder meg til det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebie
Velkommen bumblebie! :) Klarer målet ditt til sommeren vettu. Jeg skulle også ønske at vi skulle prøve på en til til sommeren, men har bestemt at det kan være greit å gå tilbake til jobb et års tid først. Så neste sommer skal vi prøve på en til.. Så skal ihvertfall være på matchvekt til da, (målet er jo denne sommeren).

 

Er jo ikke sikkert det blir allerede til sommeren, spørs hvor krevende dette året blir. Hehe. Men jeg blir snart 31 år, mannen blir 36 i år og vi synes ikke vi har veldig god tid hvis vi kunne tenke oss tre små.

 

Nå har jeg vært ute på trilletur med snuppa og skritteller. 11252 skritt ble det på turen, fornøyd med det. Hadde en lengre tur i går så det lover bra hvis jeg fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev tidligere er min nye veiedag fredag.

Jeg gikk på vekten igår, men fikk ikke skrevet rapport

Her ha nemlig storebror fått vannkopper. Stakkars liten, men han er egentlig i god form.

 

Lurte meg som sagt på vekten i går. 76 kg. Opp 1.4 kilo. Litt mye, men nå er jeg klar igjen:-)

Startet dagen med godt mot og klarte å holde meg unna alt godteri og kaker. Hadde julens siste besøk og vi serverte blåskjell suppe og breiflabb. Litt fløte var det i men, men ellers veldig sunt og utrolig godt.

Ble ingen trimpoeng, men kaskje jeg kan snike meg på sykkelen i en liten time når far kommer hjem i dag.

Har jo fått pulsklokke, og det er utrolig gøy å bruke den.

 

Til dere alle.

Godt å se at vi er tilbake i der rette sporet.

Synes vi er flinke.

 

Og til Bublebie. Velkommen skal du være.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Nå skal jeg leke med playmo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med nye folk! Jeg er imponert over hvor mange skritt du har sanket i løpet av bare en tur!!

 

Idag har jeg endelig kommet meg på sats igjen, har jo ikke vært der siden søndag for snart en uke siden så det var ordentlig godt å komme igang igjen:D Var ikke helt flink med kostholdet igår, eller jeg var flink med alt utenom kveldsmat... Det ble muffins... Tror jeg endte rundt 1900 kcal så alt i alt var det ikke alt for ille, men satser på en helt sukkerfri dag idag!!!

 

Imorgen får vi besøk så da blir det hjemmelaget pizza så det er greit om jeg har litt å gå på da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg på denne tråden jeg' date=' hvis det er lov. :)

Jeg er mamma til ei deilig tulle på 4 mnd, og nå skal jeg ned i vekt!! Gikk opp 14 kg i svangerskapet, har gått ned ca 12 av dem, men har stappet i meg syke mengder mat og snop etter fødselen. Skrekk og gru. Men nå er det stopp, og hva er vel mer motiverende enn å starte pånyåret...

 

Veide meg 1.januar og var da 68,9 kg.

Målet er 60 kg. Må være slank igjen til sommeren, da er nemlig planen å begynne å lage en lillesøster eller lillebror til tulla.[/quote']

 

Velkommen! Jenta mi er og 4 mnd akkurat! bra å starte nå, før man mister motet helt! Sette i gang allerede til sommeren med ny ja, det er sprekt! Og sikkert lurt og. Jeg venta tre år jeg. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og godt nytt år!

 

Vekt i går:62' date='5 kg, dvs opp 1,6 kg på 9 dager...så som dere skjønner tok eg virkelig juleferie på alle område og eg angrer ikkje ett sekund.

 

No e eg klar for å sette inn støtet mot dei siste 3,5 kg og håper å være der innen 1 mars.

 

Godt å sjå så mange på nyåret:D

 

klems glajenta[/quote']

 

Jeg gikk også opp 1,6! Trodde nesten ikke det skulle bli så mye gitt. . Snikveide meg litt i dag igjen, og da var det litt mindre. Så jeg er ved godt mot! Selvom jeg ikke greide å holde meg helt unna smågodtet til storesøster i dag, , hmm en sakte tilvending. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært helt super.. Kjempeflink med både mat og trim.. Gått en rask tur på en time og holdt meg på rundt 1600kcal.. Iallefall hitill. Får se hvor det ender. Men målet er jo 1900.. Det skal faktisk gå greit.

 

Velkommen til deg Bumblebie.. Har lagt deg inn.. HVor høy er du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært helt super.. Kjempeflink med både mat og trim.. Gått en rask tur på en time og holdt meg på rundt 1600kcal.. Iallefall hitill. Får se hvor det ender. Men målet er jo 1900.. Det skal faktisk gå greit.

 

Velkommen til deg Bumblebie.. Har lagt deg inn.. HVor høy er du???

 

Så bra Snurpa!:) Jeg har også hatt en superdag!:P Da går det rette veien for oss på torsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Dette tok jo bare helt av....

 

Det har ikke gått særlig bra for meg nei. Jeg har jo spist hvasomhelst hele julen, og bære fått EN gåtur(riktignok på julaften..)

Men nå tør jeg ikke veie meg! Begynner nytt kurs i mårra, så dette er den desidert siste dagen i jula for meg!! Det er nå jeg skal slå en strek over det, og begynne det vanlige livet, og det tror jeg at jeg bare gjør...jeg orker ikke deppe over dette, får ta den vekta jeg får på onsdag, og så får det bli som det blir..

 

Heldigvis er jeg frisk nå i det minste, selv om mannen er syk nå da :)

Nå er det hverdagen igjen! Det er Nå det gjelder!!!!!

 

 

Og godt nytt år! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Scorpiogi: klem til deg! Hvis det er noen trøst var det ikke en god dag for meg igår heller, skulle i operaen så måtte spise ferdigpizza før vi dro, hadde ikke tid til annet. Så ble det et glass vin i operaen (riktignok hvit), men etterpå ble det ut å spise, på indisk resturant.. Tørr ikke tenke på hvor mye det ble.. Men, men.. Dagen i dagen blir bedre matmessig ihvertfall.

 

Imorg skal jeg på trening igjen, egentlig litt deilig og være tilbake til hverdagen. Spennende å se hvor mye mennesker det er på senteret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja melis.. det håper jeg virkelig:) Veide meg i dag også.. Og det går visst bare oppover og det er jo den feile veien;)

 

Men i dag har jeg faktisk fått 3,1 tp.. veldig fornøyd med det altså.. Gikk en lang tur i skogen også har jeg drevet i 10 min på step kassa mi som jeg fikk til jul:) Av sambo.. Ønsket meg det så det ble jeg SUPER glad for..

 

Nå merker jeg at motivasjonen er på topp og jeg er super super klar for å gjøre en bra jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer:)

 

Snurpa: Godt at motivasjonen er på topp, gøy når det går sånn som vi vil!!

 

Scorpiogi: det er aldri gøy å gå på vekta etter ferie nei... Men du kan trøste deg med at vi andre har vært igjennom det vi og.. Og alle har gått opp litt;) Du har jo noen dager på deg til å spise bra og trimme litt før veiing;)

 

Her går det veldig bra, jeg har heldigvis kommet meg inn i riktig modus igjen:) Smakte et par kjeks da vi hadde besøk idag, men sto over brusen... Synes det gikk finfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...